Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Nelson admirális Creative Commons License 2011.02.17 0 0 10185

Addig gondolkoztam, hogy elvitték a BFG mk2-t.       >#%§&@}?"!!

Előzmény: fejes.i (10184)
fejes.i Creative Commons License 2011.02.17 0 0 10184

Egyébként ez tényleg dilemma, mert nyilván az a tuti, ha bemész a bótba és leveszed a legjobbnak tartott gumit... én is rágtam ezt a kérdést jó sokat, főleg mert nem akarózott 150-200 ezret költeni rá (különösen, mivel elég sok mindent akartam még javítani/cserélni az autón) illetve mivel akkor nagyon sokat mentem, ezért fontosabb volt a fogyasztás pl, azért sem akartam nagyon széles gumit stb.,.. gyött a Kumho, darabja vmi 21 ezerért, 205/80 méretben, ebbe gyorsan belevágtam. A nagymértékű kopáson kívül nem is mondhatok rá rosszat. A nagyobb méretek már bőven BFG árban vannak belőle, annyiért már nem éri meg. A használt gumi meg olyan műfaj, hogy ott türelem kell és keresgélés - így tuti meg lehet takarítani jó pénzt és találni előbb-utóbb megfelelő gumit.

Előzmény: Nelson admirális (10176)
TdiOxi Creative Commons License 2011.02.17 0 0 10183

:D És neked is csak azért van kivezetve oldalra , mert olyan empatikus csávó vagy és gondolsz a traktorosra, hogy nehogy szegény arcába fújjad a füstüt amit a motor köpköd, miközben szabadítod őt kifelé:)))) Igazi jólelkű ember vagy kár hogy kevés az ilyen:))))))

Előzmény: Tie (10181)
TdiOxi Creative Commons License 2011.02.17 0 0 10182

Ennyire előnyös üzletet nem tudok visszautasítani, lebótolhatjuk:))))

 

Sátor? Vaterás szerzemény, két évi figyelés eredménye, igen óccsón, nem szántam rá 100 ezreket. Olyan rendszerű mint a tiéd, de ismeretlen márka, 130 széles 220 hosszú kinyitva. Csak a létrájából hiányzott egy kitolható tag, folyamatban van a legyártása.

 

MT gumi hang. Hát ez kinek mi, ugye a disconak azért van hangja, ez az új téli gumim semmi hanggal nem bír, legalábbis benntről semmit nem hallok belőle, a semperitnek volt egy kicsi. Nyáron a michelin MT hallatszik a két véglet közt annyi a különbség, hogy az egyiknél csak a motor váltó stb hang van, a másiknál még hozzá jön a gumi ami nem hangosabb a motornál.Azért van egy alapbúgás, de közel sem olyan hangos mint mondjuk a jellegzetes níva hang, vagy ami a parkos rovereken van futózott pneu service gumi azok is hangosak.

Igénybe vettem külső segítséget:))), a csajom azt mondja, hogy ő a motor hangjáról ismeri meg ha jövök nem a gumiról, míg a parkos kocsikat inkább arról. Amúgy az erdész és émász fazonok akikkel beszéltem azt mondják, szerintük a bfg km2, halakbb mint az előd mt. De majd egyszer meghallgatod élőben.

Előzmény: Nelson admirális (10171)
Tie Creative Commons License 2011.02.17 0 0 10181

Meg akik traktort húzgálnak. :)

Előzmény: TdiOxi (10180)
TdiOxi Creative Commons License 2011.02.17 0 0 10180

Hát ez a kényelmesek van:))) és nem a vad off-roadereknek akik mindig traktorral huzigáltatják magukat:))))

Előzmény: fejes.i (10170)
fejes.i Creative Commons License 2011.02.17 0 0 10179

Nekem még kivezetve sincs. Csak tettünk egy kunkort felfelé a tank mellett, aztán lefelé vissza, így a lökhárító mögött föld felé fordítva végződik a cső. A hang semmit se változott, nem lett nagyobb, pedig úgy néz ki, nincs elrohadva a hátsó dob, nem is értem, minek kellett egyáltalán.

Előzmény: Tie (10178)
Tie Creative Commons License 2011.02.17 0 0 10178

A legelső dolog volt, amit megcsináltam a Range-en, hogy lerúgtam róla a hátsó dobot, és oldalt kivezettük szépen a kasztnin. (meg vele együtt az egész pukifogót kicseréltük az ismertre ugye, de az más tészta).

 

Rezsőén is csak egy töküres cső van, még dob sincs rajta seholse, oszt milyen kulturált kis röfögős hangja vanik, ugye. :)

Előzmény: fejes.i (10170)
Nelson admirális Creative Commons License 2011.02.17 0 0 10177

Igen az övé.

 

Előzmény: Tie (10175)
Nelson admirális Creative Commons License 2011.02.17 0 0 10176

Mekkora dilemma ez a gumivásárlás. Olyan, mintha autót vennék.

Előzmény: fejes.i (10174)
Tie Creative Commons License 2011.02.17 0 0 10175

Ez, ha minden igaz, akkor a Zábrádi Péter autói... :)

Előzmény: Nelson admirális (10173)
fejes.i Creative Commons License 2011.02.17 0 0 10174

Mennyire hangos az MT? Ez sztem sok mindentől függ. A haverom régi mozdony patroljában folyamatosan akkora a zaj, mintha tényleg egy mozdonyon ülnél, a gumit nem is hallod tőle. A dízel Disco sem annyira nagyon halk (de nem lehet egy lapon említeni a fenti patrollal), de nekem nem zavaró lényegesen ez a Kumho MT. Persze ez nem egy nagy traktormintás simex, annál lényegesen szolídabb mintájú MT. Aztán hangszigetelgetni is lehet, ha nagyon muszáj, bár macera meló. Tavaly, amikor minden nap mentem az autóval, akkor ezzel is foglalkoztam, most hogy hetente ülök bele, nem érdekel annyira.

Vizes úton sokkal óvatosabban kell menni vele, csúszkálásra hajlamosabb, mint az aszfaltgumik.

Előzmény: Nelson admirális (10171)
Nelson admirális Creative Commons License 2011.02.17 0 0 10173

Most találtam:

 

range rover classik 3,5 B-G műszakival elado 370000 ft,plusz egy másik papiro k nélkül 220000ft-ért

Nelson admirális Creative Commons License 2011.02.17 0 0 10172

:-))

Előzmény: fúrómester (10169)
Nelson admirális Creative Commons License 2011.02.17 0 0 10171

Ha berakom a pneumatikát, akkor lessz egy felesleges lépcsőteleszpókom, amit szívesen megszámítok neked egy pofa sörért ott a jósvafői kocsmában. 

 

Milyen sátrad van?

 

Aszfalton mennyire hangos az MT?

Előzmény: TdiOxi (10166)
fejes.i Creative Commons License 2011.02.17 0 0 10170

Kétségtelenül szimpatikus dógok az ilyenolyan fellépők, de én egyelőre tartok minden lelógó köcöllétől az autó alján. A hátsó dobtól is azért váltam meg, mert folyton beakadt ide-oda tolatásnál. Meg a horogtól is. A fellépőt meg hova gyűrjem el, hogy ne ez történjen vele?

Előzmény: TdiOxi (10166)
fúrómester Creative Commons License 2011.02.17 0 0 10169

Nekem is van a pincében még 2, de az már csak golfpályára ajánlott. :-)

Előzmény: TdiOxi (10168)
TdiOxi Creative Commons License 2011.02.17 0 0 10168

Van még utána pár oldallal hátrébb gyömrőn is.

 

Előzmény: TdiOxi (10167)
TdiOxi Creative Commons License 2011.02.17 0 0 10167

Nelson, nem valami ilyenre csorgattad a nyálad?

 

700*16-os gumi 4 db eladó! Ár: 10000 ft/4db

Név: Fábián Tibor Cím: 8191,Öskü, Dózsa Gy. út 27 Telefon: 06/30/9759109 E-mail: fabian_t@invitel.hu No.: 918218988 begin_of_the_skype_highlighting            918218988   

 

 

4x4online-on volt, gumiknál 60. oldal után.

 

Előzmény: Nelson admirális (10144)
TdiOxi Creative Commons License 2011.02.17 0 0 10166

Nekem is van vazze, gyári, csak meg kellene venni a kis hidraulikát mert e régi beszart és így le van fittyedve mindig és tolatásnál el tud akadni. Le is szedtem és most pihen. Majd ha romlik a derekam úgyis gyorsan megveszem:)))))))). Meghát ugye a tetősátorhoz már majd nekem sem árt, már várom, hogy tavasz legyen és tesztelhessem.

itten van e, olyan kis csomagot kell vennem.

 

és majd ilyen nyugdíjasan mászhatunk fel, azt mikor fennt vagy automatice visszakúszika lökhárító alá, persze lehet hogy néhány sárfröccs után úgy szarik be az egész ahogy van és megint lekerül a fellépő. Még arra gondoltam valami rugóval is meg lehetne támogatni a dolgot a hidraulika meg csak csillapítana.

Előzmény: fejes.i (10151)
TdiOxi Creative Commons License 2011.02.17 0 0 10165

  A szöget ha kiveszik, otthon nem tudod visszarakni vagy szerintem csak sokat szopva. Egyébbként meg múltkor utána olvastam, mikor a hakkapeliitta-kat vettem, és egy felhasználói oldalon a gyári ajánlásokon vitatkoztak. Ott kifejezetten felhívták a figyelmet, hogy nagyon fasza a szöges gumi ha havas jeges az út, de ha száraz vagy nedves akkor nagyon oda kell figyelni a megnövekedett féktávolság miatt. Hozzáteszem nem az én tapasztalatom, de felhasználói hozzászólások voltak és a gyár is a brossúrában ezt nyilatkozta.

  Amúgy ha András nem tudja elhozni és kell a gumi el tudok érte menni én is. Ez a minta szinte teljesen olyan mint a bfg  A/T, Andrásnak talán ilyen van ha jól emlékszem és vannak vele téli tapasztalatai.

  Amúgy meg az avon rangemaster gumi tényleg egy rakás szar, a céges defender 110 amivel jártam olyannal jött, terepre szar volt meg aszfalton is, nedves időben csúszott, de legalább hamar elfogyott ennyi pénzért. Most ha az idén lemennek a michelin O/R-ek én is rápróbálok a bfg km2-re sokan dicsérik itt helyben is. Az erdészet is ezt használja meg az émász-osok is és ők legalább a gyakorlatból nyilatkoznak az én terep és útviszonyaim között. Nekem az A/T-k olyan szempontból nem jöttek be hogy olyannal már simán nem tudok kimenni alsóhegyre ha esik vagy esett, csak hólánccal. Viszont nem tartott tovább az sem mint ez a michelin mt.

Előzmény: Nelson admirális (10138)
Gearboxfault King Creative Commons License 2011.02.17 0 0 10164

András ! Szóljál nekem is ha mész a gumit megnézni !

 

Gumikérdésben igaza van Tie-nak, a hiluxomon BFG MT volt, 70-80 e km meg se látszott rajta, viszont a kumho kl 71-en érzékelhető a kopás kb. 30-e km után.

Előzmény: mandras79 (10158)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.16 0 0 10163

nekem is 5 éve benne van a locker 1 hátsó hosszú féltengelyt tőrtem el, de az is söfőr hiba volt!!! egy első bolygómű ment szét ,az meg szét kopott! most bekerült előre egy arb na arra kiváncsi leszek,hogy mi lesz a féltengelyekkel. azt hiszem csak kivételes alkalmakon kapcsolom majd be. mert szerintem is a fétengelyekkel elől adódhatnak majd problémák. de ne igy legyen!

Előzmény: Tie (10126)
Tie Creative Commons License 2011.02.16 0 0 10162

Googli alapján:

 

A "G857" az egy ún. EWG-BE-Nr... bármi is legyen az... főleg német találatokat dob rá, valami gyártói biztonsági adatlap-ra utal... talán valami ilyesmi típusmegfelelési bizonyítvány száma lehet...

 

A DGM 53886 OM egy homologizációs szám, itt robogók kapcsán írnak róla:

http://www.britishlambrettaarchive.co.uk/igm-dgm-info.html

 

Mintha ez csak olaszországra lenne érvényes... lehet, hogy eredetileg olasz piacra gyártották a vasadat, ezért kapott ilyen olasz homologizációs számot...

 

A 94/40-47 valszeg a gyártási év, a perjel után pedig hogy a 40-47. hetek között gyártották a gépet (tehát egyike a legelsőknek, hiszen az már épp a 95-ös modellév eleje volt, még gyártották a Classicot is, de már gyártásban voltak ezek szerint az első P38-ak).

 

A többire nincs tippem.

Előzmény: Tie (10161)
Tie Creative Commons License 2011.02.16 0 0 10161

Gőzöm sincs, de valszeg mindenféle gyári azonosítók... talán kiderül belőle a gyártási év-hónap, meg színkód, meg egy-két opció esetleg (hogy melyik piacra gyártották, meg ilyesmik). Talán. De nem biztos.

 

 

Előzmény: mandras79 (10160)
mandras79 Creative Commons License 2011.02.16 0 0 10160

Vki fel tudna homályosítani az adattábla jobb oldalán fentről lefelé haladva mik azok aszámok betűk???

Köszi!

Előzmény: Tie (10159)
Tie Creative Commons License 2011.02.16 0 0 10159
Ez zsír, ezzel húzhatsz 3.5-et.
Előzmény: mandras79 (10157)
mandras79 Creative Commons License 2011.02.16 0 0 10158

Holnap hívj ha a gumikban tudok segíteni.Bemegyek Miskolcra ,ha kell.Mert már olyan de olyan jól vagyok mint a franckarika.

Előzmény: Nelson admirális (10133)
mandras79 Creative Commons License 2011.02.16 0 0 10157

Nekem ilyen az adattáblám.Jó mi?:O)

Előzmény: kocsisjan (10150)
Tie Creative Commons License 2011.02.16 0 0 10156
Ilyet az XM-mel szoktam jácni, hogy magas buszmegállónál megállok indexelve, oszt mindenki les, hogy mi lesz. Oszt felemeli magát terepbe - itt má néznek, mint a vett malac -, felavászkodik a járdára, ott meg leerisztem padlóig, és kész :)
Előzmény: Nelson admirális (10152)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!