...akkor ezek szerint itt is van idő korlát? Akkor miért nem írják bele a szervizfüzetbe, hogy 7 év után mindenképp cserélni kell...?
(persze, statisztikailag igen kicsi a valószínűsége egy olyan autónak ami 7 év alatt nem fut 120 ezer km-t, de akkor is illene beleírni, ha már a biztonsági övek csereperiódusa benne van például, a hűtőközegé meg nincs...)
Ha elérted a 120.000km-t akkor nincs mese,cserélni kell.
Egyébként egy szakszervizben megmondják az autód adatai alapján(rendszám),hogy mikor kell cserélni.
Én ma voltam téli átvizsgáláson,hogy tudjam érvényesíteni ezt a GO!Service programot,és megnézettem,hogy mi az a dátum amikor legkésőbb cseréltetnem kell.Nekem 2015 júniusában kellene,ha nem érném el addig a 120.000km-t.Igaz az enyém 2008-as Superb.
120-nál vezérmúszíj, görgők, vízpumpa alaphangon. Ez attól függően, hogy hol, kivel, mivel csinálod kb 60e-től 200e-ig bármilyen összeg lehet. Ellenben egy szíjszakadás költésge megjósolhatatlan. Van benne tartalék, de nem érdemes erőltetni, és határozottan óvnálak az ócón beszerezhető kurvárabiztosanugyanazttudjamintagyári alkatrészektől is.
Vagy van, vagy nincs... figyelembe véve a korát is, én nem nagyon kockáztatnám a szelepsalátát! Ehhez a motorhoz az egyik legolcsóbb a vezérmű szett, sőt ha megadod a motorkódot (a motorszám első betűje) akkor lehet, hogy tudok vízpumpát igencsak olcsón. (nekem egy hibás azonosítás után sikerült a kétféle 1.9 PDTDI-be való közül a rosszat megvennem és ha érdekel akkor 5ezerért átadom)
Nekem speciel a gyári műanyagot a tavalyi hóbarázda törte apró darabokra, de ezzel megoldottam egy jó időre... Elvileg van SII-re is, illetve külön van váltóvédő is. ugyanez a termék... Én mindkettőt használom... :-)
Tényleg ütős!Nem mondom,szép.Nekem tetszik.Jobban,mint a 17-sel.De ez meg mintha már egy picit sok lenne.Valahol a kettő között kellene találni.De úgyis te érzed,hogy mi neked a megfelelő.Egyébként szép,de ezt már mondtam. :)