..a várható érkezési dátum utolsó napjától számított 30 napon belül...lehet reklamálni. Tudod, nem mindegy, honnan számítva van a 30 nap. Az meg mindegy, hogy egy másik már megjött. Semmi összefüggés nincs a csomagjaid szállítási ideje között.
Egy hónapot nem várhatok még rá. mert 30napig lehet reklamálni tudtommal. Jártam már úgy, hogy nem figyeltem egy ideig, és eltűnt az eladó, az áru, a pénzem.
Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni? Szeptember ötödikén első ebay-es vásárlásom volt első paypalos fizetéssel. Magyarul nem igazán értek hozzá. A lényeg, hogy a számlámról a pénzt a paypalos rendszer levette. Gondoltam, hogy akkor majd egyszer csak megjön a cucc. Viszont azóta semmi. Ránéztem az Ebayen, hogy áll a dolog és ott az van írva az állapothoz, hogy kifizetetlen. Ráadásul a paypalon is úgy szerepel mint "pending". Most ilyenkor mi a helyzet? Valamit elmúlasztottam a paypalon? Előre is köszönöm a segítséget!
A nyomkövetési info legfrissebb adatait bemásolod.
(Az aliex-en a legutóbbi reklamációm olyan volt, hogy elindult a csomag repülővel aug.közepén, azóta semmi nem történt vele, gondolom, kőröz a föld körül.)
Kösz. Nem voltam benne biztos, hogy ki a felelős, ha az eladó bizonyíthatóan feladta a cuccot, én meg bizonyíthatóan nem kaptam meg. A Paypal reklamációt választottam, intéződik, bár volt egy meglepő - a Paypal írt, hogy "requiring your action" és erre 3 napom van. Milyen filet lehet erre bizonyítékként csatolni, hogy nem kaptam meg?
Most jött meg egy 3 hónapja kifizetett kis cucc Kínából. Többször volt már, hogy régen elveszettnek tűnt de csak előkerült. Volt olyan, hogy az eladó régen visszafizette mikorra ideért. Vagy mikorra itt kézbesítették ugyi. Mert még tracking sem volt hozzá.
Nekem is érkezik egy cucc Kínából. 40 napja van úton, legalábbis a tracking szerint (in transit-Despatched to overseas). Reklamáltam, hogy nem jött meg még. De mi lesz ha egyáltalán nem jön meg? Az eladó elintézett annyival, hogy ő feladta - és igaza is van, bár csak egyféle postázást adott meg, ami nem hiszem, hogy biztosított (RF... ragszámú).
Most vásároltam először ebay-on és olyan gondom lett,hogy 1 hónapja rendelt áru eladója eltünt a purchases menüből az van írva shipped.Csomagkövető szerint feladva szept.13 utolsó mozgás szept.18 célországba küldve azóta nem mozdul. Nov 13 a szállítás. Megkaphatom így,hogy eltünt a felhasználó? köszi
Nyiss egy "item not as described" caset és vagy vissza küldöd neki vagy fizet jóváírást. A jóváírás összegében ti állapodtok meg, ha a felajánlott 15.95 kevés, akkor kérj többet. A szállítási díjat átvállalhatja ha korrekt, ha nem, akkor neked kell fizetned.
Igen, az eBay oldalon, a Purchase history-nál. Ezzel visszakapod a teljes árat, postával együtt, de a visszapostát neked kell állnod, azt viszont a PayPal visszatéríti, azt hiszem 9300 Ft-ig. Talán ha "item not as described"-ot nyitsz, akkor még a visszapostát is neki kell állnia, de ezzel kapcsolatban van bennem némi bizonytalanság (mert olyan is lehet, hogy állított be alapból return policy-t, és akkor azon feltételek szerint kell eljárni).
A leírás szerint csak apróbb karcok lettek volna rajta, de sajnos törött volt az orsóház. Maga a termék olcsó volt, a postázás nagyjából a duplájába került.
Az eladó korrektnek tűnik, 100%-os értékelése van, lehet, hogy ő csak karcnak vélte a törést, de a termék nem felelt meg a leírásnak. Megírtam neki, hogy gond van a portékával, és visszaküldeném.
Az alábbi válasz érkezett:
I can refund you the 15.95 or you can issue a return request and pay to ship the item back. Please let me know what you would like to do. I am sorry that you are not happy with the item.
Az lenne a kérdésem, hogy a "you can issue a return request" rész pontosan mit jelent? Az Ebay oldalon kell ezt indítani?
A másik kérdés az lenne, hogy a termék árán kívül, igényt tarhatok-e a már kifizetett postaköltségre, és a visszapostázáséra is?
Egyszer ugye már kifizettem, és Amerikából az nem túl kevés. A visszapostázást is az eladónak kell állnia, vagy az egyik postázást nekem kell állnom?