Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TdiOxi Creative Commons License 2011.01.24 0 0 9723

 Csatlakozok én is Pinguru véleményéhez, 4 évig jártam mitsubishivel, ugyan egy l300 4wd-vel, de felfüggesztését tekintve ugyan az mint a pajero. Éshát a futómű  egy szar, terepen sokkal kebesebbet tud, mivel nem merev hidas csak hátul. Terep használatban max egy évet bírnak elöl a talpasok, a legdrágább japán utángyártott, a gyári meg csillagászati árú, lehet az bírja. A disco mikor meglett, rendbe lettek téve a függőcsapszegek csapágyastól 20e-ből és azóta is jók, a mitsuban ugyanez a történet, a 4 talpas csere 50e és egy év, de fél év után már lehetett hallani, hogy kopog.

 A karosszéria imád rohadni és nagyon bonyolult a javítása, nekünk volt lakatolás is, mindkettőn, de a disco sokkal egyszerűbb volt, szög egyenes minden lemez és rajta a borítás alu. Még a disco előtt néztünk pajerot, de mindegyik iszonyat szar állapotú volt karosszériailag. És én sem szeretem a sok elektronikus szart, ezen kívül többet is fogyaszt jócskán 11 alá nem nagyon megy le hacsak az ember nem úgy megy mint egy nyugdíjas. A disco nekem 9-10 között mozog átlagban 9,5 és ugye állandó öszkerékben van és üresen 2tonna. Anno  mitsu vételnél felmerült a disco, de sajna nem jártam utána , alászaladtam a legendáknak, szar nincs alkaktrész, meg drága stb... Szerencsére másodszor már nem, végigolvastam a fórumot itt(akkor még olyan 3-4 ezer körüli hozzászólás volt, azóta Fejes kollega jelentősen lendített ezen:))),)és utána teljes nyugalommal vágtam bele és azóta se bántam meg. Kell vele foglakozni, de meyik hasonkorú kocsival nem, egy megbízható jó autó, nekem ez az eddigi legjobb kocsim és ameddig csak lehet az is lesz.

Előzmény: g4br (9719)
minden_nick_foglalt Creative Commons License 2011.01.24 0 0 9722

Köszi az adagolós infókat - én térben ettől azért jóval odébb vagyok így marad a csomádi mester... (most az a tünet, hogy hideg időben lassan ébred a rendszer és 2500-as fordulat fölé szinte egyáltalán nem tudok menni, azaz pl. emelkedők előtt csak az ima segít, ill. kilencvennél gyorsabban nem is tudok menni :-(

Előzmény: b_nagy (9668)
pinguru Creative Commons License 2011.01.24 0 0 9721

Az is feltétel volt, hogy mikroprocesszor csak a rádióban lehet, ABS és többi bizbasz gyárilag ne legyen a kocsiban, fűtsön és hűtsőn rendesen, a többit megoldom, pölö parkolóradarnak ott van a brutál lökös és a vonóhorog:)

Előzmény: g4br (9719)
pinguru Creative Commons License 2011.01.24 0 0 9720

Én olyan szerkentyűt kerestem, amelyik elöl hátul merevtengelyes és középen differenciálmű osztja el a nyomatékot minden elektrónika nélkül, továbbá kényelmes, bírja a nehéz terepet és belefér a költségvetésbe. A G merci a költségvetési rész miatt kiesett, Niva van a családba, akkoriban Defik horror áron voltak, így kipróbáltam egy Disco-t (szerdán eldöntöttem, hogy autot cserélek, csütörtökön belenéztem a használtautó kinálatba, amit megláttam elsőnek megvettem, nem volt más fehér autó a listában) , ami nem teszett mert három ajtós, de az összes módosítás amit terveztem benne volt (emelés, hapáncél, stb), és a keresztnevem első három betűje alkotja a rendszám első három betűjét, és október 23-án néztem meg, a rendszámában benne van az 56 (560), így logikusnak tűnt, hogy ez az autó hozzám kell tartózzon, a feleségem nem osztotta ezt a logikát, dehát ilyen az élet.

 

Nekem a Disco sokkal kényelmesebb mint a mitsu, alkatrészek töredékáron vannak, általában a kopás öli meg az egyes elemeket, vagyi az a legenda, hogy atom megbízhatatlan és minden szétmegy az nekem nem jött be. Az intenzív használat nyomot hagy a verdában, dehát azért vettem, hogy intenzíven használjam. Ha visszautaznék az időben, ugyanígy döntenék.

Előzmény: g4br (9719)
g4br Creative Commons License 2011.01.24 0 0 9719

Engem olyasmi érdekelne, hogy nem tetszett, mert:

pl. "sokat kell tekerni a kormányt a 2 szélső helyzet között", vagy "akárhogy kíméltem, nagyon zabál", vagy sokkal testesebb, ezért nehezebb manőverezni a kis helyeken, vagy alkatrész utánpótlása gyengébb, mint a landinak, stb...

 

Lehet elcsépelt kérdések, de a szuverén véleményeknek is van némi realitás alapjuk, ha sokan egyformán gondolják, annak valami oka csak van.

 

persze nem az "egymilliárd légy nem tévedhet" szlogenre gondolok...   :)

Előzmény: pinguru (9718)
pinguru Creative Commons License 2011.01.24 0 0 9718

Ez kábé olyan kérdés, minta az oviban, hogy kinek erősebb az apukája. Én jártam ilyen vassal, nekem nem tetszett, másnak meg igen, kb ennyi.

Előzmény: g4br (9716)
zotyo Creative Commons License 2011.01.24 0 0 9717

A végén megnéztétek valamelyik lőteret?

g4br Creative Commons License 2011.01.24 0 0 9716

Tudom, most elrúgom a pöttyös labdát, de kínomban már más típusokkal is szemezek.

Szerintetek ehhez:

http://www.expressz.hu/auto/szemelygepjarmu/hirdetes-21443325/

képest miben jobb és rosszabb a discovery?

 

Nekem főleg a 2.5 td motoron akadt meg a szemem, gondolom azonban, hogy annak semmi köze a landi 2.5-ös dízeleihez sem működésben, sem fogyasztásban, sem teljesítményben.

g4br Creative Commons License 2011.01.24 0 0 9715

Engem továbbra is érdekelne, hogy azt az autót hol lehetne megnézni.

A típus elfogadható, és a vételi szándékom megvan. Keresem az alkalmas jelöltet...

Előzmény: mandras79 (9478)
TdiOxi Creative Commons License 2011.01.24 0 0 9714

Semmi extra, kiveszed a két csavart, meghúzod a kormány felé a borítást kicsit megemelve az elejét, akkor hátul lecsúszik a két fül. Utána lehúzkodod a csatlakozókat a kapcsolókról és ki tudod venni a burkolatot. Az egységet nem emlékszem pontosan vagy 2 vagy 4 csavar tartja, de szerintem mivel az ABS lámpa fennt van elég csak mögé nyúlni és kicsavarni. Ha mégis kiveszed akkor ha kicsavartad a csavarokat érdemes a km óra spirált kivenni, mert utána sokkal könnyebben mozgatható az egész. Az egy patentos szarral csatlakozik, nem hollanderes, egy kis tükörrel meg tudod nézni és egyből látod mi a system:))), jó munkát. 

Előzmény: fejes.i (9712)
Apumozgatas Creative Commons License 2011.01.23 0 0 9713

Sziasztok,

Az elöző hétvégén mi is csörlőztünk

fejes.i Creative Commons License 2011.01.23 0 0 9712

Valaki operálta már ki Discoból a kilométer órát? (mármint ez egész műszer egységre gondolok). A kormány felett van két eldugott csavar, ha azt kibontom, utána már látom, mi újság, vagy komolyabban kell küzdeni vele?

 

fejes.i Creative Commons License 2011.01.23 0 0 9711

Szép :)

 

Bár egy jó kis agyagos szántóban egy idő után mindegy, milyen gumid van :)

Előzmény: Nelson admirális (9710)
Nelson admirális Creative Commons License 2011.01.23 0 0 9710

A vasárnapi mise után, kirándulni voltunk levvagen kollégával a cserhátban. 

Az alábbi képek is azt bizonyítják, hogy A/T-s gumival ne menjetek felázott agyagos talajra.

 

   

 

   

 

   

Tie Creative Commons License 2011.01.23 0 0 9709

Hát nem tudom, mennyire pörkinsz.

 

Tekintve, hogy vót annak idején a Szériákban a 2.25-ös dízelmotor, azon faragtak egy kicsit, abból lett a 80-as évek elején a korai Ninety-k és OneTen-ek 2.5 ös szívódízele, amire aztán raktak később turbót, az vót a 2.5TD.

Aztán azon faragtak még egy kicsit, és úgy lett tudtommal a 200tdi.

 

Lehet, hogy a Perkins faragta, de az alapjuk a kőkorszaki Land Rover motor volt.

Előzmény: fúrómester (9707)
fúrómester Creative Commons License 2011.01.23 0 0 9708

na, pörkinsz.

Előzmény: fúrómester (9707)
fúrómester Creative Commons License 2011.01.23 0 0 9707

Pörjinsz.

 

De amióta a CAT megvette, sokkal vagányabb azt mondani, hogy Kátterpillár. :-)

Előzmény: Tie (9706)
Tie Creative Commons License 2011.01.23 0 0 9706

Leginkább abban, hogy a 200tdi és a 300tdi NEM vm, hanem Land Rover dízelmotor.

Előzmény: gyvy (9705)
gyvy Creative Commons License 2011.01.23 0 0 9705

És ez miben tér el a Vm-féle dízeltől? (befecskendezés közvetett helyett közvetlen -e, vezérlés, stb,)

Előzmény: Tie (9703)
fejes.i Creative Commons License 2011.01.23 0 0 9704

Ez elég érdekes motor. Először volt belőle olyan verzió, amiben a vezérlés fogaskerekek továbbították, aztán valamiért csináltak belőle láncost, majd visszatértek a fogaskerékhez.

A 164-es alfákban volt ez a motor, meg a Chrysler Voyagerben. Az biztos, hogy nagyon tudtak ezek menni, de sok panasz volt arra, hogy megfőnek. Mások szerint ez nem a motor hibája volt, hanem eleve hibásan tervezett hűtés miatt történt (Kicsi a hűtő + előtte a klímahűtő takarja is). Egy időben majdnem vettem Voyagert, akkor találtam ezeket a VM dízelről. Egy karosszéria lakatos barátomnak vót is olyan Voyager, amiben lánc volt. Ő is megfőzte egyszer. Utána mondta, hogy véleménye szerint ezeknél minimum évente ki kell takarítani a hűtők környékét kívülről, mert a sok baragadt bogár meg kosz miatt csökken a hűtés. Amúgy szerette, nem fogyasztott sokat és ahhoz képest ment mint a veszedelem.

 

Előzmény: Tie (9703)
Tie Creative Commons License 2011.01.23 0 0 9703

Nem. VM csak Range Rover Classicban volt, a Discovery egyből 200tdi-vel jelent meg, majd nem sokkal később a 300tdi lett.

Előzmény: gyvy (9702)
gyvy Creative Commons License 2011.01.23 0 0 9702

Ezt a linket:

 

http://motorfelujitas.com/?page_id=69

 

egy másik fórumban láttam. A VM féle dízelmotor. Az első szériás Discoveriben is ez van?

Nelson admirális Creative Commons License 2011.01.23 0 0 9701

Én itt szoktam tankolni. Ez  legolcsóbb a környéken. 47.690724, 19.255975  (másold be a Google mapsba) 

Ez Őrbottyánban van. Innen csak egy köpésre lakom, itt:  47.716511, 19.22802

Találkozhatunk a kúton is. Hozod a családot is? 

Előzmény: levvagen (9699)
fish70 Creative Commons License 2011.01.23 0 0 9700

Ez is egy olyan, ami egy kissé túl van árazva sztem!

http://www.hasznaltauto.hu/auto/land_rover/defender/land_rover_defender_2.5_tdi_6_szemelyes._m.o.-i.-4445801

Amikor még nem volt fent a hirdetés, 2,2 volt a felső vége csörlővel együtt 2 szem-es tgk-ként.

Azóta kifényesedett, csörlőt vesztett és talán esetleg 6 szem szgk let belőle. Mondjuk érdekes lenne, mert akkor vizsgázott frissen és tgk-nak.

Tény, a hajtását rendben lévőnek éreztem, csak a sártúró gummákért kár volt. :-)

F

levvagen Creative Commons License 2011.01.23 0 0 9699

Nálunk nincs kőbevésve a vasárnapi ebéd, viszont a csapat fele még alszik!

Reálisan 12-fél1 felé tudunk arra feléd lenni.

Hol tudok tankolni, nálatok van kút? Csővárról Galagamácsa felé fogok menni.

Előzmény: Nelson admirális (9698)
Nelson admirális Creative Commons License 2011.01.23 0 0 9698

Benne vagyok. Délelőtt vagy dálután? +36209hét11hat43

Esetleg megnézhetnénk azt az erdőkertesi lőteret.

Előzmény: levvagen (9697)
levvagen Creative Commons License 2011.01.22 0 0 9697

Vasárnap 1kanyar? A környéken.

Előzmény: Nelson admirális (9676)
Multipla Creative Commons License 2011.01.22 0 0 9696

Sziasztok!

 

Rég jártam erre.

Már vagy fél éve szuperul üzemel a Discovery V8. Hűtőt kellett cserélni, mert mindig elcsöpögött a víz.

Fél éve kölcsönadtam apunak, aki azóta ki sem akar belőle szállni:) nagyon megszerette.

Most egy Defendert szeretnék venni.

Ezt nem ismeritek:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/land_rover/defender/land_rover_defender-4432291

 

Nem tudtok valakit, aki vállalna egy ilyenbe V8 beépítést? Hoznék hozzá egy Discovery donort.

TdiOxi Creative Commons License 2011.01.22 0 0 9695

De olyat mint a gumiszerelős, mert az nagyon kurva király jó:))))

Előzmény: Tie (9694)
Tie Creative Commons License 2011.01.22 0 0 9694
Nem, nem klímaventik, mivel ez sose is vót klímás.
Dízel vót, belerakták a v8-at, viszont szét van barmolva a vízpumpa végin a csavar.
Ezér aztán beraktak két elbaszott nagy ventit a radiátor elé, amit kapcsol egy hőgomba, meg külön is tudom kapcsolni egy kapcsolóval.
Majd csinázok róla videót, oszt megmutatom.
Előzmény: elf (9693)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!