Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hayabusa123 Creative Commons License 2017.11.17 0 0 122444

Szia ,a hibát ki kell javítani aztán  újra PP-vel kiolvasni,érdekes hiba !

Előzmény: Club Neon (122443)
Club Neon Creative Commons License 2017.11.17 0 0 122443

Sziasztok !! Peugeot 307 HDI 2,0D kérdés volna!! Nem akar kipörögni pl 1indulás max 2000ig pörög aztán 2től már megy rendesen de ez a jelenség adott álóhelyzetben is !! 2000ig pörög aztán kis szünet és lassan emelkedik a fordulat!! Számitógép rádug 1hibát hozz mégpedig az üzemanyag érzékelő hibát ir !! Okozhatja e ezt a jelenséget ez a hiba?? Köszi a segitséget

hayabusa123 Creative Commons License 2017.11.17 0 0 122442

Szia szerintem 70 fok kevés.

Előzmény: Dizzyws (122441)
Dizzyws Creative Commons License 2017.11.16 0 0 122441

Köszi.

Még 1 kérdés, a hőmérő kb cdak 70fokig megy fel 50-60km alatt is, ez így rendben van vagy valami nem 100-as a termosztáttal? 

Előzmény: hayabusa123 (122439)
vecserom Creative Commons License 2017.11.16 0 0 122440

Itt egy link a motorterekről. Nekem 1,4-es 16 szelepes volt, ott a légszűrőházat kellett kivenni és ott van hátul a légtelenítő. Gyanítom, az 1,6-osnál is hátul kell lennie és ki kell venni a levegőszűrőtől jövő csövet.

http://www.peugeot307club.hu/index/motorter/0-173

 

Előzmény: Sir Gunar (122438)
hayabusa123 Creative Commons License 2017.11.16 0 0 122439

Egész jók az adatok,szerintem rendben van minden.

Előzmény: Dizzyws (122429)
Sir Gunar Creative Commons License 2017.11.16 0 0 122438

Csak úgy hirtelen belenéztem és jól eldugták mert nem is találtam, pedig nem az első autó amibe bele kell túrjak vmi miatt ami nem működik, csak hát ezek a franciák mindig meg tudnak lepni a dolgaikkal. Igen ez az első gall járművem, előtte csak japán és német verdák voltak, meg amcsi is a hecc kedvéért, csak azután kellett volna egy bkút :)

Szóval majd jobban ráérek megkeresgetem, lehet a zajvédő burkolat alatt van?

Előzmény: vecserom (122437)
vecserom Creative Commons License 2017.11.15 0 0 122437

Nincs mit. Mivel ott egy magaspont van a rendszerben, ott marad a levegő és nem tudja a kiegyenlítő tartályig elnyomni. Gondolom ezért van ott a légtelenítő.

Előzmény: Sir Gunar (122435)
Papalac Creative Commons License 2017.11.15 0 0 122436

Mást nem jelez. Az érzékelő hülyéskedik vagy rosszul érintkezik rajta a csatlakozó. A pálca a hiteles érték!

 

Előzmény: xpec22 (122433)
Sir Gunar Creative Commons License 2017.11.15 0 0 122435

Köszi szépen, majd megnézem most a hét végén, mert erre gondoltam én is, csak reméltem saját maga megoldja a légtelenítést, de akkor nem.

Előzmény: vecserom (122431)
Smíró Creative Commons License 2017.11.15 0 1 122434

Olajszint kijelző? Hol is van az? Mint ha az első generárciós autómnál lettek volna jelek, de azok nem az olajcserét jelzik?

Előzmény: xpec22 (122433)
xpec22 Creative Commons License 2017.11.15 0 0 122433

Kedves Fórumozók!

Van 1 kis problémám a Peugeot 307 SW 2.0 HDI autómmal. Ma reggel indulásnál a gyújtást ráadva az olajszint kijelző nullát jelzett és villogott és ez megmaradt a leállítás után is. Az olajszintet megnéztem és pont a min-max értékek közt áll félúton. Érdeklődnék, hogy ez lehet esetleg más hiba jelzése is, vagy csak az olajszint jelző adta meg magát? (mellesleg az utóbbi hónapok leghidegebb napja volt reggel (mínusz 4-et mértem). 

Kérlek írjátok meg, ha történt már veletek hasonló!

Köszönettel: xpec22

szucsati Creative Commons License 2017.11.15 0 0 122432

Sziasztok,

csomagtartó ajtó zörgésre mi is volt a megoldás (a hang olyan, mintha két fém lemez csapódna, az ajtót emelgetve kattogó hang a zár környékéről).

Csomagtér bejáratánál a fényes díszelem (mit tudom én mi a neve) leszed, két csavar lazít, kicsit beljebb tolom a zár alsó felét és vissza minden?

(2005 break FL)

Köszi.

vecserom Creative Commons License 2017.11.14 0 0 122431

Szia. Valószínűleg levegős, légteleníteni kell. Nekem ugyan 1,4-es benzines volt, de szerintem a légtelenítés az 1.6-osnál is ugyanolyan. A tűzfalnál kell egy kis légtelenítő szelepnek lennie, ott lehet a radiátort légteleníteni. A sapka olyan mint a keréknél a levegőszelep sapkája.

Azt, hogy levegős, az utastérben tudod megnézni. Le kell venni a vezetőoldalon a pedálok melletti burkolatot, ott vannak a radiátorhoz menő fűtéscsövek. Meleg motornál egyforma melegnek kell lennie mindkét csőnek, ha csak az egyik meleg vagy mindkettő "hidegebb" mint a motortérben lévő vízcsövek, akkor levegős.

Előzmény: Sir Gunar (122430)
Sir Gunar Creative Commons License 2017.11.14 0 0 122430

Az mitől lehet hogy sima manuális fütési rendszerű 1.6 B/2001 tavaly télen még rettentően jól fűtött most meg lassan is fűt be és maxra téve kb olyan mint amikor felére volt állítva réghebben, víz kellett bele kb 1L de nem javult meg ettől (tavaly nyár elején lett hűtő cserélve és azóta nem lett töltve utána)

Dizzyws Creative Commons License 2017.11.13 0 0 122429

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni olyantól aki ért a "számokhoz"

Van valami amire rá kellene nézni a számok alapján?

 

 

RHS 2.0 HDI

 

Turbónyomás

 

alapjárat 803 rpm: 988 mbars

(előírt érték: 1129 mbars)

1900rpm: 1035 mbars

(előírt: 1294 mbars)

2500 rpm: 1200 mbars

(előírt: 1412 mbars)

 

Üzemanyagnyomás

 

1800rmp: 314 bar

eltérés 25bar

 

3000rpm: 431 bar

eltérés -22/+18 bar

 

Részecskeszűrő

 

A szűrő állapota: Részlegesen telítődött (közbenső zóna)

803rpm: 5,9 mb

2700rpm: 19 mb

2800 rpm: 29 mb

 

 

 

 

 

opel123 Creative Commons License 2017.11.10 0 0 122428

Köszi! Küldtem!

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (122427)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2017.11.10 0 0 122427

Írj email és válaszolok rá.

Előzmény: opel123 (122413)
cmlHunter Creative Commons License 2017.11.10 0 0 122426

Nekem azt mondták rá hogy normális mivel két tagból áll és gumi köti össze ezért lehet kilengése a szíjtárcsának, de nekem se tetszik.

Előzmény: Puding86 (122424)
cmlHunter Creative Commons License 2017.11.10 0 0 122425

2006-os facelift 1.6 benzin tu5jp4 motor (220.000km) mitől ad diesel csörgő hangot hidegen? Valami hasonló hangot ad mint a videóban: https://www.youtube.com/watch?v=V0xeMoBmm9A

Puding86 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 122424

Sziasztok, tud valaki segíteni abban, hogy ha a nem túl réginek számító(kb 20.000km) főntengelyen csücsülő ékszíjtárcsának az enyhe kilengése utalhat komoly bajra? vagy csak megint széttört? 2002. RHS

Előzmény: Puding86 (122415)
SzlobII Creative Commons License 2017.11.09 0 0 122423

1.6 hdi tulaj lenne olyan kedves, hogy a nívópálcát lemérné nekem elejétől a végéig? Mert amit vettem után gyártottat szerintem túl hosszú és falsul mutatja a szintet. 

SzlobII Creative Commons License 2017.11.08 0 0 122422

Megvan a hiba egy rohadt csatlakozó nem volt a helyén. áááá már megőrülök. 

Előzmény: SzlobII (122421)
SzlobII Creative Commons License 2017.11.08 0 0 122421

Már megint én bonyolódik a dolog, csak hogy ne legyen jó... :( 

 

Felraktuk az új turbot az 1.6 HDI-re mindent vissza a helyére és P0238 hibakód fogad úgy hogy törölni se tudom. "Magas turbónyomás érzékelő alapjel" 

 

Mi lehet ez? Lövésünk sincs. 

SzlobII Creative Commons License 2017.11.07 0 0 122420

Igen más is ezt mondta, ma már melegen kb tizedik indításra sem akart indulni, szóval itt nagyobb lesz a gond. Jól megszívtuk. :( 

Előzmény: hayabusa123 (122418)
Hcsaba1975 Creative Commons License 2017.11.07 0 0 122419

melegen ezt az enyém is előadja.....mármint hogy nem egyből indul hanem csak köszörülés után.....de nekem benzines. Hibát nem találtak eddig.

Hidegen pöcc...röff

 

 

Előzmény: SzlobII (122414)
hayabusa123 Creative Commons License 2017.11.07 0 0 122418

Szia,én résolaj veszteséget is mérnék,mert hidegen melegen csinálja.

Előzmény: SzlobII (122414)
Zolysys Creative Commons License 2017.11.07 0 1 122417

elsőre izzó csere, aztán ha mégsem akkor balaszt csere ami a lámpa alján van

Előzmény: dominoo (122416)
dominoo Creative Commons License 2017.11.07 0 0 122416

Üdv. Peugeot 307 1,6 benzin Sport line 2005 év végi gyártás,újabb típus.A lámpa  xenon,és mostanában napi szinten  menet közben /néha vibrál majd / elalszik, vagy egyik vagy mind kettő.Néha használ a bajusz kapcsoló le fel kapcsolása,de inkább gyújtás le majd újra indít és működik.Éjszaka nagyon kellemes  dolog ,ha jön utánam valaki. Valakinek van ötlete mi lehet a gond?Esetleg xenon   csere? Köszönöm.

Puding86 Creative Commons License 2017.11.06 0 0 122415

Használnám én szívesen, de elkezdett csattogni a kettőstömegű, és inkább hagyom most a javítást, hogy ne csak kókányolva legyen, hanem tavasszal normálisan megcsináltatom. Kéne most venni téli gumit is, mert az persze hogy szálszakadásos lett kettő is, meg az egyik összeszedett egy önmetsző csavart is...

 

Ha már itt járunk, ha a kettős tömegű elszáll, az tudja rázni a főtengely másik oldalán a szíj hajtó tárcsát? Most amikor meghallottam a kattogást, láttam hogy 8-as szerűen üt, az ékszíj is láthatóan mozog oldalra. Az ékszíj tárcsa cserélve lett 20ezer km-el ezelőtt. Erre valakinek ötlet?

Előzmény: tisvol (122412)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!