Sziasztok! Köszönök mindenkinek mindent! Megoldottam a klíma világítást,és még a km/h is sikerült kiszednem mert a hátsó ködlámpa visszajelző nem világított! De még kérdeznék egyet! Az ülés memória gomboknak is világítaniuk kellene?Mert az enyém nem világit.....És hogy lehet azt szétszedni? Sziasztok!
Szia karbert2. Én most rakom össze a 607-em és a klimakijelzőt elég egyszerű kivenni. A magnót tartó csavarok a panel alatt vannak, így előbb a panelt kell kivenni. Néhány patent fogja, ha jól emlékszem akkor 3 vagy 4 acélpatent. De aránylag könnyű kipattintani a helyéről.
Szia Mate 607 3.0 V6 köszönöm szépen a tanácsot,de már szét szedtem mindent,és a helyzet az hogy akkor tudod kiszedni a magnót ha ki szeded előbb a klímát,tehát a klímát kell előbb kiszermányolni de úgy be van rakva hogy az képtelenség,valami rejtett csavar vagy patent,nem tudom,de még megnézem akkor a fenti kijelző felől,azt is kiszedem:D Tegnap előtt szétkaptam az egészet de reménytelen,valami rettenetesen fogja......:D nem bírok vele:D
Úgy lehet kicserélni az izzókat a klímapanelban, hogy elkezded szétszedni a középső hamutartós résztől az egészet előre. Ki kell szedni a hamutartót, a váltókeretet, középső szellőzőrostélyokat, a kijelzőt, a rádiót, és csak utána férsz hozzá a klímapanel csavarjaihoz. Ha jól emlékszem ilyen sorrendben kell csinálni, de egyébként ott adja magát a dolog. Ha valami nem világos, szólj.
pkatka2!
Szerintem az automata váltó nem csinálhatja ezt, mert mind mondod P-ben is produkálja az autó ezt a dolgot. Ott a váltó reteszelve van tehát szerintem nem lehet hozzá köze. Másodsorban azért is gondolom hogy nem a váltó a hibás, mert azt írtad hogy a Check Engine lámpa világított, és nem a PRND hibajel. Írj még részletesebben hogy mikor csinálja pontosan (hideg, meleg)....
Én pl a klíma kezelő egységét nem tudom szétszedni,mert nem világítanak a gombjaim,a dísz borítás le jön de azután,ahogy az be van építve az valami kegyetlen...Aki tudja a megoldást,hogy az hogy jön ki onnan,nagyon megköszönném ha megosztaná velem! Sziasztok!
megnéztem a folyadékot, a szűrőt nem tudtam kivenni, de azon elég világos szín mutatkozik, biztos nem fekete. Majd megyek vele délután és kipróbálom a tempomatot. Addig is köszi még egyszer!
Szia Karbert2! Köszi a segítséget. A váltóban az olajat meg tudom nézni anélkül, hogy szét kellene bontani? Na, közben elővettem a szervízkönyvet és ott azt olvastam, hogy a fék és tengelykapcsoló folyadék szintet 1 helyen mutatja. kimegyek és meg is nézem:) Ha nem gond, referálok róla:) köszi
Helló pkatka2! Szóval az a helyzet,hogy nézd meg előre,hátra vált e a váltó rendesen,aztán minden képen nézd meg a váltó olaj színét ,ha piros vagy szűrkés akkor jó de ha fekete lehet össze van égve a tárcsa a váltóban,ettől is dobálhatja a fordulatot.....De ha itt minden rendben akkor a motornál lesz a hiba.Menet közben kapcsold be a tempomatot,és ha egy idő után ledobja akkor motor hiba,na meg persze a túl okos motorvezérlő elektronika.....Nekem manuális van de azokra nem jellemző,megkérdeztem egy ismerősömet aki járt ilyen cipőben,és ezeket a dolgokat mondta........Hát ennyit tudtam segíteni! Szia!
Köszönöm szépen a gyors választ! Igen sejtettem, hogy nem lesz ilyen egyszerű:( Sajnos nekem nem HDi-m van, pedig szivesen segítenék a problémádba, de nem értek a dízelekhez!
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni nem-e tudja valaki honnan lehet beszerezni bal első ajtoba az ablakemelőbe ami van sin van bent mindkét oldalon egy-egy müanyag azok törtek el és az üveg lecsuszott nem lehet felhuzni nekem az a két müanyag kellene de nem találtam sehol! Ha valaki tud segitteni nagyon megköszönném!!!
Helló doci.607 2.2i ! Az a helyzet ezzel a telefonos dologgal,hogy nem jönnek össze a csatik,mert ugye össze van kötve a fenti fedélzeti compúterrel és annak is más a csatija,na meg a telefonosnak van kihangosítója,tehát más a kialakítása.De ha utána jársz lehet szervizben át tudják alakítani! Szia!
Sziasztok Oroszlánok! 2.2 HDI Én még nem jártam itt,de megosztanék veletek egy dolgot! Van egy motor hiba jelzésem,és már volt bosch szervizben az autó de csak törölték a hibát...Persze ez elő jön megint és megint,akkor csinálja,mikor a lámpánál megállok és alapjáraton jár a motor,lecsökken a motor teljesítménye de ha leállítom és megvárom a hifi pittyegő hangját,aztán újra indítom és megint megy mint a golyó! Pár hónap kellett rá míg rá jöttem mi a baj,na meg érdeklődtem minden felé! A részecskeszűrő el van dugulva,mikor ez a dolog kezdeti stádiumban van akkor 5-6 percig 4000 fordulat felett kell autóznunk,persze jó ha tele van tankolva mert ilyenkor kapja meg az FAP folyadékot a tank. Az is lehet hogy kifogyott az FAP de akkor azt kiírja és le is áll. FAP azaz GREEN+ ennek 12000 forint literje,és 4 liter kell az autóba,elég húzós dolog.de van jobb,és olcsóbb megoldás! A megoldás ISOPROPYLICUS ALKOHOL a neve ez gyógyszertárakban beszerezhető,az ára 2500 ft 1 liter és 1:500 arányban kell keverni,tehát ha tele tankoltad akkor 1,3dl öntsél bele a tankba,és kitisztul a részecskeszűrőd 1-2 tankolás után,persze amikor hiba van tegyél bele a szerből arányosan........Ennyit szerettem volna. Sziasztok!
Jó régen jártam erre felé.. , de a hozzászólásokat szoktam olvasgatni :)
Én is egy kérdéssel fordulnék hozzátok! A kocsiban jelenleg egy gyári clarion cd-s kazettás rádió van.. az lenne a kérdésem, hogy, ha azt kicserélném a telefonosra(ugye amiben nincs kazetta rész) az úgy működne-e? Vagy esetleg valami még szükséges hozzá? Köszönöm előre is! Üdv.
Sziasztok! 2003-as 2.2 hdi 607 triptronicos autóm van. Látom van itt pár tapasztalattal bővelkedő 4 kerekes:) Sajna nekem mindig kétségeim vannak ha szervibe viszem az autóm. Gondolom tudjátok mire gondolok a sok & ra:(
de késő bánat ugye ha már az ember ilyen 4 kerekűt vett.
No, szóval az a kínom, hogy az autó elkezdett rángatni, hol felpörög a motor, hol meg szinte le akar állni. Először az öndiagnosztika gyulladt ki. Bevittem megnézték, kitörölték az adatokat. Mivel jó volt akkor nem bántottuk.
Most megint elkezdte ezt csinálni és + jött a ESP- ASR jelzés. Újfent felpörög a motor még akkor is ha parkolóállásban van, majdnem elindul és össze vissza kínlódik.
Korábban azzal vigasztaltak a szervizben, ha megint elkezdi ezt csinálni az kb 150.000-.ft lesz minimum:(((((
Mit ne mondjak, mintha a fogam húznák:))) fáj:)))
Ha valakinek van erről valami tapasztalata vagy hozzáértése , megköszönném ha megosztaná velem!!!!!
Szeretnék az autóba egy digitális tv tunert venni és kiiktatni hogy menet közben lekapcsoljon a monitor.Ha valaki csinált már ilyet vagy van ötlete,a tanácsát szívesen venném.
A 890-es a legutolsó változat... (egyébként, ha beteszed a lemezt a pc-be akkor kilistázza a file-okat. Az első a CD___.cd Ha ezt a Jegyzettömbben megnyitod akkor látszik a build száma is az első sorban.)
Részecskeszürő kezd eltömődni. Tűzzél ki az autópályára és 4000-es fordulaton menjél 5-6 percet. Legjobb,ha tankolsz előtte,mert tankolásonként fecskendez be a FAP folyadékból. Ha a FAP kezd kifogyni,akkor azt kiirja.
Nekem is a gyári,amit megtaláltam 890-s, amit letöltöttem nem tudom mert fogalmam sincs hogy nézzem meg,a lemezen nem találtam olyan fájlt amiből kiderül.