Hát nem Király rét az biztos, nem csodálom, hogy Nelson aggódik, hogy ne kelljen neki felcipekedni gyalog. Kocsival olyan 7 km, de az út kb egy órát vesz igénybe ha szar az idő, ha minden fasza akkor is egy jó 40 perc, persze ha valaki nem nagyon ismeri merre kell menni akkor faszán sok órát is el lehet bóklászni. A gyalogos út olyan 4 km, csak sokkal meredekebben, az egyik szakasz neve lófingató ez gondolom sokat elárul. A falu ahonnan indulsz kb 150m-en van ahova meg fel kell menni az olyan 530 körül, szóval igazi frankó tüdőtágító utacska:)))) És persze a személyautó bármilyen tipusban felejtős, szigorúan csak terepjáró, viszont ami a probléma, hogy fokozottan védett a hely:((((((
A gumma kérdéshez egy adalék: én a neten vettem 235/85 (/80? nem tom...) BFG AT-t gombokért, 22 pénz volt darabja, 2010 évközepi gyártással :P Szerintem megéri nézegetni, mindenütt és mindennap, mert Szfváron is volt szinte ugyanennyiért BFG MT2, de azt elviték, mire a telefont megemeltem :)
Kicsit bánom és nem kicsit irogykedem, hogy nem jutottam el a múlt hétvégi túrára, de kicsit odavan az elő hajtásom és nem akarom tolni neki, míg össze nem dobom az újjal. A következőn mán ott leszek! Ez nem fenyegetés :)
Fejesnek a kardánkeresztjei nem ropogni kezdenek, hanem éjjel álmában a fejében adnak hangot, hogy "cserélj ki minket, cserélj ki minket". Aztán Fejes kartács verítékben fürödve ébred az éjszaka közepén, szerszámot ragad, lemegy, és kicseréli mindet.
Azt nem tudom hol van, de eccer felverettem a Citroennel Királyrét fölött egész a hegyre a turistaházig, a drótkötélpálya tetejéig. Osztán lejöttünk. Az jó vót. :)
205/85R16 nincs hanem 215-ben van 85-ös., legalábbis én ilyen ben találtam csak eddig vagy szélesebben.
Okés, megbeszéltük a telo dolgot, már hűttetem is a sört, de ha gondolod inkább azt itatnék veled amit én is szoktam, már ha megteszi, a coronita-t szeretem vagy a barna söröket, mondjuk leffét.
A héten dolgozom. Most néztem a túratervet. Április elején megyünk alsóhegyre. Valószínűleg fentalszunk a Szabó-pallagi háznál. Ha majd körvonalazódik, akkor értekezhetnénk. Addigra lecserélem a teleszpókot, és meghívhatsz egy sörre.
Ha le van ereszkedve a gumi, akkor nehezen mozog, de ha nem, akkor alapvetően nincs vele bajom, érdekes módon 120 környékén turbulens áramlások alakulnak ki, addig gyorsul, utána megtorpan. Ezért is mondogatom, hogy 120 fölé nem kell terepjárót engedni :)
Nekem összeségében pozítiv lett az eredmény, kicsit tartottam attól, hogy lomha lesz a dög, de nem, terepen viszont sokkal jobb, eleve ballonosabb a gumi, továbbá nagyobb felületen tud a kerék kapaszkodni. Nem érdemes használtgumival tökölni, Yokohamára tudok jó beszerzési forrást, zsír újonnan felteszed, oszt örülsz neki évekig.
Nekem most 205/80R16 van fennt, viszont a Bf csak 225/75R 16-ban van. Tudom, hogy mondjuk Tie szerint nem vagyok ember:))))), mert nem egy 80 centis kerék van alattam. Nekem így jó, nem nagyon akarom megváltoztatni a gyári dolgokat rajta, igaz van bennt egy 25mm-es emelő pogácsa, hogy kicsit magasabb legyen de ennyi, nem akarok sokkal nagyobb gumit, mert járok aszfalton is sokat és nem szeretném ha ennél lomhább lenne a kocsi. A széles kerék meg sárban nem annyira az igazi legalábbis az itteni ragacsos agyagos köves viszonyok között.
Holnap nem akarsz jönni, Meteor végpontra? vagy csütörtökön Óriások terme alatti labirintusba?