azért ez talán nem is olyan nagy hülyeség. néha én is elnézegetem az a,b,c,d oszlopokat azt latolgatva , hogy mennyit bírna ki vész esetén. ilyenkor mindig eszembe jut, hogy korábban már volt arról szó, hogy egy rr alváz a hidakkal együtt cca 600 kg is lehet, de aztán gyorsan eszembe jut, hogy fejreesés esetén tkp. mind a 2,3 tonna játszik, és ez csöppet sem megnyugtató.
az első alkalommal amikor a töltésoldalon mentünk (srégen, nem merőlegesen), akkor én inkább kiszálltam fényképezés ürügyén, mert egyszerűen látnom kellett, hogyan néz ki kívülről, mert benne összeszartam magam. rohadt érzés azon gondolkodni, hogy tkp a range egy nagyon stabil autó, mivel nagy súly van alul, de én milyen magasan vagyok mégis, mi lesz ha az a nagy súly lesz felül én meg alul ...., és ilyenkor rohadt vékonyak azok az oszlopok ......
Te vagy a megrendelő! Olyat csinál, amilyet akarsz. A képeken versenyautók vannak, amiknél nem az a lényeg, hogy a gyereket kényelmesen rakhasd be a hátsó ülésre. A srác úgy jastogatja a vascsövet, mint re a gyúrmát.
"ha szükség van rá és teszi a dolgát" szerinted milyen sűrűn van ez? Hányan vannak itt közülünk akik már borultak olyat, hogy kellett volna ilyen?:))) Szép pár lennétek így együtt a Pistivel:-P, hallgathatnátok együtt, meghitten a hangokat:)))))
Persze, van megoldás.
Pl. lehet az egész motorteret vízhatlanítani, ahogy Geri autóján meg van csinálva, aztán vannak további trükkök. Az elosztót meg köll fúrni, bevezetni egy vékony, 6mm-es rugalmas csövet, a cső túlvégét bevezetni az utastérbe. Ott elrakasz egy pici akvárium-levegőztetőt, és nagy víz előtt bekapcsolod. Ezzel száraz, meleg levegőt fújsz bele, egész pici túlnyomás lesz belül, így már nem tud majd bejutni víz.
Persze ettől még nem árt az osztófedél belső peremét finoman megkenni valami tömítő trutymóval, oszt úgy végképp fasza lesz.
Bukóketrec elméletileg csak gépkönyves versenyautóba szerelhető, de láttunk már példát rá, hogy utcai terepjáró levizsgázott a mozaikban gyári, FIA hitelesített ketreccel... ;)
1: A V8 minden esetben neccesebb avízben való haladáskor?Mindig beázik a gyújtástrafónál és leáll?A dízel az ugye ketyeg addig is amí ha a víz totál ellepi.Van megoldás a (V8)problémára?
2.M.o-n a kocsiba ha bukócsövet akarsz beletenni a kocsiba lehet -e?Illetve ismer vki ilyennel foglalkozó céget?
Egy kérdésem lenne. AT kellvagy MT? Ha AT-re pályázol akkor egy sima 235/mi is jó, ha MT, akkor 235/85, annál valamivel lomhább lesz a kocsi, viszont terepen sokat számít a méret.
Figyu Pista ne foglalkozz a sok hülyével !!!!Mi tudjuk ,hogy vmi sosincs rendben,nem is lesz,nem is volt....Én is mindig halgatózok és majd összeszarom magam ha vmi kis fityfirittyet is meghallok....BRRRR .....kiveravízmijöhetmég.....
Van kereszt ennyiér', van kicsit többért, 4000 körül ("erősített", na nálam ez bírt ki most fél évet), meg van még drágábban gyári, meg léteznek "márkásabb" egyéb gyártótól is.
Most van itthon egy tartalék beermach erősített kereszt (olyan is van benne amúgy), bele is teszem valamikor, aztán betárazok vagy 2 db-ot még, ha sikerül, akkor valami jobb minőségűt, hátha :)