hát elviekbe most gyári minőségüt hoznak bele. szerintem is a minősséggel volt a gond. meg a használat is rá tehetett vmennyit. megmeritettem én a motort sokszor,vizbe, sárba,iszapban. az ismerőssom defijéba már 60 van. most ő is elgondolkodott a cserén!
Hm. Én simán vennék rá 16-os alufelnit, a használt piacon mozog ilyen 10-15 e között. Arra válogathatsz gumit sokkal több féléből. S nem is néz ki sokkal rosszabbul.
bssszki!,,, 40e az nem sok. Enyémben kb. 5 ezerrel ezelőtt cseréltük a cuccot, de akkor nem fogom vele megvárni a 60-at, illetve legközelebb gyári cuccokat veszek bele.
Gumival kapcsolatban nekem is van egy kérdésem, talán tudtok segíteni.
Az én Disco 2-m azzal az elb*szott 255/55/R18-as felnivel jött anno, ami nagyon dekoratív (szerintem!), viszont értelmes gumit találni rá művészet! Most Dunlop Grandtrek AT2 van rajta, de ezt nem javaslom, MERT 80.000 KM UTÁN A PROFILMÉLYSÉG 5MM UGYAN, DE AZ ELMÚLT 2 HÉT ALATT DUDOROS LETT A FUTÓFELÜLETE A 4-BŐL 3-NAK! A diagnózis: vászonszakadás! A gumik 2005 év közepén készültek és ennyit bírtak. Terepen nem teljesítenek jól (vonóerő, öntisztulás stb.), aszfalton pedig hangosak.
A következő talán a Michelin Latitude CROSS lesz (Dakaros múlttal is rendelkezik, tán Palikék is futottak ilyenen, bár ez engem nem motivál), de bármilyen tapasztalatot szívesen fogadnék a vásárlás előtt, hiszen nem kis beruházás lesz (nekem legalábbis)!
hát ugy hogy a vezetőgőrgő szétpergett! 40 ezeret ment! a feszitő is a végét járta már. belazult a szijj és elment a töltés és társai! ezért ált meg. szerencse hogy alapjáraton. a himbákat és a szárakat néztem nem tört nem hajlott ugy hogy van remény a nagyobb kiadás meguszására! ma hirtelen felindulásból levettem az adagolót is és elvittem hogy rázzák gatyába.
Ilyen gumit arra az autóra raknék, amivel évente háromszor megyek, mer nagyjából semmire se jó. Aszfaltra nem túl ihajcsuhaj, terepre is halvány minta...
Jöhetnek az infók!Ti barlangászok sem vagytok 100asok az is tuti..Ismerősöm ráadásul tetézi ezt azzal,hogy barlangibúvár...Hogy én egy barlngba lemenjek még csak csak na de,hogy a sötétben tapogatózzak ,vezetőkötéllel...brrrrrrrrrrr
Én a vétel után magamnak cseréltem egy ismerős segítségével a vezérmű szíjat és javasolnám még a bordás kerék cseréjét is, ami egyébbként a nagyobb egységcsomag része, anno a landdrive-nál adták a szíjat két görgöt és a kereket 34e pénzért. Illetve még a külső burkolatban is van egy szimering amit érdemes cserélni, a burkolat tömítéssel együtt, meg mikor a burkolat és a bordás kerék is leugrott ott a főtengelyen van egy O gyűrű és egy szimering, az is javallott, mert utána előfordulhat, hogy elkezd csordogálni az olaj nem kicsit(én is így szoptam meg aztán szedhettük szét megint)és ez a két holmi csak pár 100 Ft. Reggelre megnézem a cikkszámokat is csak most elpilledtem a két napi barlangban kúszástól:))))))), ami azért nagyon fasza volt és megint sok gyönyörűséget láttunk:)