Segit a cég munkavállalásit,bankszámlaszámot,lakást,stb.intézni.
Üdv!
Sokáig nem leszek Net közelben,....a városok ahova végülis szállitani kell,( Oslo, Bergen, Drammen, Stavanger, Tromsø, Hammerfest, Bodø, Fredrikstad, Hamar, Haugesund, Tønsberg)
Ajoneuvoyhdistelmänkuljettaja, 10 paikkaa, D&D Invest, Norja
Ajoneuvoyhdistelmänkuljettaja, Norja. 10 paikkaa
Etsimme asiakkaallemme, ajoneuvoyhdistelmän kuljettajaa. Työ sisältää, lastausta, sekä täysi-ja puoliperävaunun ajamista. Työkohteet sijaitsevat lähinnä Norjan suurimmissa kaupungeissa Edellytämme Vähintään C tai CE korttia sekä kokemusta kuskin tehtävistä. Myös hyvä Englannin kielen taito on välttämätön. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.
Jos koet olevasi hakemamme henkilö, jätä CV ruotsiksi tai englanniksi sähköpostitse Kaikissa käytännön asioissa autetaan, kuten asunto, verokortti, pankkitilit yms..
Yhteystiedot
toimisto P:+358 44 940 3467 (11-14.00 välisenä aikana) Työpaikan osoite
, Norja
Asuntomahdollisuus
kyllä
Työ alkaa
Sopimuksen mukaan
Työaika
kokopäivätyö
Työn kesto
3 - 6 kk, tai sopimuksen mukaan
Haku päättyy
31.05.2010
Ilmoitus jätetty
19.03.2010
Ilmoitusnumero
7397817
Ugyan Wabi kérdésben nem vagyok kompetens de általánosságban a következő a dolog zanzásítva Kilométerdíjat fizetnek a teljesítmény "elismeréseként". A napidíjat papiron megkapod mert az adómentesen adható. Hívatalosan a fizetéses papiron nem az szerepel, hogy mentél 10eKm-t és azt megszorozzák 21Ft-al (y összeg), hanem a szorzatból megkapott összeget csűrik-csavarják különböző módon úgy, hogy neked és a cégnek is a legkisebb legyen a bért terhelő járulék és az adó. Papíron ezt úgy mutatják ki, hogy kiszámolják a külföldön eltöltött napok után a napidíjat (ezt legyen mondjuk x összeg). A fizetésed lesz: minimálbér + y összeg = Z összeg. Ez után a cégnek és neked is igen sok lenne az adó és a fizetendő járulék ezért a következőt csinálják. Paprin a fizetésed ugy mutatják ki, hogy Z összegből kivonják az x összeget mert az adómentesen adható meg esetleg feltüntetnek üzemanyagmegtakarítást is mert az is 100eFt-ig adómentes juttatás és így csak a különbözet után fizetsz te is és a munkáltatód is adót, járulékot. (azaz könyen lehet, hogy csak 100-120eFt után fizetsz adót és járulékot te is és a cég is) Valójában fizetésként megkapod a Z összeget.
Remélem érthető. Nem véletlenül lobbizik Gyurka, hogy emelni kellene az adómentes napidíjat, hogy vesenyképesebbek legyünk. Így az esetleges "fizetésemelés" neki még kevesebb járulékfizetésbe kerülne. Azért nem is fizethetnek kilométer után mert az EU tiltja, hogy a sofőröket kilométer után fizessék mert azzal az EU szerint könnyen bele lehet hajszolni a sofőröket, hogy szabályt szegve minnél többet vezessenek.
Ezt a rajzot sok kamionon láttam már matrica formájában a hollandoknál. Csak ott nem az előzni tilos táblát pisilta le a gyerek hanem egy MB csillagot, vagy egy MAN oroszlánt , vagy a Scania griffmadarát attól függően milyen kamionra volt ragasztva a matrica.
Abban szeretnék segítséget kérni,ha már többségében pesteik vagytok,hogy a Rise FM-nek az esti Track listáját honnan lehetne leszedni,mert ugye már nálunk is este ez szól, a NiteRise.
Gondolom ti is ezt hallgatjátok éjjel,este. Bárcsak nappal is szólna egy ilyen rádió nálunk.
...ezeknek a feliratoknak csináltassatok külön egy pici világítást(mint a rendszámtáblákhoz),hogy még éjjel is látható legyen,külön felhívni rá a figyelmet. :)
Szia! Nem Gabi, ez nem leminősítő.Ez maga a tutker nagy királyság! :-)))) Még én azért szívem szerint kiegészíteném egy súlykorlátozó táblával a lepisilni valót. Üdv.Pisti
Próba szerencse,amíg nem mész be és kérdezel rá,addig nem tudsz semmit. Lehet tudnak ajánlani távolsági buszra munkát,Békéscsaba-Debrecen,meg hasonlók.
Szerintem. Itt Győrben pár sofőrt láttam,hogy szabad napján még vezetést is oktat.
Külföldi cégnek itthoni belföldi fuvar esetén milyen fuvarlevelet állítotok ki ? Normál fuvarlevél, vagy CMR ? Vagy mindkettő ? Pl. osztrák cég a megbízó, Győrből Szegedre küld árut. A győri és a szegedi telephely is az osztrák cégé. A számla majd Bécsbe megy a fuvarlevéllel együtt. A magyar fuvarlevelet nem tudják étrelmezni, CMR-t kérnek. Egy esetleges NKH ellenőrzéskor elég lehet ilyen esetben csak a CMR, vagy írjak ezzel párhuzamosan egy sima fuvarlevelet is ?
Kabotázsnál ( pl magyar fuvarozó visz egy München-Stuttgartot ) elvileg elég a CMR. Ha kint működik belföldi fuvarlevélként, itthon is jó így ?
Itthoni fuvart még nem nagyon csináltam, nemzetközibe kész CMR-t kapok, azzal viszem a motyót már jópár éve. Van, aki a kész CMR mellé még a magyar fuvarlevelet is írja, mert elvileg kérhetik. Havert legalábbis az útszéli kpm-es majdnem megerőszakolta, mert csak CMR-rel vitte a nemzetközi fuvart, magyar fuvarlevelet nem állított ki mellé. Nálunk volt már NKH-s telephelyellenőrzés, de nem nyafogtak a csak CMR-es fuvarok miatt.
Most akkor melyik a jó megoldás ? Hogy csináljam, hogy jó legyen ?
nekem 100.000.ft volt március 20.-án vizsgáztam... és képzeljétek jó sztori... egyszerre csináltam a az áru fuvarozót meg a személyszállítót....erre baccus kiküldtek két plasztik kártyát az egyiken van a busz a másikon a teherautó... :) :) :) felhívtam a Pesti NKH.központot jó azt most nem részletezem hogy egyik ipse adott másik tel számot a másik harmadikat stb. végre tudtam beszélni az illetékessel mondom uram egyszerre végeztem a tanfolyamot egy időben vizsgáztam pont azért is hogy ne keljen már annyi íratot magamnál tartani és így összevonva "olcsobb"is..... a faszi figyeljetek mikor megkérdeztem töle ugyan miért két kártyát kaptam (mikor egyre ráfér az adat hisz ott van rajta a C,D,E kat is )azt mondta CSAK...kérdem tessék? azt mondja megint CSAK..nem tudja érti hogy mit sérelmezek igazam is lehetne de ne nagyon hangoztassam már ezt és ne akarjam őket arra kötelezni hogy állitsanak ki számomra másikat....ja és különben is én akkor jól jártam mert egy kártya áráért két kártyát kaptam....beszarás.......volt még tovább is de nem untatlak benneteket MAGYARORSZÁG 21.század :) :) :)
Szerinted a GKI-ban mi a 80ezer??? Röhej,ami a három könyvben le van írva... Öltözz szépen,legalább minden másnap fürödj meg,ne ugasd le az ügyfelet-rendőrt-kpmest. Ne ragassz ki "leminősítő" matricát(pl: nyomjad,kell a veséd)Táplálkozz tudatosan, tartsd be az 561-et,különben a 156/2009 szerint leszel +qrwa... Erről kapsz egy plasztiklapot.
más...hol lehet olcsó esetleg használt de jó leptopot venni amiben van DVD olvasó is..stb.. mert ha sikerül a meló én biztos megőrülök az unalomtol ha pihizni kell a fülkében hosszasan :)
épp ez az hogy nem is nagyon szeretnék menni :) csak nem látok más esélyt egyenlőre...és abban igazad van ha nem tetszik nem jön be akkor lelécelek és már elmondhatom hogy dolgoztam a Wabinál és nemzetköziben :) :) :) de attól még lehet nem lesz majd másik melóm... :)
kár hogy itt nincs sehol helyben meló...akár buszra is mennék....ez van...
Menjél....... sok a mende monda, ha akarod csinálni, vagy tetszik, akkor hajrá, megpróbálod oszt vagy bejön vagy nem, sok veszteni valód nincs. És legfeljebb az önéletrajzodba is benne lesz hogy x ideig voltál a Wabinál...
Fater is mikor visszajött a volánhoz egy 27 éves oktató akarta megtanítani neki, hogy kell beállni a negálóba meg gazdaságosan vezetni, és még ő sértődött meg mikor az öreg közölte vele, hogy ő 27 éve buszozik, talán nem pont neki kéne...
eddig sem volt könnyű dolgom mert halottam már sok rosszat,de most még bizonytalanabb lettem abban hogy hogy menjek-e felvételizni....terveim szerint most csütörtökön mennék..... :(
Régen a Camionos újsághoz adtak egy naptárt,amiben be voltak írva az ünnepnapok,Európában,az országokra lebontva.Rengeteg hasznos infoval jelent meg,amiből mára, csak a nagy tartalmatlan semmi maradt meg.Nem a hétvégi tilalomról írok.
Tegnap voltam GKI-okításon.Minden rendben is ment,amíg az előadó bele nem kezdett a tevékenység-kapcsoló témába. Homlokegyenest mást mondott,mint amit a jogszabály leír.Amikor szvá tettem,lázasan lapozgatni kezdte a második könyvet,és kijelentette,hogy a németek nem térnek ki erre... Azóta megtaláltam a 2005/XI törvényt ami leírja,mikor mit kell kapcsolni.
Sziasztok,ma találtam a neten,egy kolléga beszámolója.
Vá: Nem fizető cégek "FEKETE LISTA" _FB_TIME_SINCE Karma: 0 Szevasztok. Waberer's: Fizetés Pontosan. DE nem annyi mint amit te kiszámolsz a futott kilométered alapján. A kilométer elszámolás az alapján megy amit nekik kidob a gép. csak azt számolják el. Ha plussz kilométered van egy járaton azt buktad és levonják azarra esö + üzemanyagot is.A normából nem jössz ki csak ritka esetben. Ha uj felvételes vagy az első 3 honapban nem nagyon lesz levonás nehogy azonnal kilépj, viszont utána erösen karmolnak mindent.Most versenyeztetés megy a különbözö osztályok között hogy ki tud jobb teljesitményt leadni. Ez azzal jár ha nem dolgozol mert ne adj uristen szabin vagy akkor a szabid alatt felhivnak hogy átkerültél másik osztályra ami szarul megy.Nincs kilométer, baromi sok levonás és ehhez párosul az 5-6 nem egyszer 7-8 hét kint.Fizetési papirt 2 féle van. Egy összesitett amiböl nem derül ki semmi és 1 járati amin fel van tüntetve minden de ha elsöre megérted isten vagy. Ha mákod van az edzővel ki tudod nyomtattatni ajárati papirjaidat.Van lehetőség reklamáciora a levonások miatt, de nem sok mindent ismernek el. Mindenröl csinálj magadnak fénymásolatot, mert a menetlevélen sok minden változik miután leadtad!!!!(Üzemanyag Indulo-Érkező liter pl) Fuvarral sok gond nincs, most már nem szokás 2-3 napokat várni melora vagy az nap vagy másnap visszaraksz. Volt szerencsém a céghez. Csak érdekesség képp. Négy kezes járat: Az ugynevezett oktató soför kapja a 21 Ft/km ert te meg mint tanulo napi 25 euro + alapbér Egy fös járat 21 Ft/km ,normál 4 kezes 13.9 FT/km Ez Az UNIO ra vonatkozik Keletre más km dijak vannak de ezt most nem irom. Ugye mint látszik teljesitmény arányos a fizu, de az esetek 90% nincs meg a havi 10000 km. Számolj picit: 10000 Km= 210.000 Ft+alapbér ami 71600 brutto Ez átlag 5-6 hét kinti melo. Elszámolás honap 1 napjátol köv. honap 1 napja. Ha nem tudod ladni a járatot, mert nem voltál itthon vagy nem volt kinti iroda a közelben vagy nem volt kollega aki hazahozta volna, akkor azokat akkor számolják el amikor le tudod adni viszont az csak köv honap és te az aktuális honapra csak az alapbért kapod. kauciot vonnak le most per pill 100.000 Ft amit akkor vonnak ha a fizetésed tul lépi a netto 200.000 et és havi lebontásban 25.000 ft/honap. Ez a pénzt a cég használja de te nem vagy jogosult a kamatjaira vagy bármire belöle. Viszont azért vonják hogy saját hibás baleseteknél ebböl vonják le a te részed. Ha levontak ezt az összeget automatikusan vissza töltik. A pénzt ha leszámolsz a leszámolás napjátol számitott 3 honap mulva fizetik csak vissza.(kaucio) Üzemanagy a sarkalatos pont.Ha felvételizel lesz oktatás 1 hét ami 40 ezer ft ha 1 éven belül kilépsz.Oktatáson elmondanak mindent de nem fogod elsöre megérteni. Nem mondom hogy ne menj oda dolgozni, mert én hallottam jot is de inkább csak rosszat mielőtt odamentem. Sajnos utobbit kellett volna figyelembe venni.Senkit nem beszélek le rola, mindenki tapasztalja meg a saját börén mi és hogy megy ott. Ellenben vannak maszekok is akiről odákat lehetne zengeni. Én 10 év maszek után mentem a Waberer's hez dolgozni de bár ne tettem volna.Ha van kérdésed még válaszolok.