Na igen!Nem is akartam reagálni rá mivel éppen felhúztam magam egy felni hirdetésen amelyben Land Rover Discovery felnit akarnának eladni de,hogy melyikre valót / 1-2-3-...100/ azt szűljem meg magamnak!Természetesen osztókört sem írtak!
Azt, hogy mennyiből áll meg a kuplungcsere, az tőled is függ.
1. Mi a rossz? (ha csak kinyomócsapágy, akkor pár ezer ft)
2. Ha már szétszede(te)d, akkor az olyan rohadt melós dolog, hogy ahhoz képest érdemes kicserélni benne mindent, mert relatíve olcsó (pláne az angoloktól), mert azzal esetleg jócskán el lehet odázni egy újabb szétszedést.
ha benyomom a kuplungot nyikorgó kerregő hangot ad. Mi lehet a baja?Ha kuplungos lesz? kb menyiböl áll meg?A gátlók is már fáradtak az kb menyi pénz?Előre is köszi
Ismét első kardán kérdés. A szagirodalomban azt olvasom, hogy az első kardán két vége nem egy irányba áll, hanem egymáshoz képest bizonyos szögben elfordítva. Azt a remek ötletet adja az irodalom, hogy mielőtt a csúszkánál széthúzod, jelöld össze. Ha ez elmaradt, objektív okokból, akkor mi volna az a bizonyos szög? Mellékelem a képet is.
Sziasztok. Ma kicsit megújult az alusárkány: kapott új kuplungot, lendkereket, komplett hátsó féket, és mostmár nem akar kiesni a jobb eleje (a szimeringek helyén be lehetett látni).
Hétvégén ha jó idő lesz, akkor megkapja a 6. és 7. üléseket is. Gondolom le is kell hozzá vizsgáztatni majd, de az csak decemberben lesz.
Szóval mostmár biztonságos a kicsike, tehát jelentkezek én is a Gyömrői bulira, és fórumos emlékeztetőt is kérek.
Szerintem a képek elég szarok, de amit látok, hogy a géptetővel volt valami, vagy törték vagy csak festették valami miatt, mert a felirat, még ha a betűk gyáriak is, de semmiképp sincs jó helyen és elosztásban, a másik hogy pl. a felnik közepéről is hiányoznak a kupakok a LR felirattal. Ami viszont jó, hogy talán magánember lehet az eladó, mert nincsenek egyéb eladó autói és ami a képeken látszik, abból elég kíméltnek tűnik, persze élőben kell látni. És előfordulhat, hogy ad még hozzá egykét kiegészítőt ami van még otthon a sufniban hozzá .Jó utat Keszthelyre.
Tavaly a ferihegyi Praktikernél találkoztunk, onnét kezdtük el a túránkat, aki nem akar a saját verdájával jönni, ott leteheti, oszt vendégeskedhet valamelyik alusárkányban.
Köszönöm a felajánlást! Ha -eljutok odáig- akkor is kintről hoznám, nem itthon vennék. Nem a jövő héten lesz vásárlás, ha lesz, egyelőre mondjuk úgy intenzív érdeklődés fázisában vagyok.
Nekem is 7 személyes a szekér és ha egyéb teendőm nincs, naná hogy megyek. Arra kérlek, hogy itt azért tüntesd fel a rendezvények előtt ismét a dolgot, mert hajlamos vagyok ezt-azt elfelejteni :) Köszi
Csatlakozom Terrano kollégához. Egyébként én azt tapasztaltam amikor az én Tádé ötösömet vettem, hogy vidéken valamivel szolidabbak az árak + alkuképesebbek az eladók. Nemtom, hogy napjainkra is jellemző-e ez a helyzet...
Csak akkor kap, ha a zárhídon az adattáblán ez szerepel (konkrétan ha az össztömeg, és a legnagyobb együttes össztömeg között 3,5t különbség van, vagy külön meg van adva az adattáblán, hogy 3500kg vontatható). És ehhez is kell egy kis hátszél a mozaik utcában, mert csak úgy útszélről betévedt jóembernek nem adják ám meg, legfeljebb 1,5-2 tonnát, mer geciznek. De ha van hátszél, akkor gond nélkül beírják.
Apropó a lenti hírdetés kapcsán!Nem tudom,hogy volt-e már téma de hogyan lehet elintézni,hogy megkapja a gyárilag is előirt 3,5 tonnás vontatási engedélyt a forgalmiba?
Ezt megnézni érdemes lehet, és ha igen akkor tudna valaki segíteni? Mivel én pesti vagyok, nem egyszerű a történet, de a múltkoriból beláttam, hogy egyedül nincs értelme odamennem, helyi autószerelőt meg biztosan lehetne keresni, de a disco az disco, ahhoz érteni is kell.
Na az angol bontó eldöntötte, hogy nem lesz fékrencer átépítés. Említettem telefonban, hogy kinéztem ebayen egy 3-as Disco fékszervo+munkahenger combóját 80 fontért. Rákérdeztem, hogy mennyiér' postáznák ide. Kategorikusan közölték, hogy ők mán pedig nem szállítanak overseas, magyarul menjek a csába. Micsoda hozzáállás!
Úh. marad a gyárilag ennek tervezett munkahenger-csere és meglátjuk, mi lesz.