Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

2000 2.2i 16v macer Creative Commons License 2009.12.22 0 0 3469

Hali nem nehéz fogsz egy plastic kártyát

 

és szépen körbe vezeted és kiugranak a tartó pöckök roncsolás mentesen!!! :-)

Előzmény: Peti 3.0 v6 (3468)
Peti 3.0 v6 Creative Commons License 2009.12.22 0 0 3468
Köszönöm a gyors választ!Akkor keresek egy bontottat valahol.Nehéz kiszerelni amúgy a kijelzőt?
Előzmény: 2000 2.2i 16v macer (3467)
2000 2.2i 16v macer Creative Commons License 2009.12.22 0 0 3467
Csere sajna nem javítható. A kijelződ hátulján van egy kód pl: 96 312 345 ZL az alapján azonosítható , mert eltérők a kijelzők!!!!!  (hiba a kijelző kristályszerkezete)
Előzmény: Peti 3.0 v6 (3466)
Peti 3.0 v6 Creative Commons License 2009.12.22 0 0 3466
Sziasztok!Van egy 3.0v6-osom és azt csinálja a (monochrome)kijelző ha bemelegszik az utastér hogy eltűnik róla minden.
Lehet ezt a problémát javítani vagy cserés?
Mikky59 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 3465
Sebesség,vagy teljesitmény korlátozás lép életbe? Mert nem mindegy! Amikor lekorlátoz,akkor szokott egy figyelmeztető hangot kiadni és utána a középső display-en kiir valamit. Azt próbáld leirni. Esetleg a chek gombot megnyomva is kiirja. Ez fontos! Szervizben computerrel kimérik,de az rögtön fizetős. A turbócső ha lyukas,akkor megdöglik a gép. Csak vánszorog és nem éled ujra fel. Persze lehet kis lyuk simlis módon néha néha kifuj,de ezt részemről kizárnám. Inkább kezdődő katalizátor eltömődésre gyanakszom. Kb. annyi idős a géped. Nekem igy kezdődött. A 130km/ó-s sebességhez szerintem nem köthető,de minden lehet. Teszteljétek és ird meg,hogy mire jutottatok. A lyukas turbócsó,a nagynyomásu oldalon,az gyorsitáskor jelentkezik,amikor a turbó erősen nyomja a levegőt. Persze pont 130-nál is elfogyhat a szusz,de ezt nem hiszem.
Előzmény: mikey05555 (3463)
Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2009.12.16 0 0 3464
Szia!

A turbócső ügyben nem tudok mit mondani, de más kérdésben szívesen segítek (ha tudok).

Üdv
Előzmény: mikey05555 (3463)
mikey05555 Creative Commons License 2009.12.16 0 0 3463

ja  különben jó lenne ha nem szitkozodnátok hanem segítenétek egy csöppet 

 

 

Sziasztok katica vagyok és 2hete én is 607 tulajdonos lettem az igazság az hogy nem egy probléma mentes autot vettem meg sok hibát már kijavitottunk rajt de a legföbb még hátra van valamikor kigyulad a Motor-öndiagnosztika visszajelző lámpája

és sebeség korlátozás stb... aztán meg elalszik általában akkor kapcsol ha a sebbeség eléri a 130-at. azt mondták nekünk(nem szervízben) hogy a turbocsö az alsó lyukas kérdésem az lenne hogy lehet e ez a hiba  vagy ez meg még valami egyébként imádom szerelem első látásra peugeot 607 2,2 hdi 2001 évjáratu

 

 

valaki egy telószámot adhatna hogy meg kérdezhesek pár dolgot

2000 2.2i 16v macer Creative Commons License 2009.12.14 0 0 3462

Barátom ha ennyit keresel mért pont ezt a márkát választottad? Az ismerős Ford autójáról van szó, elvitte ezer emberhez bízva abban, hogy majd ott esetleg a még profibb villamossági szerelő csodákat tud csinálni. A végén ugyan az lett, hogy a generátor nem tud több áramot termelni mint más márkák esetében, ott ugyanis túlvan tervezve a generátor kapacitása, így ha esetleg nagyobb feszültségre lenne szükség akkor természetesen még azt is kitudják szolgáni, de a Fordéknál és abban a típusban sajna nem. A turbora visszatérve az említett emberkének is meggyűlt a baja, de hamar fény derült a turpisságra, egy cső lecsúszott (van ez így). Az én esetem egyike mikor pl: a lámpamosóm nem működött amikor vásároltam azt mondta az eladó, hogy ki lett kapcsoltatva mert sok folyadékot használ és nem győzi tölteni. Ok bevettem. Amikor elvittem a szakszervízbe ott computerrel megnézték. Próbálták kiszedni, de amikor rájöttek, hogy a kocsi fél oldalát szinte lekellene bontani feladták, azt mondták, hogy a computer szerint jó, de ha gondolom vegyek  30.000.-ft-ért komplett tartályt. Hummm mondtam, hogy inkább nem kérem. Hiszen nem volt se repedve, se semmi külső baja ránézésre, ígyhát hazahoztam, nekiálltam én is megnézni mi lehet a gond, rögtön kiderült, hogy egy 5A biztosíték ment ki és azért nem működött:-). Azóta tökéletesen működik, van egy szervíz cd-m amin a pontos kábelozás mérhető értékekkel van feltüntetve, esetlegesen kimérhető ha van műszere az embernek nekem jelen esetben volt :-). Cseréltem kijelzőt is círka 5000.ft-ból, azóta is tökéletesen megy, az egész kocsinak a rendbe tétele nekem kb 200.000.-ft -ba került, arról nem is beszélve hogy a bal tükröm sem hajlott be, a márkakereskedésben azt mondták nem javítható nem is foglalkoznak vele, mert kompletten újonan forgalmazzák csak. Ha jól emlékszem 60.000.-ft (a hiba elengedett forrasztás a behajtó motor egyik forrasztási pontjánál) 1db vezeték forrasztása és láss csodát működik, kb 25 perc volt az egész, de itt kezdődött a gond, ugyanis egy szorító gyűrű fogja a tükör tengelyénél a behajtási részt, amit csak töréssel lehet levenni. Én is csak úgy tudtam leszedni hogy eltörtem, viszont a beszerzése a szorító gyűrűnek nem volt egyszerű az alkatrész beszerzésére,  ráment egy délelőttöm, mire egy stihl boltban a fűnyírók kerekének rögzítésére szolgáló szorító gyűrűre rátaláltam, ebben a méretben 50ft-ért vesztegették tehát írhatnék még sok minden filléres dologról stb....

Pl: egy kappás barátom gépe nem indult, váltó szétszedés majd kuplung  csere után, jó pár hét volt mire rájöttek, hogy idézem: "Bosch főtengely-jeladóm hibás kábeléről profibb géppel makrózva. Jól látszik, hogy végig elöregedett/repedezett a vezeték az amúgy újszerűnek tűnő szilikonos külső burok alatt. Ha elmozdul a szokásos pozíciójából a szenzor, akkor megnyílik a szigetelés és áthúz a szigeteletlen test+árnyékolás kábelére".

 

És akkor még nem is írtam a más autó zár problémáról ott 700-800ft értékről van szó. Ugyanis annyiért lehet kapni motort a zárba ami meghibásodik itt magyarországon csak komplett szerkezetet lehet kapni, ha van, de nincs vagy ha van akkor horror áron.  Egy kis böngészés és beazonosítása a motornak és  már rendelhető is, és lám az autón máris működnek a központi jtózárak, hümmm filléres dolgok :-). Ja azt majdnem elfelejtettem, azért hamegáll egy autó, mondjuk az én esetemben egy szervíz intervallum után, lehet hogy én is ideges leszek, de mi van ha nem is a kocsival van a baj, hanem a jó márkának hitt boltban vásárolt alkatrészről, esetemben gyertyáról van szó ami vadi új és nem is gyanakszom, hogy az miatt állt meg az autóm egyik vagy több hengere, nah akkor mi van ha kiderül az a tény, hogy a gyertya a bűnös én meg frászt kapok, hogy nem is jó autót választottam hiszen nem megbízható hát ha kiderül, hogy hamísítják a gyertyát, én meg már a boss trafókat szidom és a kocsimat, a franciákat ahelyett, hogy a kínaiakra gyanakodnék itt egy pár kép.

 

Barátom azt a keresetedet meg kend a hajadra, máskor nem ártana ha nem az össz bevételt írnád mert lehet ha én is azt írnám sírva fakadnál :-D

 

Nem csak tarbant volt példa ha olvastad vagy csak az fogott meg biztos titokban arra vágysz, azért ugye nem egy bonyolult autó vald be játszol a gondolattal, hogy birtokba vegyél egyet :-D

 

Üdv: Barátom

 

Aki esetleg 607-esen gondolkozik és be is jön neki vegyen bátran a hibái ellenére egy szerethető autó. Engem a kisebb problémák ellenére idáig nem hagyott cserben, sőt a többi autóm sem, Nektek elárulom a titkát, rendbe kell tartani, odafigyelni és ha lehetőség van cserélni esetleg javítani a meghibásodott alkatrészeket  minél hamarabb, mert esetlegesen más alkatrészben is kárt tehet és halmozódik a hibák száma.

 

Javaslom Barátom a 607-es forumot :-) itt a forumban le írjuk a hibákat, amiket tapasztalunk, mert a hibákból tanul az ember nem a fikázásból, ha esetleg kerestél volna minket, akkor biztosan sokan segítettek volna, de így saját károdon fedezted fel a szakikat, ahogy látom kisebb-nagyobb sikerrel, ugye mennyit spórolhattál volna a forumozók segítségével, én számítok a cartársakra és idáig nem is hagytak cserben így tovább.

 

Mikky59 Creative Commons License 2009.12.13 0 0 3461
Most ezzel "barátom" jól megvédted a 607-es nimbuszát!!! Hazudjunk valami szépet,vagy kiröhögnek a haverok? Elmult az az idő amikor egy 607-esből fogatlanul kivigyorgó luzert,milliomos nagymenőnek hitték! Sufni-tunnig? A dealer "vérprofi" szerelője hülyébb hozzá,mint egy mezei villanyszerelő! Csere minden!!! Ez a jelszó! 40% árrés a tulaj zsebébe! Kiváncsi lennék,hogy javitasz meg aprópénzből,kitartó böngészéssel hibákat? Miért nem azt irod meg? Epekedve várják-várjuk a tapasztalatokat. Vagy tudsz ebben az országban valakit,aki pontosan átlátja az elektromos rendszerét? Én még Frankfurtban is csak nézegetőkkel találkoztam!! Nézi nézi,computer,aztán cseréljük ki ezt-azt talán jó lesz. Néhány ezer € és jó is. 2 hétig. Csak ez a bajom. Tudom,földönfutó vagyok (6 mill.€ éves forgalmu holland-magyar cég társ tulajdonosa) hozzád képest,ezért javittatom-javittatnám mindenhol,ahol értenének hozzá! De senkit se találtam eddig. Leirhatnád azt a bizonyos generátor hibás kocsit,mert gépészmérnök diplomámmal fel nem tudom fogni azt,hogy mi az hogy éppen elég áramot termel és ha elromlik leáll? Nem tünik fel,hogy elmegy a töltés? Addig megyünk mig már nem elég a feszültség a szikrához? Tabant után nem rossz gép ,neked,mert ebben penge vagy,mint irod. Én azt se tudom,hogy hogy lehet egy 2 ütemű Istenverését egy "luxus" autóval összehasonlitani? Nem hazudtam!!! Ez,amit itt leirtam,mind szintiszta igazság! Nem ezért van ez a topic? Dicsérjük a szarunkat? Ez van,beszoptuk,vagy majd be fogjuk szopni! Szegény hölgy,akinek irtam,2 hét alatt több hibát is már kijavitott? Most meg turbógyanus hibája van? Leveszi a teljesitményt? Semmi komoly. Vagy? Lehet pár százezerbe fog kerülni? Inkább utóbbi a reális,de erre semmi reakciód.
Előzmény: 2000 2.2i 16v macer (3460)
2000 2.2i 16v macer Creative Commons License 2009.12.13 0 0 3460

Hát barátom, minden autóval van hiba és lesz is, ez már csak így megy. Nekem is voltak különböző problémáim, de aprópénzből kis rátermetségből és persze kitartó böngészéssel szinte minden javítható volt. Akinek nincs rá lóvéja az ne vegyen ilyen kategóriás autót, nem is sufni szervízre lett tervezve. Elég elit réteg használja ezt a típust (nem lada, nem sutyuki). Nekem is volt pár autóm és mindegyikkel volt is problémám, pontosan ahogy cartárs is írta valszeg olyant fogtál ki ami gázos. Nem akarok márkát írni, de egy barátom pár éves kocsija állandóan megeszi a generátort és nem lehet helyettesíteni, mivel abban az évjáratban ahhoz a típushoz lett gyártva. A baj az, hogy pont annyi áramot termel ami a kocsi működéséhez szükséges egy szikrával sem többet, tehát ha elromlik megáll és a szervíz 80.000,-Ft baráti áron, már a 3.-at fogyasztja a kocsija. Szóval Trabit vegyen aki nem akar szenvedni az elektronikával ott ugyanis nincs ekkora rizikófaktornak kitéve az ember fia (persze ha ahhoz sem ért és csak hajtja akkor ott is előfordul, hogy másnap nem indul, pedig a világ legegyszerűbb autója :-)). Remélem a leépítő, másokat megzavaró kritikádat nem a fórumba hozod legközelebb, hanem a baráti körödben beszélitek meg, nekik biztosan jobb autójuk van mint neked, mert nekik nem romlik el rajt semmi.

Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2009.12.13 0 0 3459
Rendben, én mondtam, hogy nem vonom kétségbe azokat amiket írsz. Akkor talán az lehet, hogy egy rosszabb szériát fogtál ki. Nem akarom elkiabálni, de nekem nem volt semmi baj a futóművel, fékkel... pedig már 220ezer felett van benne. Szóval én azt tudom elképzelni, hogy tényleg egy rosszabb szériát foghattál ki. Na mindegy.
Előzmény: Mikky59 (3457)
mikey05555 Creative Commons License 2009.12.12 0 0 3458

sziasztok katica vagyok és 2hete én is 607 tulajdonos lettem az igazság az hogy nem egy probléma mentes autot vettem meg sok hibát már kijavitottunk rajt de a legföbb még hátra van valamikor kigyulad a Motor-öndiagnosztika visszajelző lámpája

és sebeség korlátozás stb... aztán meg elalszik általában akkor kapcsol ha a sebbeség eléri a 130-at. azt mondták nekünk(nem szervízben) hogy a turbocsö az alsó lyukas kérdésem az lenne hogy lehet e ez a hiba  vagy ez meg még valami egyébként imádom szerelem első látásra peugeot 607 2,2 hdi 2001 évjáratu

Mikky59 Creative Commons License 2009.12.12 0 0 3457
Sajna boldogan irtam volna szebbet,de ez a szintiszta igazság,sajnos. Biztos karban lehet tartani,meg vigyázni rá,de ezek nem ilyen hibák. Egy vén milliomosé volt az enyém. Ha azt mondták,hogy valamit ki kell cserélni,hát cseréljék. Mindig egy dealernél javitotta,ha kellett. Sokszor azt hiszem,hogy egy lámpánál alkotóelemeire fog szétesni alattam,amig zöldre várok. Már biztos bele vagyok hülyülve,de kit ne boritana az ki,hogy leállitod a kocsit és mikor elindulsz mindig valami bekrepál. Ja és zsebbenyulós. Ablakemelő kapcsoló 160 000Ft! Display 160 000Ft! 1 db tolató sensor (4 van benne) 25 000Ft!  4 tárcsát kellett cserélni,mert egyszer csak ütni,döcögni kezdett. Szétvert 2 hátsó gumit,olyan 90%-osok voltak 2000km alatt. Darabja 73 000 Ft. Mindjárt 200 000Ft volt a vége. 3 év alatt a 3 800 000 Ft-os katalogus árról,1 200 000Ft-ra zuhant le! A kerékcsapágyakat sorra cserélni kellett. Mindig folyik belőle valami. Klimagáz elmegy,lyuk nincs valószinü kompressor. 500 000Ft. A müszerfal izzók nem égnek,kicserélésükhöz a NASA-tól kéne valakit hivni,vagy összetörnek minden pöcköt (dealer-ről beszélek) ami után ugy fog zörögni,mint egy UAZ. Ja frankó 200 000 km van a gépben,olajat nem eszi,ezért hihető is. Már bocsáss meg Máté,de ezeket a hibákat hogyan lehet "karbantartással" "megkiméléssel" elkerülni? Vagy hogyan lehet ezeket hanyagsággal elrontani? Sajnos,ki kell mondjam:olyan mint az iráni alma. Kivül fényes belülről meg rohadt! Ez van,beleestem-tünk egy ipari hulladékba. Volt már ilyen autó pld. Alfák 10-15 éve. Akkor a francia autók fosok voltak. Nem is vette senki. Itt az uj dizájn,jó ár (nem is olyan nagyon) aztán használd 50-60 000 km-t és dobd el,mert bele fogsz őrülni! Volt 1db 306,2 db 307,2db 206-osom mind 0 km-es vadi ujak. Ott is kezdődtek hasonlók. Ezzel ugy gondoltam befejezem az autócserélgetéseket (jó sokba került) és megállapodok ennél a tipusnál 2.2 HDI. El se tudom adni! Beleül a vevő és mi az hogy járó motorral nem megy le a bal első ablak? Mondom nem gond kapcsolócsere és jó lesz 160 000-ért. Erre otthagy. Egy gyengébb kocsi ára a kapcsoló? Akkor mennyi,ha motorgenerál kell majd? 1-2-3-4 millió? Mert ár az van. Ami a pofájukra fér,meg még egy kicsi.
Előzmény: Mate 607 3.0 V6 (3456)
Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2009.12.12 0 0 3456
Tény hogy vannak hibák, de azért (szerintem) ezt egy kicsit eltúloztad. Mármint elhiszem neked hogy, voltak/vannak ilyen problémák, de ahogy a tapasztalataim mutatják, a hibák többsége a nem megfelelő használat és a karbantartás hiányossága miatt alakulnak ki. Valaki egy ilyen használat után eladja, majd megveszi a következő ember az autót, és szidja hogy semmi sem jó. Szóval még egyszer mondom, vannak hibák tényleg, de nem mindet úgy kell kezelni, hogy a rossz konstrukció hibája. Összegezve érdemesebb egy olyat venni, amin látszik hogy nem gányolták az autót, hanem rendesen karbantartották.
Előzmény: Mikky59 (3455)
Mikky59 Creative Commons License 2009.12.12 0 0 3455
Hát mindenre! Most ez komoly! Aranyárban van az alkatrész a 607-hez és mindent cserélni akarnak,mert szinte senki se ért hozzá. Nagyon jó autó,az biztos. Elektromos problémák tömkelege. Álltában elromlik. És ez is komoly! Leállsz este és reggel már nem megy a tolatóradar. Aztán ugyanigy jársz az ablakemelővel,a rádióval,a centrálzárral. A rádió és fed.computer displayt 10 percig látod,utána összefolyik rajta minden. Én most ilyenekkel szopok. Százezrekért (esküszöm) megjavitanák. Ha nem dealer-hez viszed,akkor is te vagy a burzsuj és a falusi villanyszerelő is egy havi jövedelmét követeli tőled 4 órás méregetésért,meg 3 izzó cseréjéért. Persze ha megy,akkor 220 a vége. 130-as utazónál fogyaszt 6.5 litert. Akkora csomagtartó,hogy egy fél szobányi cuccot bepakolhatsz. Ez tényleg 5 személyes autó. 4 óra alatt 500 km-ert autópályán simán lenyomsz. Én Rotterdamba menet 1500km-t 13 óra alatt megteszem. Kb ennyi.
Előzmény: stdt (3451)
Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 3454
Szia!

Lehet venni bármelyik szervizben, kb. 1000 Ft.
Előzmény: joco012 (3453)
joco012 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 3453
Nincs meg valakinek véretlenül a magyar kezelési útmutató vagy honnan lehet letölteni?
joco012 Creative Commons License 2009.12.09 0 0 3452
köszi máté! Sikerült beállítani a fényszórót most jól visz.
Előzmény: Mate 607 3.0 V6 (3449)
stdt Creative Commons License 2009.12.09 0 0 3451

Sziasztok!

 

406 TD-ém van, váltanék 607-re.

A 2.2 HDi-re gondoltam.

Mit tanácsoltok, mikre figyeljek oda vásárlásnál nagyvonalakban.

2004-05 körülit szeretnék.

 

Előre is köszönöm!

Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2009.12.08 0 0 3449
Szia!

Gratulálok az új szerzeményhez!

A navigációval kapcsolatban, néhány hozzászólással ez előtt kérdezte valaki ugyanezt, kérlek olvass vissza egy kicsit, nem szeretném még egyszer leírni. Szerintem ott kitértünk minden eshetőségre.

A tompítottal kapcsolatban. Valószínűleg azért nem találod a kapcsolót, mert automatikus lámpamagasság állítóval rendelkezik az autó. Amennyiben szerinted nem jól van beállítva a magasság, úgy érdemes beállítani. Gondolom tudod hogyan zajlik egy ilyen dolog. Egyébként az állítási lehetőséget a lámpa hátulján lévő automatikus lámpamagasság állítón találod, egy műanyag imbusz csavart kell tekerni.

Remélem tudtam segíteni.
Előzmény: joco012 (3448)
joco012 Creative Commons License 2009.12.08 0 0 3448
Sziasztok. Most vettem egy 607-est 2.2-es hdi nagy kijelzős. A két jobb felsö ikon a gps-é de sötétebb mint a többi és rá se lehet menni mi van ilyenkor? meg a tompitott igen le ver de nem tudom hogy kell állitani nem találok kapcsolot.
acsi65 Creative Commons License 2009.12.05 0 0 3447
Köszi. utána érdeklődök.
mégegyszer köszi a segitséget
Előzmény: Mikky59 (3446)
Mikky59 Creative Commons License 2009.12.03 0 0 3446

peugeot SW PÓTÜLÉSEK,207 karosszériaelemek,légzsákrendszer,206,307,406,407,607,Partner,Citroen Xsara,Picasso,Berlingo alkatrészek nagy választékban,gyári,bontott és utángyártott karosszériaelemek kedvezménnyel!FAP SZŰRŐ FELÚJÍTÁS GYÁRI TECHNOLÓGIÁVAL!!!

  • Ár: 0 Ft
  • Feladó: Peugeotrade
  • Telefon: 06209612761
  • Referencia szám: 8514275
  • Hely: Budapest XX. ker. - Pesterzsébet
Előzmény: acsi65 (3441)
Jorgi_607 Creative Commons License 2009.11.29 0 0 3445
Nagyon köszönöm a helpinget, holnap kihívom látógatóba a puttonyával együtt, aztán leírom, mit alkotott...
Előzmény: Mate 607 3.0 V6 (3444)
Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2009.11.29 0 0 3444
Szia!

Én ismerek egy emberkét, bárhová kimegy házhoz is.
Komoly cuccal dolgozik (Würth). Nekem már kétszer is segített.
Nem tudom az igazi nevét, mindenki így hívja: Mikulás.
http://autosegely.extra.hu/

Remélem tudtam segíteni.
Előzmény: Jorgi_607 (3443)
Jorgi_607 Creative Commons License 2009.11.29 0 0 3443

Sziasztok!

 

 

SOS óriási segítség kellene. Tud valaki PC diagnosztizálni (Peugeot 2000 szoftverrel)? Már felgyülemlettek a problémák, amiket csak géppel lehetne megoldani, meg persze olyan kolléga segítségével, aki érti is amit csinál (nem csak a szokásos szervizes dolog, hogy hiba listáz-töröl, aztán persze embernek fingja sincs, mi is volt a hiba oka). Nem ingyen kérem persze...

 

 

Köszi

Mikky59 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 3442

FAP folyadék van benne?

Ha nincs,akkor nem is fog kitisztulni!

A Sárkánynál a Nagykőrösi uton elég normálisak voltak. Fredibeni-ról meg inkább hallgatok.

Nekem is az a tapasztalatom,hogy segghülyék a szerelők. Alkatrészcserélgetők. A komputerük meg csak azt mutatja ki pld. hogy generátorhiba. Igen,meglazult egy vezeték,de ők kicserélik az egészet és ujra jó. Persze,mert meghuzta a meglazult kábelrögzitő csavart,amikor felrakta!!!! Lelketlen,minimálbéres,taknyos kölykök,vagy idióta vén hülyék. Tisztelet a kivételnek. De azok rögtön odadják a telefonszámukat,hogy este hivd fel,mert nekik felfordul a gyomruk ettől a rablástól. Engem kiröhögtek,hogy miért sokallok 320 000 Ft-ot egy ablakemelő kapcsolóért,meg egy fedélzeti komputer LED-ért! Ami gyári hibás volt!

Előzmény: acsi65 (3441)
acsi65 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 3441
köszi. megprobáltam a kiégetést nem jött össze, de egy probát megért. kösz a segitséget. a probléma az , hogy két szakszerviz se mond ugyanazt. ha nemtudja megcsinálni akkor is elkéri a pénzt, csak azért mert látta a kocsit, majd másra fogja.
mindegy kihez megy az ember, a szakszervizbe is olyan emberek vannak akiknek közük sincs az egészhez. ha valaki szerelt már autot az többet tud. a szakszerviz csak a programok miatt vannak, megcsinálni már csak kisérletelzés. 50 évesen is csak tanulonak tartom a 99 %-át. az ember kifizetné az összeget csak jo legyen. de hiába fizeted ki, akkor se jo, mert a hozzáértés 0000000000f és mehetsz tovább hátha valaki egyszer tudja mit kell csinálni 3 percig. csak ez a végén sok száz ezer az egy forint helyett.
Előzmény: Mikky59 (3440)
Mikky59 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 3440
Még valami. Azt hiszem,hogy hülyeséget irtam,mert nem UTC hanem FAP folyadék! Nem tudom honnan vettem. Ha valakiből hülyét csináltam ezzel,akkor bocsi.
Előzmény: Mikky59 (3439)
Mikky59 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 3439

Elnézést kérek mindenkitől,aki esetleg azt hitte,hogy én valami katalizátor szakértő lennék. Nem!!! Most leirom,hogy mi történt velem.

Vettem egy 2000-es 2.2 HDI-t 5 éve,110 000 km-el. Városban használtam kb. 1000 km-t. Egy idő után kijelezte,hogy valami gond van a motornál,de semmit nem vettem észre. Telefon a dealernek,szerelőt adott az meg azt mondta,hogy csinál néha ilyesmit. Lehet,hogy egy tized másodpercre van valami gond csak,de a komputer regisztrálja és ennyi. Szarjak rá. Kimentem Olaszba. Visszafelé leesik a teljesitmény,ujra lámpa,csekkokom és kiirja,hogy a környezetvédelmi rendszer meghibásodott. Leállitom,ujrainditom és megy normálisan. Otthonról megint hivom a szerelőt,behiv. Ellenőrzés,semmi. A motorhiba jelző lámpa állandóan ég,de semmi hiba. Hollandiába megyek. Egyszercsak teljesitmény ujra minimum. Ujra inditás,rendbe jön,a fogyasztás 10-12 liter-re emelkedik. 6-7-ről. Visszafelé Bécsnél ujra átmegy trabantba,de már ugy is marad! Elviszem másik dealerhez. Komputeres ellenőrzés és jön egy szerelő,aki az adatok alapján rögtön köpi,hogy katalizátor+részecskeszűrü súlyos eltömődés van. Mivel az emissziós érték túl nagy lenne,ezért visszaveszi a komputer a gázt,ezért nem megy. Megoldás? 500 000Ft,minden csere! Na mondom kösz. A szomszédom,aki egy másik Peugeotban melózik,azt mondja,hogy vigyem hozzájuk.

A többit már részletesen leirtam. Megoldódott 50 000 Ft-ból! És ez nem valami gányolás,a használt katalizátorokat gyárilag ugyanigy ujitják fel!!!

Előzmény: Mikky59 (3438)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!