Kumho-ban újkorától számolva sincs 100ezer. Mondjuk kis jóindulattal tud újtól 0,5cm-ig 80ezret. Ha ezen már csak 1cm a minta, akkor abban van még 30-40ezer, és terepen már használhatatlan lesz.
Természetesen eltérhetnek a vélemények erről - én nem mernék, csak gyárit betenni. Túl sokba kerül egy ilyen eset javítási munkadíja ahhoz, hogy kockáztassak 15-20 ezer ft-ért...
Ebben most nem foglalnék állást de én valszeg megvenném 30.000 Huf-ért az új tengelyt.
Nem tudom,hogy mennyire kopik ez a tengely mert ez konkrétan eltörött!Az autó egyébként egy 130-as és sokat szolgál az erdőn amolyan fahordó verda kemény terepen!
Amúgy megoldódni látszik a dolog mert ma megrendelte a Dávidnál a tengelyt.
Örülök, hogy ilyen jó társaság gyűlt össze a hétvégén, a fiam is maximálisan meg volt elégedve, kell ennél több?
Sikerült megfejtenem, miért vánszorgott olyan nehezen a kocsi vége felé -> defekt :) Pont szombat reggel agyaltam azon, OK, hogy van sűrített levegő a kocsiban meg kerékújáshoz használatos cuccok, de sosem használtam, ez így nincs rendjén. Hát hazafelé 2x kellett fújkálnom a kerékbe, utána otthon olyan bénán parkoltam le, hogy oldalról már nem fértem hozzá a kerékhez. Aposom egy kicsit megijedt, mikor azt látta, hogy Jack-el megemelem a kocsi hátulját, majd egy határozott mozdolattal félrebillentettem a kocsit, így már mindenhez hozzáfértem :)
Tavaszi találkozót is szervezzük, amint van valamilyen infonk, azonnal felteszem a fórumra.
Igazából olyan drága a gyári (lehet persze, hogy nem mindenki így gondolkodik- mert én nem nagyon merném belerakni az utángyártottat, mégha valamelyik lehet, hogy = a gyárival, csak így messzeről nem tudjuk), hogy még a döglött váltó megvétele is komolyan felmerülhet, mivel abban azért van még jópár alkatrész... ehhez meg megint csak speciális tudás kéne, olyantól, aki szerel ilyen váltókat, hogy pölö nem kopik-e nagyon minden váltóban ugyanez az alkatrész.
A 113 font + Áfa + 20-30 font szállítás nem nagyon sokkal lesz az itthoni 60e alatt.
Kémfotókon GBFK (új ) autója...Britpart rugók,procomp es 9000 gátlók+ néhány finomság...látjátok?
Az első képen nagyjából látható mennyire volt magas a régi rugóval.A mostani állapot szerint ez +85 mm-t jelent.Az oka a régi rugók annyira belágyúltak,hogy gyakorlatilag a kasztni súlyától már összementek...
ÁÁ .....dehogy, csak az ablaktörlő lapát elkopott aztán azér nem tudott menni. :-) Az Andráséról meg leesett egy macskaszem oszt nem mert elindulni úgy.
Valójában rátrafáltál (vajon miért? :), szegény RANGE fent van Bp.-n az automata váltósnál :(
Nem, ez csak így alakult, a föld nem volt kemény, a küszöb alsó éle beleszaladt simán, az ajtó oldalát meg kicsit megnyomta, mer az felfeküdt. Csak most reggel néztem alá.
(Azt is megállapítottam, hogy hiába a tegnap esti mosás, újra le kell mosni, annyi szutyok maradt rajta, a motortér és teli van homokkal meg sárral. És ez még nem is somogyi agyag...)