Van elöl benne egy visszacsapó szelep, lehet az rakoncátlankodik. Bár az inkább a vezetékből való visszafolyást akadályozná meg. Esetleg meg kellene pucolni a kapcsoló érintkezőit. Lehet, néha összeérnek.
Ha nem érek az azt működtető karhoz, akkor is néha elpipili magát, és mindig egy kis folyás van a kocsi hátulján, ami mostmár kezd idegesíteni. Mitől folydogálhat?
nem, ha ég a sárga lámpa: az egyértelműen azt jelenti, h már legföljebb 5 liter van tankban, tesség azonnal pótolni - mindegy, mit sakkoz ki a számítógép a pillanatnyi fogyasztás alapján
Tegnap alaposan megszivatott a drágám. A Bc szerint volt még 170 km a kocsiban, mikor jöttem haza autópályán. Azt tudom, hogy ha nagyon kevés benzin van benne, akkor sípol és üzen, hogy tankoljak. Most nem tette, vagy nem hallottam. Egyszer csak megállt. Hogyan lehetséges ez, hogy én azt hittem, hogy hazaérek, azt mégse?
Azt azért hozzátenném hogy az analóg műszer már sárgán égett, dehát a 170 km az 170 km, nem?
szedd le a szervízcd-t, mert abból teljes méretben ki lehet nyomtatni ezeket a rajzokat! exportálni nem engedi, csak print screen-nel lehet kilopni ilyen képeket, amiket aztán a 480x480-ra leméretező index motor miatt még alaposan vágni is kellett - ennél több minden látható eredetileg
ha sikerül megtalálni (gondolom a kesztyűtartó alatt) az említett D1 B csatlakozót, akkor nem kell lebontani semmit, ott is hozzáférhető a madzag
dehogyis mester, egy pillanatig nem voltam szakmában - csak lelkes amatőr
a rácsatlakozás engem is érdekelne szerintem a Bravo topikban kérdezz utána, ott sokkal tapasztaltabbak vannak - a motor, a vezérlés pedig jórészt azonos
annak idején a színkódokat is ott írta meg vki (angol a szervízcd, nagyszerű, de az összes vezeték színkódja olasz maradt a rajzokon...)
Kedves mester, mit tudsz arról esetleg, hogyan valósítható meg a laptopos hibakiolvasás házilag? ez a szervíz cd alkalmas a kiolvasásra? Más hibakiolvasó szoftvereket már keresgéltem többfelé, valahol megvan a csatlakozó kiosztása is egy pdf-ben, de ezzel együtt sokmindent nem tudok, hátha te igen... :) kábelt pl hogyan lehet/érdemes csinálni házilag? jól sejtem, hogy a kábelben a toldás gyújtás-zavarszűrő? mire kell figyelni? szóval ha ilyesmiben van valakinek ötlete/tapasztalata, mesélhetne!