"...de azért a DAKK már nem áll olyan jól, hogy már elkezdje a 300-as széria egyes tagjait is selejtbe küldeni..."
Ahhoz képest Békés megyében sorra mennek a levesbe a 395-ösök. Ha a 31 db távolsági kocsi valamikor megérkezik, már az ex-Tiszától is fog a levesbe menni 395/E95 valószínűleg.
Azért ne akarjuk már azokat a kocsikat annyira leselejtezni. A selejtezési programban 415-ösök és 200-asok vannak egyenlőre (260, 280, 256.44). Igaz, hogy az FHT széria már jövőre 20 éves lesz, de azért a DAKK már nem áll olyan jól, hogy már elkezdje a 300-as széria egyes tagjait is selejtbe küldeni, amelyek ráadásul klímaberendezésekkel is el vannak látva, és még 10 év sem telt el a felújításuk óta. Az, hogy miért beugrók már csak, annak más oka van.
Évek óta beugrós kocsik mind, a HLV pedig Baján volt reggel. Attól még, hogy helyközizni látsz egy kocsit, nem azt jelenti, hogy csak arra jár. A 16.25-ös Solti járat előtt is benne van a fordában egy Üllés.
Nem MRY hanem MXU-927 ment Székesfehérvárra, a 929 pedig Mohácsra. Kocsi hiány van, ezért vannak ezek is berángatva távolságizni. CCR-690 és az FHT-806 üzemképes, de van más munkájuk.
Reggel 9 és délután 2 között tuti nem mozdultak, ugyanazon a helyen voltak ezidő alatt. FHT 804 pedig fél 2 körül elment üresen, sofőrrel, gondolom telepre.
Bocs. Akkor Irizar. Egy szónak is száz a vége, csak azért mert ÓCSÓ a volvo nem kéne erőltetni távolságin. Oda akkor már százszor indkább Ikarus 395 vagy E95.
az MRY-k ülése még nagyjából puhaságra jó is lenne, na de a háttámla...:D eszer utaztam idáig 8700-esen szeged-vásárhely között, és nyaktól felfele nem tudtam mit kezdeni magammal :D
egyébként én például "újkorukban" a carrus vegákat simán el tudtam volna képzelni távolsági buszként, autópályás pesti járatként. vagy műszakilag nem nagyon lettek volna alkalmasak?
Még jobbat mondok!Ma a 12.50 Szeged-Szfváron MRY 927 van.Azt az állatot aki oda küldte,szívesen végig utaztatnám rajta.Mindeközben ilyen kocsik vannak ma járat nélkül mint FHT 803.804,806 CCR 690...Ténykeg kíváncsi lennék mi alapján osztják a kocsikat
állítólag az lehet az egész gyökere most, hogy a dakörtösök idén már kaptak szabadjegyet.
nem tudom, meddig fog ez a dolog elmenni, de az ellentétek már tényleg kezdenek erősödni...nem egy dolgozót megbüntettek már...ami azért szerintem vicc kategória, még akkor is, ha ez a feladat.
A vezetőségnek egyáltalán nem érdeke, hogy a dolgozók összetartsanak. Az ilyen és ehhez hasonló lépésekkel csak azt érik el, hogy még nagyobb legyen a széthúzás a dolgozók között. Ez természetesen szándékos...