Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

damatic73 Creative Commons License 2012.11.19 0 0 63451

Szervusztok, szakik! Rég jártam erre...

 

Asconám és Astrám megvan, de most sogi Omegája a kérdéses. X20XEV motorral, egy fékjavítás után elkezdett hullámozni az alapjárata, és az emissziója se a legrózsásabb, kétszer visszadobták műszakin a svájciak. Kompresszió jó, új gyújtókábelek és gyertyák, kapott egy vezérműszervizt is.

Gyanúim: alapjárati szabályzó szorul vagy fals levegőt kap - mondjuk a devandernél. Azt kevéssé hinném, hogy a lambda tojta össze magát hirtelen. Ja, és a sárga lámpája se kiabál.

Holnap rádugják diagra, csak már szét kezd akadni a srác rajta, hogy ráköltötte a kinti értékének felét, és szar, meg még műszaki se lesz rajta, honosítva nincs, és nem is éri meg, szóval ha nem lenne rövid haja, már kitépte volna.

 

Ötletek?

x25xe Creative Commons License 2012.11.19 0 0 63450

Helló!Annó irtad hogy válalnád a calibrámon a hibakód kiütést és kiolvasást....még áll az ajánlatod???

 

Előzmény: Tech 2 (62849)
x25xe Creative Commons License 2012.11.19 0 0 63449

Helló!Hol találom calibrában az AC-relét? Van egy doboz a jobb toronynál,esetleg abban?Mi van rá írva?

 

Előzmény: Laliiii (63441)
Laliiii Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63448

Bocsánat, elírtam, nem neked. :) Hanem x25xe user-nak. :) 

Előzmény: ha4nz (63447)
ha4nz Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63447

Nekem??? És milyen témában, mert nem emlékszem semmi ismeretlen feadótól érkező mailra. Válaszoltam rá?

Előzmény: Laliiii (63441)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63446

Ja, ha cserélhető, akkor nem para.
Azt hittem, hogy ezek már kihalóban lévő dolgok.

Előzmény: Nick_X14XE (63445)
Nick_X14XE Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63445

Párszáz Ft-ból újra lehet cserélni az összeset, ha csak ettől tartasz.

Előzmény: ZsoZol B. Good (63444)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63444

Kicsit tartok tőle, mert nem tudom, hogy mennyire igazak a mendemondák, miszerint el vannak öregedve a bolhák és leszerelés után már az egész zörögni fog.

Előzmény: ha4nz (63435)
x25xe Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63443

Az ac relé az merre található vagy mi van ráírva??Kb 2-3 liter lehetett benne(asszem 65 literes a tank :) )

 

Előzmény: Laliiii (63441)
x25xe Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63442

Nincs hibakód..

 

Előzmény: ha4nz (63440)
Laliiii Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63441

CSak tipp, csak próba: AC relét is kicserélted? Mennyi volt kevés üzemanyag benne? Lehet felszívta a dzsuvát a tankból.

 

U.i.: Írtam neked email-t pár hete. :)) 

Előzmény: ha4nz (63440)
ha4nz Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63440

igen, de inkább kontakthibája lesz annak, vagy bárhol az indítási körben valamelyik villamos csatlakozásnál. Ebben nincs még hibakód?

Előzmény: x25xe (63439)
x25xe Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63439

Egy kis segítség kellene...:Opel calibra v6-om van, ma reggel a következöt produkálta az autó:Első indításra nem indúlt,csak másodszorra.Elmentem vele 20 kilómétert leállítottam.Az újjabb indításnál elindúlt egyből, de utána dadogva leállt.Kevés benzin volt benne ezért azt hittem hogy kifogyott az üzemanyag.Hoztam bele 10 liter benzint,de cseszett beindúlni.Ezután kicseréltem minden relét a motortérben hátha ott lesz a ludas....(Persze benzint is néztem,azt szépen küldte azzal nincsen baj)Utána kicsit megpiszkáltam a kábeleket és beindúlt(azóta is jó)Az lenne a kérdésem hogy ez lehet főtengely jeladó hiba??(máskor is szokta csinálni hogy nem indúl elsőre)

 

Laliiii Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63438

35000 Ft.- homokszorva és szinterezve. 

Előzmény: MalterKoma (63437)
MalterKoma Creative Commons License 2012.11.18 0 0 63437

 

Erősen árfüggő....

Előzmény: Laliiii (63436)
Laliiii Creative Commons License 2012.11.17 0 0 63436

Sziasztok,

 

Érdekel valakit két darab B Veki V6 szelepfedél? Kívül belül le lesz homokszorva, igény esetén szinterezve is.

ha4nz Creative Commons License 2012.11.17 0 0 63435

Szedd le nézd meg. Ehhez nem tudok így távsegítséget adni, de ha jól rémlik ott is van egy bolha.

Előzmény: ZsoZol B. Good (63434)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2012.11.17 0 0 63434

Az ajtóburkolat, nem sokkal a háromszög alatt. Ujjal benyomva abba is hagyja.

Előzmény: ha4nz (63433)
ha4nz Creative Commons License 2012.11.16 0 0 63433

A tükörháromszöged vagy az ajtóburkolat? Az ajtóburkolatban nem tudom hogy pöcök van-e de úgy emlékszem az üveg alatt csak egy perem van és pár csavar tartja a helyén. Ha tükörháromszög akkor a műanyag "bolha" adta meg magát, vagy csak kipattant.

Előzmény: ZsoZol B. Good (63432)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2012.11.16 0 0 63432

Még a végén én is megcsinálom rétegelt lemezből.
Majd meglátom, hogy mennyire lesz kísérletezgetős időm...de ha jobb, mint a műanyag, akkor megéri.

 

Ezt a SAL - MNC kapcsolatot nem is tudtam.

 

Még valami: A bal oldali ajtóburkolatom (a tükör alatt valamennyivel) bizonyos hangerőnél nekiáll rezegni és zizegő hangot kiadni.
Az lehet, hogy elkezdtek engedni a gyári tartópöckök?

Előzmény: ha4nz (63431)
ha4nz Creative Commons License 2012.11.16 0 0 63431

A hangszóró takarókerete az ajtó belső levehető műanyagjába van illesztve, azzal eggyütt szede le és azzal eggyütt rakod fel. Én a kiemelőkereteket házilag szoktam csinálni fából, jobb minőség, mert nem olyan merev mint a műanyag. Én 8mm-es rétegelt lemezből csináltam, azokkal elfért. De ha jól emlékszem a gyári műanyaggal is el kell férnie, mert a hangszóró lényegesebb része a kiemelő mögött van, tehát csak a hangszóró pereme ami kiáll belőle. De lehet hogy az is süllesztve van a kiemelő keretébe, tehát a keret kb annyira áll ki mint a hangszóró pereme. De erre nem mernék megesküdni. Mérd le a távolságot és utána nézz meg egy kiemelő keretet hogy el fog-e férni, de sztem tuti. 

 

A minőségellenőrzésen megbukott MNC-ket szokták sal néven forgalmazni.

Előzmény: ZsoZol B. Good (63430)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2012.11.16 0 0 63430

Értem, köszönöm a leírást!

 

Hát, a CAR 300 nem egy meleg hógolyó, de talán a 400-as egy fél fokkal jobb, már csak a hangszínszabályzás miatt is. Persze tudom, hogy ez sem csúcsmodell, de tetszik a kijelzőkezelése és a gyárias megjelenése, ezért kötődök hozzá.

 

Az ajtóban lévő gyári mélyeknek kissé doboz hangja van, a magasak pedig (az általad említett okok miatt) már az örök vadászmezőkön muzsikálnak.

 

Somogyiban én sem gondolkodtam, kissé barbár hangzásuk van.
Nincs a listádon, de gondolom az M.N.C. is hasonló.

 

Blaupunktokkal szemeztem, a linkjeid alapján már tudok méretekkel kalkulálni.

 

 

Ha az általad is linkelt kiemelőkerettel beszerelek egy hangszórót, akkor vissza tudom elé tenni a takaró műanyagot?

Előzmény: ha4nz (63429)
ha4nz Creative Commons License 2012.11.15 0 0 63429

Elöszőr is a car 300-nak nem a legjobb a hangja. De tudok mondani, minden ami a SAL fölött van. Blau, philips, JBL,magnat, pioneer. Kb ár szerint is növekszik de a tudásukkal arányosan. Ha pl mindkét első ajtóban mélyközép+csipogó párosod van, akkor oda a legjobb komponens szetteket venni, mert ezek tartalmazzák a mélyközép és a magas hanghszórót is, meg a hozzájuk való hangváltót. Ez egy felüláteresztő szűrő a magassugárzónak, hogy pl. csak a 15KHz feletti jeleket engedje át. Nem kapja meg azokat a mélyhangokat, amiket úgyse tudna kiadni, de fölöslegesen terhelné csak. Gyárilag ez úgy van megoldva, hogy az ajtóba az  átvezetőben csak a hangszóró +- van,de a mélyről párhuzamosan van csak lekötve a csipogó, váltó nélkül. Nem a legjobb tervezői gondolat volt, de nem is hangmérnökök tervezték...

 

Pl

Kiemelőkeret:http://metroman.addel.hu/detailproduct.php?productid=444835&PHPSESSID=19b2f7a56b4d31db556dc1868580a382

előre: http://www.paradoxautohifi.hu/hangszoro/hertz-dsk-165.3.html

hátra: http://www.paradoxautohifi.hu/hangszoro/hertz-dsk-130.3.html

 

Autorádiót meg igények nélkül nem tudok ajánlani.

Előzmény: ZsoZol B. Good (63424)
stevemegane Creative Commons License 2012.11.15 0 0 63428

Köszönöm a segítésget.

Holnap nekiállok szerelni, majd jelentkezem, hogy sikerült-e.

 

Jó, hogy van itt hozzáértő ember is, mert néhányan azt sem tudták miről van szó de tanácsot persze rögtön adtak.

 

Nincs ehhez a kocsihoz véletlen Service Manual-od?

 

Előzmény: bocinyuszi (63427)
bocinyuszi Creative Commons License 2012.11.15 0 0 63427

ne keverd össze a személyautókkal. terepjáróról van szó. És mivel hátul merevhidas, ott nincs féltengelygumiharang, ebből következtettem hogy 4 kerék meghajtású (bár ezeknél igen ritka a csak hátsó hajtás) és azoknál így néz ki az első futómű. Egyébként személykocsiknál a gumiharangcseréhez nem kell szétengedni a rugót, még a legelb..ottabb autótipusoknál sem!

Előzmény: ha4nz (63422)
x25xe Creative Commons License 2012.11.15 0 0 63426

Nincsen véletlenül hasonló rajzod calibra v6-hoz?

 

Előzmény: bocinyuszi (63421)
stevemegane Creative Commons License 2012.11.14 0 0 63425

Köszi a segítséget.

 

A rajz alapján elég lekötni a felső gömbfejet meg a kormánygömbfejet és kibuktatható a futómű.

Jól értettem?

Előzmény: bocinyuszi (63421)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2012.11.14 0 0 63424

Visszakanyarodva kicsit: Tudsz mondani hangszóró típusokat (nem feltétlenül a legdrágább kategóriában), amikkel helyettesíthető az ajtóban lévő csipogó - és a másik hangszóró? (CAR 400 esetén)

Előzmény: ha4nz (63423)
ha4nz Creative Commons License 2012.11.14 0 0 63423

Mire válaszoltam megjött arajzod. Így márvilágos, csak én személyautóból indultam ki, ott meg elől nem túl gyakori ez a megoldás. Vagy  igen? Mc phersonnal találkoztam eddig főleg.

ha4nz Creative Commons License 2012.11.14 0 0 63422

Hátha javít egyszer mc phersont is :) Ahhoz jól jön! Csak azt nem értem, ha torziós rúddal szerelt akkor ez jobb hátsó amit javítani akar? 

Előzmény: bocinyuszi (63420)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!