De igazából még nem kaptam választ a kérdésemre , hogy lehet -e 70 W izzót tenni az 55 W helyére!?
Nem akarok xenon-t rakni bele. Van benne gyárilag de csak a tompított és abban 6000K xenon izzó van és szeretnék hozzá minél közelebbi sima halogén izzót tenni
ami nem üt el annyira látványosan! És a belinkelt oldalon csak a 70 W -ból van 5000K erősségű van -ez állhat a legközelebb a xenonomhoz legközelebb! Ért.?
Csak annyi lenne a kérdés, hogy lesz -e baja a 70W izzótól??????
Már vannak 3000k-s xenonszettek is .Én 4 éve 13e-t raktam bele (4300k-s) érdekes módon bírja, pedig mindig le-fel kapcsol fénykürtnél (aki ismer tudja, hogy gyakran használom :)...) így aszt hiszem hosszú távon jobban megéri mint a sima emelt fényű vagy wattszámú izzók. Nappal csak ezt használom, mert aki nem ismeri a típust az nem tudja, hogy fent van a ködlámpa. Éjjel meg megy a tompítót mellett.
Azt tudom, hogy lehet xenon is rakni a ködlámpába de nem akarok most költeni rá meg "buherálni" csak a gyári xenon (nem bi csak sima tompított) mellett ugye elüt a sima izzó -mind a köd és refi is- és azért akarnék valami jó halogén (v. xenon gázos) izzót tenni. Amit meg találtam 5000K színhőmérsékletű az 70 W -os! 55W -ban meg 4200K -es van de ha nem jó a 70-es akkor megpróbálom a kissebbet.
Csak érdeklődtem , hogy hátha már valaki próbálta. "Megfőzni nem akarom semmi képpen"
Nekem a ködlámpában is xenon van, nagyon szép a vágási képe nem vakít, Én azt ajánlom neked! A refibe is próbáltam,de nem jött be nagyon egy ponton világított, ott 100% +(55W) halogént használok, már 5 éve bírja.
Tudna nekem valaki infót adni arról , hogy lehetne-e a ködlámpába és vagy a reflektorba az 55W H3-as izzó helyett 70W -os izzót tenni? Elbírja? Nem olvaszt meg semmit?
Olyan kérdésem lenne, hogy 2005-ös az autó 2.5 V6 hidegben vagyis ha nem garázsban áll, nagyon nehezen indul és miután beindult nagyon füstöl kb 20-30 mp-ig, izzítógyertyák, relék ki lettek cserélve és akkumulátor is. Valami tipp vagy hasonló tapasztalat?
Középen a váltó és a kézifék mögött a kartámasz elülső részén van egy kis tároló rekesz, amit én nem tudok bezárni. Egy barátom Touaregjének ugyanilyen baja van, emiatt gondolom, hogy az itteni hozzáértők is több autóban is találkozatak már ilyen problémával.
Szeretném megtudni, hogy ezt hogyan tudom megjavítani? Próbáltam már előre kibillenteni a "tartókát", de nem sikerült. Hogyan próbáljam meg? A rugó kiakad ilyenkor, vagy ki is van törve valami műanyag pöcök?
Ezt most nem mondod komolyan! :-(((
Abban bíztam, hogy nem hiába tartom fenn az elnöki limuzinnak a VIP parkolót....
Csak a saját temetésedet fogadom el kifogásnak, bár ha délután lesz, akkor még arra is visszaérnél :-)
Csak azért, hogy mindenki tudja, hogy hol is kell lennie most szombaton :-)
XIV. SOF évzáró és családi nap
Győr, 2012. december 8. szombat, 9.00-17.00
Hely: Mobilis interaktív kiállítási központ.
http://mobilis.gyor.hu/
Megközelítés:
9026 Győr, Vásárhelyi Pál u. 66.(Az Egyetem mögött)
Kövesd a mobilis feliratú útbaigazító közlekedési táblákat!
- a Szent István úti lámpás körforgalomnál a 14-es úton, a Széchenyi-híd felé elindulva, vagy
- a Rábán átvezető Petőfi-hídtól elindulva, vagy
- írd be a GPS-be az alábbi koordinátákat:
É 47° 41' 42,75''
K 17° 37' 32,88"
Jelentkezés a Skoda Orrmotor (Favorittól Fabiáig) topikban!
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9015819
Most olvastam egy cikket a Skoda lehetséges jövőbeli modelljeiről...
Érdekes gondolat az új Superb, bár ebben a formában csak egy vad ötlet...szerencsére :-)
Nem egészen erre céloztam ;))))))))) A programjaink elég zsúfoltak lettek valahogy, nem fér bele valószínűleg az időbe, pedig egyik győri barátomat is jó lenne meglátogatni. De most ez ilyen.