Még mindig lakatost keresek... ha véletlen valakinek a valakije dolgozni akar vagy csak hallott olyanról aki látott olyat akit érdekelhet... :) Http://classicvehicle.hu/allasajanlat
Ha nem akarod hogy iszonyúan gány legyen, akkor felejtsd el az alvázvédőt. gitteld ki a hegesztéseket, mehet rögtön a fémre. aztán ha visszafinomítottad kézzel legalább 240-ig, mattítsd fel az egész fújandó felületet, és füllerezd le. Ezután vizesen 800-zal csiszold a füllert. ha ragaszkodsz hozzá, akkor én alulról , élig javasolnám csak hogy rücsizd(így kérd a boltban hogy fényezhető rücsi). ha lerücsizted, mehet rá a fény. két küszöbre elég egy dl festék, ez 2K. kb 1700 forintba kerül, és ha szépen dolgozol még szép is lesz! Fényezés után viszont millió helyről fújnám üregvédővel ki. Mindig belülről rohad kifelé.
Küszöböt szeretnék festeni lakatolás után, a fekete rücsi vagy alvázvédő tökéletes lesz oda szerintem.
A kérdés az, hogy a hegesztések gittelés után kell-e még aláfújnom valamit (pl. alapozó vagy szórógitt), vagy rögtön mehet a fémre az alvázvédő.
A másik kérdés pedig, hogy találkoztam már olyan alvázvédővel ami száradás után is ragacsos maradt, és olyannal is ami rendesen megszáradt. Mivel látható hely, nem szeretném ha ragacsos maradna mert akkor bele fog ragadni a kerekek által felvert kosz, és ronda lesz. Szóval milyen alvázvédőt ajánlotok, ami rendesen megszárad? Bitumenes vagy hogy nevezik ezeket?
Érdeklődni szeretnék. Műanyag motor idomokat fényeztem, minden réteget felfújtam, ahogyan kell. Viszont a lakkozásom begázosodott. Ahol vékonyabban fújtam ott kevésbe, ahol vastagabban ott meg jobban. Sprint H69 lakkról van szó gyors edzővel. Valószínű a gyorsedzőhöz is már meleg volt. Visszacsiszolni, majd polírozni próbáltam de még csúnyább lett. Kérdésem az lenne, ha megcsiszolom a lakkozást 800-as papírral, akkor arra felfújhatom újra a bázist?
Lenne egy kérdésem a hozzáértőkhöz. Fiestám hátulja (bal hátsó sérvvédő, csomagtérajtó és lökhárító) megnyomódott. Csatolok egy képet. Ez alapján érdeklődnék, hogy szerintetek mennyibe kerülne ennek a javítása? A fényezés nem nagyon sérült, csak behorpadt. Vajon a horpadást ki lehet nyomni, vagy mindenképp fényezni kell az elemeket?
A használati videókkal tele van a net. Szerintem jeleneg ez a leg barátibb krómhatású megoldás. Nekem 4db felnit kellene megcsinálnom, de annyira lusta vagyok nekifogni, hogy a homokolásnál egyelöre nem jutottam tovább. :-)
Igen. + a lakkba keverendő vegyszert is berendeltem. Kicsit sírtam amikor fizettem a futárnak. Másnap itt volt a csomag,s kapom a használati videókat . Képen nagyon szép minden,bizakodó vagyok.
1 alkalomért nem akarok polírgépet venni, ezért elég jól beszabályozható fúrógépbe csináltam egy öntapadós tányért hozzá, flexhez kapható gumitányérra ragasztottam öntapadós (azért plusz ragasztóval megtámogattam) tépőzárat , 8-as csavart átdugtam, erősen lekontráztam, így arra fel tudom pattintani a szivacsot, és bele tudom tenni az elektromos fúrógépbe, kicsit kényelmetlen, ezt a pisztoly szerű kialakítást nem igen erre tervezték, de azért nem rossz, úgyse kell nagy felületen dolgozni. Rá kell nyomni a szivacsot a művelet közben vagy nem kell?
Motorháztető első része kőfelverődés miatt pontokban hibás. A fekete tetőn cca 1-2 mm es fehér pontok vannak, cca 10 db . Mivel az autó elég öreg (2002 évjárat) nem szeretném telibe fujatni, mert egyébként az autó fényezése gyári és jó állapotú. Hogy lehet az ilyent javítani ? Nem én akarom csinálni !
Friss festésnél nem ajánlott a wax mert nem biztos hogy engedi szellőzni a fényezést. Persze hogy nem veszi el, azért van így a sorrend. Azért mondtam hogy fényesít a kék kupakos is.