Nekem a legjobban az új fórumban az tetszik, hogy az e-mail címet el lehet rejteni, nagyon jó dolog a könyvjelző is, valamint, hogy a hozzászólásokba könnyen be lehet szúrni a HTML kódokat!
Üdvözlök mindenkit az új fórumon!
Ugyan gyermekbetegségek még vannak, de ha ezek javítva lesznek, nem lesz olyan rossz. Felhívom mindenki figyelmét, hogy az újdonságokat is a jogi szabályzatot mindenképp olvassa el, előbbit technikai segítségért, utóbbit, mert némiképp változott.
Üdv mindenkinek!
bubu
Köszi a bíztatást, jól esik, hogy 9 képből ilyen magabiztosan állítod, hogy jó lesz.
A pálya össz 39 km, a menetidő kb. fél óra lesz (ezt még nem lőttem be pontosan). Még Pécset megcsinálom (remélhetőleg ma-holnap), kisebb simítások, aztán repül IST felé! Már alig várom, hogy úgy is tudjatok véleményt mondani róla, hogy látjátok az egész pályát.
_Szergej_! A hivatalos adat a 2 vágányú vasúti pálya felsővezetékének magasságára 6 m (megkérdeztem a vasútmániáson)! Megtennéd akkor, hogy a Gigant, a Szili és a Szöcske áramszedőjét lejjebb veszed, és a módosított b3d fileokat elküldöd mailben? Köszi előre is!
bubu
Nem tudom IST terveit, de van egy érzésem, hogy meg lesz az MVV BVE üzletágának első nagyvasúti pályája :)
De ezt majd IST holnap megválaszolja.
Hány km. összesen?
Tehát mennyi a menetidő?
Köszi! Na, akkor ehhez képest milyen a sellyei? ;-)
150 km/h. Sellye, Csányoszró és Vajszló olyan közel van egymáshoz, hogy nem éred el ezt a sebességet. Vajszló és Páprád között ezt egy aranyos 40-es lassújel akadályozza meg. Páprád és Görcsöny között mikor eléred a 150-et, fékezhetsz egy 80-asra, aztán pár perc 150 után egy 120-asra. Görcsöny és Pécs között fokozatosan csökken a pályasebesség, először 120-ra, majd 40-re (ez alá csak akkor megy, amikor meg kell állni).
Azért csinálom ezt (szórom tele lassújellel), hogy ne abból álljon a játék, hogy mész és kész, gyönyörködsz a tájban. Legyen benne egy kis kihívás, jól fékezni a lassúmenetre, és közben tartani a menetrendet.
Hamarosan játszhattok vele!
A következők történtek a pályán mostanában:
-A felsővezetéktartó oszlopokat Krisz tanácsára kicseréltem a RouteBuilderhez levőkre. Köszi a tippet!
-Elkészült Görcsöny állomás (kép lejjebb)
-80%-ban elkészült a Görcsöny-Pécs szakasz. Az utolsó 2 km nincs kész, ez talán a legkényesebb része a pályának. IST, felhasználhatom a 2-es villamosvonalon levő épületeket?
Kb. ennyi. Örülök, hogy mostanában van kedvem foglalkozni a pályával. :)
(Ja itthoni hálózatunkban új techika lett bevezetve (internetkapcsolat-megosztás), így még gyakrabban tudok irogatni ide.)
Opking kérésére képek a pályáról (inkább nem Link Elek, mert a V43-as topicot teljesen átformáztam, pedig ugyanúgy csináltam mint máskor :( ):
http://bubu888.freeweb.hu/BVE/Sellye.jpg
Az indítókép. Jó sok minden van, ezért nálam folyton butít, hogy legalább 2 FPS-t kicsaljon ezen a részen :(
http://bubu888.freeweb.hu/BVE/Szocske.jpg
A 022-es Csöpi tolatgat az állomáson.
http://bubu888.freeweb.hu/BVE/futohaz.jpg
A kétállásos fűtőház előtt V43 1346 és M47 1207.
http://bubu888.freeweb.hu/BVE/Csanyoszro.jpg
Csányoszró állomás egy múzeális értékű MD-szerelvénnyel (2 dolog miatt is múzeális: egyrészt azért, mert 6 részes, másrészt mert van benne Ax).
http://bubu888.freeweb.hu/BVE/erdo.jpg
Vajszló és Páprád között erdő.
http://bubu888.freeweb.hu/BVE/erdo2.jpg
Szintén erdő, csak most Páprád és Görcsöny között.
http://bubu888.freeweb.hu/BVE/erdo3.jpg
80-as lassújel az erdőben Páprád és Görcsöny között.
http://bubu888.freeweb.hu/BVE/Gorcsony.jpg
Görcsöny állomás, a kitérőn V43 1346 (igen, ő volt Sellyén a fűtőháznál is) tehervonattal.
Na milyenek? IST, tehetnél fel közülük a honlapodra a galéria részbe, ha tetszenek.
bubu
Ok, holnap töltök fel képeket róla.
A pályáról már korábban volt szó itt a fórumon, de akkor dióhéjban: kitalált vonal Sellye és Pécs között, nagysebességű (150 km/h lassújelekkel) villamos vonal 100-as Giganttal, kb. 40 km hosszú. Egy darabig fenn is volt IST honlapján egy kezdetleges verzió. A tervek szerint ma este megcsinálom a Görcsöny-Pécs szakaszt, aztán valamikor Görcsönyt és Pécset, és akkor kész.
Peti: bocs a technika már megint kiszúrt velem, úgyhogy majd csak holnap megy a kép.
bubu
IST!
Nem lehetne arról szó, hogy a BVE legfrissebb verzióját felrakd a honlapodra? Vagy valaki egy bármilyen verziót!!! Az a helayzet, hogy új a gépem (hurrá, nem fog szaggatni!), de a BVE telepítőjét nem találom sehol se. Mackoy lapja meg nem jön be... :(
SOS!
Üdv, dani
1280x960-ban van meg. Akkor előbb-utóbb megy egy mail az itteni címedre.
MÁS
Tegnap este komoly áttörés következett be a pályámon: megcsináltam a Páprád-Görcsöny szakaszt. Ez azért akkora áttörés, mert ez egy 20 km-es szakasz!! Tegnap este 9-kor leültem, hogy msot addig nem állok fel, amíg meg nem csinálom. Hajnali 1 körül végeztem. Aztán végigmentem az egész pályán, ami hibákat találtam, már nem tartottam elég érvnek az álmossággal szemben. Még visszavan Görcsöny állomás, a Görcsöny-Pécs 11 km-es szakasz, valamint Pécs állomás. Remélhetőleg ez már hamar meglesz, és akkor majd lehet tesztelni. (a csv file már akkora, hogy a Jegyzettömb meg se nyitja, csak a Wordpad :D)
Nem feltétlenül alkalmatlan, csak nehézkes. MSTS-ből én köszönöm, nem kérek, nem vagyok elragadtatva a játéktól a grafikát leszámítva.
Fenn van az új album itt. Jó nézelődést, várom a véleményeket!
bubu
A saját pályámat azért már csak hadd fikázzam!! :)
Nemrégiben belekukkantottam, kész káosz, ami benne van! Az is lehet, hogy ha megkapom a pályarajzokat, törlöm az egészet a francba és úgy ahogy van újrakezdem. Azért nem érted, hogy miért mondom: rossz, mert még nem jártál a vonalon a valóságban! Szinte végig fák mellett halad, tele van bokrokkal, dinnye- meg másmilyen földek mellett halad, őzikék rohangálnak, szóval nagyon hangulatos! Azon a pályán meg alig van egy-két fa és kész. Nagyon sokat kell fejlődnie, hogy valóban jó pálya legyen belőle, de remélem eljut odáig!
"Sellye-Szentlőrinc pálya színvonaltalanságát leszámítva az oldal megérdemli!"
Na, azért ezt nem kellett volna.
Nagyon jó pálya az.
Egyet kell figyelembe venni szvsz. a BVE nem alkalmas nagyvasúti pálya készítésre.
De a pálya egyáltalán nem szinvonalatlan.
Tegnap egy váratlan összeomlás miatt mindkét számítógépünket újra kellett telepíteni, de már felkészültek vagyunk, ugyanis a c:-n csak a Windows volt, így ez nem jelentett gondot, csakhogy a feltöltés elmaradt. Nem baj, már pótolom a hiányosságot (most csorog felfelé), hamarosan (remélem fél órán belül) láthatjátok a képeket (Peti, köztük a kétáramszedős Bikát is :D)!
IST!
Én is gratulálok a 10000. letöltéshez! Meg kell mondjam őszintén, hogy a Sellye-Szentlőrinc pálya színvonaltalanságát leszámítva az oldal megérdemli! És azt gondolom, hogy ez egy nagyon-nagyon jó kezdet. Ha elkészül a kitalált pályám, utána restaurálom a 61-est, már két új pálya. Eközben a 2-es metró is elkészül, és még ki tudja mik készülnek titokban... Meg közben a villamosok fejlődése...
A letöltésszámláló alapján az oldalamon megtörtént a 10 000. letöltés is.
Köszönöm szépen!
Pályákat összesen 5919 alkalommal szedtetek le a honlapról (a legtöbbször az MFAV útvonalát 1629-szer), míg járműveket összesen 4575 alkalommal (ebben a KCSV7-es vezet 1076 letöltéssel).
Mindezt alig pár hónap alatt.