Keresés

Részletes keresés

BoGar Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9607
Az állomási megállóhoz annyit, hogy nem ő az első, aki felveti az 5letet. Ugyanis már a VEKE is felvetette ezt és én is szorgalmaznám. Lehetne buszforduló nélkül úgy, hogy az egyik utcán lemegy, am ásikon meg fel.
Előzmény: Grimbi (9585)
Fürtöske Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9606

Talán azért, mert mindenhol ez van, csak nem mindig derül ki.

És ha kiderül, beszélünk pár napig róla, oszt' annyi.

Történni nem fog semmi, mert aki tehetne valamit (rendőrség-ügyészség-bíróság), az is ugyanúgy meg van, vagy meg lesz fizetve.

 

Előzmény: RodrigeZZ (9605)
RodrigeZZ Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9605
Vajon miért nem lepődök meg ezen?!
Előzmény: snejderfáni (9603)
Grimbi Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9604
Szolidabb megfogalmazásban, de egyet értek. Én meg arra gondoltam, hogy engem meg a Csabai úton zavar a forgalom, úgyhogy megyek tiltakozni és zárassuk le a Csabai utat is. Utánna meg a Pesti utat, mert majd ott fog zavarni valakit a sok autó. És akkor mit csinál a kerület vezetése, hoz egy újabb okos döntést?
Előzmény: Törölt nick (9595)
snejderfáni Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9603

a keménytökűekről még egy kis plusz:

http://index.hu/politika/belfold/budapest/kozbe504p/

snejderfáni Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9602
Ne vedd figyelembe az új táblákat! :O)
Előzmény: Törölt nick (9601)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9601
De engem nem érdekel a többi kerület!
:o))

Itt ne legyenek hülyék! Annak elég vagyok én!
Előzmény: RodrigeZZ (9599)
snejderfáni Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9600

"Főpolgármesteri hivatal Közlekedési Ügyosztálya (nem bizottság) hagyja jóvá."

Igen, igen, tényleg valami ilyesmi volt a pontos neve. Bocs, már nem emlékszem pontosan.

Előzmény: RodrigeZZ (9599)
RodrigeZZ Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9599

Ne szidd a kerületet (nagyon) nem ők a leghülyébbek.

Félreértés ne essék az idióta egyirányúsításaikat nem akarom védeni, mert most körbe kell járnom tolnát-baranyát, hogy eljussak a napkelet utcai állatorvoshoz, de van sokkal rosszabb kerület.

Illetve....

Szóval a közlekedéssel kapcsolatos MINDEN forgalomtechnikai változtatást a Főpolgármesteri hivatal Közlekedési Ügyosztálya (nem bizottság) hagyja jóvá. Ha nem akkor nem lehet mekkcsinálni. Csakhogy ottan nincs egy kémény nemi szervű ffi (akár nő is lehetne) aki a baromságra meg merné mondani, hogy baromság. Tudni tudja, de az az álláspont, hogy a "kerület főzte, csinálja." Csinálják is. Ha gond van - pampog a lakos, hogy kibabráltak velve - "tessék a fővároshoz menni ők csinálták" pedig nem. Illetve igen, de nem úgy.

A legújabb, hogy a teljes II. kerület 12t tgk-val behajtani tilos. Ez így még akár rendben is lehetne,de sikerült olyan jól csinálni, hogy Nagykovácsiban aki benn van nem tud kijönni, aki kinn volt, nem tud hazamenni. Legalábbis szabályosan nem. Most mutogatnak egymásra, ahelyett, hogy kiküldenének 2 muksót, aki átrak néhány táblát. (bár inkább az összeset le kéne szedni.)

Aztán a XI. XVIII. XIX. XX kerület is megérne egy misét. A Wekerle telepen pár éve egyik napról a másikra aszondták, hogy 3,5t tgk tilalom+egyenrangú kereszteződések. Az első 99-es busz mindjárt karambolozott is, mert a sofőrnek elfelejtettek szólni, hogy ami eddig macisajtos utca volt, az reggeltől jobbkezes. A Derkovich utcába n millió forintért csináltak 2 azaz kettő darab szűkítőt, forgalomirányitó lámpával. Egyszerre csak egy irány mehet. Azért ez már akár Nobel díjas baromállatság. Amúgy tgk-val behajtani tilos. Igaz itt van egy márványfeldolgozó, meg hőközpont, meg kamionos vámudvar- többek közt.

Hirtelen ülve ennyi hülyébb kerület jutott eszembe.

 

Ma a forgalomtechnikát a közgyűlés megszavazza. (volt olyan, hogy lakossági fórum) Esetleg megkérdeznek szakértőt is, de irányítják, hogy nekik mi a jó. A fizetést tőlük kapja, mit monthat? A "tervező" cégek meg bármit megterveznek. A főváros, meg egy nagy lufi. Ha pénzbe nem kerül nem akarnak konfliktust a kerülettel, mert visszaüthet.

R.

Előzmény: Törölt nick (9597)
snejderfáni Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9598
Egyszer valamikor utánajártam:  Budapest Főváros (Központi) Önkormányzatánál van egy közlekedési bizottság ahol elbírálják ezeket a kérelmeket. Ahol én lakom egyszerre adtuk be mi, meg egy másik utca a közlekedésre vonatkozó rendezési terv kérelmünket. Az alsóbb utcát egyirányúsították, a miénket nem. Azóta az azelőtt "lejjebb" generálódott forgalom is nálunk jön el.  
Előzmény: Törölt nick (9597)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9597
Hány aláírás kell az ilyen szarságok eltüntetéséhez???

Meddig nézi tétlenül a kerület vezetése, hogy amíg egy-két embernek kényelmi helyzetet teremtenek, addig másik 4000-nek problémát???

A XVII. kerület vezetése úgy bűzlik ahogy van! Bárcsak úgy menne itt minden mint az elvtársak által kijelölt utcák lezárogatása.

Szégyen!
Előzmény: snejderfáni (9596)
snejderfáni Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9596
Ezzel az intézkedésükkel egyetemben megszüntethetnék az összes Behajtani tilos, meg balra/jobbra kanyarodni tilos táblákkal ügyesen elzárt területet a Shell kút, Plus mögötti területen is.... egyik nap még lehet arra menni, másnap már valami irreális konstrukcióban van kitáblázva az összes utca.  :(
Előzmény: Törölt nick (9595)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9595
"Szerintem az ottlakók orrát zavarta a dolog. valahol megértem."

Hát abban a kis utcában ahol átsuhantak, zavarhatta kb. 3 embert a dolog.
Most viszont a Szépréty cukrászdáig áll a sor, onnan az y-ig kb 50 ház mellett áll a sor, és kurva sok autósnak is elbaszták a reggelét....

Szóval ha van egy értelmes ember a kerület vezetése körül, aki ezt a topikot olvassa, akkor mérlegeljen és az illetékes elvtársak szégyenkezve távolítsák el a sunyiba a lezárást.

Esetleg költöztessék el abból a kis utcából azt a majmot, aki miatt reggelenként megbénúl a fél kerület forgalma!!!

Előzmény: Abraka Dabra (9576)
RodrigeZZ Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9594

. Ha befordul eléd, akkor ő a hunyó.

 

Mondom: beengedem, hadd forduljon. A szélső sávban viszont nem engedik.

 

Nem tudom, te mennyit jársz arra reggelente, de azon a szakaszon komoly gyilokolás folyik ám! Jelentős tömegek, akik a Péceli felől jönek, át akarják magukat tuszkolni a balra kanyarodós sávba. Ha megállok a parkoló bejáratnál (amúgy szabály szerint) ketten-hárman bejönnek a likba, amitől az már nem lyuk többé, tehát nem állok meg. Bunkó vagyok? Arról nem is beszélve, hogy olyat még nem jegyeztek fel a történetírók, hogy minkét(mindhárom) sávban megálltak volna helyet hagyva a keresztforgalomnak.

R

Előzmény: Grimbi (9592)
RodrigeZZ Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9593

1. nem vagy te BKV-s? Én mondjuk voltam, és ahol jogos védem is, de hetente minimum 1x előfordul, hogy 20 percet várok BÁRMELYIK x97-esre. Állok az elágon, elmegy 1 161, aztán egy 162, aztán mégegy 161, közben mittudoménhány 69(x) 2-3 98, aztán végre jön egy rohadt n97, amire nem lehet felférni. Arról nem is beszélve, hogy azért én többed magammal még akkor is bejárok dolgozni, amikor az iskolában szünet van.

 

2. dehonnem. Sőt hazafelé Rákoskertről is gyalog megyek, mert a 297 pont elmegy mire felérek a megállóba (csak az jó). Mire átérek a hegyen ~2km még mindig nem jön a következő. (délutáni csúcs ilyenkor van) Esőben mondjuk öléggé sz@r

 

3.(Időpontok az Aknász utcai megállókhoz értendők)

6:33-as rákoskerttel jártam munkába, míg át nem szoktam a vonatra.

Tehát 6:40-45 között jön egy 297 az  az elágon van 6:55-re a 198-al elkésem a vonatot. OK menjünk a korábbival. a 97-es viszont 6:30-35 között jön, (egymást tólják a Rákoskertttel) de mire megkerüli a telelpet, soxor később ér be, mint a későbbi 297. A mégkorábbi 297 pedik 6:20-25 között jön. (óra 40 körül van az elágon) Akkor meg mán minek menjek vonattal?

Az új MÁV menetrend annyit segitett, hogy az addigi Rákoskert-Józsefváros vonatok  bemennek a Keletibe. Így aztán ez a reggeli gondom mexünt (nekem)

Ettől még mindig érdekes lenne megszámolni, hogy hány utas megy reggelente Elág-Ligetállomás között. Az az 1 perc, amivel korábban indulna néhány busz simán beleférhetne a 6-8 perces hivatalos intervallumba.

A 97-es család menetrendjét meg pláne felül kéne vizsgálni. Akár meg sem kéne, hogy álljon csak a Kucorgónál (sőt után) Hisz van 161/162+csúcsidőben Rákoskert azon a szakaszon. Mindjárt tudna sűrűbben járni ugyanannyi busz.

 

4.pedig kéne.

R.

Előzmény: Grimbi (9591)
Grimbi Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9592

Humanic.

 

1. Ha befordul eléd, akkor ő a hunyó.

2. A probléma ott kezdődik, hogy a nyomorékok megállnak a kereszteződésben, ami tilos. Amig tilosra várakoznak a kőbunkók, addig szépen be tudna fordulni ott a lukacskán, aminek ott kéne lennie.

Előzmény: RodrigeZZ (9590)
Grimbi Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9591

Akkor tegyük tisztába a dolgokat, nyisd ki a szemed és csodákat fogsz látni.

 

1. A 297-es busz iskolaidőban az általad használt időszakban 12 percenként jár, mellette a 97-es szintén 12 percenként, az azt jelenti, hogy 6 percenként járnak.

 

2. Ezek az autóbuszok, a 297-es kivárja szépen a sorát a Zrínyi utca előtt, majd az elág előtt, az mennyi sok perc is ott? Nem lenne egyzserűbb lesétálni Rákoskert megállóhelyre? kb 8-10 perc.

 

3. A 198-as az általad használt időszakban 7-8 percenként jár. Ha te komolyan mondod, hogy ezt a járatot te hangolni akarod a vonathoz, akkor azt mondom, hogy a gondolataid menete kicsit akadozik. És tegyük hozzá a vonatnál a 10 perc késés nem tétel. Ha te ezt így kiszámítod és másokat okolsz, akkor én most nem tudom finoman kifejezni magam.

 

4. Az a baj, hogy ezen nem volt mit elgondolkodni.

Előzmény: RodrigeZZ (9590)
RodrigeZZ Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9590

Ez máris sokmillió...

Ha kiírod közbeszerzésre, feltétlenül, de aki megnyeri mondjuk4 milkóért, az kiadja alvállakozónak 2-ért, aki szintén kiadja... Bár mondjuk annyiból tényleg nem jönne ki amit írtam, de legalább elgoldolkoztatok rajta. 

 

Mert, 5 méterrel előbb várod ki a tilosat befelé, vagy kifelé a csabai út felé 5 méterrel előbb várod ki, hogy átengedjenek? És milyen útvonalat jelölnél ki annak, aki Örs felől a Humanicba aka menni?

 

Nem az öt méter számit. ha én befelé menet megállok, akkor befordul elém, de a mellettem levő sor nem áll meg, megyen át a zöldön ezerrel, aztán ha piros lesz, akkor majd megáll(talán) valaki. egy zöldet kihagytam->legközelebb b@..k megállni, akkor viszont nem tud béfordulni, tehát a város felöl jövőket megfogja, a sor vége pedig bennmarad a kereszteződésben. Ennyi.

A humanicot pedig meg lehet hátulról közelíteni, sőt el is lehet onnan menni ugyanarra.

 

BKV-MÁV menetrendet nézted? Hanézted, ha nem a 7:01 kor induló vonathoz 6:59-kor indul a busz. nagy eséllyel elmegy a vonat. (tapasztalat) Volt olyan is, hogy a megállótól 10 méterre áltunk a sorompó miatt, megnéztük, hogy vonat el, aztán le lehetett szállni. Az utasok min 50%-a egyébkén leszáll itt.

Ha 1 perccel korábban indulna...? 

Ha viszont a korábbi buszt el akarom érni, akkor a korábbi 297-essel kell jönnöm, ami 15 percenként jár. Igaz, azzal akár a kettővel előbbi 198-ast is elérem. Meg akkor már akár busszal is mehetnék az Örsre...

Szóval KOMOLYAN írtam. Pláne, hogy egy MÁV akármilyen igazgató a napokban pont ilyeneket mondott a rádióban.

R.

Előzmény: Grimbi (9585)
Grimbi Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9589
Mindegy 150-ért is kapsz tőlem kőmíves kalapácsot:))
Előzmény: Fürtöske (9588)
Fürtöske Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9588

Elírtam, nem így akartam, de nincs különösebb jelentősége.

650e.- Ft ==> 150e.- Ft

Előzmény: Fürtöske (9586)
Grimbi Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9587
Állami önkormáyzati feladatot mindig irreális áron teljesítenek. Kezdődik az ilyen-olyan tanulmányokkal, engedélyeztetésekkel, közbeszerzéssel és csak a legvégén a kivonulás, munkavégzés. Legfeljebb olyan értelemben vagyok a másik végleten, hogy nem vagyok álmodozó, hanem túlzottan reális.
Előzmény: Fürtöske (9586)
Fürtöske Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9586

Az igaz, hogy RodrigeZZ kicsit szépreményű álomvilágot képzel el a mai világba, viszont azért Te meg a másik véglet lennél, amikor a sok milliókat emlegeted??

 

Tényleg elhiszed, vagy csak közömbösen tudomásul veszed, hogy egy kőmíves kalapács manapság 650e.- Ft ??

 

Előzmény: Grimbi (9585)
Grimbi Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9585

Ha az elágon lévő buszvégállomásról nem akkor kanyarodnának ki a buszok, amikor éppen ződhullámban végig lehet "suhanni" azon a szakaszon, mindjárt jobb lenne. Annak idején a gyalogos átkelőhely lámpáját a kihajtó ELÉ kellett volna tenni, és a buszok lámpára fordulhatnának amikor a gyalogosoknak is zöld. Utána az önkormányzati parkolóba/ból balra nagyívot meg kéne tiltani. Ez 1-max200e pénz.

 

Ez máris sokmillió...

 

Mondgyuk itt is le kéne tiltani a ki/be balra kanyart a Humanic parkolójához.

 

Mert, 5 méterrel előbb várod ki a tilosat befelé, vagy kifelé a csabai út felé 5 méterrel előbb várod ki, hogy átengedjenek? És milyen útvonalat jelölnél ki annak, aki Örs felől a Humanicba aka menni?

 

Ez eddig kevesebb, mint egy önkormi vezető tisztségviselő havi fizetése.

 

Ha te mondod..., de boltot ne nyissál, mert hamar csődbe mész.

 

Fillérekből meg lehetne oldani, hogy a 97/297 buszt beegye a fene Rákorskert vasútállomáshoz.

 

Egy költségvetést megnéznék tőled. Csak a buszforduló kiépítése sokmillió, azután a betérés körönként sacc/kb 400-500 Ft, szorozd fel egy napra, egy hóra, egy évre.

 

Ingyenért, hogy a 198-as ne úgy induljon az elágról, hogy akkor érjen a vaútállomás megállójához, hogy még éppen lássam, hogy elmegy a vonat, vagy a 10 perccel korábbival kell menni.

 

Ezt komolyan írtad?

Előzmény: RodrigeZZ (9584)
RodrigeZZ Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9584

Megoldás: nincs. Bárhogy próbálják terelni a forgalmat, soha nem lesz olyan hogy valaki ne anyázna.

 

Azért ezzel egy kicsit vitatkoznék. Mindenkit kielőgítő megoldás sohasenem lesz seholsenem, de azárt jobban lehetne csinálni.

 

Ha az elágon lévő buszvégállomásról nem akkor kanyarodnának ki a buszok, amikor éppen ződhullámban végig lehet "suhanni" azon a szakaszon, mindjárt jobb lenne. Annak idején a gyalogos átkelőhely lámpáját a kihajtó ELÉ kellett volna tenni, és a buszok lámpára fordulhatnának amikor a gyalogosoknak is zöld. Utána az önkormányzati parkolóba/ból balra nagyívot meg kéne tiltani. Ez 1-max200e pénz.

Ugyanitt a Medical Center előtt kicsit átfestenék a sávokat, hogy a balra kanyarodóknak hosszabb besor legyen, az is számíthatna. Mondgyuk itt is le kéne tiltani a ki/be balra kanyart a Humanic parkolójához.

A Kis utcai gyalogos lámpát - ami csak akkor piros, mikor a többi zöld - esetleg netán véletlenül, ha sikerülne összekötni a többivel...

Ez eddig kevesebb, mint egy önkormi vezető tisztségviselő havi fizetése.

 

Hogy egy kicsit haza is beszéljek. Fillérekből meg lehetne oldani, hogy a 97/297 buszt beegye a fene Rákorskert vasútállomáshoz.

Ingyenért, hogy a 198-as ne úgy induljon az elágról, hogy akkor érjen a vaútállomás megállójához, hogy még éppen lássam, hogy elmegy a vonat, vagy a 10 perccel korábbival kell menni.

 

R.

Előzmény: Rákoscsaba (9578)
Okezsoke Creative Commons License 2006.05.04 0 0 9583
Eddig semmi.
Legalábbis mikor utoljára arramentem, még mindig csak a szépséges betonváz volt.

Mondjuk várható volt, volt ott valami csőd, meg sikkasztás, nem tudom pontosan.
Előzmény: Glück (9582)
Glück Creative Commons License 2006.05.03 0 0 9582
   Felépült már valami a "Flamingó" uzletközpontból? Vagy maradt az egész egy szép álom?
cucu Creative Commons License 2006.05.03 0 0 9581

"Visszajön, leül. Mindenki csak néz, hogy ez hülye?
2 perc múlva jött a kallernéni, és mondta, hogy gázolás van."

 

A tapasztalatom az, hogy teli vagyunk "csendes" őrültekkel.

Amikor anno az Örsről nem tudott elindulni a 61E, mert akkora volt a hó, az addig normálisan viselkedő utasok szinte őrjöngve szidni kezdték a BKV-t... Érdemes lett volna videora venni a jelenetet... Állítom, hogy még én voltam a legnormálisabb..)))

Előzmény: Okezsoke (9561)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.05.03 0 0 9580
a következő sarkon kimehetsz még jobbra
Előzmény: SRhuszár (9579)
SRhuszár Creative Commons License 2006.05.03 0 0 9579

Akkor az azt jelenti, hogy ha a Humanic mellett bemegyek az utcába, akkor a végén csak jobbra tudok kanyarodni??? és hogy jövök vissza? :)

 

Rákoscsaba Creative Commons License 2006.05.03 0 0 9578

Sziasztok!

Igen...valami ilyesmire gondoltam én is.

csak azt akartam érzékeltettni, hogy az utóbbi időben miért vált nehézzé a közlekedés.

A növekedő lakosság nagyobb forgalmat eredményez, DE ehhez az úthálózatunk finoman fogalmazva nagyon kevés.

Feladat: hogy lehetne megoldani az úthálózat felújítását, bővítését úgy, hogy az egyébként is 500% - os kihasználtágú út továbbra is  - a felújítások alatt - használható legyen?

Megoldás: nincs. Bárhogy próbálják terelni a forgalmat, soha nem lesz olyan hogy valaki ne anyázna.

Az, hogy az utak minősége milyen, mindenki látja, aki közlekedik rajta. Ez már sajna hozzátartozik az országképhez.

Én arra próbáltam rávilágítani, hogy ezt a problémát 20 évvel ezelőtt kellett volna látni.

Nem gondolom hogy naív ember vagyok, csak reálisan szemlélődöm magam körűl....

A ló, illetve a terepjáró használatán már én is gondolkodtam, lehet hogy az utóbbira rászánom magam.

A bértopikolást meg nem igazán értem: miért kéne nekem is hülyeségeket írkálnom, mint teszik azt mások? ( Kérem, hogy akinek nem inge, ne vegye magára!)

Nekem is megvan a véleményem, de általában a többiek elmondják helyettem. Inkább csendes szemlélő vagyok. :-)

Apropó! Mi van Cucuval?

 

Előzmény: mephysto (9565)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!