Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nagylátószög Creative Commons License 2010.01.15 0 0 3492

köszönöm szépen

Megnéztem ma az autót de sajnos nem ez lesz az én kocsim. Jó ára van nagyon, de indokolt, teljesen lelakva, szervizkönyv nincs, tele sérüléssel, szóval nem ez az igazi...

Még keresgélek...

Előzmény: Mate 607 3.0 V6 (3491)
Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2010.01.14 0 0 3491
Nem tudom pontosan a 2,7V6 HDI esetében mikor kell cserélni. Meg kell nézni a kézikönyvben. Nekem 120ezer a csereperiódus, vagy 4 év (szerintem hasonló lehet itt is).
Előzmény: nagylátószög (3490)
nagylátószög Creative Commons License 2010.01.13 0 0 3490

Szia,

 

köszönöm szépen. A vezérlés cseréje mikor esedékes? Arra gondolok, hogy ez bizonyos kilométer környékén, kötelező szerviz részeként, vagy csak akkor, ha gond van vele. 

Holnap nézem meg, izgulok...

Előzmény: Mate 607 3.0 V6 (3489)
Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2010.01.13 0 0 3489
Szia!

Nem sok tapasztalatom van a 2,7-es ről, de amit tudok elmondom.

Ebbe ugyanaz a motor van amit a Jaguárokba tesznek 2,7V6.

Egyszer mentem vele, 6-os automatával. Összességében jó volt (nekem azért még mindig a benzines a tuti - saját vélemény :))

Egy szerelő mondta erről a 6-os automata japán váltóról, (mert ebbe már nem a ZF váltó van) hogy tapasztalatai szerint rosszabbak mint a régiek. - Szerintem kezeld fenntartással, én úgy gondolom, hogy azért annyira nem lehet rossz...mindennek lehet baja, de nem ebből kell szerintem alapvetően kiindulni.

Ami kiadás várható ennyi km után, meg kellene nézni hogy volt -e cserélve a vezérlés (vízpumpa, szíj, görgők..) Az egy nagyobb tétel lehet.

A dízelesek emlegetik ezt a FAP folyadékot, ami a katalizátorhoz valami lötty, hogy jobb legyen az emisszió. Nézesd meg hogy nincs-e kifogyóban, mert ahogy itt olvastam, elég érdekes dolgokat produkál ha nincs benne :))

Érdemes a futóművet is átnézetni, de nem hiszem, hogy bármi komolyabb baja lehetne (extrém eseteket leszámítva).

Kb. ennyi, ha bármi kérdés van, szíves válaszolok (ha tudok)
Előzmény: nagylátószög (3488)
nagylátószög Creative Commons License 2010.01.12 0 0 3488
Sziasztok,

új vagyok errefelé, de az eddigi hozzászólásokat becsülettel végig olvastam.

Nagyon erősen gondolkodom egy 607-es megvásárlásán. Amit kinéztem 5 éves 2,7 HDI automata, nagyon jól felszerelt, kimondottan nagyon jó áron. Viszont itt nem olvastam túl sokat 2,7 HDI motorral szerelt autókról. Van ezzel kapcsolatban tapasztalatotok? Ennél is jellemzőek azok a betegségek, mint a korábbi verzióknál? Gondolok a katalizátorra, kijelző hibákra, ablakokra, AC pumpára stb.

Kérlek adjatok tanácsot mire figyeljek, amikor megnézem az autót. 165 ezer km van benne, ami reálisnak is tűnik, milyen komolyabb szerviz kiadások várhatóak a jövőben.

Segítségeteket, ötleteiteket előre is köszönöm

faddis Creative Commons License 2010.01.11 0 0 3487
Hello kedves márkatársak,

Nekem olyan bajom van, hogy nyáron a legnagyobb melegben egyszer csak kikapcsolt a navigáció és jött egy üzenet, hogy a központi egység meghibásodás elkerülésére leállítja a navigációt, kicsit később még a telefont is kikapcsolta.
Bevittem a szervízbe és ott álltam a szerelő mellett, amikor a diagnosztika egy ventilátor változó fordulatszámának ellenőrzését kérte. Mivel nem volt ilyen hallható, a komputeren keresztül a szerelő indító parancsot adott, amire jött egy hibaüzenet, hogy nem indítható. Kiszerelés után kiderült, hogy azért mert nincs is beépítve. A helye megvolt, csak be kellett tenni. 21 e Ft volt, amit nem akartam kifizetni, mert úgy gondoltam, hogy kimaradt az összeszereléskor. Arra nemigen voltam vevő, hogy vannak típusok, amelyikbe kell, és olyanok amelyikbe meg nem, mivel a komputer a gyári szám alapján azonnal megállapítja, hogy hova tartozik. Annál is inkább, mivel a munkalapon csak kábeköteg szerepelt (az már nem volt rajta, hogy a kábelköteg végén két párhuzamos ventilátor van). A szervízzel a vita végül is azzal zárult le, hogy kifizettem, mivel ők azt mondták, nekik ehhez semmi közük, ők csak szerződésben állnak a Peugeot-val. Engem meg a dolog azért izgatott annyira, mert attól tartottam, hogy ha a hűtés hiánya miatt a központi egység tönkre megy ki fogja kifizetni.
Önbeteljesülő jóslatnak bizonyult, mert a ventilátor beépítése után néhány héttel már a lejátszó nem játszott le minden MP3 CD-t, majd pedig a navigáció halt meg érdekes módon. A CD-t olvassa, mert a poziciót a CD alapján azonosítja, de amennyiben az úticélt ki akarom jelölni kikapcsol az egység és újra indul. Vagyis a navigáció használhatatlan.
A szervíz potom 484 eFt-ért hajlandó lenne az egységet kicserélni, amit én -gondolom érthető okok miatt vonakodok megrendelni. Javítani nem tudják, sőt ötlet sincs arra, hogy hová vihetném a navigációs egységet javításra.
Tud valamelyőtök segíteni?

Adalék: Sem a Peugeot Hungária, sem pedig a francia anyacég nem méltatott válaszra. Szóval itt vagyok és füstölgök a használhatatlan navigációmmal.
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3486
Én a zárszerkezetbe WD40-et megpróbálnék befújni,szerintem víz van benne és az fagy meg.A jobb oldali zárat Én már vettem ki,nem volt olyan ördöngös, gondolom a bal oldali kivétele sem nehezebb.
Nekem a Trabantommal volt ilyen,ott a zsír vizesedett el a zárban és ahogy megfagyott nem csukódott az ajtó.
Előzmény: serial4 (3485)
serial4 Creative Commons License 2010.01.09 0 0 3485

Sziasztok oroszlánszelidítők!

nagyon zavaró problémával állok szemben. jó öreg 607-esemet megcsípte a dér. komolyra fordítva a szót a gondom a köv. fagyban a vezető felőli ajtót nem tudom becsukni. reggel lemegyek melegíteni az autót, az ajtó kinyílik gond nélkül, de vissza már nem csukódik. kb 5 percet vezetek hogy egyik kezemmel fogom az ajtót (még jó hogy tiptronic), utána általában gond nélkül csukódik. a problémát megelőzendő az anyós ülés felől "hatolok" be mostanság, dehát csak egy luxusautóról van szó, szeretnék büszkén beülni ahogy kell:) törve garantáltan nem volt. lehet ez vmi nyitó mechanikai elöregedés? gondolok bowden-re, ha egyáltalán azzal működik a zár?

segítségeket, ötleteket előre is köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2010.01.09 0 0 3484
Én pedig úgy gondolom hogy a tapasztalat hiánya már szinte minden autóra érvényes.
Elmúltak azok az idők amikor valaki ugyanazt javítja tizedéveken keresztül lásd Zsiguli,Wartburg,Trabant,és nincs olyan gond amivel nem találkozott még.Nekem volt 8 éven keresztül egy Ford Sierrám amihez nem találtam olyat aki az adagolóhoz értett volna.Tekerni,csavarni,mindenki tudta meg persze a PÉNZT elkérni,mert a munkadíjjal soha nem volt gond.
A "szakszervizekről" pedig az a tapasztalatom,tisztelet a kivételnek hogy egy csomó olyan pancser dolgozik akit egy normális MASZEK-tol elzavarnának,mert az olajcsere és légszűrő cserénénél tovább nem terjed a tudása.
Egyszer valakit elhúztam a Fiat szervizbe ahol a "szerelő" alig találta meg a motorháznyitó kallantyút.Na most ez a SZAKEMBER mennyire ismerhette az autót ha a motorháztetőt is alig bírta kinyitni?
Szerintem mi is kerülünk olyanokhoz akik valószínű akkor láttak először ilyen autót.
Én is beszéltem olyan Peugeot szerelővel telefonon aki márka szervizben dolgozik,és kérdezte hogy az Én autómban digitális klíma van?
Előzmény: Marcus Aurelius (3483)
Marcus Aurelius Creative Commons License 2010.01.08 0 0 3483
A 607-nek az a fő baja itthon, hogy túl kevés van belőle és nincs szervíztapasztalat. Így aztán a szerelő a pár ezer forintos bizbasz helyett, amire a nyavalya sem gondolna, elkezd sokkal húzósabb tételeket cserélgetni - máshol, mint kéne...

Nekem az a gondom, hogy nincs olyan autó, a közelében sem, ami praktikumban, kényelemben tudna annyit, hogy lecseréljem. Pedig már elmúlt 9 éves, van benne majdnem 250.000 km, és ennyi idő után előbb-utóbb kinyiffannak az automata váltók.
Előzmény: Mikky59 (3482)
Mikky59 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 3482

Örülök ennek a stilusnak!

Teljesen igazad van. Én nem fikázni akartam ezt a tipust,csak mi a fenének hazudozzunk. Arra ott vannak a nepperek!

Igen,csere-csere-csere. Mint a repülőgépeknél. Ha betartjuk az alkatrészek csereperiodusait,akkor tuti nincs lerohadás. Csak! Ezt birni is kell anyagilag. Például a 120 000 km-es szemle 260 000 ft! Na ezért értéktelenedik el a jó kis gépünk. A holland üzlettársamat tegnap faggattam erről a témáról. Fanatikus autó buzi! Most Audi RS 6-ja van. (Lamborghini motoros) Ő nem javit,hanem javittat. Azt mondja: Szép-szép,jó-jó,de 5-6 év és a gatyádat költöd rá! 6 év (kb.120 000 Km) után bármi lehet! Ezért zuhan az ára Hollandiában is. Azt mondja,hogy a francia igy konstruál autót. Nagy repülő gyártó. Ez van! Már a német se a régi. Hol lesznek a mostani gépek 20-30 év mulva? A bontóban. Szerinte a mostani krizis után összeszedik magukat a gyártók és rájönnek arra,hogy az autó tartós fogyasztási cikk. Nem müködik,mint a mosógépeknél,a vedd meg-használd és dobd el. Ezt próbálták ránk erőltetni eddig. Csak a tulaj szerelmes egy arra érdemes autóba. A mosógépet meg leszarja! Az ár is persze egész más. Az se mindegy hogy 400€,vagy 40 000€. A gyárak ott vágták át a vevőket ahol tudták. Törökök gyártották a német autókat,arabok a franciákat. Román,kinai beszállitók! Különösen az elektronikai részegységeket gyártatták szivesen külföldön. Pepecs munka,teljesitmény(éh) bérben! Mi meg szopunk minden szarral. Forrasztás elválik!? A kábel külső burkolata jobban birja a meleget,mint a védett belsőé!? Ez mi? Fél Románia kábelkorbácsot gyárt! Minél nagyobb részegységeket sajtolnak egybe azért,hogy nehogy javitani tudd!

Remélem,hogy most a krizis után jobb minőségű alkatrészekhez tudunk hozzájutni és nem kell többé azon remegni,hogy ha valamit kicserélnek,akkor mi jön még rövidesen.

Előzmény: Adsa (3481)
Adsa Creative Commons License 2009.12.30 0 0 3481

sziasztok rég nem látott hallott márkatársaim!! hát jó ideje nem voltam itt, de a két ünnep közti punnyadás közben gondoltam ráolvasok a topicra...

 

az apropó, ma voltam 150.000 km-es szervízen most már a feleségem kocsijával (2001-ben vettem - 2.2 benyás - újan és majd' két éve feleségem "örökölte" én meg átültem álmaim Mustang-jába - V8 4.6l :-D, hogy dicsekedjek egy kicsit :-D :-D)

 

nem is hittem volna, hogy itt ilyen parázs vita is ki tud alakulni a 607 presztízséről nem presztízséről.

 

Tény, hogy amikor megvettem megnéztek az utcán, megkértek, had nézzenek bele, beleülhessenek stb. stb. Öröm volt az autózás. Tény az is hogy az elején húha sokat szívtam az elektronika miatt. Szinte minden cserélve volt már - még garancia idő alatt a többsége. Tény továbbá, hogy a szervízelése nem olcsó: akinek van kedve az keresse vissza a hozzászólásaimban, hogy mennyit költöttem rá addig és ahhoz adjon hozzá még kb 500eFt-ot.

 

Örülök a szerencsémnek, hogy most is egy kuriózumnak mondható autóm van

 

Jó tanács a most gondolkodóknak: ne azt nézd, hogy most meg tudod-e venni, hanem hogy fenn tudod-e tartani!

 

Amint mondtam most pördült 150.000km-t közel 9 év alatt és nincs SEMMI baja - ezt most lekopogom!

Mi a titka? Rendszeres karbantartás! A cseréket nem akkor kell elvégezni ezen az autón amikor már tönkre ment, hanem meg kell előzni a bajt és ha az van előírva, hogy csere akkor csere; nincs mese. Így is előjöhetnek plusz bajok - pl  nyáron behalt a csomagtartó nyitója; egyszerűen tönkrement a zár és nem nyílt ki: kalandos volt mivel az asszony pont vásárolni volt és tele volt fagyasztott hallal 40 fokban...

 

Bocsánat egyetlen hiba amit fel tudok róni, hogy szerintem eszi az olajat, de a szervíz szerint normális a 4000km/1liter olaj fogyás...

 

Üdv,

 

Adsa

 

Mikky59 Creative Commons License 2009.12.29 0 0 3480
Ha bármi gond van a vizpumpával,abban az a rizikó,hogy a vezérmüszij hajtja meg. Tehát ha beáll,akkor összeakadhat a motor. Az pedig lehet,hogy annyiba fog kerülni,mint amennyit az autód ér! Tehát nem vicc! Nézesd meg sürgősen szakemberrel és be se inditsd addig.
Előzmény: petike.2.2 hdi.2001 (3478)
Peti 3.0 v6 Creative Commons License 2009.12.28 0 0 3479
BÚÉK Minden márkatársnak és balesetmentes közlekedést a "nagymacskával"!
petike.2.2 hdi.2001 Creative Commons License 2009.12.27 0 0 3478

Sziasztok!A segítségeteket kérném,megfagyott a vizem,kb 5km után fel is fort mivel nem vettem észre.Azóta egyre hangosabb csattogó,daráló hang hallatszik a vízpumpa vagy kötnyékéről.Annyira hangos már,hogy nem is merek vele menni.Persze azt hittem,hogy csak a vízpumpát kell cserélni ,de a vízpumpa és az körül fém forgács darabok vannak(nagyon picik),így sajnos már nem tudom hova rakni a dolgokat,hogy mi mehettet tönkre.Mivel ha fémforgács van,akkor külső prubléma lehet,a víz nem folyik sehol!!!És nem is fort fel.

Segító válaszaitokat előre is köszönöm:Peti

2000 2.2i 16v macer Creative Commons License 2009.12.25 0 0 3477
Minden Kedves Márkatársnak

Boldog Békés Karácsonyi Ünnepeket kívánok
és
BUÉK 2010!
Mikky59 Creative Commons License 2009.12.23 0 0 3476
Ha találnál ujat,akkor irjál légyszives!
Előzmény: Peti 3.0 v6 (3473)
Mikky59 Creative Commons License 2009.12.23 0 0 3475

Olvass vissza a topic-ban. Erről nemrégen volt itt szó már.

Előzmény: jambimbim (3474)
jambimbim Creative Commons License 2009.12.23 0 0 3474

Sziasztok!

 

Tudna valaki segíteni? a 2001 - es évjáratú 607- esünkben behalt a nagy színes navigációs lcd kijelző. Javítani állítólag nem lehet és sehol nem sikerül találnom egy ilyet. Tud valaki valami hasznos infót? Köszi előre is.

Peti 3.0 v6 Creative Commons License 2009.12.23 0 0 3473
Köszönöm szépen a segítséget,majd figyelek hogy milyet veszek...
Azt hittem már létezik utángyártott is.Mégegyszer Köszi!
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.22 0 0 3472
Sziasztok!
Abban kérném a segítséget ha valakinek ilyen már volt:
A kormányszervó egyre sűrűbben nem indult el és most már nem is működik.
Ez állítólag elektromechanikus,valahogy az elektronika kapcsolja a szivattyút.
Ha tudnátok valakit ajánlani akihez vigyem nagyon megköszönném.
Mikky59 Creative Commons License 2009.12.22 0 0 3471
Óvatosan a bontottal! Ez tipushiba! Nehogy megint belenyuljál egy másik szarba! Először csak homályosodik,alig észrevehetően. Aztán szép lassan olyan lesz amilyet irtál. Az uj 160 000Ft dealernél,ugyhogy legyél nagyon óvatos az olcsókkal. Én is várom,hogy mikor jelenik meg utángyártott,mert azt mondták,hogy később kijavitották ezt a hibát.
Előzmény: Peti 3.0 v6 (3468)
2000 2.2i 16v macer Creative Commons License 2009.12.22 0 0 3470
Bocs ha sikerült kibontanod akkor húzd magad felé és fordísd lefelé óvatosan !!!!  A kijelzőt még 2db trox csavar tartja csavard ki és tarsd a kezed alá mert ha beesik a középkonzolba akkor.........., tehát figyelmesen, ha ez meg van már csak a kijelző hátulján lévő csatlakozót kell levenni és kész.
Előzmény: Peti 3.0 v6 (3468)
2000 2.2i 16v macer Creative Commons License 2009.12.22 0 0 3469

Hali nem nehéz fogsz egy plastic kártyát

 

és szépen körbe vezeted és kiugranak a tartó pöckök roncsolás mentesen!!! :-)

Előzmény: Peti 3.0 v6 (3468)
Peti 3.0 v6 Creative Commons License 2009.12.22 0 0 3468
Köszönöm a gyors választ!Akkor keresek egy bontottat valahol.Nehéz kiszerelni amúgy a kijelzőt?
Előzmény: 2000 2.2i 16v macer (3467)
2000 2.2i 16v macer Creative Commons License 2009.12.22 0 0 3467
Csere sajna nem javítható. A kijelződ hátulján van egy kód pl: 96 312 345 ZL az alapján azonosítható , mert eltérők a kijelzők!!!!!  (hiba a kijelző kristályszerkezete)
Előzmény: Peti 3.0 v6 (3466)
Peti 3.0 v6 Creative Commons License 2009.12.22 0 0 3466
Sziasztok!Van egy 3.0v6-osom és azt csinálja a (monochrome)kijelző ha bemelegszik az utastér hogy eltűnik róla minden.
Lehet ezt a problémát javítani vagy cserés?
Mikky59 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 3465
Sebesség,vagy teljesitmény korlátozás lép életbe? Mert nem mindegy! Amikor lekorlátoz,akkor szokott egy figyelmeztető hangot kiadni és utána a középső display-en kiir valamit. Azt próbáld leirni. Esetleg a chek gombot megnyomva is kiirja. Ez fontos! Szervizben computerrel kimérik,de az rögtön fizetős. A turbócső ha lyukas,akkor megdöglik a gép. Csak vánszorog és nem éled ujra fel. Persze lehet kis lyuk simlis módon néha néha kifuj,de ezt részemről kizárnám. Inkább kezdődő katalizátor eltömődésre gyanakszom. Kb. annyi idős a géped. Nekem igy kezdődött. A 130km/ó-s sebességhez szerintem nem köthető,de minden lehet. Teszteljétek és ird meg,hogy mire jutottatok. A lyukas turbócsó,a nagynyomásu oldalon,az gyorsitáskor jelentkezik,amikor a turbó erősen nyomja a levegőt. Persze pont 130-nál is elfogyhat a szusz,de ezt nem hiszem.
Előzmény: mikey05555 (3463)
Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2009.12.16 0 0 3464
Szia!

A turbócső ügyben nem tudok mit mondani, de más kérdésben szívesen segítek (ha tudok).

Üdv
Előzmény: mikey05555 (3463)
mikey05555 Creative Commons License 2009.12.16 0 0 3463

ja  különben jó lenne ha nem szitkozodnátok hanem segítenétek egy csöppet 

 

 

Sziasztok katica vagyok és 2hete én is 607 tulajdonos lettem az igazság az hogy nem egy probléma mentes autot vettem meg sok hibát már kijavitottunk rajt de a legföbb még hátra van valamikor kigyulad a Motor-öndiagnosztika visszajelző lámpája

és sebeség korlátozás stb... aztán meg elalszik általában akkor kapcsol ha a sebbeség eléri a 130-at. azt mondták nekünk(nem szervízben) hogy a turbocsö az alsó lyukas kérdésem az lenne hogy lehet e ez a hiba  vagy ez meg még valami egyébként imádom szerelem első látásra peugeot 607 2,2 hdi 2001 évjáratu

 

 

valaki egy telószámot adhatna hogy meg kérdezhesek pár dolgot

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!