Középen a váltó és a kézifék mögött a kartámasz elülső részén van egy kis tároló rekesz, amit én nem tudok bezárni. Egy barátom Touaregjének ugyanilyen baja van, emiatt gondolom, hogy az itteni hozzáértők is több autóban is találkozatak már ilyen problémával.
Szeretném megtudni, hogy ezt hogyan tudom megjavítani? Próbáltam már előre kibillenteni a "tartókát", de nem sikerült. Hogyan próbáljam meg? A rugó kiakad ilyenkor, vagy ki is van törve valami műanyag pöcök?
Ezt most nem mondod komolyan! :-(((
Abban bíztam, hogy nem hiába tartom fenn az elnöki limuzinnak a VIP parkolót....
Csak a saját temetésedet fogadom el kifogásnak, bár ha délután lesz, akkor még arra is visszaérnél :-)
Csak azért, hogy mindenki tudja, hogy hol is kell lennie most szombaton :-)
XIV. SOF évzáró és családi nap
Győr, 2012. december 8. szombat, 9.00-17.00
Hely: Mobilis interaktív kiállítási központ.
http://mobilis.gyor.hu/
Megközelítés:
9026 Győr, Vásárhelyi Pál u. 66.(Az Egyetem mögött)
Kövesd a mobilis feliratú útbaigazító közlekedési táblákat!
- a Szent István úti lámpás körforgalomnál a 14-es úton, a Széchenyi-híd felé elindulva, vagy
- a Rábán átvezető Petőfi-hídtól elindulva, vagy
- írd be a GPS-be az alábbi koordinátákat:
É 47° 41' 42,75''
K 17° 37' 32,88"
Jelentkezés a Skoda Orrmotor (Favorittól Fabiáig) topikban!
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9015819
Most olvastam egy cikket a Skoda lehetséges jövőbeli modelljeiről...
Érdekes gondolat az új Superb, bár ebben a formában csak egy vad ötlet...szerencsére :-)
Nem egészen erre céloztam ;))))))))) A programjaink elég zsúfoltak lettek valahogy, nem fér bele valószínűleg az időbe, pedig egyik győri barátomat is jó lenne meglátogatni. De most ez ilyen.
Meglepődnák. De akkor aztán tényleg nem lenne az. :)
(és igen, engem is szétbszna az ideg a helyedben egyébként, bár egy ideje letojom ezeket a dolgokat, mert ha felkapom a vizet bármi miatt is, igazából csak magammal cseszek ki elég erősen, miközben semmi sem oldódik meg)
Azt nem tudom megítélni, hogy mennyivel, és kinek ér többet valami. Neked nem tetszik, némileg elfogult is vagy a régivel, megértem. A 4-10 milla kiadása sem csak annyi, mintha vennél egy gombóc fagyit. Tökre értem. A mostani autód is jó, miért ne lenne, ezt is értem.
Nekem mondjuk nem kéne S1, nem is kellett. Amikor kaptam pár napra anno egy tesztautót, az nagyon jó volt, akkor már meg is engedhettem volna magamnak a cserét az Octaviáról, de nagyon nem éreztem, hogy nekem az S1 megérne annyival többet, mint amennyibe kerül, pedig akkor már ezek az autók nem is voltak igazán drágák. Tehát pontosan értem ezt a részét annak amit mondasz, csak ezt én akkor máshonnan néztem.
(Más, jelenlegi megközelítésből: pl hétköznapi használatra, meg majdnem általában is azt mondom, hogy egy O2, legalábbis egy jobban felszerelt O2 majdnem van olyan jó, mint egy közepesen felszerelt S2, pedig nyilván nincs így. Az árkülönbözet alapján viszont itt is felmerül a kérdés, hogy megéri-e az S2 a felárat. Egyébként meg, de mégis simán lehet, hogy a következő autóm mégis kisebb kategória lesz, mert tökéletesen elég amire kell, és én még nem is vagyok akkora óriás mint te, simán beleférek.)
Az S2 nekem az S1-hez képest kimondottan sokkal jobban tetszik, sokkal jobbnak tartom szinte minden területen, és az lehet, hogy a futómű nem olyan jó technikakilag mint az elődben, éppencsak teljesen megfelelő ehez az autóhoz. Ha pusztán csak design-ra mérem a kettőt, akkor meg igazán ég és föld a különbésg az S2 javára - nekem, de sokan másoknak is, eddig még aki BMW-ből, Audiból, Mercedesből ült be, szintén nem mondtak róla rosszat. Nem szabták el azt annyira a cseh fiúk, sok jel mutat erre- Ennél még sokkal fontosabb, hogy én, mint tulajdonos is meg vagyok vele elégedve, nekem ez az igazán jó.
Te másképp látod, az nem baj. Ilyet nem veszel, lesz majd helyette pl egy Optima, egy Audi, vagy bármi, és igazad is van abban, hogy olyat veszel, ami tetszik. Pont így tettem én is, szóvasl ezt a részét is értem.
Szóval nincs itt probléma, te úgy látod jónak, nekem meg így jó, és ezzel nincs is ezzel semmi baj.
Szerintem a garancia neked is jó része a történetnek. Ha most neked hírtelen rá kéne költeni azt a pénzt amibe ez a javítás kerül, nem lenne egészen őszinte a mosolyod.
Sarkítós (Uaz) barátom, úgy érzem szükséges egy kis pontosítás a váltós témához.
A váltóra én mondtam legelőször, hogy klattyog. Elvittem a szervizbe ahol némi javulás után közölték, hogy benne van a tűrésben, így jó. (pedig a próbakör alatt Norbinak sem tetszett)
Most nem erről a kapcsolgatásokból eredő zajról van szó, mert ha megismerjük a működését simán elviselhetővé válik. Jobban mondva elfogadható üzemszerű hangnak, még akkor is, ha a Youtube tele van hasonló panaszokkal.
A váltó (kuplung) melegebb időben 1-ből 2-be erős hangon nyikorgott, most a hidegben szintén 1-ből 2-be rángat. Mondjuk tegnap pont egy mélygarázsból jöttem ki kézi 1-ben, mint egy bakkecske.
Terhelésváltásnál valami úgy csattog mint más autóban 800e után.
Nem ilyen volt.
Nem hinném, hogy széttiportam, mivel egy autót sem hajtottam szét eddig. 20e alatt meg főleg nem.
Nagyon alacsony fordulaton vált a váltó, ami kifejezetten tetszik, talán ennek köszönhető és nem a lábamnak, hogy az autó 22e alatt 1mm olajat sem evett, miközben kivétel nélkül mindenki a magas olajfogyasztásra panaszkodik.
Teccccikértenikéremszééépen, jó lenne ha jó lenne.
"A történet jó része, hogy garanciális." Ez tényleg qrvajó része a történetnek. Szerinted.
A váltódra azonnal mondtuk, egészen kislány hogy nincs rendben. Mondtad ugyan, hogy szerinted tökéletes, de lehet, hogy mégsem eleget, vagy nem elég meggyőzően.
A történet jó része, hogy garanciális. Aztán add el, és vegyél egy Uazt, abban még van anyag, és a spórolás nyomait sem nagyon tudod rajta felfedezni.
Nekem az összbenyomás számít, ami nyilván sok tényezőből áll össze.
Csak néhány a teljesség igénye nélkül,
-próba alkalmával mindig szűknek érzem a lábteret
-az ülés kicsi és kényelmetlen
-a kormányt minden próba elején szeretném feljebb állítani (a felsőnél feljebb)
-nem tartom szép autónak
-beltérben fabigyó minőségű műanyagok
Sajnos műszaki szemmel nézek mindent. Feltűnik a spórolási vágy. Addig amíg az SI-ből nem hiányzik semmi, addig az SII csak "spórolós" utánzat.
Ezek tükrében néha felteszek néhány kérdést magamnak,
vajon megér egy új SII 8-10M-val többet mint az enyém? Nyilván nem.
Vajon megér egy használt, de jó állapotú (ha van ilyen) SII 4-5M-val többet? Nem
Néhány hete majdnem elferdültem kicsit, amikor Győrben láttam (hírdetésben) egy SII combi DSG 170 PRAHA felszereltségű autó, de nem hagytam magam.
Olyat szeretnék, ami előrelépés lenne a szememben is.
És hasonlót szeretnék érezni mint amikor az SI-t vásároltam.
Két hét Yetizés után beülök a vasalóba és jól érzem magam. (bevallom féltem tőle, hogy fordítva lesz)
Más,
A Yeti-t is én mosom. Szerencsére van a közelben egy "viledás" autómosó ami kíméletesen takarítja az autó, ezért néhányszor meglátogattam azt is.
Az oszlopon elhelyezett fényes fekete műanyag tegnapig majdnem újszerűen nézett ki. Tegnap tankolás után mialatt fizettem, a kutas lemosta az ablakokat.
Egy szavam nem lehet, egy autónak illene kibírnia.
Teljesen összekarcolta a hátsó műanyag hátsó részét. Véleményem szerint egy TV keretén jól mutatna a fekete fényes műanyag, de egy autó külső felületére nem való.
(a DSG nyikorog, rángat, csattog. Állítólag a kuplung tutira cs., mechatronik esélyes, kettőstömegű valószínű. Nem rossz 25e alatt)
Többet volt szervizben mint az előző három gép ~500e km. és 23 év alatt összesen. Ez az irány. Ja, és nem fődarabokat cseréltek hanem max. ablakemelő bizgentyűt 5 éves korban
"Tehát ami elkészül a fékbetét gyártó logójával, az_nem lehet_ UGYANOLYAN mint a gyári logós, s hát nyilvánvaló, hogy nem jobbat gyárt, hanem rosszabbat."
Teljesen logikus.
Nekem ezt hozták gyári betétnek:
Akkor tudtam meg, hogy van bevonatos és bevonat nélküli Textar tárcsa amikor visszakérdeztek.
A bevonatos jóval drágább volt mint a sima, és drágább a gyárinál is, ami szintén bevonatos Textar.
Bár már leírtam többször, hogy pl. egy fékbetét esetén maga a gyár adja meg az összetételét, és az egyéb gyártási paramétereket, tehát abban a pillanatban, hogy ezt kiadja a gyártónak, maga a termék egésze, és része is a VAG tulajdona, tehát UGYANOLYAN terméket nem állíthat elő a fékbetét gyártója a VAG engedélye nélkül. Tehát ami elkészül a fékbetét gyártó logójával, az_nem lehet_ UGYANOLYAN mint a gyári logós, s hát nyilvánvaló, hogy nem jobbat gyárt, hanem rosszabbat.
egy sportcélokra való alkatrész jobb teljesítményét nem feltétlenül érzed átlagos közúti használatban, azonkívül a sportalkatrészek általában más sportalkatrészek társaságában hozzák a legjobb teljesítményt.