látszik, hogy milyen kicsiben gondolkodsz. Budapestnek igenis vannak vetélytársai, úgy hívják, hogy Bécs, hogy Pozsony, esetleg, hogy Prága. a rekordokat döntő utasszámok és az utaselégedettségi ráta láttán pedig hajlamos vagyok azt hinni, hogy rólad beszélnek a rádióban, te hajtasz a forgalommal szemben :))
Jah és ezt rpóbálom megértetni: az utas, talán azt sem tudja, h mi a az a handling. Fogalma sincs h hány cég végzi, az adott légitársaság éppen melyik céggel van szerződésben. Az utas egy dolgot tud. 25-30 percet kellett várnom EZEN A REPÜLŐTÉREN a csomagomra.
Ezt félreértetted, v én voltam félreérthető. Külföldi repterekre gondoltam, ahol megfordultam az elmúl években. Ázsia, Amerika, Európa. 25 percet SOHA nem kellett várni sehol. Budapesten volt már nekem is, h 30 percet kellett várni a cuccunkra.
Véresen komolyan gondolom. És továbbra is fenntartom, hogy itt nem szolgáltatnak. Gyakorlatilag visszaélnek a monopolhelyzetükkel. Ha pesten v környékén lenne még egy reptér, hidd el, más lenne. Ha lenne komoly konkurrencia, hidd el összekapnák magukat. Így kényelmeses elvannak....
Az első esetből "kerekedett" munkaügyi perben született jogerős részítélet megállapította a munkáltató mulasztását és felelősségét...
Akkor még nem született büntető feljelentés - most úgy látszik a szakszervezet nem bírta tovább...
Különösen tetszik a pótmegoldás: gumikesztyű! Ahelyett, hogy azonnal megszűntetnék az okot!
Igaz, akit illet, rá sem "bagózik"!
A szerkezet (többféle kivitel) a BA tulajdona, külsős szerződött a karbantartója, a GH vállalatok dolgozói használják - szóval bonyolult, mint minden LFerihegyen....
Minden esetre arra alkalmas a jogi helyzet, hogy el lehessen kenni a felelősséget...
"A megfelelő szavatosságú párizsi csak más országok állampolgárainak jár."
Úgy láttad, a nem magyar állampolgárok hamarabb megkapták a poggyászaikat? Komolyan gondolod, hogy őket külön kezelik, erre van idejük a rakodóknak? Ha kérnék sem tudnának ilyet csinálni. Külföldön is később kapják meg a magyarok a csomagjaikat? Mesélj már kérlek, Te olyan okos vagy!
Látszik, hogy meg akarja magyarázni, még ha legbelül nem is gondolja komolyan. Az ilyen hasonlatokkal egyre jobban belebonyolodik és egyre nagyobb butaságokat hord össze, szerintem szórakozató.
Teljesen jó hasonlat, tehát ha te a kisboltban lejárt szavis párizsit veszel, arról az önkormányzat tehet mert működési engedélyt adott ki annak az üzletnek valamikor, vagy esetleg ha bérelt üzletről van szó, akkor a bérbeadó a hibás :). Ilyen megközelítést még nem hallottam,de több mint érdekes :)))
Tehát Te bemész a közértbe, és a lejárt párizsit hozzádvágják jó drágán, akkor Te természetesen nem reklamálsz, mert Te nem álomvilágban élsz, és ez Neked természetes. A megfelelő szavatosságú párizsi csak más országok állampolgárainak jár. És miért? Megmondom Neked: mert tőlünk nyugatra, azokat a cégeket, akik romlott párizsit akarnak rásózni a vevőre, ráadásul qrva drágán, azt a társadalom elkezdi büntetni. És nem marad más választása, mint vagy elkezd tisztességesen kereskedni, vagy lehúzatják a rolót vele. Más kérdés, hogy általában ezt meg sem próbálják.
A gondolataid elég messze állnak a valóságtól, más az amit szeretnél és más a valóság álomvilágban élsz. Igaza van Vergiliának, nyalogasd a szlovákokat, ott a helye az ilyen csőlátású embereknek. (tanulj meg magyarul)
Ha valamelyik légitársaság kevés pultot vásárol magának/használ, akkor is a repteret szidják, legalábbis Typhoonteam mint minden másért. Most nem a problémákkal van bajom, azok vannak bőven tudjuk mindannyian. Inkább azzal, hogy mindenért egyből a reptéri dolgozók a hibásak (megbünteti az érkezőn a rendőr, nem jön a csomagja csak 20 perc múlva, száraz a sültkrumpl a KFC-ben stb.). A buta utast arra értettem, hogy elmondom neki, a Malév gépre a rakodás nem a reptér sara és nem érti meg, tovább folytatja itt a felháborodását. Az utasok nagy része nem "buta", legfeljebb tájékozatlan (ahogy ZOOO is mondta) mindenki az, ha ismeretlen helyen jár.
Az olvtárs nagyon is jól ismeri a reptér működését és a benne lévő cégeket.
Meg kéne érteni, ezt a szolgáltatást "veszi meg" a légitársaság az utasainak. Ha ha hosszú sorban állsz a check in-nél, az elsősorban azért van, mert a légitársaság kevés pultot és túl rövid időre bérel. A csomagozást (és az egyéb földi kiszolgálást) is vagy három cég csinálja, lehet(ne) válogatni a szolgáltatók között.
Bocsánat, hogy beleszólok, de nem csak a BUTA utas szídja! Csak lehet, hogy nem olyan tájékozott a csomagszállítási kérdéskörben, mint egy belsős dolgozó! Sokan - nagyon sokan - a repülésről csak annyit tudnak, hogy el lehet ezáltal utazni nyaralni, vagy munkába! Ezért kérdeznek szinte minden járaton olyanokat, mint hogy: hogy navigálnak sötétben, ha nem látják, hogy merre kell menni? meg hogy: Miért hallani sokszor, hogy szinte leáll a hajtómű és csak alapjáraton megy? ( szélirány hirtelen változásakor )!
Budapest esetében a reptér=MALÉV, és hiába megy akár Lufthansa-val, akkor is a MALÉV-ot szídja, ha a csomagja nem érkezik meg időben a szalagra, vagy a bőröndje oldalát kiszakítják a pakolás során ( ahogy pl. mi is jártunk ). Például: ha az utak kátyúsak, sosem azt hallod, hogy: a Közútkezelő Kft. ( vagy valami ilyesmi :)))))))) )rosszul végzi a munkáját, hanem hogy a Kormány nem tesz semmit az utak állapota miatt! (Ezt csak példának szántam, nem azért írtam, hogy ebbe kapaszkodjunk bele és ezen lovagoljunk, mint téma! ) Honnan és miért is kéne tudnia egy átlag utasnak, hogy az ő csomagját most épp a MALÉV Ground Handling vagy a Celebi pakolta-e ki a gépből?! Csak azt látja, hogy már megint fél órát kell várnia a cuccaira!
Olvass utána: "Az Európai Únió brüsszeli Bizottsága az elmúlt években kapott állami támogatásokat tíltottnak minősíti és visszafizetteti a légitársasággal"
Majd a csehek (Travel Service) megveszik, vagy a kínaiak Demjánnak karültve, ha jól tudom mindannyian tettek már rá ajánlatot.
Szerintem meg a Schipolos csomagos sztorinak van urban legend szaga... Te, most komolyan, amit te nem tapasztalsz, az már ul? LGW-ről rendszeres!!! a nem lezárt folyadékos csomag, ha hiszed, ha nem.
Már az amit gondolsz és máshogy van. Ha valakinek sérelme támad egy légitársasággal szemben, akkor csak a buta utas szidja érte bármelyik repteret. Te most fel lettél világosítva és ennek ellenére tovább értetlenkedsz. Mondhat neked bárki bármit a reptérről, akkor is utálni fogod, ez tisztán látszik. Ezt megteheted, csak magad teszed nevetségessé.
Tettél már bármit annak érdekében, hogy ezek a gondok megoldásra kerüljenek, vagy csak itt játszod magad? Gondolok itt arra, hogy felhívod a (jelen esetben Malév) vezetés figyelmét a problémákra, jelzed a megfelelő helyen? Esetleg jobban utána járnál a dolgoknak, hogy tisztában legyél a részletekkel és tisztábban láss?
A problémád meglértem csak a topicot nézted be nézz át ide, hátha kapsz értelmes magyarázatot a problémádra.
A "becsomagolom" problémával nap mint nap találkozom, ezt nem nevezném urbanlegend-nek, szerintem akár innen is páran meg tudják ezt erősíteni. A Malév topicot most nem javaslom, mert náluk sajnos nem mindenki van tisztában a folyadékok szállításának szabályozásával. :(
Aznap késett a 669. KEtten voltak odafennt, a 669 és mögötte kb 15 perccel a 615. A késés miatt az igazán nagy csoport - 543,753,517,567,787,767 - kb 30-40 perccel előtte leesett. Volt még pár gép, de 20 perccel a 669 előtt már nem volt érkező. Így volt 29 perc míg kijöttek.
Most voltam Schipolon: U2 az M végén áll, kb 5-6 perc mozgójárda+séta +2 perc EÜ a csomagig. És jé!!!!!!!!! Odaértünk, szalag megy és pár csomi már rajta. Ne kérdezd meg, hogy csinálják, biztos Harry Pottertől vesznek leckét. Lehet, h itthon is rendszeresíteni kéne ezt a potter-gyereket?
Ez a becsomagolom, nem csomagolom dolog érdekes. Én még nem találkoztam vele. Nekem kicsit urbanlegend szaga van....Mindenki találkozott már olyan emberrel, aki ismer egy embert, akinek a testvérének a nénikéje látta, hogy a szomszéd hugának nem csomagolták be a piáját/parfümjét.
Ha csak lehet nem utazok innen:) Természetesen, ha van innen ésszerű dolog, akkor bevállalom, de ez a veszély egyre ritkábban fenyeget....
LGW-t nem értem. Megveszem a piát /csomagolva v. anélkül/, felszállok a gépre, majd leszállok BUD-on, és kijövök. Ki és miért akarná kidobnia cuccom??? Mellesleg, én még ilyet nem láttam, de ha Te mondod elhiszem. A BUD igenis - pontosan azért, mert az egész repteret minősítik - tud nyomást gyakorolni a handlingre, üzletekre satöbbi. Hidd el, ha akarják, az eszközük megvan hozzá. Nekem pont ez a bajom. Egyszerűen, amíg nem ütik a fejüket keményen, addig nem akarnak dolgozni.
Sok mindenben igazad van, nagyon sok minden nincs rendben, főleg az olyan dolgok amit sose fogsz látni max érezni (pl. lassabb lesz az UB), de nem feltétlen mindenért a reptér a hibás. Kicsit rosszul a látod a dolgokat.
Nem tudom miért írsz olyanokat, amiről szó sem volt, semmi ilyet nem írtam. Miért kell ezt ilyen stílusban előadni magad, normális hangvételű hozzászólást ritkán olvasni Tőled.
Szerinted a BUD-nak, vagy bármelyik alkalmazottjának mennyi köze van a Malév (vagy Celebi) kiszolgálókhoz/rakodóihoz? Ha lassú a Malév, akkor szidjuk a repteret? Ha bunkó a rendőr akkor szintén? Ha drága a Leroy, akkor megint? Nem kell egyből a reptérnek (országnak) esni, hogy itt mekkora tuskó emberek dolgoznak (élnek) és nem csinálnak semmit.
Ha már "fikázunk", akkor LGW: eladják jó drágán a Duty Free-ben az italokat amiket nem fóliáznak le és a "köcsög magyar reptéri dolgozók" meg szívtelenül kidobják. Pont nekik kéne legjobban emlékezniük a 2005-ös metró támadásokra.
Ez egyértelműen dolgozói figyelmetlenség, amit felsoroltál az pedig management ami ugye nem magyar, semmi köze Mo-hoz.