Ez jó kérdés. Az új műszerfal az az fl része volt. Elviekben a fordulatszámot a jeladójáról kell levenni, ez kiépített. A hőfokot is le lehet venni a hőgombáról, mivel méri az ECU, csak nem ad róla felvilágosítást, csak abban az esetben, ha baj van. Elviekben túlmelegedéskor letiltja az indítást.
Nekem nem tetszik:) Inkább nem tolom neki, amíg úgy nem érzem, hogy megfelelő a hőfok. Meg elég drága is... Nem lehet, hogy egyszerűbb lenne gyári műszeregységet szerezni és beépíteni? Vagy a szenzorok sincsenek beépítve hozzá?
Én is így vagyok vele. Engem is zavar a hőfokmérő hiánya, valószínű, majd beszerelek egyet. A Homasita árul 4/1-ben műszert, elég kultúrált kinézete van. Van benne fordmérő, hőfokmérő, olajnyomás, és olajhőfokmérő.
Most nézem csak, jól felemelték az árát. Az első félévben még 26 volt. műszer
Nekem benzines Multim van, de nincs hőfokmérő. Zavaró, hogy nem tudom mikorra melegszik be. Igaz, hogy hamar kezd fűteni, de az üzemi hőfokot nem tudom mikor éri el...
Tegnap elhoztam egy 6 személyes étkezőasztalt és 6 széket a Multiplával. Hihetetlen ez az autó.
igen, nálam is dettó. Jellemzően szintén rövideket megyek vele a városban, de azért nem csak. Ilyenkor nézegettem az utóbbi napokban, hogy még 20 perc után sincs meg az üzemi hőfok, vagyis a tipikus négy rovátka a kijelzőn. A klíma egyébként nálam is automatán van 22-24 között általában, vagyis ezzel rontom a gyors bemelegedés esélyeit nyilván. Az egészet csak azért kérdezem, mert pár hete, amíg 5-6-8 fokkal még melegebb volt az idő, a két rovátka után már max. 1-2 percen belül megvolt mind a 4. Most meg ehhez képest elég hosszú, idő 5-10 perc után sem. Ennyit jelentene az a pár fok különbség? Szóval csak emiatt érdeklődöm a tapasztalataitokról :)
Mellesleg a hideg motor miatt a fogyasztásom is felugrott a szokásos városi 6,4-ről 8,3-ra.
Hát ez belülről tényleg csodaszép, az eddigi legszebb, amit láttam! Kívülről is szép, a színe frankó, egyedül az alakja szebb a réginek (szerintem)! Gratulálok hozzá, sok-sok balesetmentes, örömteli kilómétert kívánok!
városban többnyire hamarabb megérkezem, mint teljesen be tudna melegedni nulla fokról indulva pont legutóbb figyeltem: 5-6 perc után indult meg az automata üzemben hagyott fűtésventillátor, vagyis addigra tudott hangyányit már langyítani a levegőn már "fűtés"-nek nevezhető, kellemes levegőhöz 10 percnél is több kell - de a hűtővíz hőmérője még ilyenkor is max 2 szegmens volt (vagy csak 1...) valszeg pont a fűtés is lassítja a motormelegedést
egyébként az automata klíma ilyenkor számít igazán: végig "21 fok, auto"-ban lehet, sosem kell hozzányúlni, ha netán városból kihajtva hosszabb út következne is
apropó, dízelesek, az újak is :) mit a tapasztalatotok városban autózva kizárólag, milyen gyorsan éri el a 4 pöcköt a kijelzőn ebben a mostani 0 fok körüli hidegben a hűtővíz? Mert nekem marha lassan, sokszor hosszan megáll 2-nél pl. Korábban ha megindult az elsőről, akkor már gyorsan felért a normálisra (nem a fűtésre gondolok, az van már hamarabb is, nem is olyan lassan, mint számítottam rá eleinte).
Köszi a képeket! nagyon komoly ez a fekete belső! gratulálok mindkét új Multihoz újra! :) a fehér számlap is új nekem. Más már látott ilyet korábban is? én még sosem.
igazad van, előkotortam a régi extralistát: 15-ért valszeg a középső ülés alá tehető vmi járt volna, mert a megnevezésben annyi szerepel "utasülés alatti tárolórekesz" a "jobb oldali utasülés alatti rekesz"-t tényleg 3e-ért listázza mindenesetre korábban még az alapfelszereltséghez tartozott a középső alá végül egy filléres műanyagdobozt raktam be, a jobb oldali alá pedig a mélynyomó erősítőjét
DPF van odaírva. Az ülés alatti fióknak nincs sinje (legalábbis én nem vettem észre), úgyhogy sajnos felejtős, de árlista alapján 3.000-ért lehetett volna rendelni.
persze, dehát azt írja, h nincs gyári riasztó (és csak kíváncsiságból: mit rövidíthet a DPF? ha egyáltalán az, és nem csak az index képátméretezése miatt tűnik annak)
az ülés alatti fiókot az új verzióból kispórolták, extra lett (másfél éve 15e-ret kértek volna érte)
oldallégzsák madzag megy az első ülések háttámlájába többen beszámoltak már róla, h idővel kilazult a csatlakozója (vagy akár egy porszívózás is rásegített), emiatt jelzett légzsákhibát a műszerfal (CD boxot gondolom nem rendeltél, csak a kábelezésére gyanakodtál?)
rákerestem, DPF-nek manapság a dízel részecskeszűrőt szokták hívni - de annak miért lenne visszajelző LED? (és nem is tudom, kaptak-e ilyen szűrőt az új példányok)
A Kezelési útmutató szerint a gyári riasztónak lenne a visszajelzője, de nem az van a kocsiban (adott felszereltségű volt raktáron). Viszont a márkakereskedésben azt mondták, hogy ők sem tudják mi az. Valami motordiagnosztika lehet? Amikor ráadom a gyújtást, 3 mp-ig világít (sárgán), azután semmi. Viszont a jobb első ülés alatt találtam némi elektromos kábelezést, ammi mintha a háttámlába menne bele. Elsőre arra gondoltam, hogy a gyári CD-Box kábelezése, de akkor miért megy a háttámlába?
Múlt pénteken szerződtünk, akkor még reggel volt a listán a 4 kék benzines Active és 3 narancs dízel Dynamic, mire délben lepapíroztuk, addigra az az egy dízel maradt a magyar készleten, tehát elvileg most nincs, hacsak nem "töltöttek rá".
Amúgy végülis nem vácon vettük, hanem az új szervíz/szalonnál, a Keletpestnél, zuglóban.
Sok-sok balesetmentes kilómétert kívánunk :o) (ezekszerint elkelt a másik Multis is a Fiat Mo-nál :o) nekünk azt mondta a kereskedő, hogy összesen két Mjet Dynamic van raktáron, mind a kettő narancs.)
és kárpitozott a műszerfala? nekem ez az egy hiányzik a raktári példányomon (mondjuk ha színt választhatok, én is inkább narancs felé hajlanék, mint ez az idétlen kékeszöld - de ez talán a legutolsó szempont)
Neked és mindenkinek jelentem hatalmas örömmel, hogy mi is "fiatalodunk" ! Eddig nem mertem még leírni, de tegnap már láttam a kereskedés udvarán a család új tagját, aki érdekes sötét narancs színű / Grande Puntót láttam még ilyenben/ , Multijet és nagyon Dynamic :))))
Ha az okmányiroda is úgy akarja, akkor bekerül a fa alá.
Egyetlen "hiányérzet" a külseje miatt van, nagyon sajnáljuk leadni a drága kis hétévesünket, úszógumistól, szivecskés hátsólámpástul :(
Azért remélem sikerül az új kölköt is megszeretni kívűlről is , a bennsővel kapcsolatban nincs kétségem :)
Szóval ha olcsón akarsz valós állapotban megszerezhető benzines Multist, akkor keress meg. Az autót ugyan beszámítják, de ezen lehet, hogy még lehet változtatni, talán nem ellenkeznének a kp miatt.
A mi kis édesünk bordó, 126000-et futott/valóban!/, ha visszakeresel a fórumban , képet is találsz Róla.
Zéen: igen új tipus, ennek már fehér az indexe, illetve a hűtőmaszkja is egy picit más. Végülis nem a hasznaltauto.hu-s kocsit vettük meg, hanem egy 0 km-es "raktári" darabot, dynamic felszereltséggel. Tetettünk bele egy riasztót meg egy vonóhorgot, és kész.