Ez ugy müködik,hogy bekepod a horgot és irsz nekik mert a megadott telefonszám az nem létezik és felsemm lehet hivni mert össze vissza leirt szám a mi nem valós.Tehát irsz nekik a cimre és küldenek egy csekket ,hogy fizess be egy bizonyos összeget ha befizetted akkor már be is szivtál.Enyi az egész.
Valakinek nem lenne véletlenül egy méretezett rajza a műszerfal burkolatról, arról a 3 db.-ról és a padlólemezről amibe a kuplungpedál és a fékpedál meg van vezetve, ami persze gyári . Vagy valaki akinek van egy kis műszaki rajz ismerete nem rajzolná le nekem, persze méretekkel. A gépembe nem eredeti. Csinálnék bele házilag. Szerintem sok emberke örülne a rajznak.
Ha valaki készít vázlatot méretekkel akkor én Atocad-ben szivesen megrajzolom és felteszem ide.
Elvileg nem, de ha már benne van, akkor csináld meg használhatóra. Lehet, hogy valamilyen öszvér traktort vettél. A Németországból behozott MTZ-kben szokott benne lenni.
Debrecenben van a Forrás-Kertitox is,de ő csak új géppel foglalkozik a régihez nem tart cuccot legalábbis nekem ezt mondta mikor személyesen kérdeztem tőle egy pár éve .A szám amit írtam az a régi telepuk ahol lehet még a régi Kertitoxhoz alkatrész mikor én voltam ott egy nagy raktár tele volt minden féle cucokkal és a tulaj mondta hogy ez a régi cég volt alkatrészei amit ő meg vett a raktárral együtt.
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Mi ez a kar az ülés alatt a két üzemanyagtartály között, ha az olajsár alatt felismeritek :-)? Melyik MTZ-kre jellemző ez?
Minden kedves Fórumozónak MTZ-s kolegának Boldog Új Esztendőt javítás,költség és betegség menteset! Sok üzemórát olcsó gázolaj árat jó termést és hosszú életet kívánok!
Á én nem pályázok. Azt se tudom, holnap mi lesz, nem hogy 5 évre előre, stb, meg itt ellenőrízgessenek. Hagynának viszont nyugodtan, mert a kibaszott gyümölcsöshöz is 100-170 ezer a papírmunka, aminek semmi értelme az én szemszögemből nézve.