Tegyél bele új rugót és lengéscsillapítót! Az öreg szar már kipuhult. A gyári számítások alapján a teljes terhelhetőségre van kalkulálva a rugó ellenállása, de ha te sokat "cuccolsz"(és túlterhelsz) akkor egy ugyanilyen méretű, csak keményebb rugót válassz bele, akár más márkájú autóét! Én például annó a 120-ba hátra, Zsiguli első(asszem zöld) rugót tettem, és soha többé nem ütötte le a seggét a fekvőrendőrbe...
Olyan felicia combi jelenségröl volna szó amit ugye mindenki láthatot már. Ugye a combi az jó nagy, hát lehet bele rakodni, vagy lehetne, ha birnák a hátsó rugók. Nem szeretem amikor majd a földön huzza a segét. Nem tudtok valami megoldást javasolni. Gondolom a favorit combi ( FORMAN ) rugói nem paszolnak, hisz az tul egyszerű volna. Azért gondoltam a formanra mert azok kefejezetten magasan tartsák a hátsó részüket.
Olyan felicia combi jelenségröl volna szó amit ugye mindenki láthatot már. Ugye a combi az jó nagy, hát lehet bele rakodni, vagy lehetne, ha birnák a hátsó rugók. Nem szeretem amikor majd a földön huzza a segét. Nem tudtok valami megoldást javasolni. Gondolom a favorit combi ( FORMAN ) rugói nem paszolnak, hisz az tul egyszerű volna. Azért gondoltam a formanra mert azok kefejezetten magasan tartsák a hátsó részüket.
Még egy kérdés:amikor müködik az ABS, valami relé kattogást vélek hallani a műszerfal alatt.Tudja valaki, hogy hol lehet pontosan ez a relé, ennek a bizonytalan érintkezésére gondolok még(ha van ilyen relé egyáltalán).
Sziasztok! Nemrég vettünk egy kombi 1,6-os 1996-os Feliciát.Az ABS szórakozik, semmihez nem köthető módon, ha olyan kedve van kigyullad a lámpa, aztán szintén nem tudom beazonosítani, hogy mitől, de elalszik.Eddig ha világított, akkor természetesen nem működött a rendszer.Ma reggel viszont cifrázta azzal, hogy világított a lámpa, de közben működött.Később elaludt, aztán a legközelebbi kigyulladáskor már nem működött a blokkolásgátló.A hozzáférhető csatlakozásokat széthúztam, megnéztem, minden szép, összedugás után sem változott a helyzet.Úgy is képes csinálni, hogy leállítom, még jó, a következő indításkor már nem hajlandó elaludni!
Ha jól emlékszem egy új tárcsa vastagsága 12,5mm és az autós boltban talán azt mondták, hogy a gyárilag előírt minimális vastagság 10mm. De ha megkérdezed biztos tudnak mondani pontos adatokat.
Az enyémben amikor cseréltem 8 mm-esek voltak, (így vettem a kocsit), de 9 alá semmiképp ne menj szerintem.
Ha esztergáltatni akarod ,nézd meg, hogy érdemes-e még.
Viszont a tárcsaleszedéshez le kell szedni a teljes féknyerget is.
... szóval amikor a kereket leveszed egy nagycsavarhúzóval visszanyomod a dugattyút, úgy, hogy a fékbetétrögzítő és a fékbetét közé befeszítesz.
Ez azért kell, hogy az új fékbetét beférjen majd a helyére. (ha netán szoros volt a fék , akkor ajánlatos ezt többször is megcsinálni, egy kicsit megjáratni)
Ha ez meg van akkor kicsavarod a két csavart (12 vagy 13-as kulccsal) leveszed a fékbetétrögzítőt (amiben a dugattyú is van).
Amikor lent van tedd rá valamire, vagy kötözd fel, hogy ne a gumifékcsővön lógjon.
Utána kiszeded a régi fékbetéteket, kitakarítod a helyét és vissza az újakat.
Egyébként az enyémre is jellemző, hogy elég lomha, nyomaték van de gyorsulás nincs. Nem gond , csak néha jó lenne ,ha menne valahova, egyébként élvezem a megbízhatóságát meg hogy nem nyagáz el hosszú úton se.
Sziasztok ! Nekem egy 50 kw-os zöld gépem van, látom a fogyasztás az egyik aktuális visszatérő téma, nemrég mértem javarészt országúti fogyit, 5, 5 litert. Nagyon megörültem, mert Wartburgokhoz szoktam/10 liter/ és ez most nagyon kegyes !
cocpit=komplett műszerfal(órák, kesztűtartó, kapcsolók, stb.), de amúgy mind1. Ez alatt, a lábtérnél van egy műanyag takrólemez. Leszedni úgy lehet, hogy küszöb felemel, ott van 1 csavar, kicsavar és levehető. Itt mennek a kábelek és itt van a hátsók aljzata is(jobb oladlon a jobb, bal oldalon a bal hangszóróké). Gyári csati van rajta, ha még az eredeti.
Szia D.C game! Ne haragudj, hogy csak most írok, de nem voltam gépközelben. Már van egy érdeklődő a váltóboxra, neki raktam fel a képet is, ezért elővásárlási joga van. :) Ha nem jönne össze, akkor újra felrakom a fórumra. De köszi az érdeklődést!
Ha kombid van, akkor az euro csatlakozóban benne van a hátsó vezetékelés is, mert bekötött hangfalak vannak hátul a fekete rácsban! Ha sima 5 ajtós, akkor asszem a küszöbben vége van a drótnak...?