Most megpróbálom negyedszer megköszönni a lehetoséget a tesztre, és megírni, hogy anno a Lada topicban sokat leveleztünk a Níváról, érdemes körülnézni a régi hozzászólások között... Ha komolyan gondoltad, egyeztethetünk idopontot :)
Üdv:
Hunter
hunter: ahm, ott is irtam mar, de meg nem valaszoltak :)
a nivarol egyelore nincs tul sok tapasztalatom, az enyem benzin/gaz, jelenleg gazzal hasznalom es eleg erosnek latszik terepre is. hangosnak eleg hangos (allando 4x4 rulez :), sok fogaskereket tettek bele orosz honban :)
a terepszogeket is jol viseli, az en parahatarom altalaban sokkal elorebb jar, mint az auto tureshatara :)
kenyelmi szempontokat nem nagyon tartottak szem elott az orosz tervezo kollegak, igy ebbol nem sok jutott a gepbe, sajnos sok aprosag van, ami mar nem eredeti allapotaban van es nehez hozzajutni, de legalabb ha sikerul, akkor nem tul draga :)
ha budapesti vagy egy probat szivesen felajanlok, akar terepen is.
Szerintem vesd fel ugyanezt a kérdést a Lada topicban is, amikor Nivára vadásztam sokat segítettek. Meg van egy honlapjuk is (lada_club) ott is vannak Nívás dolgok, meg van egy link (www.unixtrade.hu) ott is körülnézhetsz. Én végül nem vettem nívát, mert aztán mégsem adtam el az autómat. De tényleg, milyen a gép? Nem nagyon "lomha", hangos, kényelmetlen? Egyszer kipróbálnék egy Nívát, mielőtt belemászok. :) Persze ez _nem_ célzás, de tényleg érdekelnek a tapasztalataid.
Üdv:
Hunter
alfred: a farigcsalas mar meg is indult (tegnap gajra tettuk a baloldali ablakemelot), eddig bejon, 5k-t koltottem es kb. 20 tetelt vettem a kocsihoz. sajnos az alkatreszellatas nem olyan fenyes, mint gondoltam. ha valaki esetleg ismer jo uzletet, bontot, nyugodtan irjon a mailcimemre :)
jahm, tanulok vezetni is :P ujra, kicsit furcsa a terep. (halistennek van olyan a kornyezetemben, akinek mar jelentos tapasztalata es egy pajeroja van:)
jpmaster:
Nem-nem! Hivatkozzon csak rám! Én már beszéltem is vele és beajánlottam a Tasztaltársat!
És különben az én dílerem! (Tudod, a kézikönyvek mindíg írják:"Ezzel a problémával forduljon a díleréhez!")
:-D
Teljesen felvillanyoztál! Ha tényleg létezik ez a jármű (automata, klíma) és kapható rövid kivitelben is, akkor mindenképp szeretnék többet tudni róla. Ha esetleg van valami bejáratott beszerzési vonal, egyebek - egyszóval minden érdekel, aminek a közlése nem számít titoksértésnek. Ha úgy gondolod, hogy a többieket csak untatnád az információkkal, akkor küldj 1 mélt.
A G ára engem is elborzaszt. Két hete láttam egy rövid kabinos GD350-et, minden jóval felszerelve, kellemes sötétkékes-fekete (a jó ég tudja milyen agyafúrt marketingnevű)metálszínben. Az autó '93-as üzembehelyezésű volt és 6,5 M-et kértek érte.
Nem vagyok elkötelezett Gfen, csak a szükséges komfortérzet biztosítása a célom - bizonyos alapvető terepképességekkel. Ha ez a Landy egy reálisan beszerezhető darab, akkor ez a nyerő. Ha sikerülne a vétel, már csak a szervíz paráztatna. Nincsenek jó tapasztalataim a honi szervízekről. Van megbízható, költséghatékony megoldásod?
Rad tippeltem, csak nem jott be a kepbe, hogy honnan tudsz a 4 kerekes tervemrol, ugyhogy elvetettem a otletet :) De ezek szerint mar akkor is mondtam :))))) Kiraly. Mikor josz be megnezni a gamet?
Szerintem ne itt tarsalogjunk errol, mert a tobbieket nem hiszem hogy erdekli. Irj emailt, oszt' kuldok kepet ha meg mindig nem jott le ;)
elf:
Igen, benne van. Kesz az egesz, csak egy rohadt vezetek kene meg a motorhuteshez, es mar ahjthatnam is. A 4 kerek hajtas majd csak egyszer. Ahhoz sok penz kell (uj valto, komplett hatsohid csere es atepites, es termeszetesen turbo a motorra :).
Egyelore marad ez, mert kifogytak a keszleteim.
Nem tudom igy hogy ki vagy, de latom hogy ismersz :) Ki vagy?
Most hallottam, hogy a valamelyik siratófalon -ahol mi is próbálkoztunk- történt egy baleset még szombaton. Két srác fölment egy Uazza, de az emelkedő tetején nekik is kikapart a kerék, így nem bírtak fölmenni. Aztán alászedte a vezető a kormányt, és megpróbált megfordulni. Az autó 4-5-öt pörgött, ők kirepültek. Az egyikük túlélte.
Szomorú...
Neu: Hello! Nem műkszik a link. Egyébként garatula a játékhoz.
Igen, elethubb, mint bermely jatek, ami eddig a piacon volt. A tokeletesseghez, meg jopar evtizedet kell varni (sajnos), de eddig ez az a jatek, amely legjobban megkozeliti az elmenyt (ez azoknak a terepeseknek a velemenyem akik kiprobaltak) Annyira ver szajba az ag, amennyire szad van egy szamitogepes jatekban :) Termeszetesen, ami laprugos, az ugy is viselkedik. Ha olyan helyen jar, akkor fentakadhat.
neutron:
Valóban olyan élethű? Az ablakon át az ágak szájbavernek? Hallani ahogy az akác csikorog az autón? Van benne bakhát, amire a laprugósok fölhasalnak mi meg elmegyünk fölötte?
Orommel jelentem be, hogy rovidesen elkeszul az eddig egyetlen komoly terepjaroszimulator, melyet egy 8 fos csapattal fejelsztunk. A "jatek" neve 4x4 Trophy, es a Virgin Interactive fogja megjelentetni szeptemberben. Ez az egyetlen jatek, amiben minden hasznalhato, es minden ugy mukodik mint a valosagban. Diferencialzarak, terepfelezo, kuplung, motortfek, stb. A lefulladt autot egy dombon lefele akar be is lehet inditani. Az autok megfelelo viselkedeserol, egy komoly, sajat fejlesztesu fizika engine gondoskodik. Valodi autokkal lehet terepezni, melyek muszaki parameterei (teljesitmeny, suly, nyomatek, stb.) termeszetesen egyeznek a valodieval . Ha valaki olvas PC Guru-t, a legujabb szamban tobbet is olvashat rola.
Ha erdekel benneteket a jatekrol barmi, szivesen valaszolok, megtalaltok az OPEL topicban, vagy e-mailben.
Alfred
:-((
Sokan mondták már hogy qrvára nem értenek hozzá, de ez azért nagyon durva. Mst már értem, miért nézett olyan hülyén mikor mondtam a faszinak hogy az a neve a színnek hogy rutland red (ill a kék oxford blue) és felár nélküli. erre mondja, hogy ha akarom utána lefesthetem magamnak pirosra. Ez akar autókat eladni....
JamesTKirk:
Elárulok egy nagy titkot!
Aki a Wallisnál a Land Rovereket rendeli, az nem tud angolul. Ezért, vagy ötletszerűen jelölgette ki a rublikákat - ezután mindenki döbbenten nézte a megérkezett autót, és el nem tudták képzelni, hogy ez-az hogy' került rá, és mibe kéne kerülnie - vagy nem jelölt ki semmit, jöjjön az alap amit küldenek. Ezért nem volt hajlandó a Wallis a zöldön és a fehéren kívül pirosat és kéket behozni... (mellesleg a fehér tető az alapkivitel)
Nekem augusztusban magyarázták, hogy nincs ilyen, meg nem bitzo, hogy fogják gyártani (!!!), meg ilyenek. Meg persze én pirosat akartam, fehér tetővel ....
JamesTKirk:
Az enyém volt az első Td5-ös, 1999. február 25.én délután 5-kor lépte át a határt. Negyed év múlva a Wallisnál még meg akartak győzni róla, hogy az udvaron álló 300Tdi az Td5...
Igazad van rosszul írtam, Európában már csak a Td5-öst árulják.
A wallist ne is emlegesd, akkora hozzánemértő pojáca brigádot nem nagyon láttam eddig. Szinte azt éreztetik az emberrel, mintha lottón nyert volna, akkora szerencséje van hogy náluk vásárolhat. Tavaly szerettem volna lecserélni az autómat egy Defender 90-esre, persze mindenféle extrával, meg csörlő, meg mászóka a tetőre, stb. Mondtam, hogy szeretném a Td5-ös motorral, mert akkor már lehetett kapni (persze mint kiderült, nem itt). Erre elkezdték magyarázni, hogy nem úgy megy az, meg különben is van nekik jónéhány 2-300ezer km-t futott autójuk, kíváló állapotban, mér nem asztat veszem. Na mondtam ide se jövök többet. Maradtam a 4x4-nél csak kényelemesebb formában.
Németországban volt szerencsém egy ideig egy G230-ashoz, csak jót tudok mondani a típusról, egyetlen negatívum SZVSZ az ára. Sok japán harcos elvérzett, amikor vadászni mentünk vele eső után a hegyekbe. Ja és automata volt, ami nagyon kellemes, annak ellenére. hogy eleinte idegenkedtem tőle. Ínyenceknek ajánlom az AMG G55-öst, az még egy nagy lapáttal túltesz a G500-on.
JamesTKirk:
"Európban most már csak 2 dízel változat van (Tdi 111LE/265Nm, Td5 122LE/300Nm), és kézi váltó. Viszont pl. Németországban lehet klímát és ABS/ESR-t rendelni hozzá."
Kicsit helyesbítek, mert ez így félrevezető!
A 300Tdi már nem kapható, csak speciálisan néhány afrikai országban. Tehát Európában csak a Td5-ös dízel van.
Viszont lehet rendelni benzinessel, de azt csak személyatónak vámolható, és kilenc millió kissé sok ezért az autóért.
A Wallisnál valóban véletlenszerűen kapod a megrendelt autót, és ők nem is vettek föl megrendelést extrákra, azonban ez nem jelenti azt, hogy ezek az extrák nincsenek, vagy nálunk nem kaphatók.
A teljesség igénye nélkül:
-Automata váltó
-ABS+ASR
-Légkondi
-Kiegészítő fűtés
-Riasztó+immobiliser
-Futómű szett (kanyarstabilizátorral)
-Off road kiegészítők
-Kárpitok
-Rádiómagnó
-ablak variációk
-ülés variációk
-ha szgk, akkor vagy tíz szín