Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19659

"...de azért a DAKK már nem áll olyan jól, hogy már elkezdje a 300-as széria egyes tagjait is selejtbe küldeni..."

 

Ahhoz képest Békés megyében sorra mennek a levesbe a 395-ösök. Ha a 31 db távolsági kocsi valamikor megérkezik, már az ex-Tiszától is fog a levesbe menni 395/E95 valószínűleg.

Előzmény: Törölt nick (19655)
KZR-283 Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19658

Mercedes gyár nyílt nap, tegnap utasokat is szállítottak a D-s járatokon.

Előzmény: colossal404 (19656)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19657

Nekem a kedvenceim, szóval sohasem akarnám őket leselejtezni. De mi az az ok, amiről írtál?

Előzmény: Törölt nick (19655)
colossal404 Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19656

Ez nekem kimaradt, szabad tudni mi volt az apropó amiért Kecskeméten jártak?

Előzmény: KZR-283 (19654)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19655

Azért ne akarjuk már azokat a kocsikat annyira leselejtezni. A selejtezési programban 415-ösök és 200-asok vannak egyenlőre (260, 280, 256.44). Igaz, hogy az FHT széria már jövőre 20 éves lesz, de azért a DAKK már nem áll olyan jól, hogy már elkezdje a 300-as széria egyes tagjait is selejtbe küldeni, amelyek ráadásul klímaberendezésekkel is el vannak látva, és még 10 év sem telt el a felújításuk óta. Az, hogy miért beugrók már csak, annak más oka van. 

Előzmény: Törölt nick (19649)
KZR-283 Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19654

Kecskemétről hazaértek a Conectok, a LIF-761, 762, 763, 764 és az LPK-535 voltak fent.

KZR-283 Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19653

Viszont Kunszentmártonból van rásegítője a Parádfürdői járatnak, az pedig a GUF :)

Előzmény: Törölt nick (19652)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19652

Kunszentmártonba a HRE 973 ment. Legalábbis reggel 9kor

Előzmény: KZR-283 (19651)
KZR-283 Creative Commons License 2015.06.07 0 1 19651

Egyébként pedig ez a mai kocsikiadás nagyvonalakban:

Sopron: IAN713
Kecskemét: HPD082, HHR853
Gyula: HPD085, FGA576, IAN708, KBS697
Parádfürdő: GIM058
Baja: HLV885, FLN324
Hajdúszoboszló: HXG923, KMB545
Budapest: HRE909
Eger: GTE361
Kalocsa: GLB081, HPD082
Zalaegerszeg: MCE074
Hévíz: MAY568
Siófok: IAR478, GTE360
Miskolc: FLM963
Győr: IAN714
Tiszafüred: KMB546
Veszprém: KBS695
Jászberény: KBS645
Debrecen: HHY797
Mohács: MXU929
Becej: FIS493
Senta: FLN332
Szolnok: GZK834
Székesfehérvár: MXU927, HHY796
Szeghalom: KBS651
Szekszárd: GZK833
Pécs: HXG926
Solt: HXG924, KBS696
Subotica: CCR690
Battonya: HPD081
Kunszentmárton: GUF973

Előzmény: KZR-283 (19650)
KZR-283 Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19650

Évek óta beugrós kocsik mind, a HLV pedig Baján volt reggel. Attól még, hogy helyközizni látsz egy kocsit, nem azt jelenti, hogy csak arra jár. A 16.25-ös Solti járat előtt is benne van a fordában egy Üllés.

Előzmény: Törölt nick (19649)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19649

Ne haragudj, de kénytelen vagyok vitázni veled: NEM KOCSIHIÁNY van, hanem ÉRTELEM hiány!!

Ha HLV 885 pusztamérgesi járatot csinál, MXU 927-et meg elküdik Fehérvárra, akkor nem igazán értem...más E95-öt vagy 395-öt is írhattam volna.

Amúgy nekem nagyon az az érzésem, hogy a kedvenc FHT-imet szépen lassan selejtezik...Azok közül már mind csak "beugró"??

Előzmény: KZR-283 (19647)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19648

Majd a 31 db Volvo 8900 talán enyhít ezen valamikor.

Előzmény: KZR-283 (19647)
KZR-283 Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19647

Akkor a tisztánlátás kedvéért:

Nem MRY hanem MXU-927 ment Székesfehérvárra, a 929 pedig Mohácsra.
Kocsi hiány van, ezért vannak ezek is berángatva távolságizni. CCR-690 és az FHT-806 üzemképes, de van más munkájuk.

Törölt nick Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19646

Reggel 9 és délután 2 között tuti nem mozdultak, ugyanazon a helyen voltak ezidő alatt. FHT 804 pedig fél 2 körül elment üresen, sofőrrel, gondolom telepre.

Előzmény: Komlósfecskés (19645)
Komlósfecskés Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19645

ilyen kocsik vannak ma járat nélkül mint FHT 803.804,806 CCR 690

 

Azt mondod ezek üzemképesen állnak a telepen? Biztos?

Előzmény: Törölt nick (19641)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19644

Bocs. Akkor Irizar. Egy szónak is száz a vége, csak azért mert ÓCSÓ a volvo nem kéne erőltetni távolságin. Oda akkor már százszor indkább Ikarus 395 vagy E95.

KTM187 Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19643

az MRY-k ülése még nagyjából puhaságra jó is lenne, na de a háttámla...:D eszer utaztam idáig 8700-esen szeged-vásárhely között, és nyaktól felfele nem tudtam mit kezdeni magammal :D

 

egyébként én például "újkorukban" a carrus vegákat simán el tudtam volna képzelni távolsági buszként, autópályás pesti járatként. vagy műszakilag nem nagyon lettek volna alkalmasak?

Előzmény: Törölt nick (19641)
BENczúr utca Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19642

LXB-102 egy Irizar és nem Mercedes.

Előzmény: Törölt nick (19640)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19641

Még jobbat mondok!Ma a 12.50 Szeged-Szfváron MRY 927 van.Azt az állatot aki oda küldte,szívesen végig utaztatnám rajta.Mindeközben ilyen kocsik vannak ma járat nélkül mint FHT 803.804,806 CCR 690...Ténykeg kíváncsi lennék mi alapján osztják a kocsikat

Törölt nick Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19640

ÉNYKK be tzudta rakni e Mercedeseket a Veszprém-Szegedre...Pl.LXB 102

Törölt nick Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19639

Az ország leghosszabb vonalain Győr Sopron stb. a kényelmetlen förmedvény Volvokat erőltetik,mikor ott vannak az G FLX ek és MAY ok...

KTM187 Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19638

egyszer nekem is volt szerencsém szerencsére csak távolról megcsodálni az egyik KMB-t Szeged-Székesfehérvár vonalon. az valamiféle rásegítés lehetett.

Előzmény: lobbanórotor (19634)
KTM187 Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19637

állítólag az lehet az egész gyökere most, hogy a dakörtösök idén már kaptak szabadjegyet.

nem tudom, meddig fog ez a dolog elmenni, de az ellentétek már tényleg kezdenek erősödni...nem egy dolgozót megbüntettek már...ami azért szerintem vicc kategória, még akkor is, ha ez a feladat.

Előzmény: Törölt nick (19633)
ESZ-361 Creative Commons License 2015.06.07 -1 0 19636
De mi értelme ennek az átrendszámozásnak?
fura gondolkodásmoduk van ezeknek
KZR-283 Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19635

Sokadik átrendszámozás: LGM-411-->NDP-642

lobbanórotor Creative Commons License 2015.06.06 0 0 19634

Megnéztem volna azt a csendes "Úristen..."-tekintetet a soproni sofőrök fején, amikor begördült... :D

Előzmény: Törölt nick (19631)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.06 0 0 19633

A vezetőségnek egyáltalán nem érdeke, hogy a dolgozók összetartsanak. Az ilyen és ehhez hasonló lépésekkel csak azt érik el, hogy még nagyobb legyen a széthúzás a dolgozók között. Ez természetesen szándékos...

Előzmény: Ygor (19632)
Ygor Creative Commons License 2015.06.06 0 0 19632

Ez már az új igazgató szellemisége. Azt valahol helyeslem, hogy figyelik, mire költenek, de a fukarság meg fogja bosszulni magát.

Előzmény: IkarusEAG (19611)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.06 0 0 19631

KMB 545 volt ma Soprlnban

IkarusEAG Creative Commons License 2015.06.06 0 0 19630

Már nem kell sárga rendszám az autóbuszokra.

Előzmény: Tourismo (19629)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!