Van egy bontó Szekszárdon én több dolgot rendeltem tőlük, viszonylag jó áron.
Nem tudom már a címet, de kiszálítanak mindent. Nézz utána. Nekem van egy jobbos lámpamosóm, ha kell írj egy telószámot. Vagy az előző hozzászólásomban találsz egy számot hívj!
Megköszönném ha valaki segíteni tudna egy telefonszámmal, címmel, webcímmel, ahol vásárolni tudnék egy használt GARRETT gt1549p turbó feltöltőt. ( 2001-es évjáratú Peugeot 607 2.2 HDI -hez)
Vatera.hu,ebay.de-nl-at-fr rengeteg alkatrész található. Kb. 20 egy csomag szallitasi költsege. A lökös lehet kicsit dragabb,de Nl-Hu viszonylatban 1 tonnás raklap kamionnal 80. Ugyhogy nem kell horribilis összegekre gondolni. 100-ért láttam komplett hátsót nemrégen.
Rendelek gyári fékbetétet ebayről V6-hoz (elsőt, Brembóhoz valót), esetleg érdekel téged vagy egyéb topictagot önktsg+postaktsg fele alapon (15+13 font összesen, utólag is fizethetitek, de csak akkor mondjátok, hogy kell, ha tényleg kell)?
Amit lehet bontóból, a többit viszont meg kell venni újban. Gondolom lámpamosót nem találsz a bontóban. Érdemes megnézni a használtautón, és az autosszakin a bontott autókat, hátha szerencséd lesz.
Van egy gondom, amivel nem boldogulok. Egy kis afférből kifolyólag szükségem lenne egy komplett első lökhárítóra (pözsó jel, krómcsíkok, lámpamosó, stb.) 2001/12 3.0 V6-hoz, de fizikailag nem létezik Magyarországon, az összes elérhető bonót felhívtam. Mit tegyek, tudtok valamit javasolni?
Igen, én is ezt találtam egy 2004-es kézikönyvben. Azért nem működik, mert neked ilyen nincs a kocsiban. Ez szerintem csak kiegészítőként létezik. Tehát nem széria, és nem a rádió része. Ez egy külön egység.
Ahogyan kérted, ide tettem egy pár oldalt a kezelési könyvből. Úgy teszek ahogyan itt le van írva, de nem látja egymást a telefon és az autó. Egyébként a kocsi menüjében sem találok semmilyen utalást a telefonos kapcsolatra. Bár ettől még működhet(ne). Erősits meg abban, hogy valóban nem tesz különbséget a leírás a két rádió között. Valaki, akinek RM-2-es a rádiója és működik a Bluetooth bekapcsolódhatna a párbeszédbe.
Te a Telefon kihangosító szettről beszélsz szerintem. Az működhet RM2-vel is. Arra gondolok aminél a könyöklőben van lehetőség valami régi Nokia telefon töltésére is. Az elvileg tényleg tud Bluetooth-t. Ha arra gondoltál, azzal elképzelhető hogy jó működőképes. Azt viszont nem tudom hogy ezt a szettet hogyan kell beszerelni, és mi kell még hozzá, de szerintem az nem lesz olcsó dolog (ugyanis gyári).
Után kell kérdezni, hogy mit mondanak rá. Ha nem járható ez az út, még mindig ott van a Nokia lehetőség.
Hmm, az enyém 2003. 12. havi, de az én kézikönyvem szerint nem tud bluetooth-t. Csak úgy lehet használni, hogy ha beleteszel egy SIM kártyát. Na mindegy. Kíváncsi lettem a dologra, ha feltennél képet a kézikönyvedről, megnézném szívesen, vagy e-mailben is jó.
A Nokiát úgy szereltük be, hogy ha hívás jön/megy lehalkítja a rádiót/CD-t (még egy kis némító ikont is tesz a kijelzőre), szóval tényleg kifogástalanul működik.
Az én autóm 2004-es 2,2 HDI. A hozzá adott kezelési útmutató szerint tudja a bluetooth funkciót. Le is van irva pontosan a telefon párosításának, felismertetésének menete, csak nics benne, hogy a leírás az RT2-es vagy az RM2-es rádióra vonatkozik. A leírásból egyégként az tűnik ki, hogy mind a két rádió tudja a Bluetooth-t, de vannak kétségeim, mert alapból az RT-es a telefonos. Próbáltam illeszteni a telefont de semmi. A nokiát egyébként hogyan oldottátok meg? Híváskor lehallkítja a rádiót, stb?
Ennek a dolognak én utánajártam. Elmondom a lényeget. Egyik régebbi szériás sem tud bluetootht. Nagyon sok minden kell ahhoz hogy működjön az rt2-es telefonos egység. Kell hozzá másik antenna, mikrofon, egy csomó kábel egészen az erősítőig, stb.
Nekem is az kellett hogy menjen a telefon, de mint mondom ez nehezen és drágán kivitelezhető az rt2vel és nincs is benne bluetooth lehetőség. Van egy szerintem jobb megoldás. Vettem egy Nokia bluetooth kihangosító készletet. Egy felvevő gomb (az is egy nem látható helyen), a többi cucc is rejtve. Tényleg igényesen és tökéletesen működik, töredék áron.
Régen nem jártam erre, úgy látom erősen alábbhagyott a márkatársak lendülete. A régi rutinos fanok segítségét kérem! Az én autómban RM2-es rádió van, (az amelyik nem telefonos) úgy tudom, hogy ez nem képes a mobillal bluetooth kapcsolatra. Lehet, hogy baráti áron tudnék szerezni egy RT2-es rádiót, (a telefonnal egybeszerelt kivitel), de nem tudom, hogy beszerelhető- a másik helyére. Vagy csak én vagyok béna, és az RM2-es is tud bluetooth kapcsolatot és kihangosítást?
Megnéztem ma az autót de sajnos nem ez lesz az én kocsim. Jó ára van nagyon, de indokolt, teljesen lelakva, szervizkönyv nincs, tele sérüléssel, szóval nem ez az igazi...
Nem tudom pontosan a 2,7V6 HDI esetében mikor kell cserélni. Meg kell nézni a kézikönyvben. Nekem 120ezer a csereperiódus, vagy 4 év (szerintem hasonló lehet itt is).
köszönöm szépen. A vezérlés cseréje mikor esedékes? Arra gondolok, hogy ez bizonyos kilométer környékén, kötelező szerviz részeként, vagy csak akkor, ha gond van vele.
Nem sok tapasztalatom van a 2,7-es ről, de amit tudok elmondom.
Ebbe ugyanaz a motor van amit a Jaguárokba tesznek 2,7V6.
Egyszer mentem vele, 6-os automatával. Összességében jó volt (nekem azért még mindig a benzines a tuti - saját vélemény :))
Egy szerelő mondta erről a 6-os automata japán váltóról, (mert ebbe már nem a ZF váltó van) hogy tapasztalatai szerint rosszabbak mint a régiek. - Szerintem kezeld fenntartással, én úgy gondolom, hogy azért annyira nem lehet rossz...mindennek lehet baja, de nem ebből kell szerintem alapvetően kiindulni.
Ami kiadás várható ennyi km után, meg kellene nézni hogy volt -e cserélve a vezérlés (vízpumpa, szíj, görgők..) Az egy nagyobb tétel lehet.
A dízelesek emlegetik ezt a FAP folyadékot, ami a katalizátorhoz valami lötty, hogy jobb legyen az emisszió. Nézesd meg hogy nincs-e kifogyóban, mert ahogy itt olvastam, elég érdekes dolgokat produkál ha nincs benne :))
Érdemes a futóművet is átnézetni, de nem hiszem, hogy bármi komolyabb baja lehetne (extrém eseteket leszámítva).
Kb. ennyi, ha bármi kérdés van, szíves válaszolok (ha tudok)
Sziasztok,
új vagyok errefelé, de az eddigi hozzászólásokat becsülettel végig olvastam.
Nagyon erősen gondolkodom egy 607-es megvásárlásán. Amit kinéztem 5 éves 2,7 HDI automata, nagyon jól felszerelt, kimondottan nagyon jó áron. Viszont itt nem olvastam túl sokat 2,7 HDI motorral szerelt autókról. Van ezzel kapcsolatban tapasztalatotok? Ennél is jellemzőek azok a betegségek, mint a korábbi verzióknál? Gondolok a katalizátorra, kijelző hibákra, ablakokra, AC pumpára stb.
Kérlek adjatok tanácsot mire figyeljek, amikor megnézem az autót. 165 ezer km van benne, ami reálisnak is tűnik, milyen komolyabb szerviz kiadások várhatóak a jövőben.
Segítségeteket, ötleteiteket előre is köszönöm
Nekem olyan bajom van, hogy nyáron a legnagyobb melegben egyszer csak kikapcsolt a navigáció és jött egy üzenet, hogy a központi egység meghibásodás elkerülésére leállítja a navigációt, kicsit később még a telefont is kikapcsolta. Bevittem a szervízbe és ott álltam a szerelő mellett, amikor a diagnosztika egy ventilátor változó fordulatszámának ellenőrzését kérte. Mivel nem volt ilyen hallható, a komputeren keresztül a szerelő indító parancsot adott, amire jött egy hibaüzenet, hogy nem indítható. Kiszerelés után kiderült, hogy azért mert nincs is beépítve. A helye megvolt, csak be kellett tenni. 21 e Ft volt, amit nem akartam kifizetni, mert úgy gondoltam, hogy kimaradt az összeszereléskor. Arra nemigen voltam vevő, hogy vannak típusok, amelyikbe kell, és olyanok amelyikbe meg nem, mivel a komputer a gyári szám alapján azonnal megállapítja, hogy hova tartozik. Annál is inkább, mivel a munkalapon csak kábeköteg szerepelt (az már nem volt rajta, hogy a kábelköteg végén két párhuzamos ventilátor van). A szervízzel a vita végül is azzal zárult le, hogy kifizettem, mivel ők azt mondták, nekik ehhez semmi közük, ők csak szerződésben állnak a Peugeot-val. Engem meg a dolog azért izgatott annyira, mert attól tartottam, hogy ha a hűtés hiánya miatt a központi egység tönkre megy ki fogja kifizetni. Önbeteljesülő jóslatnak bizonyult, mert a ventilátor beépítése után néhány héttel már a lejátszó nem játszott le minden MP3 CD-t, majd pedig a navigáció halt meg érdekes módon. A CD-t olvassa, mert a poziciót a CD alapján azonosítja, de amennyiben az úticélt ki akarom jelölni kikapcsol az egység és újra indul. Vagyis a navigáció használhatatlan. A szervíz potom 484 eFt-ért hajlandó lenne az egységet kicserélni, amit én -gondolom érthető okok miatt vonakodok megrendelni. Javítani nem tudják, sőt ötlet sincs arra, hogy hová vihetném a navigációs egységet javításra. Tud valamelyőtök segíteni?
Adalék: Sem a Peugeot Hungária, sem pedig a francia anyacég nem méltatott válaszra. Szóval itt vagyok és füstölgök a használhatatlan navigációmmal.
Én a zárszerkezetbe WD40-et megpróbálnék befújni,szerintem víz van benne és az fagy meg.A jobb oldali zárat Én már vettem ki,nem volt olyan ördöngös, gondolom a bal oldali kivétele sem nehezebb. Nekem a Trabantommal volt ilyen,ott a zsír vizesedett el a zárban és ahogy megfagyott nem csukódott az ajtó.