Hát, mostan nem tudom, mert nem látom, hány mm lehet. Az enyémen 12 (18-ból ha jól emlékszem), már az is jelentősen kevesebb. Node nem vehetünk minden évszakban új gumit...
Azér kérdeztem, hogy hol van, mert valamikor tavaly tavasszal hirdettek épp így range felnin ilyesmi gumikat valahol Zsámbék-Szentendre-Bp háromszögben. Akkor úgy emlékszem, Tie állapította meg ügyesen, mi lehet a baj a régi gumival: 1. elöregedett a gumi anyaga, akkor is, ha nem nagyon kopott, 2. ha valahol kilyuggatom az egyiket, sose találok ugyanilyen pótlást.
Nem sokkal kisebb ám, mint a 235/85R16. Ráadásul már csak azért sem, mert a legtöbb 7.5x16-os gumi C-s, erősített oldalfalú gumi, ezért terhelés alatt kevésbé nyomódik be, mint mondjuk egy BFG MT... :)
a 7.5x16 csupán a felni mérete (7.5 széles, 16 az átmérő). a gumi mérete (a szélesség/magasság ) bizonyos határok között változó lehet mivel a gumiknál a belső átmérő pl. a 16 coll
4db 7.50x16-os m/t gumi kb 80%-os, Land Rover lemezfelnin eladó. Egy db +gumi felni nélkül igény esetén még van, ez kb 90%-os. A komplett garnitúra 85000Ft.
Nekem nem kell a felni, csak a gumi. Vagy van négy alufelnim, elcserélhetjük négy terepgumira.
Még választhatsz is. 15, vagy 16 colos kell. Csak akkor a másikra kell megfelelő méretű gumi.
Egyébként mekkora lehet ez a 7.50x16-os? És vajon milyen gumi ez:
A segítségét kérném annak, akinek 3,5 tonnás vonóhorga van (nekem Disco 2-m van, nem tudom az 1-é ugyanolyan-e) és a horog adattáblája sértetlen. Ha megtenné valaki, hogy minél jobb minőségben lefotózza és a képet feltölti azt nagyon megköszönném!
(Át lett festve gondolom valamikor a tartószelvény és eltüntették róla az adattáblát! Műszaki előtt pótolni szeretném, egy dekoratőrrel csináltatok a képből időjárásálló matricát!)
Nekem igazán nincs gondom a fékhatással, de nagyon könnyen túl lehet melegíteni. Egy komolyabb utánfutóval a pár nagyobb fékezés már feladja a leckét a fékrendszernek. (Az enyém nem hűtött)
Sztem komolyan alulméretezett. Én már a szervon, az ABS pumpán meg ezen a nyomás csökkentő szelepen kívül konkrétan az egészet kicseréltem. Így már azért fog valamennyire, de nem eszi le a gumikat.
Na ha majd egyszer találkozunk akkor suttyomban odaszigszalagozok valami vasdarabot a motorteredben valamihez aztán ártatlanul rákérdezek,hogy szerinted mi lehet az mert én olyat még nem láttam!:-)
Oké, köszönöm, ezt nem tudtam világosan kihámozni angol szövegekből. Nemnem, nem csavargatunk semmit. Mondom, kizárólag azért kérdeztem, mert találkoztam vele a gépházban. És hát minden izgat az autón, amiről nem tudom, hogy valami, vagy megy valahova...
Úgy működik,hogy egy előre beállított nyomásig az első és hátsó körben egyenletesen emelkedik a fékfolyadék nyomása az első és ahátsó körben!Amikor eléri a beállított nyomást/váltó pont/ akkor a hátsó körbe jutó nyomás kisebb értékben növekszik!
Egyébként szokott lenni rajta egy állító csavar amivel a benne levő rugó előfeszítését lehet változtatni és ennek csavargatásával remekül el lehet rontani az egészet!:-)