Ösmerem, amcsi dolgokban "jo" vagyok, a Hummert is drájvoltam !!!! :))))))
Very fasza kocsi! 1x lessz és akkor csak szabályosan kocsizok majd.
Pumpa van?
Az új qrva drága, bontóból kellene lőnöd, szinte minden ami autón ua.
Fel tudjuk javitani.
JP
jpmaster:
Akkor most az örömhír. Megjött a Hungarocamion raktárába a csörlőm Angliából.
Mile Marker gyártmányú, 4,9 tonnás hidraulikus. Amerikában ismert inkább, a Hummer gyári felszerelésű csörlője. A különbség csak az, hogy az amerikai autókban baromi nagyteljesítményű a kormányszervó szivattyúja, a Landynak viszont híresen kis nyomású, így külön szivattyúval kell fölrakni.
Alfred!
Egyet se búsulj édes egy komám!
A te "alulfeszerelt" Landyd is kibir még 20-30 évet!
http://www.landrover.com/ biztos ismered :)
A Jeep ma vizsgázott Gyári Gömbfejekkel!
ÁTMENT !!! 3.400,- ért nem jatt, vizsgadij!!! ONLY!!!
Ja a kompresszio mind a 6 hengerben 9.2, akár a könyvben.
CSÁ:
JP
jpmaster:
Szégyen szemre a Landyban ezévtől kompjuteres motorvezérlés van, a napi használat megkövetelte a központizárat, a magasított ülés miatt elérhetetlenné vált kurbli pedig a motoros ablakemelőt.
De a többi extrát még hírből sem ismerem... :-)
oRaNGe:
Az elnevezés valóban onnan származik (II.WW), de már inkább MPV lett belőle. Neked van valami ide illő motorizált vasad?
A jp akár lehetne "jópofa" is, erre ugye nem számitottál. :)) Egyébként köszi.
META TOM:
12 évig hajtottam én is igazi O lámpás Zsigákat 1.2 l, 64 lógyenge stb.
A Jeep 86-os, de gyönyörő!!!!!!!!!!
Barracuda:
Bringáztam is, igaz "akkor" még nem voltak hegyi csak országuti modellek: Favorit váz, Shimano váltók, Altenburger fékek, Triplex áttétel stb...
Azután szombaton usgyi Bp-Balaton (fürdés-csajozás)-Bp (oxigénsátor).
vomit:
A niva 1 joképességű kocsi csak szerény gyári kialakitással.
Hajtottam azt is eleget, volt, hogy a "nagybajuszú német paraszt" elakadt a Nissannal ahol én elmentem, azután jött csodálkozni (haverkodni '88 S.Babod)
Alfred! (egyetlen hű társam :)) )
Van is mire irigykedni a T. tasztalnak a mi luxusautoinkon! Kb: annyira luxus mintha : UAZ by GB vagy UAZ by USA lenne ráirva.
:) A tied is rendelkezik ugye minimum az alábbi SZÉRIA Tartozékokkal: mot. ablak, cent. zár, 2 oldali auto. klima, ülés fűtés és HŰTÉS, tolató radar, cruise (tempomat), raintronic ablak, 4-6 légzsák, ABS, ASR, GPS navigáció, Tiptronic stb egyéb, marhafontos bizbasz, ami egy ipari műremek, kb. 26 millióból megáll az ilyen.
De csak 1x kelljen szervizbe menni akkor jön a következő szöveg:
1, hááát vagy a kompjuter (470eFt + ÁFA + beszerelés) vagy foggalmam sincs!
2, mér ide hoszta????
Na mert ezt lehet irigyeni, de a mienk az ezekhez képest egy kis öszvér.
Jól látom?
JP
Én csak nyálcsorgatni járok ide, mert a Wartburgos off-road valahogy nem az igazi. Szeretnék egy rendes terepjárót, de nagy valséggel soha nem lesz olyanom, mert pénzem sincs, és az autószerelés sem az erős oldalam, ami egy Aro vagy Uaz vásárlás alapfeltétele. De addig is olvasom, mitek van és sárgulok...
jpmaster:
Nem szalad a topic. :-(
Nem túl sok terepjáró tulajdonos van ám itt. Rajtunk kívül még pic Tasztaltárs rendelkezik egy ToyotaDeltával és egy Roverral.
A nagy többség inkább csak irritáló luxus autót lát benne, és ezt, még jó is, hogy nem mondja el itt.
Szasz Alfi!
Yo, hogy ide találtál!
a Hungária krt-n állt sokáig egy kék de a pasi lecser. egy Disco-ra.
Az enyém + szerdán vizsgázik.
Gyári gömbfejekkel, 350 eKm (+193000 mile) után a zöldkártyás annyit kérdezett: motorcserés volt? mert nulla az károsanyag kibocsátása!!!
Ja a mongol mérnökök....(+ a 3 utas kat. 85-ben !!!)
És van egy 15 éves d. Golfom is a városra. Kb az is ilyen jo.
(Most elég tré az inkaming hauszholdsz, meg az 1/4-ét tankolom)
Jeep 18-tol 91-es, Golf 5,5 d. fixen.
Csá:
JP
Holnap ~18-tol vagyok itt.
Itt vagyok, itt vagyok!
Ma lett kész a brutális terepező kerekem!
Ja, néhány hónapon belül, már nem az egyetlen kék Landy lesz az enyém, mert a 4X4-ben látva a masnis képet, újabb rajongó döntött a vásárlás mellett.