Jelenleg pl. 80-76, 10-76, 21-76 és 90-76. De ezek nem járnak a Kálmiban. Abból 71-91 hiányzik, amik közül egyel kevesebb működőképes van, mint kellene.
Na, ez szánalmas. Nem tudok többet mondani. Illetve még annyit, hogy azonnal bérelni kellene egy román hálókocsit, azt ismerik, és beengedik elvileg a németek, mert járt oda. Ja, meg van benne deluxe fülke is...
"Korlátozás a Budapest és München közötti fekvő- és hálókocsi közlekedésben
Tisztelt Utasaink!
A Budapest és München között közlekedő Kálmán Imre EN (462/463) vonaton, a hálókocsi műszaki hibája miatt január 20-tól a hiba elhárításáig csak az alábbi napokon és útirányon biztosítjuk a hálókocsis utazási lehetőséget.
Budapest - München: 2012. január 20 - tól csak páratlan napokon,
München - Budapest: 2012. január 21 - től csak páros napokon.
A további napokon csak ülőhelyes és fekvőhelyes kocsi közlekedik az EuroNight vonatban!"
Milyen kocsiból van csak egy működőképes a START-nak?
Torino-ból utaznánk Grenoble-be (vagy -ba?) vonattal,ám a menetrendi kereső az olaszországi Bardonecchia és a franciaországi Modane közt buszt ír, meg 4-5 órás menetidők jönnek ki a T-G teljes távra.
Megnéztem a térképet is,a két település közt jelöl vasutat.
Ez hogy van,ismerős valaki arra?
Esélyes úticél Briancon is,de körbe kell kerülni vonattal az összes hegyet.
Oulx-Cesana-Claviere-Montgenévre útvonalon tud valaki valami buszt ajánlani?
Esteleg OFF olcsóbb (max 25€ reggelivel) szállástipp vasútállomással rendelkező településsel a francia Alpokban?
Ezen az oldalon megtalálható a DB távolsági vonatainak összeállítása, a nem DB szerelvények kiderülnek a "Wagenmaterial: ÖBB" és hasonló megjegyzésekből!