Köszönöm a válaszokat az extrákkal és az üzemanyag tankkal kapcsolatban is.
A VCDS-el való üany.szint mutató állítási lehetőség tényleg létezik, lehet korrigálni? A kályha tiltás miatt hasznos lenne. Vagy esetleg a kályha tiltásból kikapcsolni a sárga lámpás opciót?
Más: azt meg tudjátok mondani, hogy az O3-ban milyen típusú a ködlámpa izzó? Kicserélném azt is valami xenonhoz közelebbi színhőmérsékletűre, mert így elég bután néz ki.
Gyári usb bemenet mp3 lejátszáshoz gyári fejegységhez. ID3tag kijelzéssel, vagyis kiírja a dal címét, az előadó stb.. Swing-től kezdve... Iphone is csatlakoztatható rá, de ahhoz másik kábel kell.. Nekem az nincs, azt venni kell (2-3eft)
Bluetooth modul.... Gyárilag kihangosító kezelés.. És lehet mp3 lejátszás telóról ...
Vagyis a telót párosítod a kocsival bluetooth-on, s ha hívnak az autó hifijén szól a hívó hangja.. A hifin tudod felvenni a telót..
igen, meg lehet csinálni, asszem a skodacommunityn jól le van írva, csak mivel nem vagyok érintett, nem foglalkoztam vele. de elvileg a Skodának is meg kellene tudnia csinálni, mert ez így szar. persze ha nincs állófűtés, akkor az ember könnyen megszokja és elviseli, még mindig jobb mint a Mondeom, amivel elindultam Siófokról 230 km hatótávval és Érdnél nulla volt.
Mercedes C osztaly alapból 41 literes tankkal jön, de lehet hozzá rendelni 66 literest extraként (attól még a katalógus súlyt a 41 literből számolják).
1.2-nél tényleg pontos a kijelzés. Legutóbb 46,6 litert tankoltam második kattanásig úgy hogy a megtehető táv 50 km volt és a még megtehető utat 6,7l/100km-es fogyasztásból számolta az autó. A kettő összege pedig pontosan 50 litert ad ki.
Az autó súlyát teli tankal és egy 7okg-os bábuval mérik, csak ezzel a kicsi tankkal adta a kocsi tervezett súlyát.
Biztos vagy benne, hogy +8 kiló oszt vagy szoroz? De mivel minden extra plusz súly, legalább lehetne bele extraként 70 literes tankot kérni...
De a legidegesítőbb tényleg az állófűtéseseknek, sok 2.0 TDI nagyjából 36 hiányzó liter után kidobja a sárgát, az állófűtés innen kezdve letilt, csak azt mondja meg nekem valaki, hogy miért, legyen rajta időkorlát vagy akármi, ne legyen már biztonsági rés 3 deci elfüstölt üzemanyag, amikor van még 15 liter a tankban.
Az autó súlyát teli tankal és egy 7okg-os bábuval mérik, csak ezzel a kicsi tankkal adta a kocsi tervezett súlyát.
Az O2 Scout 7o kg nehezebb mind a O3 Scout. Ha egyedül vagyok a kocsiba érzem a külömbséget. A sima O3 kombi ugyanazzal a motorral vagy 7o kg könnyebb kéne legyen, ami már két személy súlya, az nem kevés. Csak azt nem értem, hogy akkor miért nem fogyaszt kevesebbet mind az O2-es, legalábbis a Scout esetében tök egyforma.
A Sharan tankja 7o literes, kb. 6.2-öt fogyaszt, lépve, 1.9 TDI PD, 13o lovas. Elfelejted hol van a benzinkút.
Csomagtérhálót láttam, első króm csíkból "gyári" nincs (de van másmilyen), teleszkóp 1x volt (nagyon drágán), lökhárító védőből szintén nincs "eredetivel egyező", kalaptartó boxot nem láttam.
A felsorolt helyekre w5w izzó kell, és a térképolvasó lámpák kivételével mindenhol oldalra állnak az izzók, szóval valami egyoldalast érdemes venni. Kicsi a hely nekik, érdemes méricskélni.
A rendszámtábla világítást be kell kódolni szoftveresen a kocsinak. Hiába veszel "can-bus" kompatibilis cuccot, nagy eséllyel nem fogadja el.
A többi említett helyre mehet bármilyen ledes cucc, nem reklamál értük. Jobb is, ha nem "can-bus" verzió, mert nem lesz rajta egy kurva forró ellenállás, ami veszélyes lehet.
Nekem és a kollégáknak a 14 márciusi 2.0 Elegance-ok "0" megtehető km kijelzésekor tankolva kb. 40-42 litert nyelnek be kattanásig.
Rengetegszer mentem már 50-70 km-t (7 liter körüli fogyasztással) a "0" után. Mértem-számoltam, olyankor még 7 liter lehet a tankban.
Illetve a kúton mindig meg szoktam "púpozni". Kattanás után kiveszem a pisztolyt, amikor abbahagyta a bugyborékolást, még belemegy 2 liter.
Utána még bele lehet csorgatni (türelmesen) 1-1,5 litert, kihúzott pisztollyal. Persze, így nem teszem ki az autót a napra, hanem megyek rögtön tovább.
Tudom, hogy papíron a porzó tank, meg a túltankolás sem ajánlott, de nekem ebből semmi gondom nem volt 105e km alatt.
Ilyen szar a visszajelzés, de csak a 2.0 dízelek egy részét érinti a probléma. Ha állófűtésed van, akkor brutál idegesítő lehet, hogy még van a tankban 15 liter, de a rendszer _a te érdekedben_ már nem engedi 20 percre bekapcsolni a fűtést, hogy eltüzeljen kettő és fél deci üzemanyagot. Agyrém, igazi istenbarmai, akik ezt így összehozták, tipikus példája az idióta "oldjunkmegnemlétezőproblémákat" felhasználószívatásnak. Nekem kábé normális volt a kijelzése hatótávnak az 1.2 TSI-mben (nulla hatótávnál 48-49 liter belefért gyömöszölősen, az első tankolásnál 51+ ment bele), de ott is utáltam, hogy ilyenkor nem ment az állófűtés, semmi nem múlik azon a kettő-három decin, amit egy alkalommal elfüstölök.
Nekem Scout van ugyanazzal a motorral és 62.8 literes a tartály.
A kocsival kelllett kapjál egy gyári jegyzéket (születési bizonyítványt kb. 2 oldal nyomtatott papír), ami alapján elkészítették a törzskönyvet, azon pontosan írja.
Csak akkor tankoltam bele 57 litert, amikor a szalonba átvettem. De mindig 45 liter alatt tankolok.
A vélemenyem az, hogy mivel meleg üa küld vissza a tartályba a visszafolyó és a üa szivattyút a tartályba a üa hűti, nem érdemes kevés üzemanyaggal járni.
Octavia 3 -hoz keresek pár extra kiegészítőt és nagyon jó dolgokat találtam ezen az oldalon: http://www.superskoda.com/OCTAVIA-III/ Tud valaki hasonlót itthon? (csomagtér háló grn, első kötény króm csík, gépháztető teleszkóp, hátsó lökhárító védő, kalaptartó box, led lámpa ajtóba, csomagtartóba, tükörbe, rendszám megvilágításba és utastérbe...stb)
Más:
A kezelési kézikönyv szerint az üany.tartály mérete kb 50 liter (5 ajtós 2,0 diesel), de nekem amikor már csak nulla a megtehető út és már közel 100km-t mentem már világító sárga lámpával akkor is csak 42-43 liter fér bele. Ilyen kicsi a tank, vagy ilyenkor van még benne 7-8 liter? Ha tényleg 50 liter körüli, akkor csak a gyári állóhelyi fűtés miatt van ennyire "balekbiztosítva", vagy mindegyik ilyen?
...még egy megoldás, hátha és biztosan ez a legolcsóbb: Mivel az Octiban eléggé hátul van az antenna, ha hátra tudod vinni a transmittert a csomagtartóba, akkor könnyen jó lehet a vétel! (...már csak az lehet a kérdés, hogy ilyen módon tudod-e használni a szettet)
Mennyiben, milyen funkciókban gondolkodsz? ...illetve csak a gyári fejegységben gondolkodsz?
én a feleségem autójában (AUDI A2 Concert II-es CD-s fejegység) egy ilyen megoldást találtam, igaz ez nem a legolcsóbb, de tud USB-t, BT-kihangosítást és A2DP adatátvitelt (telefonról zenéket lejátszani BT-n keresztül), illetve talán van iPod opció is. Ha jól emlékszem akkor olyan 35 ezer körül volt.
Ennyi pénzből viszont már lehet találni olyan márkás pár éves csúcskészüléket a vaterán amin van USB és amiben van BT is. Szinte biztosan még egy minőségi beépítés is belefér, illetve a hangminőségben drasztikus javulásra lehet számítani...
a 315 re lehet másolt térképet sd kártyán rakni?mirror link van rajta?
a telefon kihngositó alapból benne van vagy kell hozzá valami modul.
szeretném lecserélni a mp3at sem játszó stream-omat valamire, hajlandü lennék egy szabad szemmel is jól látható összeget áldozni rá...de nem igazán vágom melyik mit tud minek mi a hátránya...
pl ha nem mehet rá másolt térkép akkor nem szivesen költeném rá egy kissebb délafrikai állam éves GDP-jét.
melyik a belépő készülék ezekből a multimédiás fejegységekből?
Mindenképpen meg kellene nézni az élőadatok alapján az összes adatot, nyomást, szintet, hőfokot, mert valami nagyon fals értéket mér. Ha riaszt, akkor talán hibát is ad a hibatárolóban, ez is rámutathat, hogy melyik szenzor hülyéskedhet. Mindenképpen egy diagnosztikai képességekkel bíró szerelőt kell keresned a következő lépésben.
Ha van kottád hozzá, akkor abban le van írva: egyébként egy fehér műanyag anyát kell letekerni a motortérben a lámpatest mögött egy viszonylag hosszú menetről, majd a lámpatest alsó részénél van egy kampós basz, azt kell kihúzni a motortér közepe felé és utána kibillenthető előre a teljes lámpatest, onnantól egyértelmű.