Keresés

Részletes keresés

pimpa19740303 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 28001

Ja és ha beindul 15-20 rántás után akkor már szépen jár van alapjárat pörög is sőtt erő is van benn az 1 lóerőhöz képest.

 

melegen minden rántásra pöc röf.

 

csak ez a hideg indítás nem megy.

pimpa19740303 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 28000

Szimering:Passz(nem szedtem szétt anyira hogy lássam, )

A tűszelep zsír új és gyönyörűen mozog a házában.(az öszes dolgot cseréltem a karbiban amit feljavító készletben kapni:tűszelep emelőhimba membrán tömítések stb...

Előzmény: stihl170D (27998)
pimpa19740303 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 27999

Az állitás optimális értékre:hangra alapjárat :L a leg magassabb alapjárati fordulatig aztán egy 8 adot vissza.

Max gáz :H  úgyszint teljes gáznál a legmagassabb fordulatig és onnan vissza 1/6-1/8 ot.

 

Ja és a "pumpedli "hát igen ezt még nem hallottam névnek:) de igen benya van benn és igen fel szoktam pumpálni elötte a kézi pumpáját,és a hideg inditó csappantyú is elzár teljessen.

 

Az esetleges írási hibákért bocs előre is.

Előzmény: stihl170D (27997)
stihl170D Creative Commons License 2013.07.09 0 0 27998

Szimering ? Tűszelep nincs beverődve ?

Előzmény: stihl170D (27997)
stihl170D Creative Commons License 2013.07.09 0 0 27997

"Természetesen a beállító csavarokat is kiszedtem kipuccantás céllal és utánna a szokott

2-2 ütközéstől kifele és onnan álítás optimális értékre megvolt.új gyertya be."

Ez az "állítás optimális értékre" pontosan mi ? A pumpedliben látszik a benya indításkor ? A szivató biztosan lezár teljesen ?

Előzmény: pimpa19740303 (27994)
stihl170D Creative Commons License 2013.07.09 0 0 27996

Úgy próbáltad már, hogy a pumpedlivel felpumpálod előtte a benyát ? Mert az azért van .

Előzmény: pimpa19740303 (27994)
Velocicickany Creative Commons License 2013.07.09 0 0 27995

Én sem vagyok szakértő a témában, de az én kínai kaszám ami pöccre indult még 3 nappal ezelőttig, az belemart a hengerbe, azóta csak csutka gázzal indul.

Előzmény: pimpa19740303 (27994)
pimpa19740303 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 27994

Na jó napot

 

Senki sem tud hozzá szólni?

 

Legalább ötleteket hogy mi is lehet a gond vagy valami fórum ahol foglalkoznak a dologgal?

stihl170D Creative Commons License 2013.07.09 0 0 27993

Hát ... a hülye Husqvarnások jól tervezték azt a szűrőt . Ugyanis belülről kifelé jön benne a levegő .  :-)))))))

Előzmény: kriszbon (27991)
rigacs Creative Commons License 2013.07.08 0 0 27992

Ezeknek a Stihl szegélynyíróknak mindenhol be van betonozva az ára? Néztem egy jó erős kis Stihl FS 50 est egy helyen, ahol 64 ért adták volna. Kérdés megér-e ennyit vagy van olcsóbb hely, ahol pl 62-ért hozzájuthat ilyen pöpec kis géphez az ember.

kriszbon Creative Commons License 2013.07.08 0 0 27991

Sziasztok!

 

Az estről az 545 RX-el annyit írnék, hogy a máshonnan hozott (más szállító) benzinnel sem ment rendesen, sokszor továbbra is alig tudta megpörgetni a fejet annyira nem ment.

Néha kicsit észhez tért a motor, de akkor is "bedadogott" néha, és fülre a fordulat sem volt meg, na meg gyengébb is volt.

Az idióták akik dolgoztak vele, azt mondták megy rendesen, pedig szó sem volt róla hogy rendesen ment volna.

Akkor nyávogtak amikor már pár percenként meg kellett állni, és szórakoztak a gázzal hogy valamennyire pörögjön.

 

Na mondom sok gyökér, most kifizethetitek a kaszát, mert agyonvágtátok a motort, mivel addíg sem üzemelt rendesen(csak hápogtak). :-D

Persze meg akarták magyarázni, hogy biza működött, működik néha az a kasza rendesen, persze mikor meghalgattam és azt mondták rá hogy most jó, én meg mondtam nekik egy frászt volt jó az, ez így egy fostalicska csak. :-D

 

Kínomban nem tudtam mit csináljak vele mivel garis lenne, ha foglalkoznának vele egyáltalán.

Megpróbáltam légszűrő nélkül, és lám mit ad isten, harapott is a motor mint a krosszmotor, na meg pörgött is mint a dilis. :-DDD

Menet közben visszaraktam bele a szürőt, és azonnal megdeglett a motor, mindjárt beteg is lett.

Most 3 napja semmi gond a géppel, mivel kapott új légszűrőt, még a hazai benyával sincs gond. :-DDDDD

 

Persze valószínűnek tartom, hogy a karbiban nincsenek rendben a membránok, szerintem gyengék, mert a légszűrő nem volt annyira koszos.

A Stihl 3x ilyen dzsuvás légszűrővel is megy, igaz azokban fordítva van a légszűrő, tehát kifelé a nagyobb felület.

Hogy valami győkér miért úgy tervezte meg a Husqvarnanál, hogy kifelé legyen a kisebb felület ahol szívja a levegőt, és hamar felrakodik a papír, ami nem is látszik rajta, azt nem tudom.

 

Az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy ez a légszűrő hiba onnan ugrott be, hogy a saját FS 400-as gépemben műanyag szűrő van(előszűrő is van) aminél szintén kicsi a felület(ablak kersztmetszet) ahol szívja a levegőt.

Na tehát az is elgyengült de nagyon, és nem pörgött, úgy 20-30 tank után.

Kicseréltem az előszűrőt(koszos volt), gyertyát, de akkor sem lett jó, majd megnéztem a műanyag szűrőt fény felé tartva, és a vékony hártya szerű akármi el volt tömődve.

Kitisztítás után ismét fickós lett a Stihl-em. :-D

 

A drágalátos szervízes uraság még arra sem volt képes, hogy kicserélje a légszűrőt, inkább a benzinre fogta.

Persze lehet nem csak ennyi a baja, és ismét jelentkezni fog a hiba, hacsak nagyon sűrűn nem cserélgetjük a légszűrőt.

 

Szerintem ebből az okból van szüksége tiszta és sok levegőre:

 

http://shp.hu/hpc/web.php?a=ozdi-kisgepbolt&o=x_torq_technologia_JGxu

 

Persze lehet elég lett volna ha a légszőrőt fordítva tervezi bele mint a legtöbb értelmes gépnél, mert akkor tovább tud szívni elegendő tiszta levegőt, mivel jóval később tömődik el a légszűrő.

 

Na és ez csak az én véleményem, ami ugye nem sokat számít. :-DD

 

Nah lehet ez senkit sem érdekel, és csak pocsékoltam az időmet, de sebaj. :-D

Előzmény: kriszbon (27751)
pimpa19740303 Creative Commons License 2013.07.08 0 0 27990

Jó estét a fórumozó társaknak ismét,esetleg tudna valaki segítséget adni a jelenségre amit le írtam?

 

 

 

Első kérdésem:Husqvarna 24 c szegélynyíró ismerős valakinek?

Adatai a beállítást illetően meg tudná valaki mondani?(persze a karburátorra gondolok)

 

Igazából az lenne a fő kérdésem:rettentő nehezen indul be a gép aztán ha be indult már megy szépen.

 

Ja csak hidegen indul nehezen.!!!

 

A lényeg a következő:

Szoktam itthon ismerősöknek karbatartani kisgépeket p.l.:benzines fűnyíró,szegélynyíró fűrész,fűkasza. permetező,de csak az alapokat mert nem kisgép szerelő vagyok hanem autó szerelő volnék.(de azért rokonszakma)ezt azért írom hogy nem vagyok teljesen amatőr de van hogy már rajtam is kifog a cucc.

A szóban forgó gép egy ismerős úré.

Aki már 2 hete ide hozta a gépet hogy nem igen akar indulni meg ha indul sem megy valami jól.

Elötte szépen ment,tavaj is hozzám hozta ha gond volt.gyertyacsere stb...(akkor még ment indult pöpecül)

 

Jött az ominózus próba indítás és tényleg már a kezem ki rángattam gyertya ki be stb.... de alig bírtam begyújtani a mocit.

 

Na amikor beindult akkor jött az érdekesség hogy nem pörög valami jól.

Aztán a nem pörgésre rájöttem: 2,6 mm es damil volt benn ami vissza fogta a gépet.

Ebbe a típusba max 2mm est lehet rakni.

 

Nos karbi szétszed,minden fúvoka átt pucol(kompresszor), membrán,tömítések stb csere.

 

Tűszelep csere emelőhimba csere és be állítás.

Természetesen a beállító csavarokat is kiszedtem kipuccantás céllal és utánna a szokott

2-2 ütközéstől kifele és onnan álítás optimális értékre megvolt.új gyertya be.

új benzin be.

légszűrő teljes tiszta.

 

és a gép nem igen indul most sem hidegen????????(csak sokadik próbálkozásra de onnan már megy szépen és melegen is indul)

 

Ez miért lehet??????

 

A karbi Walbro wt 639  es.

 

külön szivató pumpás.

 

érzetre kompresszió van(sajnos kompresszió mérőm nincs)csak a jó öreg érzet.

 

Esetleg ha valaki érdemben tudna hozzá szólni megköszönném.

badubadu Creative Commons License 2013.07.08 0 0 27989

De mondjuk nem érzem, hogy szorúlna.

 

Előzmény: Szilárd 76 (27987)
badubadu Creative Commons License 2013.07.08 0 0 27988

Megnézhetem. Mennyi legyen hidegen?

Előzmény: Szilárd 76 (27987)
Szilárd 76 Creative Commons License 2013.07.08 0 0 27987

A gyűrű hézagot ellenőrizted berakás előtt? Lehetséges,hogy kevés és melegen megszorul a hengerben.

Előzmény: badubadu (27986)
badubadu Creative Commons License 2013.07.08 0 0 27986

Sziasztok!

Segítsetek mert ez az átkozott fűkasza kiidegel. Szétszedtem apró darabokra. Összerakásnál minden tömítést pasztáztam, és mindent elmostam féktisztítóval. Összerakás után harmadik rántásrta beindúlt. Csak nem pörgött ki rendesen. Elkezdtem füvet vágni. 7perc vágás után leállt. Rántás elindúl. Meghúzom a gázt leáll. Rántás beidúl. Gáz leáll. Rántás indúl. Nem húzom a gázt, alapjáraton jár 8másodpercet és leáll. Meló közben sem volt az igazi, mindha nem pörgött volna ki rendesen, egyenetlenül járt..

Tavaly kezdődött az egész vele csak akkor elment negyed órát is. Tavaly cserélve lett a gyűrű, szimeringek, karburátor tömítések. Idén kapott egy új gyújtótekercset. Ma pedig egy újabb gyári gyűrűt. Mi a véleményetek, mi lehet? Ja és a motor tűzforró. Amúgy ez egy 9 éves partner b422es.

tekozlo Creative Commons License 2013.07.08 0 0 27985

Sziasztok!

 

Saját kiskerti használatra néztem az Oleo-Mac Sparta 440T tipusát. Semmilyen tapasztalatom nincsen benne, ez  a 100 ezer körüli árfekvés férne bele. Alkalom szerű használat, 3000-5000 nm-es területen. A megbizhatóság fontos lenne. Mi a véleményetek róla? Szívesen és köszönettel veszem az észrevételeket.

 

Üdv: Zs.

pimpa19740303 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 27984

Jó estét a fórumozó társaknak.

 

Szeretnék bepofátlankodni kérdéseimmel a fórumba ha nem veszitek rosznéven.

 

Első kérdésem:Husqvarna 24 c szegélynyíró ismerős valakinek?

Adatai a beállítást illetően meg tudná valaki mondani?(persze a karburátorra gondolok)

 

Igazából az lenne a fő kérdésem:rettentő nehezen indul be a gép aztán ha be indult már megy szépen.

 

Ja csak hidegen indul nehezen.!!!

 

A lényeg a következő:

Szoktam itthon ismerősöknek karbatartani kisgépeket p.l.:benzines fűnyíró,szegélynyíró fűrész,fűkasza. permetező,de csak az alapokat mert nem kisgép szerelő vagyok hanem autó szerelő volnék.(de azért rokonszakma)ezt azért írom hogy nem vagyok teljesen amatőr de van hogy már rajtam is kifog a cucc.

A szóban forgó gép egy ismerős úré.

Aki már 2 hete ide hozta a gépet hogy nem igen akar indulni meg ha indul sem megy valami jól.

Elötte szépen ment,tavaj is hozzám hozta ha gond volt.gyertyacsere stb...(akkor még ment indult pöpecül)

 

Jött az ominózus próba indítás és tényleg már a kezem ki rángattam gyertya ki be stb.... de alig bírtam begyújtani a mocit.

 

Na amikor beindult akkor jött az érdekesség hogy nem pörög valami jól.

Aztán a nem pörgésre rájöttem: 2,6 mm es damil volt benn ami vissza fogta a gépet.

Ebbe a típusba max 2mm est lehet rakni.

 

Nos karbi szétszed,minden fúvoka átt pucol(kompresszor), membrán,tömítések stb csere.

 

Tűszelep csere emelőhimba csere és be állítás.

Természetesen a beállító csavarokat is kiszedtem kipuccantás céllal és utánna a szokott

2-2 ütközéstől kifele és onnan álítás optimális értékre megvolt.új gyertya be.

új benzin be.

légszűrő teljes tiszta.

 

és a gép nem igen indul most sem hidegen????????(csak sokadik próbálkozásra de onnan már megy szépen és melegen is indul)

 

Ez miért lehet??????

 

A karbi Walbro wt 639  es.

 

külön szivató pumpás.

 

érzetre kompresszió van(sajnos kompresszió mérőm nincs)csak a jó öreg érzet.

 

Esetleg ha valaki érdemben tudna hozzá szólni megköszönném.

 

Üdv:István

tomsicslaci Creative Commons License 2013.07.07 0 0 27983

Itt is az vagyon írva.Itt csak nem írják el....

 

http://www.oleomac.hu/bozotvago/motoros_fukaszak/hobbi/fukasza_bc_240_t.html

Előzmény: rigacs (27980)
rigacs Creative Commons License 2013.07.07 0 0 27982

Csak nem. Több helyen is ugyanezt a súlyt látom leírva. Meg hangsúlyozva is van.

apii Creative Commons License 2013.07.07 0 0 27981

Elírták! Talán!

Előzmény: rigacs (27980)
rigacs Creative Commons License 2013.07.07 0 0 27980

Erről a fűkaszáról mi a véleményetek? Megéri? Nem túl hosszú a nyele? Csak 5,2 kiló? Hogy lehet? A Sparta meg 6,2 kilós és kisebb teljesítményű.

 

http://www.grando.hu/oleomac-bc-240-t-bozotvago-1551802269

tomsicslaci Creative Commons License 2013.07.07 0 0 27979

Nekem is a 20 óra jobban tetszik :)

Ma próbálgattam,ahogy írtad vékonyabb gallyakkal,de nem bírtam megállni és neki vittem egy kb 8 centi átmérőjű vadszilvának is.Azt hittem nehezebb lesz vele dolgozni,de szépen viszi.Erővel se lesz gond,bírja a gép.Vettem hozzá reszelőt is,már azt is ki próbáltam :)

A védőburkolattal nem tudom mi legyen.Azt nem vettem hozzá,de simán elfér az oleo alatt és a vágásba se zavar be.

Köszönöm a részletes leírást!

Előzmény: gnprofit (27971)
FuxtecHu Creative Commons License 2013.07.07 0 0 27978

Ki kell cserélni, nem lesz jo 99%...

Előzmény: Jannie (27977)
Jannie Creative Commons License 2013.07.07 0 0 27977

Hali!

A karburátort itthon nehéz lenne beállítani? Nincs valami általános módszer rá? A keverékszabályozón van egy rugó is, az nem lehet, hogy az nem elég erősen tartja a csavart és használat közben elállítódik? Esetleg erősebbet nem lehet rá szerezni, ha ez a baja?

 Köszi

Előzmény: gnprofit (27972)
sani07 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 27976

Nagyon megszorithattad biztos, csak picit kell meghuzni, magatol ugy sem lazul le az ellentetes forgasirany miatt. Valami rongyot tegyel mindket reszre, vagy probaljatok meg ketten meglazitani, anelkul biztos nem fogsz damilt ratenni. :)

Előzmény: dyz (27970)
gnprofit Creative Commons License 2013.07.07 0 0 27975

Sziasztok!

 

Keresek HQ 165 RX bozótvágóhoz szöghajtást.

Amennyiben van valakinek a sufniban elromlott, kidobandó berendezése ebből a kiadásból, megköszönném, ha jelentkezne a gnprofit@mm-network.hu címre várom a válaszokat!

Köszi!

gnprofit Creative Commons License 2013.07.07 0 0 27974

Hali!

 

Használat után azonnal levetted még melegen vagy már kihűlt állapodban csavartad le a helyéről?

Ugyan ezt  a zípust nem ismerem, de a fűkaszáknál általában van egy stift-juk, ahol rögzíteni lehet a fejet, majd azt kézzel letekerem.

Lehet, hogy megszorult a fej használat közben - vizes rongy vagy törölköző fejre ráteker és ellensúly megtartással letekerhető.

Amennyiben a fej ferdén áll ahogy most ránézel, akkor menet mellé tekerted vissza, rákapattad rossz helyre a fejet.

Akkor javaslom ne használd , szervízbe vele!

Üdv

G.

Előzmény: dyz (27970)
gnprofit Creative Commons License 2013.07.07 0 0 27973

én is most vettem egy McC B40B-t, 8g az előírás.  Orrkerék zsírzóval megoldható, ha nincs gyári zsírod.

Előzmény: kiralys (27717)
gnprofit Creative Commons License 2013.07.07 0 0 27972

karbi hiba lesz. A szétszedés után a két csavart, ha elállítottad, tuti, hogy ott lesz a gubanc.

Kisgép szervíz:)

Előzmény: Jannie (27967)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!