Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vé8 Creative Commons License 2007.09.13 0 0 3
Szerbusz

Éppen ezért nyitottam a topikot, had gyülekezzenek itt a tulajok :)
1988-1991-ig 3.6 volt 5 sebességes manuális váltóval, vagy 4 fokozatú automatával.
1991-1994-ig vagy inkább 93 végéig volt 3.6 és 4.2 6 fokozatú manuális, és 4 fokozatú automata váltós. Az audi 100 és 200 hasonlit rá, de csak minimálissan kompatibilis az alkatrészük, más belsötér, lökháritók, más sárvédök.

üdv
Előzmény: trofimov (1)
gacsat Creative Commons License 2007.09.13 0 0 2

 Most költök rá vagy 200 000 Ft-ot. Lengéscsillaoítók, szilentek,féltengelycsukló,stb.

 Olajosakat tettem bele,a puhább rugózás okán. A pár első Kayaba kb 30 000 Ft volt. Az órában 265 000 km van,és most szedtem ki az eredeti Sachsokat.

trofimov Creative Commons License 2007.09.13 0 0 1

egyébként ez egy olyan használt autó lesz amelyiknek szerintem emelkedni fog az ázsiója.

 

amit tudok:

 

a motort anno két 1.8-as motorból építették. gyönyörű V8 hangja van. és az autó kasznija ma is nagyon szép, klasszikus. nagyon hasonlít az usa piacra készült 2,3-turbósra. belül is gyönyörű - már ha bőrüléses.

 

később jött 4.0-s?

 

remélem nem írtam hülyeségeket.

 

ha nyerek a lottón veszek egy ilyet, és felújítom...

trofimov Creative Commons License 2007.09.13 0 0 0
nagy0n jó, csak ritka!
Vé8 Creative Commons License 2007.09.13 0 0 topiknyitó
Tessék :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!