Új komp: http://www.hirado.hu/Hirek/2010/05/07/21/Elkeszult_az_oceanok_oriasa_Vizen_a_vilag_legnagyobb.aspx Szeptemberre meg állítólag kijön a P&O új hajója is a Calais-Dover útvonalra.
Nemzetközi gépkocsivezetőket keresünk Nyugat-európai viszonylatokra
Nyugat-európai viszonylatok, 4 hét munka 6 nap pihenő forgásban.
Alkalmazás feltételei: CE kategóriás jogosítvány, min. PÁV II alkalmassági vizsgálat, belföldi- és nemzetközi árufuvarozói vizsga, érvényes útlevél, digitális sofőrkártya
Angol, vagy német nyelv szakmai szintű ismerete feltétel!
Juttatások: - 380.000Ft elérhető fizetés - fiatal, modern gépjárműflotta - Stabil háttér, tőkeerős cég, biztos megélhetés
Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérem jelentkezzen személyesen felvételre Tatabánya, Dankó Pista út 3. szám alatt a hét bármely munkanapján délután órákban, vagy érdeklődjön a következő telefonszámon: +36 20 570 14 03 vagy jelentkezzen e-mail-ben önéletrajz elküldésével és a "KAMIONSOFŐR" jeligével a z.visegradi@eurodriverjobs.com címen.
Nem tudom milyen navi van a srácnál. Éjjel fog valamikor lengyelbe érkezni, és kéne tudnia, mire számítson: ha kapu van, akkor tipli tovább; ha matrica kell, akkor fék a határon, és vesz. Nem volt még ő sem arrafelé, szeretnék neki biztosat mondani...
Nyelvi tesztlapot kell kitölteni, angolul vagy németül és írni olvasni meg beszélni is tudni kell valamelyik nyelven majdnem perfekt. 4 hetet vannak kint egy hetet itthon. Fizu elég jó és pontos is.
még mindig nem sürgős, ha ráérsz, akkor veszel, ezt már tudom, nem csinálok gondot belőle, és köszönöm! googlizok tovább, hátha lesz okosság. de lehet igo is segítene, mert ott van matricás meg fizetőskapus út bejelőlési lehetőség.
Köszi, az OK, hogy fizetősek egyes szakaszok, csak a fizetés módja érdekelne. Emberke vegyen-e a határon matricát, avagy kapuk lesznek, ahol pengeti a szakaszra a díjat ?
( Cuccodat nem felejtettem el, de most egy nagyobb behavazás - remélem - vége felé járok, így remélem még pünkösd előtt meglesz a motyód. )
Gyors kérdés a tudoroktól: Lengyelországban autópályadíj személyautóra: matrica, vagy kapus rendszer van ? ( vagy a kettő keveréke, mint a Szlovénoknál ? )
Lenne egy kérdésem teherautó témában, én eléggé laikus vagyok, Ti biztos tudtok segíteni. Adott egy MAN TGL teherautó, 7,5 tonnás, 2007-es, 100E km körüli futásteljesítménnyel. A 8.210-es verzió, tehát a legerősebb motorral rendelkezik, automata váltós, dupla ágyas (L) fülkével, dobozos, 1 tonnás emelőhátfallal. Mennyi lehet ennek a piaci értéke? Köszi,
Akik lerakták a GKI-t már,azoktól szeretnék kérdezni.
Ma láttam egy részletet a személyszállítós részben,és nem tudom,hogy a fuvarozásban is benne van-e,ez a teljesítmény diagrammos kérdés,amiben arra kérdeznek rá,hogy mennyit eszik az autód 4.-ben 1250-es fordulatnál?
Nem pontosan ez a kérdés,mert nem emlékszek rá,de ezt valaki elmagyarázhatná,mert fogalmam nem volt róla,mikor elolvastam.
Vagy tudtok valami lapot az NKH-n kívül,amin meglehet találni az összes feladatot a GKI-s fuvarozáshoz,személyszállításhoz???
Nekem jelen pillanatban sincs belföldim.Nem is volt.Azt mondta a hölgy az autós suliban, hogy akinek 90' előtt volt nemzetközije, annak nem is kell!!A múltkor az NKH-s nézett is mikor mondtam neki.Azt mondta, hogy ilyet még nem is hallott.Mondom neki, hogy nekem nem is volt sose.Megrántotta a vállát és elengedett.Viszont azt, hogy nekem mikor lett nemzetközim, azt meg igazolni nem tudom, mert csak a felújítási dátum van rajta, meg hogy meddig érvényes.Az eredeti megszerzés időpontja az nincs sehol.Ez a 22-es csapdája:-)))Azt mondta a hölgy, hogy aki nem hiszi , annak adjam oda a telefont, és majd jól elmagyarázza neki.
Szerintem is,ameddig érvényes a nemzetközid,addig jó a belföldi is,hiszen alapfeltétele,és olyan nem lehet,hogy egyik érvényes,a másik nem.Akkor a nemzetközid sem érne semmit.
Nyugodtan járhatsz így,úgyis csak a nemzetközi érvényességi idejét nézik.
Üdv mindenkinek! Sokat olvasom a forumot és néha hozzászolnék csak fáradt vagyok irogatni meg nincs türelmem.....
A minap voltam aetr továbbképzésen és mit hallok ??? Na mit?? hogy a ki*-ott belföldim lejárt ugyanis 2000-ben csináltam és most van ez a GKI-kártya és megkell csináltatnom.... ami ugyanugy lejár majd öt évente salllang... Azt mondta az oktato h. a belföldi kiállitás napjátol plussz öt évig érvényes tehát 2005-ben lejárt igy utolag visszamenöleg fasza mi??? Erre én: 2008-ban meghosszabitottam a a nemzetközit tir-t mert lejárt ami 2013ig érvényes lenne... na de most vagy akkor kérdeztem h. akkor most én kidobtam 70e pénzt meg bukok 3évet ameddig érvényes lenne????? mert egyik feltétele a másiknak Erre válsz :EZ van...
Ill h. mennyit bukok abba még nincs benne a továbbképzés ami szintén 60e körül van plussz a kártya ara10e pénz és a vizsgadij...
Namármost az oktatáson NKH képzés volt ill a csapat onnan jött Mit mondtak?? Na??? Ha most igy megcsip akkor 200ezer pénz a kasszába mert ennek ez az ára!!! Ezt ök mondták de a neten keresgélek és sehol nem látom h. most hanyat homlok rohanni kéne gki-kártyáért Sokan nem is hallottak még rola.....
ÉN mindenesetre megvárom a 2013 amikor is lejár a tir azt elmegyek!! De akkor most kinek higgyen az emmber ez már a sokadik bör amit az emberröl lehuznak pofátlanul. és egyáltalán nemérzem h. védené ennek a szakmának vagy munkának az érdekeit valmi szervezet szar ez az egész!
Voltak még érdekes kérdéseim egyébként a tanfolyáson mert nagyon dobáloztak a 100ezrekkel Ugyan má eltekintve a csibészektöl sumákoktol meg a hülyéktöl miért van annyi tulvezetés???? Vagy egyébb birsággal sulytott intézkedés? Megse vártam a válaszát mondom azé Basszák meg mert a fönökök nem képesek nemet mondani egy BP-Györ-Debrecen.Nyiregyháza-BP kanyarra! Te meg ott lsz a kulcsal akezedben mert vagy dolgozol vagy mehetsz máshova! Hangsulyozom h. én is dolgozni akarok de már tele van a f*om mennél majd üres korongal azt majd ird rá a nevemet.......