Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

terrano1 Creative Commons License 2011.02.20 0 0 10245

Nincsen véletlenül valakinek egy R380-as váltója esetleg szétdőlve!?

Az egyik kollegának / 96' 300 TDI DEFI/ elrottyant benne a tengely amelyik a terepváltót hajtja:

 

A 8-as számú.

 

terrano1 Creative Commons License 2011.02.20 0 0 10244

Annak igazán örülnék!Csak idő ügyileg eléggé behatárolt vagyok!Ettől függetlenül azért biztosan megoldható lenne a dolog!

Előzmény: fejes.i (10238)
mandras79 Creative Commons License 2011.02.20 0 0 10243

 

Kémfotókon GBFK (új ) autója...Britpart rugók,procomp es 9000 gátlók+ néhány finomság...látjátok?

 

 

Az első képen nagyjából látható mennyire volt magas a régi rugóval.A mostani állapot szerint ez +85 mm-t jelent.Az oka a régi rugók annyira belágyúltak,hogy gyakorlatilag a kasztni súlyától már összementek...

Gearboxfault King Creative Commons License 2011.02.20 0 0 10242

ÁÁ .....dehogy, csak az ablaktörlő lapát elkopott aztán azér nem tudott menni.   :-) Az Andráséról meg leesett egy macskaszem oszt nem mert elindulni úgy.

 

Valójában rátrafáltál (vajon miért? :), szegény RANGE fent van Bp.-n az automata váltósnál :(

 

 

Előzmény: TdiOxi (10236)
fejes.i Creative Commons License 2011.02.20 0 0 10241

Nem, ez csak így alakult, a föld nem volt kemény, a küszöb alsó éle beleszaladt simán, az ajtó oldalát meg kicsit megnyomta, mer az felfeküdt. Csak most reggel néztem alá.

(Azt is megállapítottam, hogy hiába a tegnap esti mosás, újra le kell mosni, annyi szutyok maradt rajta, a motortér és teli van homokkal meg sárral. És ez még nem is somogyi agyag...)

Előzmény: Nelson admirális (10240)
Nelson admirális Creative Commons License 2011.02.20 0 0 10240

"Kell erősített küszöb, nincs mese :))  " 

Pedig az ajtó alsó éle feljebb van. Nemlehet, hogy az a műanyag küszöb valamilyen NASAfejlesztéses kevlár cucc.

Előzmény: fejes.i (10239)
fejes.i Creative Commons License 2011.02.20 0 0 10239

(Egyébként csak az ajtó alja horpadt meg, illetve a műhanyag, a küszöb nem, úh. ez nem vészes. Kell erősített küszöb, nincs mese :)) )

Előzmény: Nelson admirális (10229)
fejes.i Creative Commons License 2011.02.20 0 0 10238

Szervezhetünk felétek is vmi közös játszóst. Sokat vagyok arrafelé, pláne hétvégén.

Előzmény: terrano1 (10237)
terrano1 Creative Commons License 2011.02.20 0 0 10237

Na NA NA!!!!

Biztos információból tudom,hogy legalább kettő egyéb fontos / amúgy nem tervezett,péntek du.derült ki / elfoglaltság és a nagy távolság miatt nem ment!!!:-)

A Lacival meg vigyázni kell mert már kettős ügynök!:-)

Előzmény: TdiOxi (10236)
TdiOxi Creative Commons License 2011.02.20 0 0 10236

Genyó leszek, de ezt a labdát muszály leütni:)))), biztos mindegyik el volt romolva éppen. Én is csak azért nem mentem, hogy ne romoljon tovább a stasztika:), és véletlen sem azért mert ez a kib.....t borsod legvége olyan messze van mindentől.

Előzmény: Gearboxfault King (10235)
Gearboxfault King Creative Commons License 2011.02.19 0 0 10235

A pofám leszakad, nem volt egy JéndzsJOVEJ se ? ....:-)

Előzmény: liszgab (10230)
liszgab Creative Commons License 2011.02.19 0 0 10234

Igazán növelhetted volna a "statisztikát"... Jó volna már találkozni! Az a baj, hogy olyan rohadt messze lakunk egymástól...:)

Előzmény: minden_nick_foglalt (10233)
minden_nick_foglalt Creative Commons License 2011.02.19 0 0 10233

(Ahogy látom a diszkósok túlsúlyban voltak :-)

Előzmény: liszgab (10230)
fejes.i Creative Commons License 2011.02.19 0 0 10232

Tetszik, mindent bele!

Előzmény: Landinó (10228)
fejes.i Creative Commons License 2011.02.19 0 0 10231

Banánhéjszoknyás néger csajok, ilyesmi :)))

Előzmény: Nelson admirális (10229)
liszgab Creative Commons License 2011.02.19 0 0 10230

Asszem IGEN JÓ kis nap volt a mai...

 

 

 

Nelson admirális Creative Commons License 2011.02.19 0 0 10229

miről maradtam le?

Előzmény: fejes.i (10227)
Landinó Creative Commons License 2011.02.19 0 0 10228

LanDínó építés újabb fejezetei a terepjaro.com -on :)

fejes.i Creative Commons License 2011.02.19 0 0 10227

Kibírta :)

Előzmény: fejes.i (10219)
terrano1 Creative Commons License 2011.02.19 0 0 10226

Ja!Köszi a linket!

Előzmény: Gearboxfault King (10221)
terrano1 Creative Commons License 2011.02.19 0 0 10225

Nem!Én suliban voltam!Meg amúgy is szegény ember vagyok ahhoz,hogy ilyen messzire menjek túrázni!:-(

Előzmény: Gearboxfault King (10221)
gyvy Creative Commons License 2011.02.19 0 0 10224
Gearboxfault King Creative Commons License 2011.02.19 0 0 10223

Most találtam a 4x4 mag. ban:" Dunlop 265/75 R16- os AT-s gumik 0 kilométer-es 5 db egyben eladó. Ár: 20.000.- tel 20/276-2212"

gondolom darabja 20.

És még a dánlop angol is !!

 

Mondjuk lehet hogy AT helyett inkább télit vennék ha aszfaltozni akarok, az legalább télen tutira jó, nyáron meg kicsit kopik.

 

Előzmény: TdiOxi (10222)
TdiOxi Creative Commons License 2011.02.19 0 0 10222

A falken alsókategóriás japán gyártó, mint még a barum, matador,sava és ehez hasonlók,a good year csoport tagja amúgy. Nekem még a terepes L300-amon volt anno, két év alatt kuka lett, két garnitúra fogyott el belőle, akkoriban arra futotta. Amíg új volt és volt minta mélység addig még sárban is jól szuperált és aszfalton meg csendes volt. Ha jól emlékszem az induló mélység 10-11 mm és két év alatt lement 4-5-re és olyankor már nem sokat ért. Ja és a viszonyítás végett én nem annyit megyek mint Fejes kollega, hanem évi 15-20e max. Azt gondolom, hogy egy disco vagy defi alatt még jobban fogyna, mivel ezek az autók azért 5-6 mázsával nehezebbek mint az L300. Szerintem inkább keresgetni kellene valami használtat jó áron, mindig lehet ilyenekre akadni.

Előzmény: Gearboxfault King (10221)
Gearboxfault King Creative Commons License 2011.02.19 0 0 10221

Tanáltam neked FALKEN LA/ AT-t 27500.- ért, ez hasonlít a legjobban a BFG AT re. mondjuk ezt a Falkent nem tudom ki gyártja (biztos a norvégok :)

 

itt a cím:

 

http://gumi-villa.hu/gumiabroncs_555299_GOODYEAR_WRANGLER%20%20AT/R.html

 

Te nem mentél a Zsuzsa napi túrára ?

Előzmény: terrano1 (10202)
fejes.i Creative Commons License 2011.02.18 0 0 10220

Ja, valamit köll vele tenni, mert azért én annyira nem is ütömverem az autót... amikortól vettem, onnan 30 ezret mentem az első cseréig. Onnantól kevesebbet és ez még azzal sem igen függhet össze sztem, hogy most kicsit magasabban van az autó (olyan 2,5 centi),mert az elvileg gyári hosszú erősített rugó a + nagy lökhárító meg ilyenek nélkül ennyivel magasabban van. Ez viszont kb egy hónapja van benn és mentem vele max 1000 km-ert.

Szóval ez sztem kicsit sűrűn van most.

 

Előzmény: Tie (10217)
fejes.i Creative Commons License 2011.02.18 0 0 10219

20 kiló szerszám van nálam. Ezek szerint ki fogja bírni a kardán (?) :))

Előzmény: pinguru (10218)
pinguru Creative Commons License 2011.02.18 0 0 10218

Utolsó felhívás, reggel 9-kor találkozunk a Ferihegyi Praktiker elött. Kaját, szerszámot, kötelet hozzatok, akkor biztos nem lesz rájuk szükség, bár egy kis falatozás mindig jól jöhet.

Tie Creative Commons License 2011.02.18 0 0 10217

Szerintem vedd le a kardánt, és vidd el csepelre a Six-Ball-hoz egy centrírozásra.

Előzmény: fejes.i (10216)
fejes.i Creative Commons License 2011.02.18 0 0 10216

Tavaly nyáron cseréltem. De azóta nem mentem többet 10 ezernél biztosan, tán annyit se.

Akkor is így kezdődött, csak akkor még nem tudtam mi: fékezésnél a végén közvetlenül megállás előtt rángatás-dobogás alulról. Akkor a lánchíd alagútban jöttem rá, hogy ez a kardánból jöhet csak. De akkor már komolyan ki volt kopva és egy ideje jártam vele ilyen állapotban.

Most ugyanaz kezdődik. Bemásztam alá, kis kottyanás van csak most még a kardánt rángatva. Asszem a váltóhoz közeli vége kotyog (nem tom pontosan, szép nadrágban meg zakóban másztam alá), akkor is az volt. Lehet, hogy a kardán a ludas igazából, mert amúgy meg egy ideje fura zajok jönnek alulról, olyan berezonálásra előkerülő kertyegés, de kizárólag 1500 és 3000-es fordulatnál. Ez nem biztos, hogy összefügg.

Előzmény: TdiOxi (10215)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!