Kémfotókon GBFK (új ) autója...Britpart rugók,procomp es 9000 gátlók+ néhány finomság...látjátok?
Az első képen nagyjából látható mennyire volt magas a régi rugóval.A mostani állapot szerint ez +85 mm-t jelent.Az oka a régi rugók annyira belágyúltak,hogy gyakorlatilag a kasztni súlyától már összementek...
ÁÁ .....dehogy, csak az ablaktörlő lapát elkopott aztán azér nem tudott menni. :-) Az Andráséról meg leesett egy macskaszem oszt nem mert elindulni úgy.
Valójában rátrafáltál (vajon miért? :), szegény RANGE fent van Bp.-n az automata váltósnál :(
Nem, ez csak így alakult, a föld nem volt kemény, a küszöb alsó éle beleszaladt simán, az ajtó oldalát meg kicsit megnyomta, mer az felfeküdt. Csak most reggel néztem alá.
(Azt is megállapítottam, hogy hiába a tegnap esti mosás, újra le kell mosni, annyi szutyok maradt rajta, a motortér és teli van homokkal meg sárral. És ez még nem is somogyi agyag...)
Biztos információból tudom,hogy legalább kettő egyéb fontos / amúgy nem tervezett,péntek du.derült ki / elfoglaltság és a nagy távolság miatt nem ment!!!:-)
A Lacival meg vigyázni kell mert már kettős ügynök!:-)
Genyó leszek, de ezt a labdát muszály leütni:)))), biztos mindegyik el volt romolva éppen. Én is csak azért nem mentem, hogy ne romoljon tovább a stasztika:), és véletlen sem azért mert ez a kib.....t borsod legvége olyan messze van mindentől.
A falken alsókategóriás japán gyártó, mint még a barum, matador,sava és ehez hasonlók,a good year csoport tagja amúgy. Nekem még a terepes L300-amon volt anno, két év alatt kuka lett, két garnitúra fogyott el belőle, akkoriban arra futotta. Amíg új volt és volt minta mélység addig még sárban is jól szuperált és aszfalton meg csendes volt. Ha jól emlékszem az induló mélység 10-11 mm és két év alatt lement 4-5-re és olyankor már nem sokat ért. Ja és a viszonyítás végett én nem annyit megyek mint Fejes kollega, hanem évi 15-20e max. Azt gondolom, hogy egy disco vagy defi alatt még jobban fogyna, mivel ezek az autók azért 5-6 mázsával nehezebbek mint az L300. Szerintem inkább keresgetni kellene valami használtat jó áron, mindig lehet ilyenekre akadni.
Ja, valamit köll vele tenni, mert azért én annyira nem is ütömverem az autót... amikortól vettem, onnan 30 ezret mentem az első cseréig. Onnantól kevesebbet és ez még azzal sem igen függhet össze sztem, hogy most kicsit magasabban van az autó (olyan 2,5 centi),mert az elvileg gyári hosszú erősített rugó a + nagy lökhárító meg ilyenek nélkül ennyivel magasabban van. Ez viszont kb egy hónapja van benn és mentem vele max 1000 km-ert.
Utolsó felhívás, reggel 9-kor találkozunk a Ferihegyi Praktiker elött. Kaját, szerszámot, kötelet hozzatok, akkor biztos nem lesz rájuk szükség, bár egy kis falatozás mindig jól jöhet.
Tavaly nyáron cseréltem. De azóta nem mentem többet 10 ezernél biztosan, tán annyit se.
Akkor is így kezdődött, csak akkor még nem tudtam mi: fékezésnél a végén közvetlenül megállás előtt rángatás-dobogás alulról. Akkor a lánchíd alagútban jöttem rá, hogy ez a kardánból jöhet csak. De akkor már komolyan ki volt kopva és egy ideje jártam vele ilyen állapotban.
Most ugyanaz kezdődik. Bemásztam alá, kis kottyanás van csak most még a kardánt rángatva. Asszem a váltóhoz közeli vége kotyog (nem tom pontosan, szép nadrágban meg zakóban másztam alá), akkor is az volt. Lehet, hogy a kardán a ludas igazából, mert amúgy meg egy ideje fura zajok jönnek alulról, olyan berezonálásra előkerülő kertyegés, de kizárólag 1500 és 3000-es fordulatnál. Ez nem biztos, hogy összefügg.