Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DEM992 Creative Commons License 2009.05.15 0 0 5020
4237 mm a hossz + a vonóhorog
1635 mm a szélesség
Előzmény: ricsosz (5008)
redrum89 Creative Commons License 2009.05.15 0 0 5019
Remek!kösz a segítséget Sancy!Majd egyszer lesz gumi is 175-s de most nincs kedvem hozzá!:)
Előzmény: DEM992 (5018)
DEM992 Creative Commons License 2009.05.15 0 0 5018
Igen, jó a felire a felniméret. (Van ilyen méretben gyári alu; és a gyári acélfelninek ez az ET száma - csak az 4,5x13-as)

165-ös gumi jó rá (165/70 a gyári méret) - nekem is 165/70 R13-as gumik vannak az 5,5x13-as gyári alukon, viszont kicsit hülyén néz ki a felnin az a gumi. (az a +1 col azért meglátszik, a 175-ös nem lenne ennyire szembetűnő) :-)
Előzmény: redrum89 (5017)
redrum89 Creative Commons License 2009.05.15 0 0 5017

S.O.S

5,5X13 4X100 ET38-as felni!jó a feliciára és azon belül rámegy a 165-ös gumi?Valaki segítsen gyorsan fotnos lenne!

_norbi Creative Commons License 2009.05.15 0 0 5016

Most látom csak hogy a tegnapi válaszom nem jelent meg.

 

Mindenesetre, biztos nem lesz egyszerű dolog, ha belevágok, de előtte kéne valaki aki már csinált ilyet és tudja hogy nem lehetetlen.

A kérdésem az hogy mikor neked is csörgött a váltód, akkor mindig csinálta, vagy csak már ha kicsit melegedett? Mert nekem az első 1-2 km-en nem csinálja. Eddig csak alapjáraton csinálta, de most már alacsony sebességen is 40-50, fölötte viszont egyelőre nem.

Előzmény: Epeter01 (5005)
kocoska007 Creative Commons License 2009.05.15 0 0 5015

Sziasztok!

 

Akkor senkit nem érdekel a légterelő?

 

Üdv.

Szaci79 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 5014

Sziasztok!

 

Szeretném kérni a segítségeteket.

 

A Feliciánk cserére szorul, mert már kicsi, s szeretnénk egy kombit helyette.

 

Ha tud valaki minél fiatalabb és jól felszerelt kombit, kérem értesítsen.

20/823-0445

 

Köszönettel:

 

Szaci79

arthur877 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 5013
A 0 és 1-es fokozat között, először csak a beáramló levegőnek enged utat az egyik zsalu kinyitásával, majd nagyon alacsony fordulaton forogni kezd a ventillátor is, ha picit tovább tekered...
Előzmény: 5cmarzo (5011)
daVeFR Creative Commons License 2009.05.14 0 0 5012
Nekem is úgy tűnik, hogy így van.
Előzmény: 5cmarzo (5011)
5cmarzo Creative Commons License 2009.05.14 0 0 5011

Hello!

 

Köszönöm a tippet, az égőt sikerült kicserélni.

Lenne még egy kérdésem, a fűtő ventillátor kapcsoló 0 és 1-es fokozat között biztosítja a friss levegő beáramlását kívülről a kezelési útmutató szerint. Létezik-e, hogy ebben a fokozatban csökkentett alacsony fordulaton forog a ventillátor.

A választ előre is köszönöm

 

Üdv. 5cmarzo

Előzmény: arthur877 (4999)
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 5010

nagyon kevés feliciában van légzsák magyarban,talán az eladott darabok 1-2 %ában

 

a HAT-os rendszámú zöldekben van pl két légzsák

 

 

Előzmény: arthur877 (5009)
arthur877 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 5009
A Felicia Combi 1.3 GLXi sztem a legjobb családbarát megoldás!
A Škoda motor(1.3-as) agyonűthetetlen, olcsó minden alkatrész hozzá, de nem sok kell belőle, mert majdnem olyan egyszerü a járgány mint egy faék.
Lufi inkább csak a 98 utáni kiadásban van, de ez felszereltség függő!
Egy 2000-es modellt elvileg 2 lufival, klímával, elektr. fűtött tükrökkel, el. ablakokkal, gyári távir.centrál+riasztóval, alufelni, stb... is megkaphatod.
Előzmény: ricsosz (5008)
ricsosz Creative Commons License 2009.05.14 0 0 5008

Sziasztok!

 

A feleségemnek szeretnék kocsit venni a gyereket hurcolni és felicia kombikat is néztünk. Volna egy pár kérdésem hátha tud valaki segiteni:

- 1,3 v 1 ,6 vw motort inkább?

milyen hosszú a kocsi horoggal együtt( szükös garázs:()

Mikortóll volt benne dupla lufi illetve csak vezető oldali

miket nézzünk vásárláskor?

Alkatrész árak?

meghibásodás?

 

üdv

 

R.

reszelozsir Creative Commons License 2009.05.14 0 0 5007
Szerintem ebben a korszakban a leendő vásárló már pakolhatott extrákat a kocsiba, csak nem biztos, hogy mindent, amit egy GLX tudott.
Az intervallum kapcsoló alap lehetett, mert az enyémben is van, pedig szegénykém full extrátlan :)
Előzmény: daVeFR (4998)
Haugland Creative Commons License 2009.05.14 0 0 5006
Sziasztok,

1.6-os Feliciáról lenne szó:
Nem tudja véletlenül valaki, hogy hogyan lehet megállapítani egy használt hidrotőkénél, hogy az még jó vagy sem?
Teganp szétbontottam az egyik blokkot és kiszedtem belőle a hidrókat.
Ami nagyon nagyon furcsa folt, hogy az elosztó felöli utolsó vezérműtengely-bütyök súrlódó felülete ROZSDÁS volt!!!
Na, gondolom az alatta levő hidrotőke rossz lehet, de az a fura, hogyha erősen megnyomom akkor ebből is szivárog még egy kis olaj a furaton keresztül...


Valamint nincs valakinek elfekvőben egy kipufogó leömlője? Érdelkelne, mert nekem mindkettő repedt (mindkettő lett már hegesztve is..de újból elrepedtek valamiért...)

szabobakterKUKACfreemailPONThu
Epeter01 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 5005

Hali!

 

Bár a két tipus hajtóművének vegyítésével nincs tapasztalatom, de az emlékeimben - amikor váltót próbáltam cserélni a favoritban - egy olyan váltótartó szerepel ami a feliciában nincs (vagy nem úgy néz ki.

A favoritban a tűzfal felől egy előrenyúló kar tartja a váltót, míg a feliciában egy függesztő hevederen "lóg" (a tűzfal felöl). Amennyire tudom, az oldalsó tartók azonosak (amik két oldalt a tornyoknál csatlakoznak) de az előbb említett hátsó tartó miatt jól nézd meg, hogy lehet-e cserélni. (a difi és a féltengelyek kapcsolódásával kapcsolatban sem tudom, hogy illenek-e egymásba)

Persze lehet hogy tévedek, vagy rosszul emlékszem.

Előzmény: _norbi (5004)
_norbi Creative Commons License 2009.05.14 0 0 5004

Nem hangzik túl jól a dolog!

Már én is váltó cserén gondolkozok. Csak most annak akarok utánna járni, hogy a favorit blokkra rá megy-e a felicia váltó, és hogy tudom-e rögzíteni a saját tartó bakjával. Úgy gondoltam, hogy ha már csere akkor csak jobb anyagokból készült, meg kevesebbet volt nyúzva 1 felicia váltó. A teljes igazság az hogy azárt írok ebbe a fórumba, mert a fele autót már átépítettem feli-re. :) A favorit blokkra lett ráépítve a felicia motor, és ehhez csatlakozik a favoritos váltó.

Valakinek van tapaszalata ez ügyben?

  

Előzmény: Epeter01 (4986)
redrum89 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 5003
Milyen igazad van!Akkor meg van oldva a probléma!kösz szépen!:)
Előzmény: Fischi (5002)
Fischi Creative Commons License 2009.05.13 0 0 5002
Nekem is rángat ott picit, de nem izgat- úgyse megyek annyival , csak ritkán:)))
Előzmény: redrum89 (5001)
redrum89 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 5001

Nekem kb ugyanilyen problémám van!ha ráálok 40-50-es tempóra akkor icipicit rángat!gyorsabb tempónál már nem!meg ha elindítom még semmi gond, de gáz adás után meg elkezd időközönként pöffögni a kipufogó!Gyertyákat kicseréltem meg trafót is megnéztem és jó!A szerelő azt mondta,hogy ne foglakozzak vele mert új a kipugó és szabadabban áramlik a levegő!ja 99-es az autó, mit tévő legyek?

Előzmény: svgyula (4995)
stemplis Creative Commons License 2009.05.13 0 0 5000

Ezt én sem tudtam volna részletesebben leírni;)

Előzmény: arthur877 (4999)
arthur877 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 4999
Lehet,hogy nem elég bátran csinálod;)
Kezd így:
kiveszed a hamutartót, majd fogsz egy kis vagy közepesméretű csavarhúzot és jobbról balra a szivargyújtó felé haladva kipattintod a burkolat alsó részét, Utána ismét jobbról kezdve egy kicsit jobban megfeszitve kipattintod a burkolatot feljebb is, tehát a többi "prücök" is elengedi. ekkor le is jön. Ekkor már csak a tekerő gombok maradnak. Azokat pedig úgy, hogy az egyik kezeddel megfogod és húzod, és a másik kezeddel alányúlsz a csavarhúzóval és kifelé egy picit megfeszíted. így sorba mind a hármat...
A végére az átlátszó műanyag marad , azt szintén ki kell pattintani, arra egy kicsit jobban vigyázz ,mert könnyebben eltörhet, legalábbis úgy néz ki.
Vissza ugyan így!
Azért tudom ilyen részletesen,mert az imént próbáltam ki (hülyeséget nemakartam írni) kb. 3 percbe telt az egész művelet.
Jó persze amikor először cseréletem benne az égőket, én is molyoltam vele vagy fél órát...:)


A 2801 és akkörüli hozzászólásokban az előzmények
Előzmény: 5cmarzo (4997)
daVeFR Creative Commons License 2009.05.13 0 0 4998

Érdekes... Nekem LXi és:

 

Elektromosan állítható tükrök - van
Első ködlámpák - van
Állítható intervallumú ablaktörlő-kapcsoló - van
Szervokormány - nincs :(
Dísztárcsa (teljes méretű, nem csak a kis tányérok) - nem tudom, volt e
Színre fújt tükrök, zárak és kilincsek - nincs
Metálfény - van
Napfénytető - nincs

Központi zár - van (csak nem műxik)
Késletetett utastér-világítás kikapcsolás - nincs
Kivehető középső tárolódoboz (középkonzolon) - nincs
Állítható ülésmagasság (csak vezetőülés) - nincs
Velúr kárpitozás - ööö, nem tudom
Szőtt bolyhos bársonyszőnyeg (cut-pile carpet) - nincs
Első és hátső taposók (szőnyeg) - van

Előzmény: DEM992 (4996)
5cmarzo Creative Commons License 2009.05.13 0 0 4997

Hello!

Nem rég vásároltam egy 96-os évjáratú Feliciát, jól működik, apróbb hibáktól eltekintve. Az lenne a kérdésem, hogyan lehet a fűtés és szellőzés kezelő gombjai mögött izzót cserélni? A választ előre is köszönöm.

DEM992 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 4996
Amiben a GLXi több:

Elektromosan állítható tükrök
Első ködlámpák
Állítható intervallumú ablaktörlő-kapcsoló
Szervokormány
Dísztárcsa (teljes méretű, nem csak a kis tányérok)
Színre fújt tükrök, zárak és kilincsek
Metálfény
Napfénytető

Központi zár
Késletetett utastér-világítás kikapcsolás
Kivehető középső tárolódoboz (középkonzolon)
Állítható ülésmagasság (csak vezetőülés)
Velúr kárpitozás
Szőtt bolyhos bársonyszőnyeg (cut-pile carpet)
Első és hátső taposók (szőnyeg)

(előfordulhat eltérés, ezeket angol prosiból lestem ki)
Előzmény: Mr. 4T (4990)
svgyula Creative Commons License 2009.05.13 0 0 4995
Tisztelt Uraim!
Ma azt hiszem megtaláltam a rángatás és kipufogóba durrogás okát.
Utolsó gondolatként elkezdtem kimérni a gyújtókábeleket aztán csendesen meglengettem a szénszálas csodát és letéptem a végeket majg ejtettem a kukába.
Kicseréltem hagyományos rézkábelre és beforrasztottam mindkét végét és megváltozott a hangja a motornak és nem rángat, nem durrog. A gyári kábelkészlet itt 8000.- kerülne így nem is gondolkodtam rajta talán jó is mert a kábel csak 600.- volt meg egy kis kézimunka. Remélem tudtam másnak is segíteni.
kocoska007 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 4994

Sziasztok!

 

 

Nem éppen skodás kérdés...

itt at Indexen a bejárt topikok /feketedoboz/ részt tudom valahogy törölni??

 

Köszi a segítséget :)

Csempesz 605 SRTI Creative Commons License 2009.05.13 0 0 4993
Helló Atua!

Nekem amikor 1.6-os Feliciám volt, így kezdődött a gyújtáselektronika gubanc. Nekem is csinálta ezt, aztán egyszer csak nem indult, illetve durrant akkorát, hogy a hajam égnek állt. Ha jól emlékszem 11000 forintért sikerült másikat vennem. A cseréje baromi egyszerű, kábelek le, ha jól emlékszem két csavar fogja oda a tűzfalhoz. Ha nem ott van, akkor a computer alatt. Nem ma volt már, hogy cseréltem, ha valamit rosszúl írtam, akkor az nem volt szándékos. Mielőtt lecserélnéd, méresd ki, hogy biztosan az-e a gond. Motormosásnál szokott ennek a szarnak a műanyag háza megrepedni, aztán ívet húz mindenhová.
Előzmény: Törölt nick (4977)
stemplis Creative Commons License 2009.05.13 0 0 4992

a 3841-es hozzászólás..

Előzmény: allnorbi (4988)
stemplis Creative Commons License 2009.05.13 0 0 4991

Nekem is volt hasonló gondom, a jobb hátsó "rekesz" ajtó mögött volt látható a beázás. De a hiba pontos okát nem találtam meg, valahol az üzemanyagtöltő -csőnél jöhetett...  A megoldása az lett, hogy vettem bele műanyag dobbetét garnitúrát, azóta nem ázik.

Viszont, ha a tiédben már van , akkor régebben (ha , jól emlékszem kb 3 hónapja) valakinek volt már ilyen gondja és neki valami hegesztésnél vagy lemezösszetételnél szivárgott a víz be. Képeket is rakott fel, érdemes visszakeresni.

Előzmény: allnorbi (4988)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!