Leht, hogy én jártam jobban? Brno helyett csak Pozsonyig jutottam el, adminisztrativ hiba miatt (én követtem el) nem volt jó a szabadajegyem, viszont a vonaton váltási büntetéssel együtt cca. 20 ezer lett volna a jegy, ennit nem tudtam helyben kifizetni, de nem is nagyon akartam.
Pozsonyban leszálltam, felhivtam Tfrici-t, kivitt Vajnoryba, megreptetett Z-43-mal a város felett (na nem nagyon belül, még mielőtt megpukkannátok az irigységtől:-) Azután ott állt egy Morava L-200D, ami a két pilótával orrnehéz volt, mikoris egy pilótát vitt át a közeli Senica reptérre az UL gépéért, úgyhogy abba is be kellett ülnünk homokzsáknak. (Új típus a hiéna-könyvemben :-)
Szombat este már vissza is jöttem, ennek örömére vasárnap egy barátommal kimentünk Tökölre és repültünk másfél órát Katanával, ami ahhoz képest, hogy motoros, úgy emelkedett koppig orra trimmelve, ha elengedtem a botot az előrenyomott helyzetből, 2 méterrel úgy emelkedett a szinte homogén emelőtérben, mintha vitorlázó lenne. (Új típus a hiéna-könyvemben :-)
Na ez lett a hétvégi brnoi programomból. Ott egyébként a HM ugyanúgy kiadta a rendezést jó pénzért egy magáncégnek, mint nálunk, ez lett belőle. (Nyilván innen a költségtakarékos műsor)
Az én hiénázásomról majd holnap teszek fel képkete a "Legnagyobb ...) topicba, ma még nem jutottam hozzá az átíráshoz.
Várjál, ma nem megyek, tuti lesz minden :-)
Talán a Russzkije Vityazi is mehet, mert tegnap többször veliky tchnicesky problemi-ről beszélt a megafon, aztán, hogy ez mit jelentett, azt nem tudom. A "Russzkije Vityazi" sztringre nem emléxem, hogy bemondták volna. Remélem, ma is megy valaki.
Egyébként ellenfény vonalon igazatok volt, ha megnézed, árnyak repülnek. A kamkorder egyébként jobban bíta ezt, ott élvezhetőbbek a színek...
A programról első blikkre annyit, Hogy a Biele Iskry egész tűrhető proggit repült, látványosak voltak, meg minden, meg a ststikuson alig bírtam a sok bomba és HARM-szimbólumot számbavenni a Spangdahlemi F-16-osokon, annyi volt...
Mar tavaly is ilyesmiket csinaltak, de akkor az arvizre ra lehetett fogni. A B52, IL76 az idorendben nem is volt, viszont a lovagok igen. Legalabb nem vesztettem annyit, hogy nem tudtam menni. Jovore minden esetre automatikusan lehuzok egy par dolgot, es ugy dontok.
Megnéztem a www.sportrepules.hu-t, de a dátumon kívül nem sok infót találtam. Ha valaki ismeri a programot (UL találkozó, BAZUL kupa) röppentse el legyen szíves a mail-emre!
Radomba jöttek, de még tegnap és ma itt voltak, akkor meg csak na mennek hétvégéig haza. Úgy értem, hogy ha siettek volna, akkor hétfőn mentek volna egy kört Auschwitz felett, s onnan haza, s akkor ez nem tegnap esti cikk lett volna.
Brünn az nálam Brno, csak egy kicsit közelebb van a kiejthető és ragozható szavakhoz :-)
Sziasztok!
Németország, Kircheim Unter Teck, Hahnweide reptér.
2003.05.05.-2003.05.07. Oldtimer rally "100 éves a motoros repülés".
Mi most elindulunk oda.Mint 2 évente mindig.Jók legyetek.
babydevil
Ma sikerult elem jonni valakinek, igy az autom jobb eleje banta. Nem veszes, de holnap biztosito, es 1 nap nem eleg a kulfodi ut elokesziteshez. Pl. buko lampa nem mozog, spoilerben az index. Igy jo lenne veled menni. Itt egy telefonszam: 06-203-312-742, es megbeszeljuk. Vagy a fenti email cimem, most ranezek.
Vgyuri: most lattam a ket mailed, de ezt a cimemet mar reg nem hasznalom. Csak azert neztem ra, hogy mukodik -e meg. Majd kuldok egy mukodot, hatha jovore is kell. Jovore terv: Sliac, SIAD, meg meg passz.
Helló!
Köszi én sem úgy értettem.Sajnos vannak még gondok.Mivel én mindkét oldalon ülök eléggé átlátom a szitut.A pozsonyi kollégákkal sincs különösen baj.Amit irtam meglátszik,hogy ki van szoliba,illetve mikor áll esetleg az adott fönök a hátamögött.Ez nagyon lejön a telefonon.Ugye megpróbál mindenki nem belevinni érzéseket,ebbe a munkába nem is lehet,de valahogy még is belekerül.Ami nem mindig jó.Az is igaz,hogy nagyon sokat változott,már a helyzet.Rugalmasabbak lettek dolgok,sajnos nem mindenben.Ezen kivül még rengeteg olyan behatás éri őket amiröl ugye nem tehetnek.Pl:LHEM gyakorló repülést végző gép,vagy a Duna mentén repülő,de magyar oldalon maradó gép.Szinte biztos,hogy telefonálnak a kollégék,hogy az ő katonája mármint aki a légvédelemmel foglalkozik,az nagyon érdeklődik,hogy mi ez.Szóval ez egy bonyolúlt dolog.Jó sok repülést kivánok,és gyere gyakrabban.
Üdv Cpt
Dehogy vádoltam én a magyar FIC szolgálatot! Tudod, hogy van ez? Nekem odafenn nem parancsol senki, csak azt csinálom, amit Ők mondanak!!! :o)))) És ez így természetes.
Biztosan így van ez a telefonos egyeztetéssel, ahogy mondod. Azt viszont nem gondolnám, hogy személyünk befolyásolta volna a pozsonyi torony döntésének meghozását. Minket ugyanis a pozsonyiak személyesen ismernek (a gépek imatrikulációja szerint is), és a mai napig nem zavarta őket, hogy magyar vagyok! A jelekből ítélve Ők engem elsősorban szlováknak, csak másodlagosan tartanak magyarnak, mert a hazai repülések alatt a forgalmazás nem igen engedi Őket másra következtetni. Az viszont már többször előfordult, hogy a vajnoryi leszálláskor tört (szlovákos) magyar nyelven köszönnek el tőlem! Ezt olyan kedvesen teszik, hogy eszembe se jutott még ezt csúfolódásnak venni!!! Szuma-szamárum: Nálunk se kell néha a hülyeségért a szomszédba menni, de ami az irányítókat illeti, nem feltételezem az ilyen alantas viselkedést. (Köztük is van két szlovákiai magyar.)
Mikor útléptük a VÁMOG pontot Medvénél, a Bratislava Radar elküldött bennünket a Duna mentén egészen Somorjáig (amorín) és csak ott engedte meg a CTR-en belül a 31-es pálya közvetlen megközelítését. Ok: Előttem három nagy gép szállt le és utánam is jött egy ČSA-s ATR. Pozsonynak, kinek az ilyen forgalom a Csúcsok-csúcsa :o))), elégséges ok lehet az ilyen döntésre. Gondolom én, hogy bennünket a VFR-t repülő 43-al, ha nem is szorított a háttérbe, de kötelezett bennünket a repülési terv betartására.
Ezért nem köpködök én senkire! Amit írtam az csak a történések valóság szerinti leírása volt, minden hátsó gondolat nélkül. A magyar irányításnak ismételten, csak megköszönni tudom a vasárnapi velem való közreműködését, melyet szóban akkor meg is tettem!
Bárcsak minél többször lenne erre alkalmam!!!
Sajnos megint meg kell kicsit védenem a FIC szolgálatot.Nem ők tehetnek róla,hogy nem engedtek direktbe Pozsonyra.A határátlépés elött koordinálni kell telefonon a szomszéd fir irányitójával.Ez meg is történt,viszont a szomszédok elzárkoztak a direkt elöl.Nem értjük,hogy miért illetve sejtjük.Odaát sem mindegy,hogy ki ül a telefonvégen.A többit találd ki.