Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_Gabesz Creative Commons License 2010.04.25 0 0 37562
Hali!

poiuzf,
Skandináviában azt mondják, hogy a Navteq jobb, máshova inkább TeleAtlas (ennek ellenére én ott is TeleAtlast használok minden gond nélkül).
Nagy általánosságba szerintem a Navteq részletesebb (akár névtelen utakkal is), de ott sokszor a földút is főút, meg előfordul, hogy rátervez olyan utakra is amik még meg se épültek (főleg franciában futottam ilyesmibe). Emiatt én a Navteq térképeket csak címkeresésre használom ha a TeleAtlas nem ismerné (ritka az ilyesmi, de volt már rá példa).
Előzmény: poiuzf (37561)
poiuzf Creative Commons License 2010.04.25 0 0 37561

Egy navis kérdésem lenne a használókhoz.

Teleatlas vagy Navteq térképek jobbak?

feher-mercis Creative Commons License 2010.04.25 0 0 37560

Szia!

Itthon vagy és nem szólsz!!!!!!!!!!!!!???????????????

[img]http://smilys.net/plappernde_smilies/smiley3652.gif[/img]

Előzmény: deps (37558)
deps Creative Commons License 2010.04.25 0 0 37558
hát jah, ahogy mondogatta az antenne a "zibcik" -et, hát elkeseredtem! aztán mikor elöször kikászálódtam a fülkéből, s lementem a parkoló kijáratához, akkor láttam hogy olyan jó kilóméterre van az "akaszkodás" (bolgár agyonrakott t4-es utolért egy lengyel vontatót)

hát igen, drága a "gyorshajtás".... én is rettegek, nemkicsit, de 25 tonnával az n4-esen vagy a route-expressen mozgolódni nemegyszerű, pléne úgy hogy megadott normánk van.....

az új digitachók amik leszenk állítólag olyan lesz mint a korongos.... folyamatosan fog írni, folyamatosan, nem percenként.....

a vasfelhelyezésről annyit,hogy kimutatható, de nagyonhamar!, meg minek legyek önmagam ellensége, mikor km-be fizetnek????!!!! megmár firmán simán rádhívják a rendőrséget ha mojolsz alatta-mögötte......
Előzmény: 95xf (37555)
sompetike Creative Commons License 2010.04.25 0 0 37557
na én is a finn pályán tanultam amikor még wabis voltam.2*voltam az oktatoval finnben,s utána engedték el a kezemet.annyit mondott,hogy most nagy valoszinüséggel mindennel találkoztam amivel ö 1év alatt...de a lengyel pálya akkor is gyalázatos.
deps Creative Commons License 2010.04.25 0 0 37556
én nem adom le a járataimat se ott, se barca-ban, se forst-ban..... sosem ér haza!
inkább annak adom oda, aki mögött honi pót van....
Előzmény: lucifecó (37547)
95xf Creative Commons License 2010.04.25 0 0 37555
Ajánlanám ezen hozzászólásom első bekezdését figyelmedbe. Eddig nekem is volt példa nem1szer, hogy "kiakadt" a mutató, de hétfő óta max 95. Elég egyszer fizetni tanulópénzt:(

Frankfurt-Nürnberg 3ason ha lehet kerülöm, mert ezek az "überalles" nemzedék még ma reggel 9kor is képes volt 3-4km-s staura.
Akkor jól haladtál, szarabbra számítottam sms-ed alapján:)
Előzmény: deps (37551)
deps Creative Commons License 2010.04.25 0 0 37554
valóban nem mi pakoljuk, csak pakoltatjuk! így nekünk is érteni kell hozzá, mint neked....
még mindíg sajnálom, hogy nem lettem hűttös, de eszembejut, hogy jobb ez így! de azért már merevfalas vagyok kábé egy hete.... csak nem csörög :-)))))
Előzmény: husky610 (37542)
deps Creative Commons License 2010.04.25 0 0 37553
sztem nyugodtan megcsinálhatod a gyik-et!
van pár ötletem, hogy milyen kérdések kellenének :-))))))
Előzmény: Gasolin (37540)
deps Creative Commons License 2010.04.25 0 0 37552
halihó!

régen volt már mikor meeting-eltünk a raktár elött :)
én azt mondom, hogy itthon a cégek jó 80%-a a mi motyónkat hordja, tehát vmilyen szinten majdnem mindennki napos....... :-))))))

a lengyel pályáról annyit, hogy őrület.... én ott tanultam meg vezetni.... röhely, de így van! aogy ki van taposva az út, az úgy jó, abban kell menni, s nem szabad eröltetni a kijövetelt..... és milyen "szépen" elférünk egymás mellett :-))))))

az aetr-sokak számára még mindíg mumus! egy kolléga, ugyebár karis kocsinál müszakkezdéskor mindíg az aktuális ország "fenségjelzését" ütöd be, s végekor meg megint az aktuális országét..... a röhely, hogy egy kolléga úgy csinálja, hogy ahogy a fuvar szól..... tehát van egy it-uk fuvar..... mindenkinek a fantáziájára bízom, hogy hogy csinálta ;)
Előzmény: Antonis (37539)
deps Creative Commons License 2010.04.25 0 0 37551
hi,
a gurulásról annyit, hogy olyan vagyok mint a lucifecó, meg a nemírokmár :) én tőlük tanultam :) :-)))))))))
a gerob azt szokta mondani, hogy "állat" ;)

a 3asról mikor esemeseztünk, akkor rá olyan órával megindult a sor.... gondoltam rá, hogy beütöm a végét, s reggel kijövök az országból, de inkább vártam..... donautal-ig sikerült langzamfahren-be lemenni, igaz voltak állatkodások......
aztán onnan szeged-i m5-ös molkútig, aztán ráköv nap lerámolás....

németbe sztem már nagyon mindegy hogy mikor mész, éjszaka is oylan álldogállások vannak, hogy örület.... pláne würz és frankfurt közt, hogy építenek eztazt...

némethez képest idáig a holland viszi a prímet.... 50 és majd egy 70km-es stau, vagyis arastolásba volt részem.... legalább tudom, hogy a kuszóval is milyen faszán működik a vas :-))))
Előzmény: 95xf (37538)
deps Creative Commons License 2010.04.25 0 0 37550

goodmorning!

 

melton mowbray, saxby road and next to the dhl logistics :) I don't know the logistcs name.

 

hi

Előzmény: Törölt nick (37536)
husky610 Creative Commons License 2010.04.25 0 0 37549
Ahogy látom az a feburári 28 nap az mindenkinek betett, de ha jól sejtem azért lett kevés a februári pénz mert, mert nem tudtatok minden járatot elszámolni?

Akkor viszont a következő hónapnál azt megkapjátok, és az lesz több nem?
Előzmény: lucifecó (37547)
lucifecó Creative Commons License 2010.04.25 0 0 37548

Jó állapotú MandG-t vennék!

 

:-)

Előzmény: deps (37526)
lucifecó Creative Commons License 2010.04.25 0 0 37547

Huh.

Igaza van depsnek. És neked is.

Csak az a qrva tapasztalat, az ne lenne!

Mehogy' jöttem már haza angolból felkötött tengellyel durrdeffekt után.

Meg ha tudnám felejteni azt a februári 32000Ft-os fizumat, hát, a "póstás nem csengetett 2x". Történt, hogy hamarabb hazaértem, mint a Transmarcban leadott járataim. De hát Isten útjai kifűrkészhetetlenek, senki nem tudja előre, hogy mikor merre megy. (De ez csak egy egyéni szocprobléma:-/)

 

Előzmény: Antonis (37539)
husky610 Creative Commons License 2010.04.25 0 0 37546
Köszi.

Remélem, ott nem ost kezdődnek majd a gondok...
Előzmény: Tibi2105 (37544)
lucifecó Creative Commons License 2010.04.25 0 0 37545
Busz/gyors.
Előzmény: zoliaudi (37491)
Tibi2105 Creative Commons License 2010.04.25 0 0 37544
Legyen hozzá szerencséd!
Előzmény: husky610 (37543)
husky610 Creative Commons License 2010.04.24 0 0 37543
A mostani helyzetben meg kell becsülni, a rendben tartott autókat. Egyre több cégtől hallom, hogy nincs pénz a kulturált javításra és csak " szögelgetik" a kocsikat.

Mi is olyan gumikkal jártunk, hogy kint volt a fémszál...

De ennek a korszaknak ma este 8 kor vége lett.

Kiléptem...

Átülök egy másik céghez, ugyanez a meló lesz, csak kulturált autóval, időben lesz a fizetés, csak kevesebb mint a másik cégnél.

Előzmény: Antonis (37539)
husky610 Creative Commons License 2010.04.24 0 0 37542
Ebből a szempontból könnyebb a dolgo(tok)d hogy nem ti pakoljátok a kocsit. Nekem mikor ránézek az árura már látnom kell, hogy mit kell egymás mellé és hol hogyan kell pakolnom a kocsit, hogy ha az első címet leraktam, mire átérek a következőre ne boruljon össze semmi.

Keveset mentem ponyvás autóval, igazából nem is hiányzik, csak mikor az Aqvariusnál fél órával a műszakváltás előtt nem hajlandóak megpakolni a kocsit, mert " dobozos" nem ponyvás...
Előzmény: deps (37533)
cicó Creative Commons License 2010.04.24 0 0 37541
Biztos nekem szeretett volna vele kedveskedni ;))
Előzmény: 95xf (37538)
Gasolin Creative Commons License 2010.04.24 0 0 37540
Ha egyszer lesz GY.I.K. akkor ebből a hozzászólásból pár gondolatot is bele kell majd tenni.
Előzmény: deps (37526)
Antonis Creative Commons License 2010.04.24 0 0 37539
Szia Deps kolléga!

Nyugodtan írhatom hogy kolléga mivel elég régóta húzom én is veled együtt ugyan azt a szekeret.
A megállapításaiddal teljes mértékben egyet értek. Én is voltam hasonló helyzetben tanulókkal. Az utóbbi három tanulom közül már nekem sem dolgozik itt a cégnél egy sem. De ez nem csüggeszt egyáltalán.Télen amúgy se szívesen tanítok a helyszűke miatt.
Való igaz hogy szépen cseng a 300.000-Ft fizetés!
És mi tudjuk hogy ezt meg is lehet keresni.
De azt is tudjuk hogy ezért meg is kell dolgozni!
Én minden tanulómnak azt szoktam mondani hogy sajnos még nem találtak ki olyan munkát amit az ágyból kell csinálni.
Bizonyára vannak jobban fizető cégek. De azért a mi munkaadónk javára legyen írva hogy a munka végzéshez minden feltételt biztosít.
Mire gondolok?
Nem minden munkaadó biztosít megfelelő védőfelszerelést vagy a rakomány rögzítéséhez szükséges eszközöket.
Mielőtt én is ezt a céget választottam volna (már hatodik éve) dolgoztam maszekoknál és nem mindegyikről van pozitív véleményem.
Volt aki három havi bérünket nem fizetett ki. Volt akinek olyan volt a gépjármű parkja hogy többet javított mint ment az ember.
És még egy fontos dologra felhívnám le leendő kollégák figyelmét.
Itt nincs pótkerék!
Aki nem csinálta az nem tudja hogy miről beszélek mikor egy rá rohadt kerék anyát kellene leszedni és még ott van másik öt vagy hat és közben -16 fok van.
Én voltam úgy németbe hogy beszóltam a defekt véget és közben neki álltam reggelizni! Utána egy kis szunya!
Egyszer kopog a német Michleines hogy alá kellene írni a papírt.Mondom neki rendben de előbb cseréld le a kereket!
Mondja már végzett vele.
Vagy műszaki problémád! A maszek azt mondja te vagy ott old meg ha haza akarsz jönni!
És minden hónapba kétszer kapod az üzenetet a bankodtól!
Nincs az hogy most ezért vagy azért nem tudok utalni!
Le vonások?
Nekem is voltak eleinte ugyan úgy mint mindenki másnak!
De mint Deps kolléga is említette meg kell tanulni együtt élni az autóval!
Nincs két egyforma autó még típuson belül sem.
Ezeknek nem szabad kinyomni a szemét!
Nagyon sokáig (4-év) Finnt jártam.
Én azt mondtam hogy amelyik tanulóm kétszer megjárta velem azt a pályát az utána nyugodt lelki ismerettel mehetett egyedül.
Sokan kiszáltak a Lengye pálya miatt.
Aki járt Barwinek és Kálvária vagy Cesky Tesin és Kálvária között az tudja miről beszélek.
És akkor még az Inspekciáról nem beszéltünk!
Az meg tanít az AETR-röl nem kis pénzért!
Kedves leendő kollégák nem vagyok egyáltalán elfogult a kenyér adómmal kapcsolatba!
Én is voltam nagyon sok más társammal együtt úgy hogy a pokolba kívántam, meg hogy kilépek, de mindig aludtam rá egyet és még mindig itt vagyok és csinálom mert muszáj!
A csekkeket minden hónapba fel kell adni!
Tudomásul kell venni ahhoz hogy kérjek előbb adnom kell!
És ez mindenütt így van!
Bár hova mész nem te fogod meg kapni a legjobb fuvart és a legtakarékosabb autót!
Azért van szabad autó mert arról valaki kilépett mert gond volt vagy a kocsival vagy a vezénylővel vagy a fuvarral!
Röviden ennyit és még egyszer mindenben igazad van amit irtál!
Előzmény: deps (37526)
95xf Creative Commons License 2010.04.24 0 0 37538
Jónagyot:)

Ezt nem bírom megállni dicséret nélkül!
Deps írása(i) bekezdéssel, mondattanilag egyértelműen egy hosszú eposzban! Szerintem ezt nem is Ő írta:D
Rákészültem, hogy harmadjára fogom átverekedni a mondandód, mire elsőre csak azt nem értem, hogy mi(k)ben volt igazam.

Gurulással, csak óvatosan nehogy 95 fölé menjen, sokba lehet az!

Mikorra sikerült 3asról kikerülnötök, mert 16km Vollstaut mondott rádió (mit Hubschrauber)?
Még tegnap is volt ott egész du rádió szerint.

AFF-645: Azért kell mindenhová a 21 év, mert Orbán Viktor 2000 körül aláírta Németországgal azt az egyezményt, hogy a magyar járműre nem minősül "magánterületnek", így vezetéséhez a német követelményeknek kell érvényesülniük!!
Nem igazán tudok olyan céget aki garantáltan kikerüli Germániát!
Előzmény: deps (37526)
samydavisjr Creative Commons License 2010.04.24 0 0 37537
Sziasztok,egy kicsit írok megint. Én nem hinném hogy deps-nek blama lenne az hogy 3 tanulóból csak 1 maradt meg a cégnél,szerintem rendesen megtanította őket arra amire kellett,és hát igen,először nagyon is át kellene gondolni valakinek hogy mit és hogyan szeretne csinálni,nem csak belekezdeni valamibe durr bele módjára aztán majdcsak lesz valahogy. Ez nálunk valahogy nagyon megy hogy "majdcsak lesz valahogy" hát nem lesz. Először igen csak körbe kellene nézni,és ha valakinek nem tetszik az 5-6 hét vagy netán több, akkor az NE csinálja,és nézzen inkább olyan helyet ahol 1 vagy 2 hetente itthon van,és ugyanannyit keres mint a wabinál,mert van ilyen cég,csak keresni kell. Az meg hogy valaki belefeccöl több 100.000 huf-ot,szerintem nem felesleges mert van még egy plusz szakmája,aztán majd ha nem tetszik a mostani melója,akkor elmegy belföldizni,vagy földet hordani,ennyi. Nekem is csak a Busz hiányzik,azon kívül megvan minden,és még én sem kamionoztam,egyelőre még jó a mostani helyem,s majd jó lesz a buszjogsi másodállásba melózni. Attól hogy megcsináltam a jogsit,még én sem rohantam fejjel a falnak hogy most aztán kőkazdagra keresem magam mert én kamionos leszek,ez nem így megy,és nem is fog. Ha valakinek meg nem teccik a wabi,akkor könyörgöm,ne menjen oda,én is voltam ott felvételizni,nekem nem teccet,és nem is mentem,de nem is írtam ide hogy milyen szar hely. Úgyhogy mindenki rágja meg inkább 3 szor hogy mit akar,mintsem hogy fejest ugrik valamibe,aztán meg viszakozik. Mert ennek az lesz a vége hogy az itteni igen csak rendes kollégák nem fognak betanítani senkit aki ezen a fórumon kéri őket,mert ők sem szeretnének égni,és segget csinálni a szájukból. Köszönöm a figyelmet. :))
deps Creative Commons License 2010.04.24 0 0 37533

30db kettesével, s 3db megy egymásmellé.... ez az általános a raktárakba, mármint ahol megfordultam, mindíg így rakják.

vagy végig 3asával, de ez ritkább.... mondjuk a niveát párizsba így rakják csak 3x11.

 

nem foglalkozok, hogy nehezen lehet leszedni, mert nem mi szedjük le..... ált csak a németnél van, hogy te szeded le,de az ritka hálaistennek..... mindíg elkéri a svédem kulcsát..... az angolnak is mondtam, hogy marad nállam, nem ülök be, de nem adom oda :)

Előzmény: husky610 (37531)
Kamionos_srác Creative Commons License 2010.04.24 0 0 37532
Ciao

Ha esetleg érdekel valakit nemzetközi norvég tartányos munka akkor itt tud érdeklődni: Per A. Øren AS. Van egyébként nekik ponyvás is és sok túlméretest is visznek. Járnak Beneluxba, Németországba és a Skandináv államokban.

Csak gondoltam szólok.
husky610 Creative Commons License 2010.04.24 0 0 37531
Lehet az sok féle képen tenni, nem csak 2.

a végét hogy 2x3 al rakatod nem? mert csak úgy jön ki a sor, vagy a ponyvás pót hosszabb?

Én általában hosszába teszem, mert ki tudja mikor kell magasemelővel szedni, azzal meg szar keresztbe alámenni... meg hosszában nagyobb a tartása a rkl.nak fékezésnél nem tud úgy elborulni.
Előzmény: deps (37529)
deps Creative Commons License 2010.04.24 0 0 37530

ad bérbe szerelvényt, megint lehet vállalkozósdit játszani.... bennem sok kérdés van felmerülőben, mondjuk nem jártam utánna, mert nemérdekel!

 

tata= tatai kollégák, aztán láthatsz még zeg-est, azok a zalaegerszegiek....

Előzmény: karimax (37405)
deps Creative Commons License 2010.04.24 0 0 37529

a 33-at is kétféleképpen lehet, de én párosával rakatom, aztán a végét hárommal záratom... mostis így van a dobozoba (egy hete dobozos vagyok.... lehet ez már a csókosság?????) a 66paletta állateledel....

 

eszembejutottál, mikor brüsszelbe egy kormoló vw, úgy 200al elment mellettem :)

Előzmény: husky610 (37528)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!