Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jorgi_607 Creative Commons License 2009.11.29 0 0 3445
Nagyon köszönöm a helpinget, holnap kihívom látógatóba a puttonyával együtt, aztán leírom, mit alkotott...
Előzmény: Mate 607 3.0 V6 (3444)
Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2009.11.29 0 0 3444
Szia!

Én ismerek egy emberkét, bárhová kimegy házhoz is.
Komoly cuccal dolgozik (Würth). Nekem már kétszer is segített.
Nem tudom az igazi nevét, mindenki így hívja: Mikulás.
http://autosegely.extra.hu/

Remélem tudtam segíteni.
Előzmény: Jorgi_607 (3443)
Jorgi_607 Creative Commons License 2009.11.29 0 0 3443

Sziasztok!

 

 

SOS óriási segítség kellene. Tud valaki PC diagnosztizálni (Peugeot 2000 szoftverrel)? Már felgyülemlettek a problémák, amiket csak géppel lehetne megoldani, meg persze olyan kolléga segítségével, aki érti is amit csinál (nem csak a szokásos szervizes dolog, hogy hiba listáz-töröl, aztán persze embernek fingja sincs, mi is volt a hiba oka). Nem ingyen kérem persze...

 

 

Köszi

Mikky59 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 3442

FAP folyadék van benne?

Ha nincs,akkor nem is fog kitisztulni!

A Sárkánynál a Nagykőrösi uton elég normálisak voltak. Fredibeni-ról meg inkább hallgatok.

Nekem is az a tapasztalatom,hogy segghülyék a szerelők. Alkatrészcserélgetők. A komputerük meg csak azt mutatja ki pld. hogy generátorhiba. Igen,meglazult egy vezeték,de ők kicserélik az egészet és ujra jó. Persze,mert meghuzta a meglazult kábelrögzitő csavart,amikor felrakta!!!! Lelketlen,minimálbéres,taknyos kölykök,vagy idióta vén hülyék. Tisztelet a kivételnek. De azok rögtön odadják a telefonszámukat,hogy este hivd fel,mert nekik felfordul a gyomruk ettől a rablástól. Engem kiröhögtek,hogy miért sokallok 320 000 Ft-ot egy ablakemelő kapcsolóért,meg egy fedélzeti komputer LED-ért! Ami gyári hibás volt!

Előzmény: acsi65 (3441)
acsi65 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 3441
köszi. megprobáltam a kiégetést nem jött össze, de egy probát megért. kösz a segitséget. a probléma az , hogy két szakszerviz se mond ugyanazt. ha nemtudja megcsinálni akkor is elkéri a pénzt, csak azért mert látta a kocsit, majd másra fogja.
mindegy kihez megy az ember, a szakszervizbe is olyan emberek vannak akiknek közük sincs az egészhez. ha valaki szerelt már autot az többet tud. a szakszerviz csak a programok miatt vannak, megcsinálni már csak kisérletelzés. 50 évesen is csak tanulonak tartom a 99 %-át. az ember kifizetné az összeget csak jo legyen. de hiába fizeted ki, akkor se jo, mert a hozzáértés 0000000000f és mehetsz tovább hátha valaki egyszer tudja mit kell csinálni 3 percig. csak ez a végén sok száz ezer az egy forint helyett.
Előzmény: Mikky59 (3440)
Mikky59 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 3440
Még valami. Azt hiszem,hogy hülyeséget irtam,mert nem UTC hanem FAP folyadék! Nem tudom honnan vettem. Ha valakiből hülyét csináltam ezzel,akkor bocsi.
Előzmény: Mikky59 (3439)
Mikky59 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 3439

Elnézést kérek mindenkitől,aki esetleg azt hitte,hogy én valami katalizátor szakértő lennék. Nem!!! Most leirom,hogy mi történt velem.

Vettem egy 2000-es 2.2 HDI-t 5 éve,110 000 km-el. Városban használtam kb. 1000 km-t. Egy idő után kijelezte,hogy valami gond van a motornál,de semmit nem vettem észre. Telefon a dealernek,szerelőt adott az meg azt mondta,hogy csinál néha ilyesmit. Lehet,hogy egy tized másodpercre van valami gond csak,de a komputer regisztrálja és ennyi. Szarjak rá. Kimentem Olaszba. Visszafelé leesik a teljesitmény,ujra lámpa,csekkokom és kiirja,hogy a környezetvédelmi rendszer meghibásodott. Leállitom,ujrainditom és megy normálisan. Otthonról megint hivom a szerelőt,behiv. Ellenőrzés,semmi. A motorhiba jelző lámpa állandóan ég,de semmi hiba. Hollandiába megyek. Egyszercsak teljesitmény ujra minimum. Ujra inditás,rendbe jön,a fogyasztás 10-12 liter-re emelkedik. 6-7-ről. Visszafelé Bécsnél ujra átmegy trabantba,de már ugy is marad! Elviszem másik dealerhez. Komputeres ellenőrzés és jön egy szerelő,aki az adatok alapján rögtön köpi,hogy katalizátor+részecskeszűrü súlyos eltömődés van. Mivel az emissziós érték túl nagy lenne,ezért visszaveszi a komputer a gázt,ezért nem megy. Megoldás? 500 000Ft,minden csere! Na mondom kösz. A szomszédom,aki egy másik Peugeotban melózik,azt mondja,hogy vigyem hozzájuk.

A többit már részletesen leirtam. Megoldódott 50 000 Ft-ból! És ez nem valami gányolás,a használt katalizátorokat gyárilag ugyanigy ujitják fel!!!

Előzmény: Mikky59 (3438)
Mikky59 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 3438
Ha üres a tisztitófolyadékos tartály,akkor már nem hiszem.
Előzmény: acsi65 (3437)
acsi65 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 3437
bocs, hogy megint irok. nagyon lomha lett az auto. ha már vissza fogta az autot akkor már nem lehet kiégetni? mindenképen kell az ultrahangos tisztitás?
Előzmény: Mikky59 (3427)
Mikky59 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 3436

Köszi

Végre valaki. Egyszer emlitették,hogy ha gally környékén van a pótakksi,akkor csinálhat ilyen hülyeségeket. De nem nagyon hittem benne. Most megpróbálom és beszámolok róla. Senki ne feledje,hogy a 607-es elértéktelenésének fő oka az,hogy vagyonokért akarnak,persze mindent cserélve,piti dolgokat megjavitani!!!!!!!!

Előzmény: cacak (3435)
cacak Creative Commons License 2009.11.26 0 0 3435

Sziasztok!

 

Új vagyok a fórumon. Három hónapja vettem én is egy 2.2.HDI-t. Hasonló jelenségek voltak nálam is. Álló motornál jöttek sorban az üzenetek légzsákhiba, ABS hiba, fékhiba,stb. A tükröket hol nyitotta, hol nem. A bal oldali ajtót a központi zár nem mindig nyitotta ki, és a rádió magától kikapcsolt, vagy néha lefagyott (kocsi leállítása után tovább szólt, nem lehetett kikapcsolni). A fórum végigolvasása során, ami nem volt egyszerű kezdtem el gyanakodni, mivel a legtöbb hiba pár napos állás után jelentkezett, és kibontottam a csomagtartóban lévő akkumulátort. Gyári francia feliratok, az autó 8 éves...Vettem bele egy újat, azóta lekopogom az összes hibajelenség elmúlt. Nem mondom, hogy neked is ez a baj, de hátha tudtam segíteni a tapasztaltakkal.Üdv.

Előzmény: Mikky59 (3434)
Mikky59 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 3434

Köszi Máté

Azért irtam le a többi hibát is,mert arra gyanakszom,hogy lehet valahol egy közös pont,egy csatlakozó,vagy ilyesmi,ahonnét eredhet ilyen hibák forrása. Talán valamelyik,nem látható helyen levő. A motortérben van ilyen,de az jó. Ebben a kocsiban van annyi elektronika,hogy ember legyen a talpán aki tipusismeret nélkül kiméregeti. A dealer,meg cserélni akar mindent,ja én meg fizessem. Millió körül lenne!!!! Talán eszedbe jut,vagy valaki másnak,hogy az ablakemelő,a bal hátsó tolatóradar szenzor,a tempomat kapcsoló,és a rádió erősitőnek van közös pontja,ahonnét eredhet a hiba. Előre is köszi mindenkinek!

Előzmény: Mate 607 3.0 V6 (3433)
Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 3433
Mikky 59!

Ilyen rádió probléma már volt itt valakinek. Én ilyennel nem találkoztam még. Nekem RM2 rádió van benne, annak a hátulján asszem két kábelköteg van, elképzelhető hogy ott van valami probléma - de ez csak egy nagyon gyenge találgatás a részemről.

Jorgi!

A leírtak alapján szerintem nem jó a meghajtó egység, de azért megér egy próbát, hogy az összes kábelt leellenőrzöd hogy a helyén van-e.
Jorgi_607 Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3432

Hello!

 

Először is köszi a választ. Az a helyzet, hogy a 2 ikon, amit említesz, ott van a felső sorban, de nem aktív. Azaz el van sötétülve, nem megy rá a kijelölés. Iránytű meg egyéb helyen (alul, felül, sarokban) egyáltalán nem jelenik meg. Meg tudod nézni (ha esetleg ilyen típusod van), hogy az egység fizikai bekötésénél milyen csatik mennek a fejegységbe? Vagy amit leírtam azt jelentheti, hogy biztosan kuka az eszköz?

Előzmény: Mate 607 3.0 V6 (3430)
Mikky59 Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3431
Szia
3416 alatt irtam a kocsi hibájárol. Nem tudsz segiteni? Látom vágod az elektronikát.
Előzmény: Mate 607 3.0 V6 (3430)
Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3430
Szia!

Összesen 6 ikon van a kijelzőn. Ebből a felső sorban az utolsó kettő vonatkozik a navigációra. A gyújtás ráadása után néhány másodperccel aktív kell hogy legyen mindkettő. Ha a kijelzőn nincs ott a kis iránytű (general info. módban, vagy nav.guidance módban), akkor nem jó a meghajtó egység. Ha ott van, de a térképet nem lehet megnyitni, akkor lehet hogy a lemez rossz, vagy valamelyik kábel nincs a helyén.
Ha rossz, érdemes nézni bontott autókból ilyen egységet, ugyanis az új igen drága.

Remélem tudtam segíteni, várom hogy mire jutottál.
Előzmény: Jorgi_607 (3429)
Jorgi_607 Creative Commons License 2009.11.25 0 0 3429

Kedves márka- és típustársaim!
 
A következő igen nagy problémával fordulnék hozzátok: van nekem egy 2001/12-es 607 3.0 V6 24V Pack. Igen-igen szeretem a vasat, eddig nem is volt vele gond. Nagy kijelzős egyébként. Most viszont kellene használnom a navigációját (eredetileg egy 2004-es gyári franciao. térkép volt benne, de az ugye nem nagyon jó budapestre, azzal viszont azt hiszem talán működött...), vettem is sok pénzért egy írt 2009-2010 kelet európát, de nem ismeri fel, vagy olvassa. A tünet a következő: beteszem, beszívja, majd lehet hallani, hogy pörgeti, jár a fej, majd megáll. Ezt a ciklust ismétli addig, amíg le nem állítom az autót és ki nem kapcsol. A lemezt nem adja ki semmilyen módon, akárhányszor, akármennyi ideig nyomom a gombot. Adalékok: szétszedtem a VDO fejegységet és manuálisan kibogarásztam a CD-t, valamint megpucoltam az optikát, meg a belsejét, hátha csak ennyi a gond. Nem, a hiba ugyan az maradt. Az alsó nyáklapon van egy bővitő/kiegészítő modul, talán a szoftver, amin van egy fehér verzió matrica: PSA 6.1. Még két érdekesség: nem világít a POWER LED a fejegység elején és a hátsó 2 soktűs csatiból csak a fehér van bedugva, a feketébe semmi (egyébként kiépítve sincs olyan kábelcsatlakozó, végignéztem az egész csomiban a kábeleket). Mi lehet a gond? Először kellene frissíteni a szoftverét, mert új a térkép? Vagy az írott CD a gond (lassan írtam)? Esetleg hardverhiba?

 

Nagyon várom a segítségeteket...

 

 

Köszi

acsi65 Creative Commons License 2009.11.22 0 0 3428
köszi. megprobálom.
Előzmény: Mikky59 (3427)
Mikky59 Creative Commons License 2009.11.22 0 0 3427
Megirtam volna! Egy szomszédom melózik egy dealer-nél. Ő intézte. Gondolhatod! Én csak lapitottam a 400 000-es ajánlat után 50000-ből meguszni. Nézz utána,én már elköltöztem onnét és kellemetlen volna ilyenért felhivni! Nem hiszem,hogy bonyolult volna. Próbáld meg a tisztitást,amit irtam. A tanksapka nyilásánál van a folyadék betöltésének a helye. Aláfekszel és meglátod. A szervizben is egy csövön,kézben tartva töltik fel. Ha nem vette el a teljesitményt,akkor még nem hiszem,hogy ultrahanggal tisztitani kell. Nézz utána a gázolajos feltöltésnek és ha ugy gondolod,akkor hajrá! Nem hiszem,hogy kárt tennél benne! Ja az enyémet ugy visszavette,hogy egy kamion letolt egy emelkedőn,aztán meg mikor kipucolták,akkor 210-et ment(azóta is)!!!! Tehát észre vennéd,ha ez lenne!
Előzmény: acsi65 (3426)
acsi65 Creative Commons License 2009.11.22 0 0 3426
nagyon köszi a segitséget és a tanácsot. esetleg a cimet vagy telefonszámot nemtudod a maszeknak? egyébként már egyszer kiirta, de utána megszünt tankolásnál.
Előzmény: Mikky59 (3425)
Mikky59 Creative Commons License 2009.11.22 0 0 3425
Akkor a következöt javaslom: menj el egy Peugeot kereskedésbe. Mondd el a hibát. Kimérik computerrel,hogy mi a hiba. Ha katalizátor eltömődés az ok,akkor csend! Majd közlik,hogy minden csere,több százezer a költség. Mire te,kösz ennyi pénzem nincs. Fizetsz pár ezer forintot,aztán szarsz rájuk! Budapesten,Angyalföldön van egy maszek,aki ultrahangos tisztitóberendezéssel kb. 10-20 ezerért kipucolja a katalizátort. Leszereled,elviszed. Lehet,hogy ök is megcsinálják helyben. Semmi különös munka,berohadt egyszerü csavarok. Ha szakad,kicseréled,pár forint csak. Készülj rá,hogy még órákig rezegni fog,tehát nem lehet azonnal visszaszerelni és indulni vele. Ha UTC folyadék is kell hozzá,azt helyettesitheted gázolajjal. 10 ezer literje az UTC-nek és a gázolaj szinte ugyanolyan jó. Ezt olvastam valahol. Nekem UTC feltöltéssel eggyütt kb. 50000 Ft-be került. Mindenestül. Peugeot dealer nem fogja ajánlani,mert 180000 Ft egy uj katalizátor,ezen 40% haszna van! Rád ver még computer cserét,meg egy csomó szart és lesz vagy 400 000 Ft a vége! A diesel katalizátor örök életü!!!! Csak tisztitani kell 80 000km-ént. Ez 5 perces müvelet. Befecskendezés,motorpörgetés stb. Ha sokat városozol,csak akkor tömődik el! Normál esetben a teljesitményt is lecsökkenti az elektronika,ha ez még nem történt meg,akkor lehet,hogy segit az is,hogy 5 percig mész 3000 majd 5 percig 4000 majd 5 perc 5000-es fordulaton. Ha minden oké,akkor ki is tisztul és kész! Meleg motorral csináld. Előtte nézd meg az olajnivót is. Az UTC (tisztitó,kiégető) folyadékot minden tankolás után fecskendezi be! Tehát,ha 2000 Ft-ént tankolsz,akkor annyi UTC-t fog benyomni,ami elég lenne 10 szer ennyi üzemanyaghoz is! Semmi gond,csak nagyon fogy,10 000-ért literje! Ugy számol,hogy 60 liter üzemanyaghoz 1 spricc. Érzékeli a tankba dugott pisztolyt és erre reagál! Remélem segitettem. Ja ezt én már lejátszottam! 607 2.2HDI
Előzmény: acsi65 (3424)
acsi65 Creative Commons License 2009.11.22 0 0 3424
köszi a választ. 2.0 hdi motor van benne
Mikky59 Creative Commons License 2009.11.22 0 0 3423
A szöveg amit kiir az az,hogy a motor környezetszennyezési rendszere hibás. Gondolom a katalizátor beszart,de neked nem kell! Milyen motor van benne? Ez fontos. Ha diesel,akkor ki lehet tisztitani. Ha benzines,akkor csere. Irj több infot,mert nem mindegy a motor fajtája!
Előzmény: acsi65 (3421)
2000 2.2i 16v macer Creative Commons License 2009.11.22 0 0 3422
Célszerű hibakód kiolvasást végeztetni ami esetlegesen tájékoztathat vagy rávezettethet a hiba forrására! Sajna ez több hibajelenségnél is kiírhatja.
Előzmény: acsi65 (3421)
acsi65 Creative Commons License 2009.11.22 0 0 3421
sziasztok
nekem 407-es peugeotom van és most kiirta anti pollution system faulty. mit jelent ez és mit kell ilyenkor csinálni. a motordiagnosztika lámpa világit állandoan. mennyibe fog ez kerülni nekem. köszi a választ elöre is
Mikky59 Creative Commons License 2009.11.22 0 0 3420
Köszi szépen a reakciódat. 3400 valahány hozzászólásból kellett volna kikeresnem azt,hogy volt-e már erről szó. Most hogy irtál,ujra nekiesem,mert már feladtam. Egyetértek a második leveleddel is. Sajna nekem is az a tapasztalatom,hogy a szerelők nagy része tök hülye. Csak mindenáron az alkatrész cseréjével próbál javitani. Igy ugye nagyon sokan meg tudnák csinálni. Ezért fölösleges 10 000Ft-os szerviz óradijat fizetni. A dealerek is arra pressionálják az alkalmazottaikat,hogy csere-csere-csere. Sajna autóink rohamosan értéktelenednek el ezáltal. Egy ablakemelő kapcsoló 160 000 Ft. Diesel katalizátort Például 50 000 Ft-ért kitisztitották,felöntötték UTC-vel is. A dealer 380 000 Ft-ot kért volna!!! Én imádom ezt az autót,talán a legjobb ebben az árkategóriában. Mindannyiunk érdeke,hogy minél több infot osszunk meg egymással. Hiszem,hogy rengeteg apró bosszantó hibát pár perc alatt meg lehet javitani. Attól,hogy modern az autónk,még mindig az ősrégi tervekre épül. Miden autónak megvannak a hülyeségei. Emlékszem hány és hány alkalommal javitottunk meg 2-3 perc alatt szörnyünek tűnő hibákat más autókon-motorokon,azért mert tájékoztattuk egymást ki-mivel szopott,aztán mi lett a megoldás. 5 éve van meg a kicsikém,elég sok mindent tudok már róla. Ha tudok segiteni másoknak,szivesen teszem.
Előzmény: macer 2.2i 16V (3418)
macer 2.2i 16V Creative Commons License 2009.11.21 0 0 3419

Tisztelt márkatársak!

 

Arra ösztönöznélek mindenkit, hogy a gyakori hibákat osszátok meg egymással, hiszen így mindenkinek könnyebb lenne a hiba beazonosítása, javítása esetleg a megfelelő szakemberhez kerülése, ami nem kis pénz és idő megtakarításával járhatna! Persze akinek ez nem számít annak nincs helye itt!

Nem házi barkácsra gondolok, mert ez nem az a kategória, de amit esetleg meg lehet csinálni egy kis rátermetséggel az nagyon sokat számíthat, hiszen sok pénz maradhat a zsebünkben. Arról nem is beszélve, hogy sok mindenkinek van rossz tapasztalata a kisebb hibák javítása után, amit egy-két szaki még rosszabul csinál illetve csinált meg, mintha mi saját magunknak csináltuk volna. Én is jártam már így márkaszervízben és azóta egy csomó minden apróbb hibát simán megcsináltam már egyedül az autón. Tehát arra kérnék  minden 607-es forumos társat, hogy segítsék az itt segítséget kérőket, mert elég gyatra így ez a fórum. Én amiben tudok segíteni: komplett olajcsere, olaj szűrő, levegő szűrő, tükrök ,tolató radar, jó kipufogós szaki, kisebb elektronikai hibák felderítése, lámpamosó hiba, hifi, tartó bak cserék, fék tárcsa, fék betét, gyertya csere, kapcsolók javítása, robbantott abrákkal dvd-n itt Veszprémben.

Ha esetleg a környéketeken ismertek olyan embereket akik kenik vagják az adott hibajelenségeket akkor tüntessétek fel pontosan mit tudnak profin telefonszámmal stb... remélem ezzel talán egy kicsit felébred a 607-es forum. Én azon leszek itt Veszprémben és környékén,hogy felderítsem azokat a szakikat, akikkel esetlegesen le is tudom beszélni a kedvezményeket, ha már biznisz és felkerülnek ide mint reklám. üdv mindenkinek. És ébresztő 607-esek !!!!!!!!!!

macer 2.2i 16V Creative Commons License 2009.11.21 0 0 3418

Mikky59!

 

 Jó lenne ha visszaolvasnál topicba!

(Arra kérnélek benneteket, ha lehetne a nick nevetek mellett feltüntethetnétek a motor adatokat, mert  így könnyebb lenne egymásnak segíteni.)

Előzmény: Mikky59 (3417)
Mikky59 Creative Commons License 2009.11.20 0 0 3417
Bocs,hiba történt. Én vagyok az igazi feledója a kérdésnek?
Előzmény: csattocska (3416)
csattocska Creative Commons License 2009.11.18 0 0 3416

Sziasztok

Segitséget szeretnék kérni. 607 2.2 HDI

Hollandba járok melózni. 3 hétig áll a kocsi,aztán amikor elindulok haza,akkor sorra elromlik valami. Először a bal első ablakemelő,de csak járó motornál! Aztán a tempomat,ami később ujra müködött. Most a rádiónak ment el a hangja. Már az őrületbe kerget. A szervizben mindent cserélni akarnak,de az nem oldja meg a probléma gyökerét és kissé húzós is! Valami kontakt hibára gyanakszom. Tipikus tünet. De hol keressem? Remélem itt volt már hasonló problémája valakinek ami megoldódott. Nagyon várom,hátha kihúz ebből a rejtélyből valaki.

Köszi előre is: Miki

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!