Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3486
Én a zárszerkezetbe WD40-et megpróbálnék befújni,szerintem víz van benne és az fagy meg.A jobb oldali zárat Én már vettem ki,nem volt olyan ördöngös, gondolom a bal oldali kivétele sem nehezebb.
Nekem a Trabantommal volt ilyen,ott a zsír vizesedett el a zárban és ahogy megfagyott nem csukódott az ajtó.
Előzmény: serial4 (3485)
serial4 Creative Commons License 2010.01.09 0 0 3485

Sziasztok oroszlánszelidítők!

nagyon zavaró problémával állok szemben. jó öreg 607-esemet megcsípte a dér. komolyra fordítva a szót a gondom a köv. fagyban a vezető felőli ajtót nem tudom becsukni. reggel lemegyek melegíteni az autót, az ajtó kinyílik gond nélkül, de vissza már nem csukódik. kb 5 percet vezetek hogy egyik kezemmel fogom az ajtót (még jó hogy tiptronic), utána általában gond nélkül csukódik. a problémát megelőzendő az anyós ülés felől "hatolok" be mostanság, dehát csak egy luxusautóról van szó, szeretnék büszkén beülni ahogy kell:) törve garantáltan nem volt. lehet ez vmi nyitó mechanikai elöregedés? gondolok bowden-re, ha egyáltalán azzal működik a zár?

segítségeket, ötleteket előre is köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2010.01.09 0 0 3484
Én pedig úgy gondolom hogy a tapasztalat hiánya már szinte minden autóra érvényes.
Elmúltak azok az idők amikor valaki ugyanazt javítja tizedéveken keresztül lásd Zsiguli,Wartburg,Trabant,és nincs olyan gond amivel nem találkozott még.Nekem volt 8 éven keresztül egy Ford Sierrám amihez nem találtam olyat aki az adagolóhoz értett volna.Tekerni,csavarni,mindenki tudta meg persze a PÉNZT elkérni,mert a munkadíjjal soha nem volt gond.
A "szakszervizekről" pedig az a tapasztalatom,tisztelet a kivételnek hogy egy csomó olyan pancser dolgozik akit egy normális MASZEK-tol elzavarnának,mert az olajcsere és légszűrő cserénénél tovább nem terjed a tudása.
Egyszer valakit elhúztam a Fiat szervizbe ahol a "szerelő" alig találta meg a motorháznyitó kallantyút.Na most ez a SZAKEMBER mennyire ismerhette az autót ha a motorháztetőt is alig bírta kinyitni?
Szerintem mi is kerülünk olyanokhoz akik valószínű akkor láttak először ilyen autót.
Én is beszéltem olyan Peugeot szerelővel telefonon aki márka szervizben dolgozik,és kérdezte hogy az Én autómban digitális klíma van?
Előzmény: Marcus Aurelius (3483)
Marcus Aurelius Creative Commons License 2010.01.08 0 0 3483
A 607-nek az a fő baja itthon, hogy túl kevés van belőle és nincs szervíztapasztalat. Így aztán a szerelő a pár ezer forintos bizbasz helyett, amire a nyavalya sem gondolna, elkezd sokkal húzósabb tételeket cserélgetni - máshol, mint kéne...

Nekem az a gondom, hogy nincs olyan autó, a közelében sem, ami praktikumban, kényelemben tudna annyit, hogy lecseréljem. Pedig már elmúlt 9 éves, van benne majdnem 250.000 km, és ennyi idő után előbb-utóbb kinyiffannak az automata váltók.
Előzmény: Mikky59 (3482)
Mikky59 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 3482

Örülök ennek a stilusnak!

Teljesen igazad van. Én nem fikázni akartam ezt a tipust,csak mi a fenének hazudozzunk. Arra ott vannak a nepperek!

Igen,csere-csere-csere. Mint a repülőgépeknél. Ha betartjuk az alkatrészek csereperiodusait,akkor tuti nincs lerohadás. Csak! Ezt birni is kell anyagilag. Például a 120 000 km-es szemle 260 000 ft! Na ezért értéktelenedik el a jó kis gépünk. A holland üzlettársamat tegnap faggattam erről a témáról. Fanatikus autó buzi! Most Audi RS 6-ja van. (Lamborghini motoros) Ő nem javit,hanem javittat. Azt mondja: Szép-szép,jó-jó,de 5-6 év és a gatyádat költöd rá! 6 év (kb.120 000 Km) után bármi lehet! Ezért zuhan az ára Hollandiában is. Azt mondja,hogy a francia igy konstruál autót. Nagy repülő gyártó. Ez van! Már a német se a régi. Hol lesznek a mostani gépek 20-30 év mulva? A bontóban. Szerinte a mostani krizis után összeszedik magukat a gyártók és rájönnek arra,hogy az autó tartós fogyasztási cikk. Nem müködik,mint a mosógépeknél,a vedd meg-használd és dobd el. Ezt próbálták ránk erőltetni eddig. Csak a tulaj szerelmes egy arra érdemes autóba. A mosógépet meg leszarja! Az ár is persze egész más. Az se mindegy hogy 400€,vagy 40 000€. A gyárak ott vágták át a vevőket ahol tudták. Törökök gyártották a német autókat,arabok a franciákat. Román,kinai beszállitók! Különösen az elektronikai részegységeket gyártatták szivesen külföldön. Pepecs munka,teljesitmény(éh) bérben! Mi meg szopunk minden szarral. Forrasztás elválik!? A kábel külső burkolata jobban birja a meleget,mint a védett belsőé!? Ez mi? Fél Románia kábelkorbácsot gyárt! Minél nagyobb részegységeket sajtolnak egybe azért,hogy nehogy javitani tudd!

Remélem,hogy most a krizis után jobb minőségű alkatrészekhez tudunk hozzájutni és nem kell többé azon remegni,hogy ha valamit kicserélnek,akkor mi jön még rövidesen.

Előzmény: Adsa (3481)
Adsa Creative Commons License 2009.12.30 0 0 3481

sziasztok rég nem látott hallott márkatársaim!! hát jó ideje nem voltam itt, de a két ünnep közti punnyadás közben gondoltam ráolvasok a topicra...

 

az apropó, ma voltam 150.000 km-es szervízen most már a feleségem kocsijával (2001-ben vettem - 2.2 benyás - újan és majd' két éve feleségem "örökölte" én meg átültem álmaim Mustang-jába - V8 4.6l :-D, hogy dicsekedjek egy kicsit :-D :-D)

 

nem is hittem volna, hogy itt ilyen parázs vita is ki tud alakulni a 607 presztízséről nem presztízséről.

 

Tény, hogy amikor megvettem megnéztek az utcán, megkértek, had nézzenek bele, beleülhessenek stb. stb. Öröm volt az autózás. Tény az is hogy az elején húha sokat szívtam az elektronika miatt. Szinte minden cserélve volt már - még garancia idő alatt a többsége. Tény továbbá, hogy a szervízelése nem olcsó: akinek van kedve az keresse vissza a hozzászólásaimban, hogy mennyit költöttem rá addig és ahhoz adjon hozzá még kb 500eFt-ot.

 

Örülök a szerencsémnek, hogy most is egy kuriózumnak mondható autóm van

 

Jó tanács a most gondolkodóknak: ne azt nézd, hogy most meg tudod-e venni, hanem hogy fenn tudod-e tartani!

 

Amint mondtam most pördült 150.000km-t közel 9 év alatt és nincs SEMMI baja - ezt most lekopogom!

Mi a titka? Rendszeres karbantartás! A cseréket nem akkor kell elvégezni ezen az autón amikor már tönkre ment, hanem meg kell előzni a bajt és ha az van előírva, hogy csere akkor csere; nincs mese. Így is előjöhetnek plusz bajok - pl  nyáron behalt a csomagtartó nyitója; egyszerűen tönkrement a zár és nem nyílt ki: kalandos volt mivel az asszony pont vásárolni volt és tele volt fagyasztott hallal 40 fokban...

 

Bocsánat egyetlen hiba amit fel tudok róni, hogy szerintem eszi az olajat, de a szervíz szerint normális a 4000km/1liter olaj fogyás...

 

Üdv,

 

Adsa

 

Mikky59 Creative Commons License 2009.12.29 0 0 3480
Ha bármi gond van a vizpumpával,abban az a rizikó,hogy a vezérmüszij hajtja meg. Tehát ha beáll,akkor összeakadhat a motor. Az pedig lehet,hogy annyiba fog kerülni,mint amennyit az autód ér! Tehát nem vicc! Nézesd meg sürgősen szakemberrel és be se inditsd addig.
Előzmény: petike.2.2 hdi.2001 (3478)
Peti 3.0 v6 Creative Commons License 2009.12.28 0 0 3479
BÚÉK Minden márkatársnak és balesetmentes közlekedést a "nagymacskával"!
petike.2.2 hdi.2001 Creative Commons License 2009.12.27 0 0 3478

Sziasztok!A segítségeteket kérném,megfagyott a vizem,kb 5km után fel is fort mivel nem vettem észre.Azóta egyre hangosabb csattogó,daráló hang hallatszik a vízpumpa vagy kötnyékéről.Annyira hangos már,hogy nem is merek vele menni.Persze azt hittem,hogy csak a vízpumpát kell cserélni ,de a vízpumpa és az körül fém forgács darabok vannak(nagyon picik),így sajnos már nem tudom hova rakni a dolgokat,hogy mi mehettet tönkre.Mivel ha fémforgács van,akkor külső prubléma lehet,a víz nem folyik sehol!!!És nem is fort fel.

Segító válaszaitokat előre is köszönöm:Peti

2000 2.2i 16v macer Creative Commons License 2009.12.25 0 0 3477
Minden Kedves Márkatársnak

Boldog Békés Karácsonyi Ünnepeket kívánok
és
BUÉK 2010!
Mikky59 Creative Commons License 2009.12.23 0 0 3476
Ha találnál ujat,akkor irjál légyszives!
Előzmény: Peti 3.0 v6 (3473)
Mikky59 Creative Commons License 2009.12.23 0 0 3475

Olvass vissza a topic-ban. Erről nemrégen volt itt szó már.

Előzmény: jambimbim (3474)
jambimbim Creative Commons License 2009.12.23 0 0 3474

Sziasztok!

 

Tudna valaki segíteni? a 2001 - es évjáratú 607- esünkben behalt a nagy színes navigációs lcd kijelző. Javítani állítólag nem lehet és sehol nem sikerül találnom egy ilyet. Tud valaki valami hasznos infót? Köszi előre is.

Peti 3.0 v6 Creative Commons License 2009.12.23 0 0 3473
Köszönöm szépen a segítséget,majd figyelek hogy milyet veszek...
Azt hittem már létezik utángyártott is.Mégegyszer Köszi!
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.22 0 0 3472
Sziasztok!
Abban kérném a segítséget ha valakinek ilyen már volt:
A kormányszervó egyre sűrűbben nem indult el és most már nem is működik.
Ez állítólag elektromechanikus,valahogy az elektronika kapcsolja a szivattyút.
Ha tudnátok valakit ajánlani akihez vigyem nagyon megköszönném.
Mikky59 Creative Commons License 2009.12.22 0 0 3471
Óvatosan a bontottal! Ez tipushiba! Nehogy megint belenyuljál egy másik szarba! Először csak homályosodik,alig észrevehetően. Aztán szép lassan olyan lesz amilyet irtál. Az uj 160 000Ft dealernél,ugyhogy legyél nagyon óvatos az olcsókkal. Én is várom,hogy mikor jelenik meg utángyártott,mert azt mondták,hogy később kijavitották ezt a hibát.
Előzmény: Peti 3.0 v6 (3468)
2000 2.2i 16v macer Creative Commons License 2009.12.22 0 0 3470
Bocs ha sikerült kibontanod akkor húzd magad felé és fordísd lefelé óvatosan !!!!  A kijelzőt még 2db trox csavar tartja csavard ki és tarsd a kezed alá mert ha beesik a középkonzolba akkor.........., tehát figyelmesen, ha ez meg van már csak a kijelző hátulján lévő csatlakozót kell levenni és kész.
Előzmény: Peti 3.0 v6 (3468)
2000 2.2i 16v macer Creative Commons License 2009.12.22 0 0 3469

Hali nem nehéz fogsz egy plastic kártyát

 

és szépen körbe vezeted és kiugranak a tartó pöckök roncsolás mentesen!!! :-)

Előzmény: Peti 3.0 v6 (3468)
Peti 3.0 v6 Creative Commons License 2009.12.22 0 0 3468
Köszönöm a gyors választ!Akkor keresek egy bontottat valahol.Nehéz kiszerelni amúgy a kijelzőt?
Előzmény: 2000 2.2i 16v macer (3467)
2000 2.2i 16v macer Creative Commons License 2009.12.22 0 0 3467
Csere sajna nem javítható. A kijelződ hátulján van egy kód pl: 96 312 345 ZL az alapján azonosítható , mert eltérők a kijelzők!!!!!  (hiba a kijelző kristályszerkezete)
Előzmény: Peti 3.0 v6 (3466)
Peti 3.0 v6 Creative Commons License 2009.12.22 0 0 3466
Sziasztok!Van egy 3.0v6-osom és azt csinálja a (monochrome)kijelző ha bemelegszik az utastér hogy eltűnik róla minden.
Lehet ezt a problémát javítani vagy cserés?
Mikky59 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 3465
Sebesség,vagy teljesitmény korlátozás lép életbe? Mert nem mindegy! Amikor lekorlátoz,akkor szokott egy figyelmeztető hangot kiadni és utána a középső display-en kiir valamit. Azt próbáld leirni. Esetleg a chek gombot megnyomva is kiirja. Ez fontos! Szervizben computerrel kimérik,de az rögtön fizetős. A turbócső ha lyukas,akkor megdöglik a gép. Csak vánszorog és nem éled ujra fel. Persze lehet kis lyuk simlis módon néha néha kifuj,de ezt részemről kizárnám. Inkább kezdődő katalizátor eltömődésre gyanakszom. Kb. annyi idős a géped. Nekem igy kezdődött. A 130km/ó-s sebességhez szerintem nem köthető,de minden lehet. Teszteljétek és ird meg,hogy mire jutottatok. A lyukas turbócsó,a nagynyomásu oldalon,az gyorsitáskor jelentkezik,amikor a turbó erősen nyomja a levegőt. Persze pont 130-nál is elfogyhat a szusz,de ezt nem hiszem.
Előzmény: mikey05555 (3463)
Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2009.12.16 0 0 3464
Szia!

A turbócső ügyben nem tudok mit mondani, de más kérdésben szívesen segítek (ha tudok).

Üdv
Előzmény: mikey05555 (3463)
mikey05555 Creative Commons License 2009.12.16 0 0 3463

ja  különben jó lenne ha nem szitkozodnátok hanem segítenétek egy csöppet 

 

 

Sziasztok katica vagyok és 2hete én is 607 tulajdonos lettem az igazság az hogy nem egy probléma mentes autot vettem meg sok hibát már kijavitottunk rajt de a legföbb még hátra van valamikor kigyulad a Motor-öndiagnosztika visszajelző lámpája

és sebeség korlátozás stb... aztán meg elalszik általában akkor kapcsol ha a sebbeség eléri a 130-at. azt mondták nekünk(nem szervízben) hogy a turbocsö az alsó lyukas kérdésem az lenne hogy lehet e ez a hiba  vagy ez meg még valami egyébként imádom szerelem első látásra peugeot 607 2,2 hdi 2001 évjáratu

 

 

valaki egy telószámot adhatna hogy meg kérdezhesek pár dolgot

2000 2.2i 16v macer Creative Commons License 2009.12.14 0 0 3462

Barátom ha ennyit keresel mért pont ezt a márkát választottad? Az ismerős Ford autójáról van szó, elvitte ezer emberhez bízva abban, hogy majd ott esetleg a még profibb villamossági szerelő csodákat tud csinálni. A végén ugyan az lett, hogy a generátor nem tud több áramot termelni mint más márkák esetében, ott ugyanis túlvan tervezve a generátor kapacitása, így ha esetleg nagyobb feszültségre lenne szükség akkor természetesen még azt is kitudják szolgáni, de a Fordéknál és abban a típusban sajna nem. A turbora visszatérve az említett emberkének is meggyűlt a baja, de hamar fény derült a turpisságra, egy cső lecsúszott (van ez így). Az én esetem egyike mikor pl: a lámpamosóm nem működött amikor vásároltam azt mondta az eladó, hogy ki lett kapcsoltatva mert sok folyadékot használ és nem győzi tölteni. Ok bevettem. Amikor elvittem a szakszervízbe ott computerrel megnézték. Próbálták kiszedni, de amikor rájöttek, hogy a kocsi fél oldalát szinte lekellene bontani feladták, azt mondták, hogy a computer szerint jó, de ha gondolom vegyek  30.000.-ft-ért komplett tartályt. Hummm mondtam, hogy inkább nem kérem. Hiszen nem volt se repedve, se semmi külső baja ránézésre, ígyhát hazahoztam, nekiálltam én is megnézni mi lehet a gond, rögtön kiderült, hogy egy 5A biztosíték ment ki és azért nem működött:-). Azóta tökéletesen működik, van egy szervíz cd-m amin a pontos kábelozás mérhető értékekkel van feltüntetve, esetlegesen kimérhető ha van műszere az embernek nekem jelen esetben volt :-). Cseréltem kijelzőt is círka 5000.ft-ból, azóta is tökéletesen megy, az egész kocsinak a rendbe tétele nekem kb 200.000.-ft -ba került, arról nem is beszélve hogy a bal tükröm sem hajlott be, a márkakereskedésben azt mondták nem javítható nem is foglalkoznak vele, mert kompletten újonan forgalmazzák csak. Ha jól emlékszem 60.000.-ft (a hiba elengedett forrasztás a behajtó motor egyik forrasztási pontjánál) 1db vezeték forrasztása és láss csodát működik, kb 25 perc volt az egész, de itt kezdődött a gond, ugyanis egy szorító gyűrű fogja a tükör tengelyénél a behajtási részt, amit csak töréssel lehet levenni. Én is csak úgy tudtam leszedni hogy eltörtem, viszont a beszerzése a szorító gyűrűnek nem volt egyszerű az alkatrész beszerzésére,  ráment egy délelőttöm, mire egy stihl boltban a fűnyírók kerekének rögzítésére szolgáló szorító gyűrűre rátaláltam, ebben a méretben 50ft-ért vesztegették tehát írhatnék még sok minden filléres dologról stb....

Pl: egy kappás barátom gépe nem indult, váltó szétszedés majd kuplung  csere után, jó pár hét volt mire rájöttek, hogy idézem: "Bosch főtengely-jeladóm hibás kábeléről profibb géppel makrózva. Jól látszik, hogy végig elöregedett/repedezett a vezeték az amúgy újszerűnek tűnő szilikonos külső burok alatt. Ha elmozdul a szokásos pozíciójából a szenzor, akkor megnyílik a szigetelés és áthúz a szigeteletlen test+árnyékolás kábelére".

 

És akkor még nem is írtam a más autó zár problémáról ott 700-800ft értékről van szó. Ugyanis annyiért lehet kapni motort a zárba ami meghibásodik itt magyarországon csak komplett szerkezetet lehet kapni, ha van, de nincs vagy ha van akkor horror áron.  Egy kis böngészés és beazonosítása a motornak és  már rendelhető is, és lám az autón máris működnek a központi jtózárak, hümmm filléres dolgok :-). Ja azt majdnem elfelejtettem, azért hamegáll egy autó, mondjuk az én esetemben egy szervíz intervallum után, lehet hogy én is ideges leszek, de mi van ha nem is a kocsival van a baj, hanem a jó márkának hitt boltban vásárolt alkatrészről, esetemben gyertyáról van szó ami vadi új és nem is gyanakszom, hogy az miatt állt meg az autóm egyik vagy több hengere, nah akkor mi van ha kiderül az a tény, hogy a gyertya a bűnös én meg frászt kapok, hogy nem is jó autót választottam hiszen nem megbízható hát ha kiderül, hogy hamísítják a gyertyát, én meg már a boss trafókat szidom és a kocsimat, a franciákat ahelyett, hogy a kínaiakra gyanakodnék itt egy pár kép.

 

Barátom azt a keresetedet meg kend a hajadra, máskor nem ártana ha nem az össz bevételt írnád mert lehet ha én is azt írnám sírva fakadnál :-D

 

Nem csak tarbant volt példa ha olvastad vagy csak az fogott meg biztos titokban arra vágysz, azért ugye nem egy bonyolult autó vald be játszol a gondolattal, hogy birtokba vegyél egyet :-D

 

Üdv: Barátom

 

Aki esetleg 607-esen gondolkozik és be is jön neki vegyen bátran a hibái ellenére egy szerethető autó. Engem a kisebb problémák ellenére idáig nem hagyott cserben, sőt a többi autóm sem, Nektek elárulom a titkát, rendbe kell tartani, odafigyelni és ha lehetőség van cserélni esetleg javítani a meghibásodott alkatrészeket  minél hamarabb, mert esetlegesen más alkatrészben is kárt tehet és halmozódik a hibák száma.

 

Javaslom Barátom a 607-es forumot :-) itt a forumban le írjuk a hibákat, amiket tapasztalunk, mert a hibákból tanul az ember nem a fikázásból, ha esetleg kerestél volna minket, akkor biztosan sokan segítettek volna, de így saját károdon fedezted fel a szakikat, ahogy látom kisebb-nagyobb sikerrel, ugye mennyit spórolhattál volna a forumozók segítségével, én számítok a cartársakra és idáig nem is hagytak cserben így tovább.

 

Mikky59 Creative Commons License 2009.12.13 0 0 3461
Most ezzel "barátom" jól megvédted a 607-es nimbuszát!!! Hazudjunk valami szépet,vagy kiröhögnek a haverok? Elmult az az idő amikor egy 607-esből fogatlanul kivigyorgó luzert,milliomos nagymenőnek hitték! Sufni-tunnig? A dealer "vérprofi" szerelője hülyébb hozzá,mint egy mezei villanyszerelő! Csere minden!!! Ez a jelszó! 40% árrés a tulaj zsebébe! Kiváncsi lennék,hogy javitasz meg aprópénzből,kitartó böngészéssel hibákat? Miért nem azt irod meg? Epekedve várják-várjuk a tapasztalatokat. Vagy tudsz ebben az országban valakit,aki pontosan átlátja az elektromos rendszerét? Én még Frankfurtban is csak nézegetőkkel találkoztam!! Nézi nézi,computer,aztán cseréljük ki ezt-azt talán jó lesz. Néhány ezer € és jó is. 2 hétig. Csak ez a bajom. Tudom,földönfutó vagyok (6 mill.€ éves forgalmu holland-magyar cég társ tulajdonosa) hozzád képest,ezért javittatom-javittatnám mindenhol,ahol értenének hozzá! De senkit se találtam eddig. Leirhatnád azt a bizonyos generátor hibás kocsit,mert gépészmérnök diplomámmal fel nem tudom fogni azt,hogy mi az hogy éppen elég áramot termel és ha elromlik leáll? Nem tünik fel,hogy elmegy a töltés? Addig megyünk mig már nem elég a feszültség a szikrához? Tabant után nem rossz gép ,neked,mert ebben penge vagy,mint irod. Én azt se tudom,hogy hogy lehet egy 2 ütemű Istenverését egy "luxus" autóval összehasonlitani? Nem hazudtam!!! Ez,amit itt leirtam,mind szintiszta igazság! Nem ezért van ez a topic? Dicsérjük a szarunkat? Ez van,beszoptuk,vagy majd be fogjuk szopni! Szegény hölgy,akinek irtam,2 hét alatt több hibát is már kijavitott? Most meg turbógyanus hibája van? Leveszi a teljesitményt? Semmi komoly. Vagy? Lehet pár százezerbe fog kerülni? Inkább utóbbi a reális,de erre semmi reakciód.
Előzmény: 2000 2.2i 16v macer (3460)
2000 2.2i 16v macer Creative Commons License 2009.12.13 0 0 3460

Hát barátom, minden autóval van hiba és lesz is, ez már csak így megy. Nekem is voltak különböző problémáim, de aprópénzből kis rátermetségből és persze kitartó böngészéssel szinte minden javítható volt. Akinek nincs rá lóvéja az ne vegyen ilyen kategóriás autót, nem is sufni szervízre lett tervezve. Elég elit réteg használja ezt a típust (nem lada, nem sutyuki). Nekem is volt pár autóm és mindegyikkel volt is problémám, pontosan ahogy cartárs is írta valszeg olyant fogtál ki ami gázos. Nem akarok márkát írni, de egy barátom pár éves kocsija állandóan megeszi a generátort és nem lehet helyettesíteni, mivel abban az évjáratban ahhoz a típushoz lett gyártva. A baj az, hogy pont annyi áramot termel ami a kocsi működéséhez szükséges egy szikrával sem többet, tehát ha elromlik megáll és a szervíz 80.000,-Ft baráti áron, már a 3.-at fogyasztja a kocsija. Szóval Trabit vegyen aki nem akar szenvedni az elektronikával ott ugyanis nincs ekkora rizikófaktornak kitéve az ember fia (persze ha ahhoz sem ért és csak hajtja akkor ott is előfordul, hogy másnap nem indul, pedig a világ legegyszerűbb autója :-)). Remélem a leépítő, másokat megzavaró kritikádat nem a fórumba hozod legközelebb, hanem a baráti körödben beszélitek meg, nekik biztosan jobb autójuk van mint neked, mert nekik nem romlik el rajt semmi.

Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2009.12.13 0 0 3459
Rendben, én mondtam, hogy nem vonom kétségbe azokat amiket írsz. Akkor talán az lehet, hogy egy rosszabb szériát fogtál ki. Nem akarom elkiabálni, de nekem nem volt semmi baj a futóművel, fékkel... pedig már 220ezer felett van benne. Szóval én azt tudom elképzelni, hogy tényleg egy rosszabb szériát foghattál ki. Na mindegy.
Előzmény: Mikky59 (3457)
mikey05555 Creative Commons License 2009.12.12 0 0 3458

sziasztok katica vagyok és 2hete én is 607 tulajdonos lettem az igazság az hogy nem egy probléma mentes autot vettem meg sok hibát már kijavitottunk rajt de a legföbb még hátra van valamikor kigyulad a Motor-öndiagnosztika visszajelző lámpája

és sebeség korlátozás stb... aztán meg elalszik általában akkor kapcsol ha a sebbeség eléri a 130-at. azt mondták nekünk(nem szervízben) hogy a turbocsö az alsó lyukas kérdésem az lenne hogy lehet e ez a hiba  vagy ez meg még valami egyébként imádom szerelem első látásra peugeot 607 2,2 hdi 2001 évjáratu

Mikky59 Creative Commons License 2009.12.12 0 0 3457
Sajna boldogan irtam volna szebbet,de ez a szintiszta igazság,sajnos. Biztos karban lehet tartani,meg vigyázni rá,de ezek nem ilyen hibák. Egy vén milliomosé volt az enyém. Ha azt mondták,hogy valamit ki kell cserélni,hát cseréljék. Mindig egy dealernél javitotta,ha kellett. Sokszor azt hiszem,hogy egy lámpánál alkotóelemeire fog szétesni alattam,amig zöldre várok. Már biztos bele vagyok hülyülve,de kit ne boritana az ki,hogy leállitod a kocsit és mikor elindulsz mindig valami bekrepál. Ja és zsebbenyulós. Ablakemelő kapcsoló 160 000Ft! Display 160 000Ft! 1 db tolató sensor (4 van benne) 25 000Ft!  4 tárcsát kellett cserélni,mert egyszer csak ütni,döcögni kezdett. Szétvert 2 hátsó gumit,olyan 90%-osok voltak 2000km alatt. Darabja 73 000 Ft. Mindjárt 200 000Ft volt a vége. 3 év alatt a 3 800 000 Ft-os katalogus árról,1 200 000Ft-ra zuhant le! A kerékcsapágyakat sorra cserélni kellett. Mindig folyik belőle valami. Klimagáz elmegy,lyuk nincs valószinü kompressor. 500 000Ft. A müszerfal izzók nem égnek,kicserélésükhöz a NASA-tól kéne valakit hivni,vagy összetörnek minden pöcköt (dealer-ről beszélek) ami után ugy fog zörögni,mint egy UAZ. Ja frankó 200 000 km van a gépben,olajat nem eszi,ezért hihető is. Már bocsáss meg Máté,de ezeket a hibákat hogyan lehet "karbantartással" "megkiméléssel" elkerülni? Vagy hogyan lehet ezeket hanyagsággal elrontani? Sajnos,ki kell mondjam:olyan mint az iráni alma. Kivül fényes belülről meg rohadt! Ez van,beleestem-tünk egy ipari hulladékba. Volt már ilyen autó pld. Alfák 10-15 éve. Akkor a francia autók fosok voltak. Nem is vette senki. Itt az uj dizájn,jó ár (nem is olyan nagyon) aztán használd 50-60 000 km-t és dobd el,mert bele fogsz őrülni! Volt 1db 306,2 db 307,2db 206-osom mind 0 km-es vadi ujak. Ott is kezdődtek hasonlók. Ezzel ugy gondoltam befejezem az autócserélgetéseket (jó sokba került) és megállapodok ennél a tipusnál 2.2 HDI. El se tudom adni! Beleül a vevő és mi az hogy járó motorral nem megy le a bal első ablak? Mondom nem gond kapcsolócsere és jó lesz 160 000-ért. Erre otthagy. Egy gyengébb kocsi ára a kapcsoló? Akkor mennyi,ha motorgenerál kell majd? 1-2-3-4 millió? Mert ár az van. Ami a pofájukra fér,meg még egy kicsi.
Előzmény: Mate 607 3.0 V6 (3456)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!