Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Annyit fűznék hozzá, hogy a képek csak az illusztrációk. Ezeket kukáztam le a netről hamar.
Azt szeretném megtudni, hogy ezek a fuxteces gépek melyik gép másolatai. Mert a kinai valamiről másolta az ziher.
Bevállalják,ráadásul ez egy 2 lovas komatsu motor,amikről eddig szó volt azok még a közelébe sem fognak érni soha.A többi részét(szár,kezelőszervek,damilfej stb nem tudom milyenek) de a motor az bruta jó.
Nekem is van EASY berántom kaszára is. Szerintem igen jó dolog. Sajna sokan úgy rángatják, mint a rendeset, 99% ezárt megy szét. Holott azt csak egyenletes megfelelő sebességgel ki kell húzni, nem rántani, tépni.
Ami a képen van, cserére, jól meg kell gondolni. A vaterás 1500Ft os berántókat a kutyámnak se adnám oda. A bulimocinak, vagy nekem is van rendes erős, ami nem eseik darabokra inditás után, mondjuk nem is Ft az ára... :D
Nekem a harmadik megy már a 125-128 r-ből és még soha nem cseréltem berántó tárcsát(meg semmit sem).Annak az a lényege,hogy egy határozott RÖVID rántás és megy a gép.Ha nagyon(hosszan) megrántod szétszakítod az egészet.
Tudom, most lehurrognak majd, de a zipper az joval gyengébb, + retour, amit titkol az összes elado. Nem is beszélve a számla és garancia + alkatrészellátásról.
Szerintem amennyit ez kibír annyit elmegy a Fuxtec is.Egy nagy határ sz*r ez a Smart Start gyors indítás.Nekem 128R-em van,az is smart startos és évente elkopik benne a műanyag tárcsa....
Az a adalég fajtájától függ, hogy mennyi olajat raksz a kaszába. Nekemis hasonló kaszám van mint a fuxtec. És 1:50-el keverem stihladalékkal. Így nemis füstől. 1:25 eléggé hülyeség, persze gagyi olajhoz lehet nem :-D. úgytelirakja a motort, hogy a gyertya szikrát se tud adni utána.
Liter benzinhez 15 ml-vel több (kb. 1/3-ad féldeci) mint a másikba. Mi ebben a sok (netán rengeteg?) Nem eszel meg egy gombóc fagyit és megvan kb. 6 literhez a többlet-olajad.
Nem csúcskategoria eggyik sem ,de nekem elég . Nagy füvet vágok vele évente kétszer .
Szóval nem fogom agyon halytani.
A fuxtecre akartam elösször de 25 ös keverék kell bele a fuxtec .hu szerint ,az rengeteg olaj szerintem. Így már nem olyan nagyon jó lehet az a motor . A szára pedig két darabbol van és nem tudom hogy mennyire tartos , nem e törik el vagy ilyesmi. Mégis erröl a márkáról többet hallottam itt is és máshol is mint a zipperről ,amibe 40 es keverék megy . Persze majdnem egyformák , nem lehet sok külömbség köztük. De ha valaki ismeri őket vagy hozzá tud szólni azt szivesen meghalgatnám. Köszi .
Nem vagy pancser, minden gépet ki kell ismerni amikor megveszi az ember. :) Én például kb fél év után jöttem rá, hogy van ilyen gumi pumpedli a gépemen. :)))
Úgy igaz ahogy mondod, hogy pár hét után már szint minden automatikus lesz. Ismerni fogod, tudod majd már a hangja alapján, hogy mikor akar kifogyni a benzin. Egyébként nem baj, ha szivatóval indítod tankolás után mert úgy könnyebb, mert az első gáz húzáskor visszaáll alaphelyzetbe a szivató karja. Tehát kárt nem okozol ezzel neki.
Annyira hirtelen állt le, hogy nem volt időm átgondolni, hogy miért erőtlenedik el. Egyszercsak az egyik kaszáló mozdulatnál hörgött egyet, majd a következőnél leállt. Rögtön tudtam, hogy a benzin fogyott ki, de arra számítottam, hogy kicsit hamarabb "jelzi" hogy már majdnem kifigyott, és lesz időm leállítani.
Pumpám nekem is van, csak pancser módon az utántöltés után elfelejtettem pumpálni. Néhány rántás után eszembejutott, pumpálgattam, de utána sem akart indulni. Már azon is gondolkoztam, hogy biztos beköpte a gyertyát, de szerencsére ilyen baj nem volt. Aztán szivatóval a 3. rántásnál durrogott kicsit, de nem tudom, hogy ebben a szivatónak volt-e jelentősége, vagy inkább csak annak, hogy már sokat rángattam. Utána szivató nélkül a 3. rántásra indult. Tudom, hogy pancser vagyok, mert elfelejtettem a pumpálást az elején.
Most tanulom még a gépet, 1-2 hét múlva már biztos nem csinálok ilyen hülyeségeket.
Ha kaszálás közben nálam kifogy a benzin, akkor én úgy szoktam, hogy tele tankolom, majd a gumi pumpedlivel felpumpálom a porlasztót benzinnel és akkor könnyen indul újra. Szívató nélkül.
Azt nem tudom, hogy a tieden van-e ilyen pumpedli, ha igen akkor legközelebb így próbáld.
Mondjuk én ha már érzem, hogy mindjárt kifogy a benzin, hörög meg fullad a kasza, akkor leállítom és tankolok. Nem várom meg, hogy leáljon magától. Így szerintem könnyebben indul tankolás után.
Szerintem nem kell kiüríteni és kijáratni a benzint, csak ha mondjuk 3 hónapig nem használod a kaszát.
Én legalább is csak akkor szoktam így tárolni, ha vége a szezonnak, vagyis télen. Nyáron csak tankolom, zsírozom, légszűrőt tisztítok, meg az egész gépet, de azt csak nagyjából és kész.