Itt a fórumon nagyon sokan ismerik. Jena 307. Remélem a település nevét azért megnézted :)Mi is járunk oda 3 - 4 oroszlánnal igaz ritkán....kop-kop-kop.
Az a durva, hogy szerintem már elég régóta így jártak vele, én is úgy szúrtam ki, hogy cseréltem a levegőszűrőt és benéztem a turbohoz is.
Igen ezt tudtam, hogy a Ford PSA motorokat használ, de hogy az alkatrészek is megegyeznek teljesen azt nem gondoltam, viszont már találtam is a bárdiba ilyen csöveket amik nekem kellenek.
Amit linkeltél középrész azzal az a bajom, hogy kínai nem hiába kerül annyiba, azok meg nem jók, nem bírják sokáig ahogy hallottam.
Szia,a kép nagyon tuti,köszi,kapott rendesen a turbó,valamit bedarált a csöveket interkullert veheted le kitakarítani.
A fordnál van kapcsolatod?! nagyon tökéletes ugyan is neked ford motor van a kocsidban,rendelheted onnan az alkatrészt,rakták mazdába is ugyan ezt a motort.
Ez szerinted normális, hogy így elvannak hajolva a lapátok? Ezért szedtük szét mert lóg a tengely meg valamit bedarált ahogy kinéz. (most vettük az autót)
Gyári csöveket hol tudok venni? Nincs valami bevált kontaktotok vagy webshop? Pl nekem a fordhoz van ilyen bevált shop.
Az a füst sok mindentől lehet,izzító gyertya valamelyik nem jó,porlasztó hugyozik,kompresszió gyenge,motorolaj jut a kipufogóba a turbótól ,de amíg nem mértem meg az olajfogyasztást ,a turbóra nem gyanakodnék.
Kicsit csalódottak vagyunk szét kaptuk az 1.6-os hdi-t és a turbo döglött benne, el vannak hajolva a lapátok szóval lehet felújítani. :(
Aki már átesett a felújításon mennyiért csinálták és hol? A másik hogy tudtok adni valami jó boltot ahol be lehet szerezni a turbora rá menő csövet? Kellene egy gumicső és egy fém cső is.
Meg lett a hiba beázás. Szerelő megmozgatta a kormány alatt lévő panelt és jó volt.
Úgy látszik ebbe a nagy viharos esős időbe bejut a víz.
Elhoztam és itthon levettem a két ablaktörlőt, majd a műanyagot a szélvédő aljáról és kitakarítottam az egészet hát ami ott volt...nemcsoda hogy beázott miatta, de most remélem ez megoldotta a gondot.
Viszont a másik 307-nél is meg kell ezt tenni néztem ott is tele vannak ezek a járatok dzsuvával, holnap neki is esünk.
Hasonlóan jártam én is akkor. Jelenleg szerelőt keresek cserére. Nem nagyon akaródzik nekik, mert váltót le kell venni, jobban szeretik az egyszerűbb pénzesebb munkát. Másik dolog, hogy a Peugegot nem szereti a barbár munkát, igényesebb, ezért én is megnézem milyen a műhely rend és tisztaság. Aki a fészkére figyel, az szerintem a munkájára is igényesebb.
Nincs szerencsénk... ma egyszer csak gondolt egyet a műszarfal és elkezdett villogni még az órák is felugranak és vissza.
Olyasmi mintha kapcsolgatná valaki az áramot,de folyamatosan ez menet közben is, meg ha le van állítva a motor akkor is, de még gyújtás ráadás se kell hozzá.
Csak akkor áll le, ha bezárjuk az autót és megvárjuk míg lezár elveszi az áramot.
Még a rádiót is kapcsolgatja, amúgy menetközben nem befolyásol semmit.
Találkozott már valaki hasonló jelenséggel? Mi lehet a gond vele? :(