Nem FAP folyadék hiba, akkor kiírja, hogy alacsony a szint. Eltömítődött a részecskeszűrő. Ki kell mosatni. Ha nem teszed bármikor végleg letilthat. Az autópálya, és a direkt regenerálás már nem segít. Kb 1000-3000 km-ed van hátra teljes letiltásig, attól függ, hogy városban, vagy országúton mész, de itt már nincs más megoldás. Ha 200 ezer km-t elérte az autó, akkor a tisztítás után már csak profi szerelő tudja a komputert nullázni, mert alapból cserét akar. (és most olvasol, hogy 220 van benne, akkor azonnal szerviz, mert letilt cseréig!) A Pásztornál 180 ezer Ft-ot mondtak, amikor először kb 8 éve így jártam, a Beleznay-nál 40 volt.
Ma kaptam egy "Service" lámpát és mellé a "Risk of particle filter clogging" üzenetet.
Közvetlenül tankolás után jött az üzenet. A tankolás után a kúton ahogy beindítottam az autót. Ebből feltételezem, hogy a FAP folyadékot kell utántölteni, vagy tartályt cserélni. Még a gyári folyadék van benne.
Valahol olvastam, hogy a rendszer a tankolások számát figyeli, talán elértem a limitet.
Jól gondolom? Vagy inkább eltömődhetett a részecskeszűrő?
Előtte kb 50 km-el volt egy regenerálásom és látszólag minden rendben volt, valamint hosszabb utat tettem meg vele országúton, volt is ideje regenerálni.
Itt kicsit nagyobb a nyüzsgés, mint a Citroen fórumban. Hátha kapok segítséget, amit előre is köszönök.
2009-es1,6 HDi FAP 80 kW (220 ezer km)
Ma kaptam egy "Service" lámpát és mellé a "Risk of particle filter clogging" üzenetet.
Közvetlenül tankolás után jött az üzenet. A tankolás után a kúton ahogy beindítottam az autót. Ebből feltételezem, hogy a FAP folyadékot kell utántölteni, vagy tartályt cserélni. Még a gyári folyadék van benne.
Valahol olvastam, hogy a rendszer a tankolások számát figyeli, talán elértem a limitet.
Jól gondolom? Vagy inkább eltömődhetett a részecskeszűrő?
Előtte kb 50 km-el volt egy regenerálásom és látszólag minden rendben volt, valamint hosszabb utat tettem meg vele országúton, volt is ideje regenerálni.
Segítséget/tanácsot szeretnék kérni egy hibajelenség okán, amit tegnap vettem észre: Peugeot 307, 1.4, 2005 évjárat. Kétzónás klíma van az autóban. Valami a hűtés-fűtéssel nem stimmel (sem klíma, sem normál), mert ha hidegre van állítva a hőfok (18 fok például), akkor a vezető oldalon a hűvőset fújja, viszont az anyós ülésnél csak a forró levegő jön.
Sziasztok!Nagyon erős hangos kopogast hallok előlről ha macskaköves úton vagy ha fekvő rendőrön megyek át…kormànyösszekötő és stab pálca volt cserélve!szerintetek mi lehet?
Ha a fényerő pulzál, akkor igen, valószínűleg a feszültségszabályzó a rossz. Egy régebbi, analóg (mutatós) multiméterrel még mérhető is, ha pulzál a feszültség.
A másik kérdésre is igen a válasz, lehet külön cserélni. Aztán az, hogy hogyan, mennyire bonyolult, az a generátor típusától függ. Többfélével is szerelték, így nem mondható meg az autó adatai alapján.
Sziasztok, 2001-es 307-es benzin 1.6 16v, este ha világítást kapcsolok a fénye vibrál. Nem túl zavaró ,de észrevehetően. Amúgy az akku nem merül,indít rendesen. Az izzók hagyományos halogének,nem ledek. Generátor NEM zörög vagy nyikorog. Fesszabályzó lehet? Azt lehet azt külön cserélni?
Nekem úgy sikerült ,hogy beléptem Citroën Sipos oldalára ott találtam Service Box linket.Leírtaknak megfelelően beléptem.Az alap dolgok rögtön hozzáférhetőek lettek.Sajnos a lényeget a Citroën fizetőssé tette.Citroen Fábiánnál is működik.Remélem tudtam segíteni.
A duda biztije a motortérben van.és ha jó akkor mérd ki a duda csatijábsn mit mérsz. 12v és testet. ha nyomod a dudát, A kormány testet zár ha benyomod, abban is lehet szakadás ha 22v meg van a dudánál. a fűtés nél meleg motornál nézd meg a motortérben a bemenő csöveket az utastérbe forróak e? ha igen a akkor az utastérbe a tűtőegységben a terelő, vagymondják elzárólapnak is azt mozgató motor vagy mechanika nem működik, Diagnosztikával lehet tesztelni. LEXIA DIAGPP2000 EZEKKEL jól lehet diagnosztikálni a peugeotot.
Ez a lámpa egyébként azért került kiszerelésre mert műszakin nem engedték át vele..... venni kellett egy gyári szettet külön és azokat betenni a helyükre. Anno úgy néz ki nem volt ennyire merev-fos a követelmény mint most.