Keresés

Részletes keresés

stefipeti Creative Commons License 2008.11.11 0 0 16249

Az összes járat midi lesz, sőt a kisebb járatokon személygépkocsival fognak utast szállítani. Ha már így elkezdted :D :P

 

Egyébként esélyes, hoyg ha elkészül a villamos, akkor igen csak megbolygatják az 1/1A vonalat. Naggyából megint szóba jöhet az, mint 2006 évvégén (Tiszai pu. -Újgyőri ft "10"-es ként, és Újgyőri ft - Diósgyőr 1/1A ként). Valamilyen módon szerintem biztosan rá akarják majd kényszeríteni az embereket az új, drága villamosukra.

Előzmény: hex144 (16240)
neoplan14 Creative Commons License 2008.11.11 0 0 16248
Nem tudom mit vagy felháborodva, te irkálsz ilyen hülyégeket már meg bocsás.
Előzmény: hex144 (16246)
gábris Creative Commons License 2008.11.11 0 0 16247
Célforgalmi utasszámlálás
"Értékes díjakat" lehet nyerni ;)
hex144 Creative Commons License 2008.11.11 0 0 16246
na jó akor többé nem írok sehova semmit igy legalább korektek lehetünk.
Előzmény: hex144 (16240)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2008.11.11 0 0 16245
A Köztársaságon lenne célszerű, de annak meg nem ártana egy kis megerősítés. /a/
Előzmény: JGergely (16234)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2008.11.11 0 0 16244
Csendben jegyzem meg, hogy ismétlődő jelenség (és nem csak ezen a topicon) olyanok felbukkanása, akik nyelvhelyességi és tartalmi téren kihívásokkal küzdve az írásjelek kreatív használatával és arroganciával kompenzálnak. A topicromboláson túl ez semmire nem jó, csak szaporodik, ha reagálnak rá. /a/
Racilaci Creative Commons License 2008.11.11 0 0 16243

Ne haragudj, nem kötekedni akarok, de rendre felmerül bennem két kérdés, ahogy a hozzászólásaidat olvasgatom:

1. Ezeket komolyan írod, kérdezed?

2. A kérdőjel eredeti funkcióját ismered?

Előzmény: hex144 (16240)
bodrostomi Creative Commons License 2008.11.11 0 0 16242
Azért veszik/vették a sok csuklós buszt valószinűleg....
Előzmény: hex144 (16240)
Cpt.Dave Creative Commons License 2008.11.10 0 0 16241

"hát nóórmális???" mivel a vilipálya nagyon nem módosul így számolhatunk a mostani helyzettel. szerinted mi lenne ha most az 1 1A-t szólósítanák? de az összes csuklóst szólósítják. a 7-es busznak szerinted mi köze van a villamoshoz?

Jézusom. :OO  hát ez most elvette a maradék energiám is...

Előzmény: hex144 (16240)
hex144 Creative Commons License 2008.11.10 0 0 16240

Tényleg megszüntetik az összes csuklós járattot ha megvalósul a villamos korszerűsités és csak szóló autó buszok fognak járni????????????????????????

??????????

hex144 Creative Commons License 2008.11.10 0 0 16239
SZívesen a segitséget!?
Előzmény: Törölt nick (16238)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.10 0 0 16238
Köszönöm a segítségeteket! Remélem azért nem lesz olyan vészes a buszmegálló és a bevásárlóközpont közötti út :))
hex144 Creative Commons License 2008.11.10 0 0 16237
Csak annyi abaj hogy még bejutsz a buszmegéllótol az áruházig az kész rémálom!?
Előzmény: scammel (16236)
scammel Creative Commons License 2008.11.10 0 0 16236
Szia jeek! Mivel csak a 7-es busz jár arra,csak azzal tudsz menni.Tervbe van véve egy Auchan-busz is,de még nem közlekedik.A Felsőzsolcai elágazás megállónál kell leszállni(5. megálló a Búza tértől). Az áruház elég messze van a megállótól,de nem vészes,jó idő van.Jó vásárlást!
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.10 0 0 16235
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Nem miskolci vagyok, ezért érdekelne, hogyan tudom autóbusszal megközelíteni az új miskolci hipermarketet (Auchan). Készült e új buszmegálló a 7-es busznak arrafelé, esetleg van külön Auchan busz?? A Felsőzsolcai elágazás megállóhely körülbelül milyen messze van gyalog az említett áruháztól?
Előre köszönöm a segítséget.
JGergely Creative Commons License 2008.11.07 0 0 16234
Vagy akár végig a Köztársaság utcán.

Most nézem csak, hogy tegnap véletlenül Vaskerekűnek válaszként írtam a tereléses hozzászólást.
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (16233)
Ali Ttaik-al-Rep Creative Commons License 2008.11.07 0 0 16233
Lehet, hogy a 9-esnél érdemes lenne átszámolni ezt az útvonalat, a 99-est ejteni és helyette valamelyik 1-est (később az 5-öst és/vagy 69-est) átvinni a Könyves Kálmánon... /a/
Előzmény: JGergely (16229)
GARAZSMENET Creative Commons License 2008.11.06 0 0 16232
Tapasztaltam, be is dugult a Főtértől a forgalom. A 6-os KI irányba a körforgalmon keresztül közlekedett és a Vasgyári út felé ment kifelé a 19, 29, 67.
Előzmény: JGergely (16229)
GARAZSMENET Creative Commons License 2008.11.06 0 0 16231
Szép fotó, majd csuklóssal is megismételjük.
Előzmény: Vaskerekű (16228)
hex144 Creative Commons License 2008.11.06 0 0 16230
tudjuk!!!
Előzmény: JGergely (16229)
JGergely Creative Commons License 2008.11.06 0 0 16229
Volt ma egy nagy baleset a Bólyai utca és Tatárdomb között, a vasúti átjárónál. A 9-es, 68-as, 99-es buszok az Újgyőri főtér-Bulgárföld-Lórántffy utcán át közlekedtek, Tatárdomb érintésével.
Előzmény: Vaskerekű (16228)
Vaskerekű Creative Commons License 2008.11.06 0 0 16228
Egy kis "retró" a szennyvíztisztítónál.
Woodyka Creative Commons License 2008.11.06 0 0 16227
Dehogynem!! Ahol közös megállók vannak, többnyire egyszerre, vagy majdnem egyszerre mennek el, lehetőleg úgy ha a többség A-ról B-re szállna át, akkor azért mindig B megy el hamarabb, különben nem kellene sokat várni az utasnak, s vannak esőbeállós megállók, ahol reklám is van az esőbeállón...
Előzmény: hex144 (16226)
hex144 Creative Commons License 2008.11.05 0 0 16226
a busz járatok nicsenek normálisan öszehagolva?
czzs Creative Commons License 2008.11.04 0 0 16225
- Az 1-es vonal szerintem továbbra sincs rendben, mert még mindig túl gyakori a vonatozás 1/1A között.
Lehet, ezt mostanában nem tapasztaltam. Erről az a véleményem, hogy az a 3 megálló elhagyás nem biztos, hogy megéri, hogy megéri, hogy visszairányban szétessen a követés. Kifelé szerintem rendben van.

Ha azt veszed, hogy azelőtt majd' félóránként járt a 32-es, ez kivételesen nem éppen visszafejlődés.
Önmagához képest igen, na de vedd figyelembe azt is, hogy a fél Avas számára törzsviszonylattá lépett elő, ráadásul úgy, hogy a belvárosból kifelé önálló megállói vannak, tehát nincs alternatíva, ami rá tudna segíteni.

"hiperpontosságú utasfelmérés"?
Na ezt nekem is idézőjeleznem kellett volna. Persze tudom, hogy nincs semmi ilyen mögötte, hanem van egy hagyományosan x kocsis kiadás, amellyel adott fordulóidővel "ez jön ki". Hogy plusz egy kocsival korrekt 10 perces követést (délután 12-t) lehetne biztosítani, az senkit sem érdekel.
Pedig szombat délelőtt kellene is az a 10 perc, cserébe vasárnap lehetne egész nap 12... De itt álljunk is meg, újabb tabuhoz érkeztünk: a szombati és vasárnapi menetrendek szétválasztása az MVK szakemberei számára "le-he-tet-len" feladat.
Előzmény: gábris (16223)
Racilaci Creative Commons License 2008.11.04 0 0 16224

Igen, erre szokták (szoktátok) írni, hogy ez már színtiszta szándékosság. Őszintén szólva az érvek láttán nem is lehet ezt megcáfolni.

Az a durva, hogy mindez lényegében országos jelenség: Debrecen, Szekszárd, Pécs - tökmindegy, elég csak körülnézni a többi topicban. Arról nem beszélve, hogy a Borsod Volán kitalálta az 50-80 km-es konvojokat is (pl. Polgár-Miskolc- (Ózd) vonalon nem egyszer párban járnak a kocsik, de pl. Tiszaújvárosból Miskolcra 19.50-19.55 között 3 járat indul, hisz olyan nagy rá az igény...).

Szóval ez lehet, hogy egy igazi magyar szabadalom, csak még a világ (= a többi ország + a magyar utasok) nem érett meg ennek az értékelésére.

Előzmény: czzs (16222)
gábris Creative Commons License 2008.11.04 0 0 16223
- Az 1-es vonal szerintem továbbra sincs rendben, mert még mindig túl gyakori a vonatozás 1/1A között.
- Ha azt veszed, hogy azelőtt majd' félóránként járt a 32-es, ez kivételesen nem éppen visszafejlődés.
- Az ütemesség nálunk még mindig olyan tabu dolog, mint a rugalmas ünnepnapi menetrend.

"hiperpontosságú utasfelmérés"?
Na ezt kétlem. Ha ilyen lenne, a hétvégi 22-est a minimálisabbnál is minimálisabb utaslétszámával már rég kinyírták volna.
Előzmény: czzs (16222)
czzs Creative Commons License 2008.11.04 0 0 16222
Ilyet én a Tapolcai elágazásnál szoktam végigélvezni, mint azt pl. a 16150-ben le is írtam nemrét. A kevesebb járat egyik indoka ugyanis az volt, hogy így a rendszertelenül járó járatok helyett kevesebb, de a törzsviszonylatokon gyakrabban járó járatok lesznek.

Mi valósult meg ebből? A 1-es vonal és a villamos nagyjából rendben van*, de a 21-es tragikomikus történetét nem kell ecsetelni. A 32-esnek szintén sikerült egy év alatt 12-15 perces hétvégi követésre visszafejlődni, de még ez is elégségesnek mondható. Amit viszont a korábban max. 10 perces közös követéssel járó 12-14-es családdal tettek, az már több mint dilettantizmus. A 12-est szétgyilkolták két önmagában alig használható járatra (kivéve Egyetem megközelítése), a maradék 14/14H-es pedig hétvégén elvileg 15 perces közös követést biztosít, ami a gyakorlatban sokszor 12-18-ra sikerül. A többi járat pedig túl sokat nem segít, mert ők 20 percenként járnak, tehát visszajutottunk a kiindulópontra: rendszertelen és ritka követés. Nem ritka a 10 percig semmi, aztán egymást tolják ki a megállóból buszok.

A 2-22 hétvégi menetrendje pedig szerintem már több mint dilettantizmus: két egymást szinte teljesen átfedő, egyaránt 20 percenkénti járat következetesen és menetrendszerint egymás nyomában halad.

*itt sem teljesen értem, hogy a busz hétvégi 16-18-20 perces, a villamos 11-13 követését miért nem lehet valami megjegyezhető menetrenddé szeliditeni (ilyenkor szoktam mondani, hogy a háttérben valószínűleg valamilyen hiperpontosságú utasfelmérés van, amiből az jött ki, hogy azért kell pontosan 11 percnek lenni, mert 12-re már nem férnének fel az utasok, a 10 perces követés esetén pedig szinte üresek lennének a járatok).

Még valami: olvasom most a hírlevélben, hogy egyes viszonylatokon változik az alacsonypadlós járatok indulási ideje. Gondolom a háttérben átszervezték a fordákat. Ez rendben is lenne, de hogy miért éppen most, egy mindössze négy hónapos érvénytartamú menetrend kellős közepén kell ezt végrehajtani?
Előzmény: icescater(kt8d5.mc) (16220)
icescater(kt8d5.mc) Creative Commons License 2008.11.04 0 0 16221
Éds nem az átszállással volt problémám, mert kit érdekel az az 1 saroknyi táv (szemere-centrum)
icescater(kt8d5.mc) Creative Commons License 2008.11.04 0 0 16220

Köszi! Nem vártam én már semmire mert minden előttem,ja bocsi, mellettem rohant el!És miért volt jobb a helyzet mikor volt 33-34-12-es busz? há'azé' me az legalább járt 10 percenként(34). és nem álltam a kórháznál olyan sokat egyhelyben, közlöm ott éltem 30 évig(helyel közzel most is) osztánakkó én má csak tudom mi hogy járogatott ottan.........

a mai 22-44 14 14h 2-es buszokkal szemben 2-12-14-22-44-33-34..De tényleg nem fikázás volt részemről,csak egy aprócska lábjegyzet. Remélem mégmegélem azt amikor a "867/C-s" villlamos fog száguldozni arrafelé.........

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!