Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
"kicist más... :)"- hogy maradjunk a témánál... a napokban rakott fől egy ismerős klímás vmi ismeretlen nevű ( GREE)kínai légkondit. Inverteres, árban jó, műxik rendesen, és a lényeg: 3+2 év gari van reája( mert a rája az egy elektromos vizi fű-ill halkasza ).
Ha ugyanezt megkapom a fuxtechedre, akkor röpülök a boltodba...:))
Ezek az Oleo Mac gépek nagyon tréfásak, de rendkívül jók is. Ez olyan, mint nekünk a diófa. Vagy egy ilyen fánk, vagy 17 éves és soha egyszer sem termett. Anyám mondta, hogy akkor eljött az ideje, hogy kivágjuk, mert nincs sok értelme. Aztán láss csodát, a semmiből idén tavasszal olyan hajtásai lette, most nyárra meg már roskadozik a zöld dióktól. Biztos megijedt, ezért kezdett el teremni..:D
Oleomac Sparta 440 T gépem van. A légszűrő külső oldala már kicsit barnul, belső oldal hófehér. Szikra és benzin szerintem van. Az a furcsa, hogy az utolsó leállítás előtt tökéletesen működött. Nem volt erőtlen, jó volt a hangja, stb. Most meg néha kicsit röffen, de nem akar beindulni.
rengeteg ilyen Straus gép van meghirdetve 20 on ezres áron és a legtöbb eladó oda szokta írni alá a hirdetéshez, hogy megbízható gép, hisz made in Austria
Hát persze hogy az! Az öreg Johann xxxs is ilyennel muzsikált, mikor a kottákba írta a pöttyöket és vonalakat Ezért is lett a legnagyobb műve a Fűkasza-keringő.
Igen sokan dobják a pozitivot, mert örülnek, hogy egyáltalán megkapták a cuccot. :) Aztán ha 5 nap mulva tönkremegy, a rendszer nem engedi módositani, ha meg irnak az eladonak, letiltja őket igy ki se derül, ha szar az áru... Na ez a Vatera...
Délelőtt nem takarítottam le a gépet úgy ahogy szoktam, délután jött a bosszú...
Viccet félretéve az történt, hogy délután dolgozgattam a géppel 1.5 órát damilfejjel (közben 3-szor tartottam egy 5-10 perces pihenőt, és minden pihenő után könnyedén indult a gép), majd tartottam egy hosszabb, kb fél órás szünetet. A hosszú szünetben felkészültem a bozótirtásra, fölraktam a körfűrészlapot, átmentem másik helyre. Azóta nem bírom beindítani a gépet. Néha röffen egyet, majdnem beindul, de végül mégse akar elindulni.
Gyertyát nem köpte be, szép barna színű, amilyen máskor is lenni szokott. Arra gyanakszom, hogy az lehet a gond, hogy a damilos használatkor viszonylag alacsony fordulatszámon járt a gép, mert úgy is vitte. Előfordulhat, hogy azért nem indul, mert bekormozódott a kipufogó? Ha ez a baj, mit lehet ilyenkor tenni?
Nekem volt egy einhell szegélyvágóm.kb 4 és fél évet lehúzott.Ez alatt 2-szer cseréltem benne a spirált,berántó is összefosta magát,alkatrészt meg nem találtam hozzá.Lett rá esztergálva dolomit,arra feltekertem a madzagot és úgy indítottam.Végére már totál legyengült és nyugdíjaztam.Azzal teljes mértékben megvoltam elégedve,pedig nem kevés arkot nyírtam vele.Az megérte az árát.De ez a kezdetek kezdetén volt,mikor itthon még einhellt se lehetett kapni.
Akkor kérdem úgy, hogy akinek itt van Einhell, Ed Johnson, Strauss típusú vagy hasonló kaliberű kaszája, az mennyire van vele megelégedve? Remélem sokan nyújtják a hüvelykujjukat.
A Budgetr is úgy néz ki mint a kínaiak-Straus és társai. Csak kissebb a moci. Sikerült vele dolgoznom 5 órát. Tankonként negyed óra pihenővel. Egész szépen eldolgozgatott. Meglepődtem rendesen, mert féltem nagyon, hogy beadja a kulcsot. Kibírta. Nem egy erőmű de megcsinálta a melót. Mivel ebben is kellemeset csalódtam, bizalmat szavazok a fuszinak. De azért a Stihl az isten :-) meg persze a Husi, az Oleo....stb