Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szenyor Lopez Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1241
Hmmm. Jól választottunk? ;)
Előzmény: bojo (1240)
bojo Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1240
Népitéletben újabb Multis tulaj. FRV-ről váltott.
dez1 Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1239
Nekem 2-es 3-as felváltva nagy melegben elég. De valamiért az ablaklehúzás is mintha töbet hűtene mint kisebb autókban.
szenyor Lopez Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1238
Én meg induláskor mindkét ablakot leengedem, megyek vele fél-egy km-t, addigra kiszellőzik és klíma teljes erővel. Amikor az igazán nagy melegek voltak, bizony 4-es fokozaton ment. Lehet, hogy meg kéne nézetnem a gázt benne.
Előzmény: bojo (1237)
bojo Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1237
Igen, a nagy üvegfelületek miatt nagyon könnyen felmelegszik az utastér. Hiába van hővédő üvegezése. Én 2-es fokozatot szoktam használni. Először kinti levegővel használom a klímát, miután már elfogadható a benti hőmérséklet is, akkor átváltok belső keringetésre.
Előzmény: szenyor Lopez (1236)
szenyor Lopez Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1236

Én is filóztam hővédő fólián, mert nagyok az üvegfelületek, de elég drága mulatság... Itt 40e körül van egy autó komplett fóliázása. Az nem kevés... A Multi ráadásul több felülettel rendelkezik az átlagnál. Ha megcsinálod, feltétlenül számolj be a tapasztalatokról;)

Az nagyon tetszene, ha eggyel kisebb ventillátorfokozat is elég lenne menet közben.

Előzmény: bojo (1235)
bojo Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1235
Az üvegek juttatták eszembe, hogy megkérdezzem. Valaki fóliáztatott már közületek? Elgondolkodtam a hátsó szekció sötétítésén. igaz, hogy hővédő üveg van benne, de a kettő együtt jobb lenne. Pláne úgy, hogy állítólag most már a csomitér ajtót is lehet teljesen.
Degeczi Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1234
én rain-x-et használok, Shell kutaknál szokott lenni
nem tudom mennyi volt legutóbb, de biztosan nem vészes
mondjuk ez a használattól is függ: nekem bőven elég néhány havonta újrakenni, így aztán nagyon sokáig kitart egy flakon (ezért nem is tudom már mennyibe került)
Előzmény: Devla77 (1227)
szenyor Lopez Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1233

Nemtudom. Nem rain-x-et vettem én sem. Vízlepergető állítólag:) Ugyanis amióta megvettem nem tudtam még felrakni a szert...

Előzmény: bojo (1231)
szenyor Lopez Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1232
Még szerencse:)
Előzmény: dez1 (1228)
bojo Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1231

Mi annak a hivatalos neve?

Én még a TV shop-ból emlékszem a rain x nevezetűre, de az nagyon drága volt.

Előzmény: szenyor Lopez (1230)
szenyor Lopez Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1230
Autósboltban vettem.
Előzmény: Devla77 (1227)
dez1 Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1229

A Bajnai fiú kinevezése még az ő erősen szoci biztosítékját is kiverte.....

Előzmény: bojo (1222)
dez1 Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1228
Ez nem marketing fórum:)
Előzmény: szenyor Lopez (1225)
Devla77 Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1227
Srácok, ti hol szerzitek be a korábban emlegetett vízleperzetőt a szélvédőre?
Tecsóban nem találtam, máshol még nem néztem.
bojo Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1226

Itt a lesújtó teszt a V poverről:

 

Tűrés- határ

A német ADAC autóklub tesztelői is vallatóra fogták a Shell V-Powert. A végeredmény lesújtó.

Az Autó2 októberi számának sajtószemléjében közöltük a német Auto Bild benzineket összehasonlító tesztjét. Időközben az ADAC-ot is „megihlette” a nagy érdeklődésre számot tartó téma, és ellenőrizte a V-Powert.
A Shell óriási reklámköltségkerettel állt neki a V-Power hirdetési kampányának; a német piacon május óta tartó hadjáratban még Michael Shumachert is bevetették, írja az előzményekről a német lap. Az ígéret kecsegtető: akár 10 százalékos teljesítménytöbblet és 5 százaléknyi nyomatéknövekedés azonnal, vagyis már az első tankolástól. A hirdetések a fenti előnyök mellett súrlódáscsökkentésről és égéstér-, valamint szeleptisztító hatásról is beszélnek a konkurenciához viszonyított átlagosan 10 eurócentes felár ellentételezésének említésekor.
 

Mérési eredmények A teljesítménymérések átlaga [LE]   A gyárilag előírt üzemanyaggal V-Powerrel Eltérés [%]

Audi A3 2.0 FSI 148,512 148,92 0,3

BMW 316i 119,68 119,272 –0,4

Porsche Boxster 2.7 224,808 227,8 1,3

Volkswagen Golf 1.4 16V 81,192 82,552 1,7

 

Rugalmasság az V. fokozatban (60-100 km/órára) [s]   A gyárilag előírt üzemanyaggal V-Powerrel Eltérés [%]

Audi A3 2.0 FSI 9,65 9,61 0,4

BMW 316i 11,63 11,67 –0,4

Porsche Boxster 2.7 8,3 8,41 –1,3

Volkswagen Golf 1.4 16V 15,61 15,29 2,1

 

Rugalmasság a IV. fokozatban (60–100 km/órára) [s]   A gyárilag előírt üzemanyaggal V-Powerrel Eltérés [%]

Audi A3 2.0 FSI 5,99 6,03 –0,8

BMW 316i 6,84 6,91 –0,9

Porsche Boxster 2.7 4,01 3,99 0,5

Volkswagen Golf 1.4 16V 10,03 9,91 1,2

Az Autó2 újság 2003/11. számában megjelent cikk rövidített változata

Előzmény: dez1 (1224)
szenyor Lopez Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1225
A marketingszövegben nem ez volt;)
Előzmény: dez1 (1224)
dez1 Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1224

A prémium benzint nem a teljesítményéért kell venni, hanem a tisztító hatásáért..

 

Egy sima motor nem tudja kihasználni az oktánszámtöbbletet, úgy van terevzve hgoy lehetőleg minél szélesebb tartományban ugyanazt a kipufogógázminőséget adja, ergo jobb benzinnél is visszavehet a teljesítményből.....

Előzmény: szenyor Lopez (1217)
szenyor Lopez Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1223
Na pont ezért undorodom a politikától, mert megosztja az embereket;)
Előzmény: bojo (1222)
bojo Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1222
Elég nagy, de itt is megtalálható a megosztottság. Tudod, valakinek a mostani jó, valakinek a polgári erők. Ez olyan, mint  2002 előtt Karsai állandóan búzát égetett, de a szoci kormány alatt a hangját sem lehetett hallani.
Előzmény: szenyor Lopez (1221)
szenyor Lopez Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1221
Jól hangzik. Lehet, hogy el kellene gondolkodni, hogy mekkora társadalmi erő is ez. Bár undorodom a politikától, de lehet, hogy ekkora bázissal el lehetne érni valami pozitív változást.
Előzmény: bojo (1220)
bojo Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1220
Ha akarna, bíztos el tudna érni valamit. A NOE egy nonprofit szervezet, inkább a családokat segíti. Én tagja vagyok, működik is nálunk egy alapszervezet. Ebben az évben már 4 alkalommal kaptunk csomagot. Ez általában valamilyen EU-s, vagy egy nagyobb cégnek az adománya, amit szétosztanak a régiók között, és el clehet hozni a központokból. Felsorolva volt liszt, tészta, kukorica konzerv, stb. A mi alapszervezetünk elég jól működik, szoktunk rendezni gyereknepot, közös főzéssel, kirándulást szervezünk, Mikulás ünnepséget stb. Igaz a rendezvények nagyban függenek a kasszától.
Előzmény: szenyor Lopez (1219)
szenyor Lopez Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1219
És maga a konferencia hasznos volt? El tud érni valamit egy ekkora szervezett tömeg? Ez inkább csak tippek-trükkök egymásnak vagy egy érdekvédelmi szervezet?
Előzmény: bojo (1218)
bojo Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1218

Ahogy megígértem írok egy rövid beszámolót, a III. Európai Nagycsaládos Konferencia-ról .

 

Győrben volt, julius 19-23 között. A becslések szerint 1200 fő vett részt rajta. Jöttek mindenfelől, voltak olaszok, portugálok, szlovákok, litvánok, lettek. Délelőttönként előadások voltak, délután pedik fakultatív, és szervezett programok. Az előadások a következő témákból volt: csütörtök, "Háztartás és fogyasztás"; péntek, "Mire nevelünk?", szombat, "Egyházak a családokért". Az előadások idejére a gyerekeknek kézműves foglalkozások voltak, bábszinház, homokvárépítés.

Ez volt a hivatalos program.

 

 

A hátulütők.

 

Szerdán, amikor regisztráltunk, nem tudták megmondani, hogy a gyerekmegőrzés hogy lessz megoldva. A Pannonhalmai kirándulás egy katasztrófa volt, a fél 3-as indulás 16,15-re csúszott. A kollégiumban a 6. emelet rosszab volt mint egy szauna, hűtő nem volt, az 1300 Ft/fő-be belefért volna, ráadásul a két és fél éves gyerekre is fizetni kellett. Az étkeztető cég egy vagyont keresett. Volt is a kajából botrány. Emlékezetes eset, vacsorára 700 Ft-ért kihoztak egy tányér zöldborsófőzeléket, egy db szójás fasírttal. Ráadásul, ahogy fogyott a főzelék, egyre hígabb lett. Az ismerős, vissza is adta, hogy ő ezt ennyi pénzért nem hajlandó megenni.

 

Szóval a szervezés egy nagy nulla volt. Lehet, hogy a fő hangsúlyt a konferencia kapta, és másra már nem maradt erő. Akik voltak Pécsen és Debrecenben, az azt mondta, hogy ez az egész azokhoz a találkozókhoz képest katasztrófa, minden tekintetben.

 

Azért remélem, hogy a NOE vezetése fog tanulni az esetből, és legközelebbi találkozó már nem ilyen lessz.

 

szenyor Lopez Creative Commons License 2006.08.01 0 0 1217

'reggelt!

 

A klímára gyanakodtam én is, de emlékeim szerint csinálta a klímás időszak előtt is. Pár hete már csak klímával járok, úgyhogy nemtom.

Kipróbáltam az evo99 benzint is, de pont úgy vagyok vele, mint a vpower racinggel: nem érzem a különbséget. Legalábbis nem látványos és nem éri meg az árát.

 

Említettem, hogy a váltószoknya körüli műanyag darab igen dzsuvás volt, törtem a fejem a cserén. Na a nagy melegben szépen megolvadt rajta az a valami és ragadt... Bedobtam a mélyhűtőbe és a villanytűzhelyhez kapott pengés kaparóval szépen letisztítottam. Volt rajta kb. 3mm-nyi ragacs. Valszeg műszerfal tisztító+por pár rétegben. Undorító volt, most viszont nagyon cép:)

Előzmény: bojo (1210)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.31 0 0 1216
Egész Európára vonatkozik a rugőtöréses visszahívás, de miután nekem is mondták, hogy nem tartozik bele az autóm, hiába vagyok benne a sorszámtartományban, rákérdeztem az osztrák képviseleten is, ugyanaz volt a válasz.
Ettől megnyugodva bátran vittem magammal 900 kg greslapot, majd 800 kg laminált lapot is Bécsbe, kicsit ültetett külseje volt és némiképp hajósan közlekedtem vele, de bírja. Érdekes módon a fogyasztásán nem látni a terhelést, 1-2 decivel evett csak többet 110nél, a klíma viszont egy literrel megnyomja városban, ebben a melegben már használom én is.
Előzmény: Csubakkka (1215)
Csubakkka Creative Commons License 2006.07.31 0 0 1215

Én sem gondolom hogy más volna bármi is ezen a szinten.

Az én sztorimhoz tartozik még, hogy a tag akivel dumáltam korrektnek tűnt. Miután felhívtam őket a kérdéssel,  időt kér, majd fél nap után visszahívott a válasszal és emilt is küldött. Végülis elhittem neki, hogy az enyém pont jó :)

Előzmény: Degeczi (1214)
Degeczi Creative Commons License 2006.07.31 0 0 1214
angoloknál van visszahívás, máshol nem hallottam még róla

mindenesetre nem hiszem, h annyira mások lennének az ottani körülmények (sőt, az enhye telek miatt só sem támadja a rugókat), és az sem túl valószínű, h más rugók kerültek volna a jobbkormányos autókba
Előzmény: bojo (1213)
bojo Creative Commons License 2006.07.31 0 0 1213
Azért érdekes a dolog, mert külhonban van visszahívás, idehaza meg nincs. Bár én nyugodt vagyok, mert márciusban volt műszakin a kocsi, és minden rendben volt a futóművel.  
Előzmény: Csubakkka (1212)
Csubakkka Creative Commons License 2006.07.31 0 0 1212

én is felhívtam a Fiat központot a MOM-ban a visszahívás miatt, de engem is leráztak, mondván, hogy bár az alvázszámom a megadott tartományba esik, az enyémre nem vonatkozik a dolog (rugócsere).

Előzmény: bojo (1207)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!