Egyetértek Veled. Bár ugye mostanság mindent meg kell fontolni, mert jelenleg BCN is egy olyan város, ahova elég nehéz normális módon és nomális áron eljutni légi úton. De ennek ellenére a vasúti eljutás Barcelonába borzasztóan drága.
Ami engem most jobban érdekel vonattal és egy kis németországi megállással: Stockholm (mivel oda abszolút nincs "épkézláb" légiközlekedés február 3. óta). Oda már 78 EUR-ért el lehet jutni vonattal, és abszolút nem körülményes az út. Ha az ember nagyon kényelmes, akkor is kijön (kijöhet) egy útra 114 EUR-ból (első osztályon).
1989-ben még nem volt önálló Csárdás, ezek a kocsik a Hungaria részeként közlekedtek.
Köszönöm a javítást, pontosítást!
Akkor egy friss infó: Az ÖBB új EuroNight idényvonatpárt indít "Toscana Mare" néven 2012.III.30-tól Wien Meidling - Villach - Padova - Bologna - Firenze S.M.N. - Pisa Centrale - Livorno Centrale útvonalon.
Wien - Meidling - Livorno C. útvonalon III.30-tól IX. 28-ig közlekedik péntekenként, továbbá IV. 1.-én, 8.-án, V. 16., 27., VI.06, X.25.-én
Livorno C. - Wien Meidling útvonalon III.31- IX.29.-ig minden szombaton, továbbá IV.2,9., V. 17., 28., VI.7., X.27.-én.
Egy kis érdekesség a múltból :) Most találtam ezt a képet a DSO (Drescheibe Online) weboldalon Auslandsforum Classic topikban. A dátum 1989.06.22. és egy Trelleborg felől Malmöbe érkező nemzetközi vonat többek között 2 magyar vagonnal. Minden bizonnyal az egykori, megboldogult Csárdás nemzetközi vonat malmöi közvetlen kocsijai lehetnek. Belgrádi közvetlen kocsik is láthatóak a szerelvényben. http://www.drehscheibe-foren.de
hát, ha nem is minden napra, de pl. most 2 perc alatt találatam csütörtökre, vasárnapra 1. osztályra spar jegyet (igaz, 59-ért, de nem 299...), hétfőre meg másodosztályra is akad még jegy 39-ért.
2 hónapra előre felvásároltak a nappali zürichi railjetre minden sparjegyet,köszi Malév!!! 39 Euro helyett 299 euróba kerül a normál jegy. Robbanjon fel az egész reptér!
Volt valami különleges oka hogy tegnap a Hungráia nem a szokásos magyar kocsikból állt? (egy cseh kocsikból álló szerelvény ment, abban a felállásban amiben a kassai EC jár)
Interneten vennék jegyet Brassóból Budapestre és a 7.30-as Pannonia vonattal jönnék. Mi az o ka,hogy a Fortuna jegyet erre a vonatra nem ajánlja ki az ELVIRA?? Nem az az oka,hogy elfogyott,tuti,mert írhatok én áprilisi dátumot is,akkorra sincs jegy erre a v onatra. Pedig elolvastam, a Fortuna jegy a Pannoniára is váltható!!
Szem,élyesen vegyem meg,szóval csakj ez a netes jegyvásárlás lehet az oka?
"Újra foglalható hálókocsi a Budapest - München vonalon
Értesítjük kedves Utasainkat, hogy a Budapest és München között közlekedő Kálmán Imre EN (462/463) vonaton, a hálókocsi műszaki hibája elhárult, a hálókocsi a menetrend szerint meghirdetett módon közlekedik, és újra foglalható."
Jelenleg pl. 80-76, 10-76, 21-76 és 90-76. De ezek nem járnak a Kálmiban. Abból 71-91 hiányzik, amik közül egyel kevesebb működőképes van, mint kellene.
Na, ez szánalmas. Nem tudok többet mondani. Illetve még annyit, hogy azonnal bérelni kellene egy román hálókocsit, azt ismerik, és beengedik elvileg a németek, mert járt oda. Ja, meg van benne deluxe fülke is...
"Korlátozás a Budapest és München közötti fekvő- és hálókocsi közlekedésben
Tisztelt Utasaink!
A Budapest és München között közlekedő Kálmán Imre EN (462/463) vonaton, a hálókocsi műszaki hibája miatt január 20-tól a hiba elhárításáig csak az alábbi napokon és útirányon biztosítjuk a hálókocsis utazási lehetőséget.
Budapest - München: 2012. január 20 - tól csak páratlan napokon,
München - Budapest: 2012. január 21 - től csak páros napokon.
A további napokon csak ülőhelyes és fekvőhelyes kocsi közlekedik az EuroNight vonatban!"
Milyen kocsiból van csak egy működőképes a START-nak?