Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Peti251 Creative Commons License 2017.06.21 0 0 16340

Nagyon nehéz dolgozni tudó és akaró embert találni.... Én egy hónapja hagytam ott a lakatos szakmát, elmentem teherautó szerelőnek. 

Előzmény: bexxter (16339)
bexxter Creative Commons License 2017.06.21 0 0 16339

Még mindig lakatost keresek... ha véletlen valakinek a valakije dolgozni akar vagy csak hallott olyanról aki látott olyat akit érdekelhet... :)
Http://classicvehicle.hu/allasajanlat

Peti251 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 16338

Ha nem akarod hogy iszonyúan gány legyen, akkor felejtsd el az alvázvédőt. gitteld ki a hegesztéseket, mehet rögtön a fémre. aztán ha visszafinomítottad kézzel legalább 240-ig, mattítsd fel az egész fújandó felületet, és füllerezd le. Ezután vizesen 800-zal csiszold a füllert. ha ragaszkodsz hozzá, akkor én alulról , élig javasolnám csak hogy rücsizd(így kérd a boltban hogy fényezhető rücsi). ha lerücsizted, mehet rá a fény. két küszöbre elég egy dl festék, ez 2K. kb 1700 forintba kerül, és ha szépen dolgozol még szép is lesz! Fényezés után viszont millió helyről fújnám üregvédővel ki. Mindig belülről rohad kifelé.

Előzmény: Xanyi84 (16337)
Xanyi84 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 16337

Sziasztok!

Küszöböt szeretnék festeni lakatolás után, a fekete rücsi vagy alvázvédő tökéletes lesz oda szerintem.

A kérdés az, hogy a hegesztések gittelés után kell-e még aláfújnom valamit (pl. alapozó vagy szórógitt), vagy rögtön mehet a fémre az alvázvédő.

A másik kérdés pedig, hogy találkoztam már olyan alvázvédővel ami száradás után is ragacsos maradt, és olyannal is ami rendesen megszáradt. Mivel látható hely, nem szeretném ha ragacsos maradna mert akkor bele fog ragadni a kerekek által felvert kosz, és ronda lesz. Szóval milyen alvázvédőt ajánlotok, ami rendesen megszárad? Bitumenes vagy hogy nevezik ezeket?

Köszi előre is!

southernsun Creative Commons License 2017.06.19 0 0 16336

Sziasztok!

 

Érdeklődni szeretnék. Műanyag motor idomokat fényeztem, minden réteget felfújtam, ahogyan kell. Viszont a lakkozásom begázosodott. Ahol vékonyabban fújtam ott kevésbe, ahol vastagabban ott meg jobban. Sprint H69 lakkról van szó gyors edzővel. Valószínű a gyorsedzőhöz is már meleg volt. Visszacsiszolni, majd polírozni próbáltam de még csúnyább lett. Kérdésem az lenne, ha megcsiszolom a lakkozást 800-as papírral, akkor arra felfújhatom újra a bázist? 

eger.jeno Creative Commons License 2017.06.19 0 0 16335

Köszi a választ

Előzmény: Atti6909 (16320)
anegytech1 Creative Commons License 2017.06.17 0 0 16334

Köszi!

Előzmény: Stetten (16333)
Stetten Creative Commons License 2017.06.17 0 0 16333

Szia!

 

Hozzáértö szakember olyan szépen ki tudja húzni, hogy nem mondod meg hogy sérült volt. Semmiképpen nem piszkálnám a gyári bevonatot ha nem sérült.

Árat csak az fog tudni mondani, aki megcsinálja...

Előzmény: anegytech1 (16332)
anegytech1 Creative Commons License 2017.06.17 0 0 16332

Sziasztok!

 

Lenne egy kérdésem a hozzáértőkhöz. Fiestám hátulja (bal hátsó sérvvédő, csomagtérajtó és lökhárító) megnyomódott. Csatolok egy képet. Ez alapján érdeklődnék, hogy szerintetek mennyibe kerülne ennek a javítása? A fényezés nem nagyon sérült, csak behorpadt. Vajon a horpadást ki lehet nyomni, vagy mindenképp fényezni kell az elemeket?

 

 

Köszi!

Mafia05 Creative Commons License 2017.06.17 0 0 16331

Évente azért lehet polírozni, Az hogy átveszi a szivacs a színt az mindig így van.

Előzmény: Törölt nick (16330)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.16 0 0 16330

És mennyire tartósak ezek a polírpaszták? Arra gondolok hogy mennyire bírja a napfényt, stb. Mennyi időként kéne újra átmenni rajta.

És az baj ha a sárga 3M szivacs (sárga kupakos paszta használata közben) nagyon enyhén olyan színű lett itt ott, mint az alkatrész színe?

Előzmény: Mafia05 (16328)
Stetten Creative Commons License 2017.06.16 0 0 16329

A használati videókkal tele van a net. Szerintem jeleneg ez a leg barátibb krómhatású megoldás. Nekem 4db felnit kellene megcsinálnom, de annyira lusta vagyok nekifogni, hogy a homokolásnál egyelöre nem jutottam tovább. :-)

Előzmény: Atti6909 (16324)
Mafia05 Creative Commons License 2017.06.16 0 0 16328

Ki kell mosni vízben.

Előzmény: Törölt nick (16327)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.16 0 0 16327

Egyébként a szivacsot polírozás után hogyan célszerű megtisztítani? 

Atti6909 Creative Commons License 2017.06.15 0 0 16326

Ilyen áron nehéz hasznot kihozni.  Valószinű csak annyi marad "ezt is meg tudom csinálni" a többi mellett.  

Előzmény: Stetten (16325)
Stetten Creative Commons License 2017.06.15 0 0 16325

Igen, a próbacsomag sem olcsó, de mégis olcsóbb mint a nagy csomag.

Előzmény: Atti6909 (16324)
Atti6909 Creative Commons License 2017.06.15 0 0 16324

Igen. + a lakkba keverendő vegyszert is berendeltem. Kicsit sírtam amikor fizettem a futárnak. Másnap itt volt a csomag,s kapom a használati videókat . Képen nagyon szép minden,bizakodó vagyok.

Előzmény: Stetten (16322)
Atti6909 Creative Commons License 2017.06.15 0 0 16323

Csak finoman.

Előzmény: Törölt nick (16321)
Stetten Creative Commons License 2017.06.15 0 0 16322

Rendeltél az ismét kapható próbacsomagból?

Előzmény: Atti6909 (16317)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.15 0 0 16321

1 alkalomért nem akarok polírgépet venni, ezért elég jól beszabályozható fúrógépbe csináltam egy öntapadós tányért hozzá, flexhez kapható gumitányérra ragasztottam öntapadós (azért plusz ragasztóval megtámogattam) tépőzárat , 8-as csavart átdugtam, erősen lekontráztam, így arra fel tudom pattintani a szivacsot, és bele tudom tenni az elektromos fúrógépbe, kicsit kényelmetlen, ezt a pisztoly szerű kialakítást nem igen erre tervezték, de azért nem rossz, úgyse kell nagy felületen dolgozni. Rá kell nyomni a szivacsot a művelet közben vagy nem kell?

Előzmény: Atti6909 (16319)
Atti6909 Creative Commons License 2017.06.15 0 0 16320

Kis ecset. 

Előzmény: eger.jeno (16316)
Atti6909 Creative Commons License 2017.06.15 0 0 16319

Ebben a melegben mindenképp. S oda kell figyelni a folyadék bevitelre is. Ha géppel csinálod vigyázz a fordulatra,hűtésre.

Előzmény: Törölt nick (16318)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.15 0 0 16318

A polírozások között kell szünetet tartani?

Előzmény: Mafia05 (16315)
Atti6909 Creative Commons License 2017.06.15 0 0 16317

Megjött a chrómfesték csomagom.  Kiváncsi vagyok mit tudok belőle kihozni.

Előzmény: eger.jeno (16316)
eger.jeno Creative Commons License 2017.06.15 0 0 16316

Tanácsot kérek.

 

Motorháztető első része kőfelverődés miatt pontokban hibás. A fekete tetőn cca 1-2 mm es fehér pontok vannak, cca 10 db . Mivel az autó elég öreg (2002 évjárat) nem szeretném telibe fujatni, mert egyébként az autó fényezése gyári és jó állapotú. Hogy lehet az ilyent javítani ? Nem én akarom csinálni !

 

 

Mafia05 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 16315

Ilyen melegben nem fontos. Fújás után hagyod 1 napot száradni és lehet polírozni, sokszor már másnap is lehet.

Előzmény: Törölt nick (16314)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.14 0 0 16314

Polírral 1 hetet kell várni minimum, ugye?

Előzmény: Mafia05 (16313)
Mafia05 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 16313

Friss festésnél nem ajánlott a wax mert nem biztos hogy engedi szellőzni a fényezést. Persze hogy nem veszi el, azért van így a sorrend. Azért mondtam hogy fényesít a kék kupakos is.

Előzmény: Törölt nick (16312)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.14 0 0 16312


Egyébként a kék kupakos 3M polírozás után kell kemény viasz "lezárás" miatt? És a kék kupakos nem veszi el a sárga kupakos paszta fényességét?

Ákos70 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 16311

Oké, akkor végre leesett. :D Köszi!

Előzmény: mykeman72 (16310)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!