Keresés

Részletes keresés

XANTIi Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104962

A fapadosakban nem volt szervó. A Kacsa eleve pille könnyű, virsli gumikkal. A Bogárnak könnyű az orra rendesen. De Az első Peugeot 309-es szívódízelem igen orrnehéz volt, mégis töredék erő kellett hozzá mint az Ezeröcsihez szervó nélkül is. Az egyetlen igazán kényelmes, nyugatias cuci autó a Dacia volt. Csak szegény ugye rossz szülőotthonban szaporodott. Az eredeti R12 sok-sok évvel korszerűbb volt a faros Skodáknál, Ladáknál. Olyanokról nem beszélve mint Moszkvics, ZáporJóska, vagy a csodás ARO.

Előzmény: seci (104959)
Pomber Béla Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104961

Hát igen... ez is volt a különbség. Sem a Ladában, sem az Escortban nem volt szervó, oszt mégis az Escorttal lehetett rendesen parkolni.

Előzmény: seci (104959)
Caitlin Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104960

94-ben szereztem jogsit vegul (2. nekifutasra...elsore a ladaval nem lett meg es meg ossze is tortem a vizsgan). Emlekeim szerint opel astra volt. 

Utana egy kispokom lett es abban sem volt szervo, de ott nem volt gond

Előzmény: seci (104959)
seci Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104959

Nem tudom te mivel versenyeztetted a Ladat, de legjobb tudomasom szerint sem a Kacsaban, sem a Bogarban, a Miniben meg tutin nem volt szervo. Golf-1 is szervotlan volt, emlekszem amikor kollega parkolt... Sot pl a mi 1993as Twingonkban sincs szervo, es a MiAutonk elso szeriajaban sem volt, sot talan seciné céges gombi-Astrajaban sem.

Nyilvan egy BMW-ben vagy Merciben volt, de azok ugye nem a Lada hanem inkabb a Volga versenytarsai voltak.

-seci

Előzmény: Caitlin (104957)
Caitlin Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104958

ez meg mindig nagy. Sokkal nagyobb valasztek kellene kicsi -ketszemelyes- varosi autokbol olcson. Irtozatosan sok kicsinek titulalt masodik auto van csaladoknal ahol eleg lenne anyucinak a smart-szeru is. De amig ilyen draga, addig kb luxus egy smart a csaladi auto melle :(

Mi is sokkal jobban jottunk volna ki egy regebbi golffal vagy hasonlo 3ajtossal. De nincs az az isten, h lecserelnem a smartot :D

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (104948)
Caitlin Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104957

a versenytarsakban volt szervo. 45 kilosan a ladat betenni a parkolohelyre majdnem megugorhatatlan feladat volt. Egyszeruen nem volt erom elforditani a kormanyt rendesen. 

Előzmény: seci (104949)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104956

https://www.gsmarena.com/sony_xperia_1-9543.php

15mm-el hosszabb a telefonomnal, ami epp a hatarat surolja annak ami meg befer a zsebembe. Kozben nem szelesebb, mikozben szelteben van hely boven a zsebemben, es a kijelzon is sosem a vertikalis hely keves, hanem a horizontalis. Hol vannak a jo oreg 16:9-es vagy akar 16:10 telok? En olyant szeretnek. Nagy kezeimmel a vastag kavas Kindle eBook olvasot, sot a 10"-es Fire HD 10 tabletet is aterem...

Előzmény: Zlot (104955)
Zlot Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104955

A Note8-mat siman hordom a zsebemben, egy 2 centi vastag teglat tuti nem hordanek ;)

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (104954)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104954

Hát a Sony meg a Samsung most bejelentett/megjelent legujabb csucstelefonjait se nagyon vagod zsebre a 6.5" koruli 20:9-es meg 21:9-es keparányukkal...

Előzmény: Zlot (104953)
Zlot Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104953

Csak behajitod az ovtaskadba es utra kesz vagy :)

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (104951)
Pomber Béla Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104952

Volt Escort III-asom (a 81-es kiadás), háááát... más volt mint a Lada. Hidd el nekem.:-)

Előzmény: seci (104949)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104951
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104950

Nem volt baj a szivodizellel. Apam szivodizel Ford Sierra-ja ment gyonyoruen, szazhuszat vitte kenyelmesen, nem fogyasztott sokat, nem romlott el, olcso volt a fenntartasa. Ja igen, 2.3-as volt, nem ezerakarhanyas-turbos mint a mostaniak. Nagyobb motor turbo nelkul, kisebb motor turboval, ugyanott vagyunk.

Előzmény: KawaBazsy (104947)
seci Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104949

Bocs, de miert voltak azok a szoci kocsik igazabol sokkal rosszabbak, mint mondjuk a brit avagy mas europai "versenytarsaik"?

Azok is hasonloan megbizhatatlan, par ev alatt szetrohado autok voltak.

-seci

Előzmény: KawaBazsy (104947)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104948
Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (104944)
KawaBazsy Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104947

Nekem se hiáyoznak a gyík szoci kocsik, meg a szívódízelek.

Előzmény: Caitlin (104943)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104946
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104945

https://www.bbc.co.uk/news/uk-47400679

Hehe, kevesebb bevandorlo az EU-bol, tobb az EU-n kivulrol, es csak nehany szamilliard fontba kerul :-)

AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104944

Meg papa oreg Skodajaban hegymenetben szuggeralni az autot, hogy "nem forralod fel a vizet, meg mindig nem forr a viz, nem forr a viz, mindjart fennt vagyunk, most mar kibirod vizfelforras nelkul" :-)

Előzmény: Caitlin (104943)
Caitlin Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104943

:)

Sose felejtem el amikor Triestben a varba menet azon imadkoztunk a ferjemmel, h erjunk mar fel. A kocsi horgott, zorgott es kesz csoda volt, h megmaszta a "hegyet" :) na, ezt sem sirom vissza

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (104942)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104942

TotalCar-on van egyik szerzo/iro aki csaldjaval egy kis Autobianchi-val maszkal Alpokban meg olaszoknal :-)

Előzmény: Caitlin (104940)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104941

Google azonnali leírás - tud magyarul is, videó alapján igen impresszív. https://index.hu/video/2019/02/28/mwc_2019_barcelona_google_azonnali_leiras/

Na de hogyan lehet ezt hasznánlni? Hol van, hogy inditom el / hogy indul el, ...?

Caitlin Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104940

En a kispokkomal Gyorig mereszkedtem es nagyon batornak ereztem magam :)

Mi voltunk olaszorszagban 1.0-as 12 eves suzukival...

De nem sirom vissza azokat az idoket :D

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (104938)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104939

Beszallasilag a leggázabb a Renault Laguna volt, olyan "folden ulos" volt, jo melyen le kellett gugglni, aztan atpreselni a labamat az ules es kormany kozott, megkuzdeni a magas kuplunggal stb. Bennt ulve mar okes volt, na de addig komoly torna volt. Es a kilatas/korbelatas se volt belole a legjobb... Regi Fiat Multipla-t viszont imadtam, talan ketszer utaztam egyben, barmikor elfogadtam volna azonnal! :-)

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (104938)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104938

Tavaly volt hogy mentunk tobben Manchesterbe ceges ugyben. Odaerve tobbek kozott kitargyaltuk azt is, hogy ki mennyi ido alatt ert oda. Egyik kollega Ford Mondeo-val nagyjabol ugyanakkor indult mint en, hasonlo helyrol, nagyjabol ugyanazon az utvonalon. A 190 miles uton nagyonjabol 10 percet vert ram... Volt akinek Jaguarral majdnem egy oraval tovabb tartott, egyszeruen mert masik (rovidebb egyebkent) utvonalon ment ahol viszont lassabb volt a forgalom, egy masik ha jol remlik BMW-s fel oraval tovabb tartott neki mert bar ment 80-al a megengedett 70 helyett (meg 60-nal 50-es korlatozasnal stb) kesobb indult mint en es jobban kikapta a delutani csucsot... Szoval Angliaban szerintem nem igazan autotol fugg hogy mennyi ido alatt ersz hova, hanem utvonaltol, forgalomtol, napszaktol. Itt a 120-as Skoda vagy ezerkettes Zsiguli se lenne sokkal lassabb mint egy csucs-Audi, HA az Audis is betartja a forgalmi szabalyokat.

Masik: haverom nagy Fiat orult, 750-es(!) (regi) Fiat Pandaval, negyen (ket felnott ket gyerek) 3x megjartak Budapest-Barcelona tavot az Alpokon keresztul. Es meg elveztek is, dacara hogy van vagy 30 loero :-) Egyebkent mi is jartunk 843cm3-as karburaturos 4 sebesseges 34 lovas Seat Marbellankkal minden magyarorszagi kozephegysegben, alacsony-Tatraban, osztrak Alpokban, elment az mindenhol :-) Ehhez kepest a mostani 65 loerom maga a kanaan :-) Nem veszem eszre hogy barhova lassabban ernek/ernenk oda mint anno az 1.8-as 110 lovas Toyota Avensissel... Csendesebbnek se volt sokkal csendesebb az Avensis (a dizel Mazda 2 meg korabban a dizel Vauxhall Astra na azok szornyu hangosak voltak), sot elol a hely se volt hu de sokkal nagyobb, a beszallas meg egyertelmuen a legkonnyebb a Splash-ban (illetve meg a Fiat Dobloba is nagyon konnyu volt a beszallas).

Előzmény: Caitlin (104936)
XANTIi Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104937

Sajnos már a németeknél is több a korlátozott, mint a szabad száguldás szinte.

Előzmény: Caitlin (104936)
Caitlin Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104936

auto temakhoz nem akarok hozzaszolni, mert vegre egyszer az eletben nem kell egyikkel sem foglalkozni. Legkomolyabb gondom a smarttal volt: AA-t kellett hivni. 2 hetig beteg voltam, nem mozdult a draga. Azutan is csak 1-2 km (suli/kisbolt) majd 2 ujabb hetig. 

Ennek kovetkezteben az aksi csak fogyott, de nem toltott. :) Es meg hideg is volt.... 

A nagy meg megy es nem kell szervizbe vinni :)

 

Azert a 160-200 km/h sebessegre kivancsi lennek - marmint a pontos utvonalra ahol nincsenek kamerak (nemeto-n kivul) :)

Caitlin Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104935

Biciklis ma reggel.

Kanyar. Van nekunk lampank, meg a kanyar kijaratanal a hidrol lejovoknek szolo lampa. Ha a mienk zold a masik mindig piros, ertelemszeruen. (volt vagy 3 honap mire megszoktam, h "piroson megyek at"... meg mindig fura kicsit, de mind1). Biciklis elottem. O kanyarodik elsonek. Siman atmegy a zoldon, majd a "piroson". Jovok en. 600m-el arebb ujabb lampa (en itt balra el hazafele). Az is piros. Megallok erre szol a biciklis, h ugye tudom, h piroson jottem at. 

1. ok, kedves akart lenni, ezt dijazzom

2. o siman atment. Mert ra nem vonatkozik az o konyveben

3. a k.eletbe, h ennyire nem tudja a kreszt!!

 

Komolyan gondolkodom, h kampanyba kezdek a biciklis jogsiert es a bicikli rendszamert! Es elsosorban a 2. pont miatt, mert azt naponta latom. Vagy mert o kivul all a kresz-en, vagy mert olyan hulye, h nem ismeri a kreszt. Either way: engem (is) veszelyeztet az o hulyesege.

 

Ma eloszor lattam (4 eve vezetek itt) indexelo biciklist!! (hulye volt mindketto, de legalabb indexelt).

Zlot Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104934

Persze, hogy vezettek, amikor az akkori autok szama 1989-nem durvan 2 millio volt, most 3.6millio :)

Az altaluk orszaguton elert sebesseg is alatta volt a mostaninak (probaltal te mar 120-as Skodaval 100-al menni? :)) Ha utkozes volt, akar kis sebessegnel is, sokkal nagyobb aranyban volt sulyos es halalos kimenetel.  Az egy dolog, hogy az emberek anno ezeket vezettek, mert ez volt. De motorozhatsz ketszazzal meztelenul is, ameddig nem buksz, addig mondhatod, hogy biztonsagos :)

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (104929)
XANTIi Creative Commons License 2019.02.28 0 0 104933

A maiak már biztos egy szinten vannak a többi márkával. A régi darabok, amikből itthon még mindig rengeteg van, azok nagyon gyatrák. Angliában már talán teljesen kikoptak.

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (104929)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!