Igen, jó a felire a felniméret. (Van ilyen méretben gyári alu; és a gyári acélfelninek ez az ET száma - csak az 4,5x13-as)
165-ös gumi jó rá (165/70 a gyári méret) - nekem is 165/70 R13-as gumik vannak az 5,5x13-as gyári alukon, viszont kicsit hülyén néz ki a felnin az a gumi. (az a +1 col azért meglátszik, a 175-ös nem lenne ennyire szembetűnő) :-)
Most látom csak hogy a tegnapi válaszom nem jelent meg.
Mindenesetre, biztos nem lesz egyszerű dolog, ha belevágok, de előtte kéne valaki aki már csinált ilyet és tudja hogy nem lehetetlen.
A kérdésem az hogy mikor neked is csörgött a váltód, akkor mindig csinálta, vagy csak már ha kicsit melegedett? Mert nekem az első 1-2 km-en nem csinálja. Eddig csak alapjáraton csinálta, de most már alacsony sebességen is 40-50, fölötte viszont egyelőre nem.
A 0 és 1-es fokozat között, először csak a beáramló levegőnek enged utat az egyik zsalu kinyitásával, majd nagyon alacsony fordulaton forogni kezd a ventillátor is, ha picit tovább tekered...
Lenne még egy kérdésem, a fűtő ventillátor kapcsoló 0 és 1-es fokozat között biztosítja a friss levegő beáramlását kívülről a kezelési útmutató szerint. Létezik-e, hogy ebben a fokozatban csökkentett alacsony fordulaton forog a ventillátor.
A Felicia Combi 1.3 GLXi sztem a legjobb családbarát megoldás! A koda motor(1.3-as) agyonűthetetlen, olcsó minden alkatrész hozzá, de nem sok kell belőle, mert majdnem olyan egyszerü a járgány mint egy faék. Lufi inkább csak a 98 utáni kiadásban van, de ez felszereltség függő! Egy 2000-es modellt elvileg 2 lufival, klímával, elektr. fűtött tükrökkel, el. ablakokkal, gyári távir.centrál+riasztóval, alufelni, stb... is megkaphatod.
Szerintem ebben a korszakban a leendő vásárló már pakolhatott extrákat a kocsiba, csak nem biztos, hogy mindent, amit egy GLX tudott. Az intervallum kapcsoló alap lehetett, mert az enyémben is van, pedig szegénykém full extrátlan :)
1.6-os Feliciáról lenne szó: Nem tudja véletlenül valaki, hogy hogyan lehet megállapítani egy használt hidrotőkénél, hogy az még jó vagy sem? Teganp szétbontottam az egyik blokkot és kiszedtem belőle a hidrókat. Ami nagyon nagyon furcsa folt, hogy az elosztó felöli utolsó vezérműtengely-bütyök súrlódó felülete ROZSDÁS volt!!! Na, gondolom az alatta levő hidrotőke rossz lehet, de az a fura, hogyha erősen megnyomom akkor ebből is szivárog még egy kis olaj a furaton keresztül...
Valamint nincs valakinek elfekvőben egy kipufogó leömlője? Érdelkelne, mert nekem mindkettő repedt (mindkettő lett már hegesztve is..de újból elrepedtek valamiért...)
Bár a két tipus hajtóművének vegyítésével nincs tapasztalatom, de az emlékeimben - amikor váltót próbáltam cserélni a favoritban - egy olyan váltótartó szerepel ami a feliciában nincs (vagy nem úgy néz ki.
A favoritban a tűzfal felől egy előrenyúló kar tartja a váltót, míg a feliciában egy függesztő hevederen "lóg" (a tűzfal felöl). Amennyire tudom, az oldalsó tartók azonosak (amik két oldalt a tornyoknál csatlakoznak) de az előbb említett hátsó tartó miatt jól nézd meg, hogy lehet-e cserélni. (a difi és a féltengelyek kapcsolódásával kapcsolatban sem tudom, hogy illenek-e egymásba)
Persze lehet hogy tévedek, vagy rosszul emlékszem.
Már én is váltó cserén gondolkozok. Csak most annak akarok utánna járni, hogy a favorit blokkra rá megy-e a felicia váltó, és hogy tudom-e rögzíteni a saját tartó bakjával. Úgy gondoltam, hogy ha már csere akkor csak jobb anyagokból készült, meg kevesebbet volt nyúzva 1 felicia váltó. A teljes igazság az hogy azárt írok ebbe a fórumba, mert a fele autót már átépítettem feli-re. :) A favorit blokkra lett ráépítve a felicia motor, és ehhez csatlakozik a favoritos váltó.
Nekem kb ugyanilyen problémám van!ha ráálok 40-50-es tempóra akkor icipicit rángat!gyorsabb tempónál már nem!meg ha elindítom még semmi gond, de gáz adás után meg elkezd időközönként pöffögni a kipufogó!Gyertyákat kicseréltem meg trafót is megnéztem és jó!A szerelő azt mondta,hogy ne foglakozzak vele mert új a kipugó és szabadabban áramlik a levegő!ja 99-es az autó, mit tévő legyek?
Lehet,hogy nem elég bátran csinálod;) Kezd így: kiveszed a hamutartót, majd fogsz egy kis vagy közepesméretű csavarhúzot és jobbról balra a szivargyújtó felé haladva kipattintod a burkolat alsó részét, Utána ismét jobbról kezdve egy kicsit jobban megfeszitve kipattintod a burkolatot feljebb is, tehát a többi "prücök" is elengedi. ekkor le is jön. Ekkor már csak a tekerő gombok maradnak. Azokat pedig úgy, hogy az egyik kezeddel megfogod és húzod, és a másik kezeddel alányúlsz a csavarhúzóval és kifelé egy picit megfeszíted. így sorba mind a hármat... A végére az átlátszó műanyag marad , azt szintén ki kell pattintani, arra egy kicsit jobban vigyázz ,mert könnyebben eltörhet, legalábbis úgy néz ki. Vissza ugyan így! Azért tudom ilyen részletesen,mert az imént próbáltam ki (hülyeséget nemakartam írni) kb. 3 percbe telt az egész művelet. Jó persze amikor először cseréletem benne az égőket, én is molyoltam vele vagy fél órát...:)
Elektromosan állítható tükrök - van Első ködlámpák - van Állítható intervallumú ablaktörlő-kapcsoló - van Szervokormány - nincs :( Dísztárcsa (teljes méretű, nem csak a kis tányérok) - nem tudom, volt e Színre fújt tükrök, zárak és kilincsek - nincs Metálfény - van Napfénytető - nincs
Központi zár - van (csak nem műxik) Késletetett utastér-világítás kikapcsolás - nincs Kivehető középső tárolódoboz (középkonzolon) - nincs Állítható ülésmagasság (csak vezetőülés) - nincs Velúr kárpitozás - ööö, nem tudom Szőtt bolyhos bársonyszőnyeg (cut-pile carpet) - nincs Első és hátső taposók (szőnyeg) - van
Nem rég vásároltam egy 96-os évjáratú Feliciát, jól működik, apróbb hibáktól eltekintve. Az lenne a kérdésem, hogyan lehet a fűtés és szellőzés kezelő gombjai mögött izzót cserélni? A választ előre is köszönöm.
Elektromosan állítható tükrök Első ködlámpák Állítható intervallumú ablaktörlő-kapcsoló Szervokormány Dísztárcsa (teljes méretű, nem csak a kis tányérok) Színre fújt tükrök, zárak és kilincsek Metálfény Napfénytető
Központi zár Késletetett utastér-világítás kikapcsolás Kivehető középső tárolódoboz (középkonzolon) Állítható ülésmagasság (csak vezetőülés) Velúr kárpitozás Szőtt bolyhos bársonyszőnyeg (cut-pile carpet) Első és hátső taposók (szőnyeg)
(előfordulhat eltérés, ezeket angol prosiból lestem ki)
Tisztelt Uraim! Ma azt hiszem megtaláltam a rángatás és kipufogóba durrogás okát. Utolsó gondolatként elkezdtem kimérni a gyújtókábeleket aztán csendesen meglengettem a szénszálas csodát és letéptem a végeket majg ejtettem a kukába. Kicseréltem hagyományos rézkábelre és beforrasztottam mindkét végét és megváltozott a hangja a motornak és nem rángat, nem durrog. A gyári kábelkészlet itt 8000.- kerülne így nem is gondolkodtam rajta talán jó is mert a kábel csak 600.- volt meg egy kis kézimunka. Remélem tudtam másnak is segíteni.
Nekem amikor 1.6-os Feliciám volt, így kezdődött a gyújtáselektronika gubanc. Nekem is csinálta ezt, aztán egyszer csak nem indult, illetve durrant akkorát, hogy a hajam égnek állt. Ha jól emlékszem 11000 forintért sikerült másikat vennem. A cseréje baromi egyszerű, kábelek le, ha jól emlékszem két csavar fogja oda a tűzfalhoz. Ha nem ott van, akkor a computer alatt. Nem ma volt már, hogy cseréltem, ha valamit rosszúl írtam, akkor az nem volt szándékos. Mielőtt lecserélnéd, méresd ki, hogy biztosan az-e a gond. Motormosásnál szokott ennek a szarnak a műanyag háza megrepedni, aztán ívet húz mindenhová.
Nekem is volt hasonló gondom, a jobb hátsó "rekesz" ajtó mögött volt látható a beázás. De a hiba pontos okát nem találtam meg, valahol az üzemanyagtöltő -csőnél jöhetett... A megoldása az lett, hogy vettem bele műanyag dobbetét garnitúrát, azóta nem ázik.
Viszont, ha a tiédben már van , akkor régebben (ha , jól emlékszem kb 3 hónapja) valakinek volt már ilyen gondja és neki valami hegesztésnél vagy lemezösszetételnél szivárgott a víz be. Képeket is rakott fel, érdemes visszakeresni.