Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.08.20 0 0 12340

Nem csak más utat, másik topicot is választhatnál. :)

Előzmény: Törölt nick (12336)
giornalista Creative Commons License 2011.08.20 0 0 12339

látszik, hogy milyen kicsiben gondolkodsz. Budapestnek igenis vannak vetélytársai, úgy hívják, hogy Bécs, hogy Pozsony, esetleg, hogy Prága. a rekordokat döntő utasszámok és az utaselégedettségi ráta láttán pedig hajlamos vagyok azt hinni, hogy rólad beszélnek a rádióban, te hajtasz a forgalommal szemben :))

Előzmény: Törölt nick (12335)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.20 0 0 12338

Jah és ezt rpóbálom megértetni: az utas, talán azt sem tudja, h mi a az a handling. Fogalma sincs h hány cég végzi, az adott légitársaság éppen melyik céggel van szerződésben. Az utas egy dolgot tud. 25-30 percet kellett várnom EZEN A REPÜLŐTÉREN a csomagomra. 

Előzmény: Törölt nick (12337)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.20 0 0 12337

Ezt félreértetted, v én voltam félreérthető. Külföldi repterekre gondoltam, ahol megfordultam az elmúl években. Ázsia, Amerika, Európa. 25 percet SOHA nem kellett várni sehol. Budapesten volt már nekem is, h 30 percet kellett várni a cuccunkra.

Előzmény: Törölt nick (12333)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.20 0 0 12336

Látom, nem akarod megérteni. Nem gond. Hypeold ezt a szemetet, és kellemes utazásokat kívánok Neked Budapestről. Én más utat választottam. 

Előzmény: Törölt nick (12330)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.20 0 0 12335

Véresen komolyan gondolom. És továbbra is fenntartom, hogy itt nem szolgáltatnak. Gyakorlatilag visszaélnek a monopolhelyzetükkel. Ha pesten v környékén lenne még egy reptér, hidd el, más lenne. Ha lenne komoly konkurrencia, hidd el összekapnák magukat. Így kényelmeses elvannak....

Előzmény: Törölt nick (12332)
HG4I Creative Commons License 2011.08.20 0 0 12334

Immáron négy dolgozót rázott meg az áram egy év alatt a repülőtéren.

 

http://hvg.hu/itthon/20110819_liszt_ferenc_repter_aram

 

Az első esetből "kerekedett" munkaügyi perben született jogerős részítélet megállapította a munkáltató mulasztását és felelősségét...

 

Akkor még nem született büntető feljelentés - most úgy látszik a szakszervezet nem bírta tovább...

 

Különösen tetszik a pótmegoldás: gumikesztyű! Ahelyett, hogy azonnal megszűntetnék az okot!

Igaz, akit illet, rá sem "bagózik"!

A szerkezet (többféle kivitel) a BA tulajdona, külsős szerződött a karbantartója, a GH vállalatok dolgozói használják - szóval bonyolult, mint minden LFerihegyen....

Minden esetre arra alkalmas a jogi helyzet, hogy el lehessen kenni a felelősséget...

 

Ne történjen haláleset!

Törölt nick Creative Commons License 2011.08.20 0 0 12333

"A megfelelő szavatosságú párizsi csak más országok állampolgárainak jár."

 

Úgy láttad, a nem magyar állampolgárok hamarabb megkapták a poggyászaikat? Komolyan gondolod, hogy őket külön kezelik, erre van idejük a rakodóknak? Ha kérnék sem tudnának ilyet csinálni. Külföldön is később kapják meg a magyarok a csomagjaikat? Mesélj már kérlek, Te olyan okos vagy!

Előzmény: Törölt nick (12329)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.20 0 0 12332

Látszik, hogy meg akarja magyarázni, még ha legbelül nem is gondolja komolyan. Az ilyen hasonlatokkal egyre jobban belebonyolodik és egyre nagyobb butaságokat hord össze, szerintem szórakozató.

Előzmény: malazs (12331)
malazs Creative Commons License 2011.08.20 0 0 12331

Teljesen jó hasonlat, tehát ha te a kisboltban lejárt szavis párizsit veszel, arról az önkormányzat tehet mert működési engedélyt adott ki annak az üzletnek valamikor, vagy esetleg ha bérelt üzletről van szó, akkor a bérbeadó a hibás :). Ilyen megközelítést még nem hallottam,de több mint érdekes :)))

Előzmény: Törölt nick (12329)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.20 0 0 12330

Zárják be a repteret, mert 25 perc alatt kaptad meg a feladott poggyászod? Elég nevetséges vagy és a párizsis hasonlatod is elég gyengére sikerült.

Mit nevezel romlott párizsinak? A rendőrt aki (remélem) megbüntetett? Vagy a Maléves rakodókat?

Annyi köze van ezeknek a reptérhez, mint a párizsihoz. :)

Előzmény: Törölt nick (12329)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.20 0 0 12329

Tehát Te bemész a közértbe, és a lejárt párizsit hozzádvágják jó drágán, akkor Te természetesen nem reklamálsz, mert Te nem álomvilágban élsz, és ez Neked természetes.  A megfelelő szavatosságú párizsi csak más országok állampolgárainak jár. És miért? Megmondom Neked: mert tőlünk nyugatra, azokat a cégeket, akik romlott párizsit akarnak rásózni a vevőre, ráadásul qrva drágán, azt a társadalom elkezdi büntetni. És nem marad más választása, mint vagy elkezd tisztességesen kereskedni, vagy lehúzatják a rolót vele. Más kérdés, hogy általában ezt meg sem próbálják. 

Előzmény: Törölt nick (12328)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.19 0 0 12328

A gondolataid elég messze állnak a valóságtól, más az amit szeretnél és más a valóság álomvilágban élsz. Igaza van Vergiliának, nyalogasd a szlovákokat, ott a helye az ilyen csőlátású embereknek. (tanulj meg magyarul)

Előzmény: Törölt nick (12318)
Gulliver utazik Creative Commons License 2011.08.17 0 0 12327
viricsi Creative Commons License 2011.08.17 0 0 12326

Ne legyen tévedés, pontosan ezt mondom én is.

Előzmény: Törölt nick (12325)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.17 0 0 12325

Ha valamelyik légitársaság kevés pultot vásárol magának/használ, akkor is a repteret szidják, legalábbis Typhoonteam mint minden másért. Most nem a problémákkal van bajom, azok vannak bőven tudjuk mindannyian. Inkább azzal, hogy mindenért egyből a reptéri dolgozók a hibásak (megbünteti az érkezőn a rendőr, nem jön a csomagja csak 20 perc múlva, száraz a sültkrumpl a KFC-ben stb.). A buta utast arra értettem, hogy elmondom neki, a Malév gépre a rakodás nem a reptér sara és nem érti meg, tovább folytatja itt a felháborodását. Az utasok nagy része nem "buta", legfeljebb tájékozatlan (ahogy ZOOO is mondta) mindenki az, ha ismeretlen helyen jár.

 


Előzmény: viricsi (12324)
viricsi Creative Commons License 2011.08.17 0 0 12324

Az olvtárs nagyon is jól ismeri a reptér működését és a benne lévő cégeket.

Meg kéne érteni, ezt a szolgáltatást "veszi meg" a légitársaság az utasainak. Ha ha hosszú sorban állsz a check in-nél, az elsősorban azért van, mert a légitársaság kevés pultot és túl rövid időre bérel. A csomagozást (és az egyéb földi kiszolgálást) is vagy három cég csinálja, lehet(ne) válogatni a szolgáltatók között.

 

Előzmény: ZOOO B737 (12323)
ZOOO B737 Creative Commons License 2011.08.17 0 0 12323

Bocsánat, hogy beleszólok, de nem csak a BUTA utas szídja! Csak lehet, hogy nem olyan tájékozott a csomagszállítási kérdéskörben, mint egy belsős dolgozó! Sokan - nagyon sokan - a repülésről csak annyit tudnak, hogy el lehet ezáltal utazni nyaralni, vagy munkába! Ezért kérdeznek szinte minden járaton olyanokat, mint hogy: hogy navigálnak sötétben, ha nem látják, hogy merre kell menni? meg hogy: Miért hallani sokszor, hogy szinte leáll a hajtómű és csak alapjáraton megy? ( szélirány hirtelen változásakor )!

Budapest esetében a reptér=MALÉV, és hiába megy akár Lufthansa-val, akkor is a MALÉV-ot szídja, ha a csomagja nem érkezik meg időben a szalagra, vagy a bőröndje oldalát kiszakítják a pakolás során ( ahogy pl. mi is jártunk ). Például: ha az utak kátyúsak, sosem azt hallod, hogy: a Közútkezelő Kft. ( vagy valami ilyesmi :))))))))  )rosszul végzi a munkáját, hanem hogy a Kormány nem tesz semmit az utak állapota miatt! (Ezt csak példának szántam, nem azért írtam, hogy ebbe kapaszkodjunk bele és ezen lovagoljunk, mint téma! ) Honnan és miért is kéne tudnia egy átlag utasnak, hogy az ő csomagját most épp a MALÉV Ground Handling vagy a Celebi pakolta-e ki a gépből?! Csak azt látja, hogy már megint fél órát kell várnia a cuccaira!

Előzmény: Törölt nick (12320)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.16 0 0 12322

Olvass utána: "Az Európai Únió brüsszeli Bizottsága az elmúlt években kapott állami támogatásokat tíltottnak minősíti és visszafizetteti a légitársasággal"

Majd a csehek (Travel Service) megveszik, vagy a kínaiak Demjánnak karültve, ha jól tudom mindannyian tettek már rá ajánlatot.

 

Előzmény: Törölt nick (12319)
R2R Creative Commons License 2011.08.16 0 0 12321

Szerintem meg a Schipolos csomagos sztorinak van urban legend szaga... Te, most komolyan, amit te nem tapasztalsz, az már ul? LGW-ről rendszeres!!! a nem lezárt folyadékos csomag, ha hiszed, ha nem.

Törölt nick Creative Commons License 2011.08.16 0 0 12320

Már az amit gondolsz és máshogy van. Ha valakinek sérelme támad egy légitársasággal szemben, akkor csak a buta utas szidja érte bármelyik repteret. Te most fel lettél világosítva és ennek ellenére tovább értetlenkedsz. Mondhat neked bárki bármit a reptérről, akkor is utálni fogod, ez tisztán látszik. Ezt megteheted, csak magad teszed nevetségessé.

Tettél már bármit annak érdekében, hogy ezek a gondok megoldásra kerüljenek, vagy csak itt játszod magad? Gondolok itt arra, hogy felhívod a (jelen esetben Malév) vezetés figyelmét a problémákra, jelzed a megfelelő helyen? Esetleg jobban utána járnál a dolgoknak, hogy tisztában legyél a részletekkel és tisztábban láss?

Előzmény: Törölt nick (12318)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.16 0 0 12319

Nem is baj. Mellesleg majd pumpálnak bele megint pár mrdot, és akkor ellesz pár hónapig megint. 

Előzmény: Törölt nick (12317)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.16 0 0 12318

Én azt gondolom, h az ÖSSZES handlinget tartsa kordában a reptér. Tudod: vacak handling -> utas mondani vacak reptér. Nem mondani MA handling vacak.

Előzmény: Törölt nick (12316)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.16 0 0 12317

Sajnos a nemzeti légitársaságunk a utolsókat rúgja, ez legyen a legkellemetlenebb dolog ami velük kapcsolatban történik.

Előzmény: Törölt nick (12315)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.16 0 0 12316

A problémád meglértem csak a topicot nézted be nézz át ide, hátha kapsz értelmes magyarázatot a problémádra.

 

A "becsomagolom" problémával nap mint nap találkozom, ezt nem nevezném urbanlegend-nek, szerintem akár innen is páran meg tudják ezt erősíteni. A Malév topicot most nem javaslom, mert náluk sajnos nem mindenki van tisztában a folyadékok szállításának szabályozásával. :(

Előzmény: Törölt nick (12315)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.16 0 0 12315

Aznap késett a 669. KEtten voltak odafennt, a 669 és mögötte kb 15 perccel a 615. A késés miatt az igazán nagy csoport - 543,753,517,567,787,767 - kb 30-40 perccel előtte leesett. Volt még pár gép, de 20 perccel a 669 előtt már nem volt érkező. Így volt 29 perc míg kijöttek. 

Most voltam Schipolon: U2 az M végén áll, kb 5-6 perc mozgójárda+séta +2 perc EÜ a csomagig. És jé!!!!!!!!! Odaértünk, szalag megy és pár csomi már rajta. Ne kérdezd meg, hogy csinálják, biztos Harry Pottertől vesznek leckét. Lehet, h itthon is rendszeresíteni kéne ezt a potter-gyereket?

Ez a becsomagolom, nem csomagolom dolog érdekes. Én még nem találkoztam vele. Nekem kicsit urbanlegend szaga van....Mindenki találkozott már olyan emberrel, aki ismer egy embert, akinek a testvérének a nénikéje látta, hogy a szomszéd hugának nem csomagolták be a piáját/parfümjét.

 

Ha csak lehet nem utazok innen:) Természetesen, ha van innen ésszerű dolog, akkor bevállalom, de ez a veszély egyre ritkábban fenyeget.... 

Előzmény: Törölt nick (12314)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.15 0 0 12314

Nem csak én mondom. Azt hittem nagyobb szaki vagy és egyből levágod, hogy nem érkező (hanem transfer) utasokról beszélek. :)

A 25 perc sok? Ha jól tudom, akkor este 11-kor elég sok érkező gép van. Kedvenc reptereiden mennyit kell várni a csomagra?

Tudod a nyomásgyakorlás néha fordítva működik, ha nem is pont a handling-gel, a rendőrséggel együtt működve tuti.

 

Ha ennyire utálod ezt a repteret, akkor miért innen utazol?

Előzmény: Törölt nick (12312)
giornalista Creative Commons License 2011.08.15 0 0 12313

LGW-pia: átszálló utasok.

Előzmény: Törölt nick (12312)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.15 0 0 12312

LGW-t nem értem. Megveszem a piát /csomagolva v. anélkül/, felszállok a gépre, majd leszállok BUD-on, és kijövök. Ki és miért akarná kidobnia cuccom??? Mellesleg, én még ilyet nem láttam, de ha Te mondod elhiszem. A BUD igenis - pontosan azért, mert az egész repteret minősítik - tud nyomást gyakorolni a handlingre, üzletekre satöbbi. Hidd el, ha akarják, az eszközük megvan hozzá. Nekem pont ez a bajom. Egyszerűen, amíg nem ütik a fejüket keményen, addig nem akarnak dolgozni.

Előzmény: Törölt nick (12311)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.15 0 0 12311

Sok mindenben igazad van, nagyon sok minden nincs rendben, főleg az olyan dolgok amit sose fogsz látni max érezni (pl. lassabb lesz az UB), de nem feltétlen mindenért a reptér a hibás. Kicsit rosszul a látod a dolgokat.

 

Nem tudom miért írsz olyanokat, amiről szó sem volt, semmi ilyet nem írtam. Miért kell ezt ilyen stílusban előadni magad, normális hangvételű hozzászólást ritkán olvasni Tőled.

Szerinted a BUD-nak, vagy bármelyik alkalmazottjának mennyi köze van a Malév (vagy Celebi) kiszolgálókhoz/rakodóihoz? Ha lassú a Malév, akkor szidjuk a repteret? Ha bunkó a rendőr akkor szintén? Ha drága a Leroy, akkor megint? Nem kell egyből a reptérnek (országnak) esni, hogy itt mekkora tuskó emberek dolgoznak (élnek) és nem csinálnak semmit.

Ha már "fikázunk", akkor LGW: eladják jó drágán a Duty Free-ben az italokat amiket nem fóliáznak le és a "köcsög magyar reptéri dolgozók" meg szívtelenül kidobják. Pont nekik kéne legjobban emlékezniük a 2005-ös metró támadásokra.

Ez egyértelműen dolgozói figyelmetlenség, amit felsoroltál az pedig management ami ugye nem magyar, semmi köze Mo-hoz.

Előzmény: Törölt nick (12310)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!